Τα ναυπηγεία στην Κίνα θα διατηρήσουν την πρώτη τους θέση παγκοσμίως φέτος, αξιοποιώντας τις ισχυρές βιομηχανικές δυνατότητες των υποδομών της και δίνοντας προτεραιότητα σε έξυπνες και πράσινες τεχνικές λύσεις, δήλωσαν αναλυτές και ναυπηγοί την Τρίτη.
Αίγυπτος – Κίνα: Συμφωνούν σε προτεραιότητα στην ασφαλή ναυσιπλοΐα της Ερυθράς Θάλασσας
Παρά το γεγονός ότι οι Ηνωμένες Πολιτείες ξεκίνησαν έρευνα για τις ναυπηγικές επιχειρήσεις της Κίνας νωρίτερα αυτό το έτος, η εκτίμηση που διατύπωσαν είναι ότι η δυναμική ανάπτυξη που σημειώνουν τα ναυπηγεία στην Κίνα θα παραμείνει ανταγωνιστική και θα στηρίξει τις εξαγωγές της χώρας το δεύτερο εξάμηνο.
Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι η ισχύς τους πηγάζει από έναν συνδυασμό παραγόντων που δεν μπορούν να περιοριστούν απλώς από δασμούς ή άλλα μέτρα αποκατάστασης του εμπορίου, όπως επισημαίνει το chinadaily.com.
Αυξημένες οι νέες παραγγελίες στα ναυπηγεία της Κίνας
Τα κινεζικά ναυπηγεία είδαν τις νέες παραγγελίες να αυξάνονται κατά 43,9% σε ετήσια βάση και να ανέρχονται σε 54,22 εκατομμύρια τόνους νεκρού βάρους το πρώτο εξάμηνο του έτους, αντιπροσωπεύοντας το 74,7% του παγκόσμιου συνόλου, σύμφωνα με στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα το κινεζικό υπουργείο Βιομηχανίας και Πληροφορικής.
Εν τω μεταξύ, η ναυπηγική παραγωγή της χώρας έφτασε τα 25,02 εκατομμύρια dwt, αυξημένη κατά 18,4% σε ετήσια βάση, αποτελώντας το 55% της παγκόσμιας παραγωγής.
Μεταξύ των 18 σημαντικότερων τύπων πλοίων του κόσμου, όπως πλοία χύδην και πετρελαιοφόρα, η Κίνα κατέλαβε την πρώτη θέση παγκοσμίως σε νέες παραγγελίες για 14 από αυτά κατά την περίοδο Ιανουαρίου-Ιουνίου, σύμφωνα με στατιστικά στοιχεία από την China Association of the National Shipbuilding Industry (CANSI) που εδρεύει στο Πεκίνο.
Η ανάπτυξη υπογραμμίζει την ανθεκτικότητα και την προσαρμοστικότητα των Κινέζων κατασκευαστών απέναντι στις εξωτερικές προκλήσεις. Αντανακλά επίσης την ανεπαρκή παγκόσμια ναυπηγική ικανότητα υψηλής τεχνολογίας που προκύπτει από διαρθρωτικές αλλαγές στην πλευρά της ζήτησης, δήλωσε ο Li Yanqing, γενικός γραμματέας της CANSI.
Latest News
Πώς επηρεάζεται η ευρωπαϊκή οικονομία από το δημογραφικό - Οι αναγκαίες προσαρμογές
Η Alpha Bank εξετάζει το δημογραφικό πρόβλημα και τις επιπτώσεις του στην ευρωπαϊκή οικονομία
«Πόλεμο» κατά της… πολυνομίας αρχίζει ο Ντίμον της JP Morgan
Ο Ντίμον επέκρινε αυτό που αποκάλεσε αλληλεπικαλυπτόμενους ή κακοσχεδιασμένους κανόνες σχετικά με τις κεφαλαιακές απαιτήσεις
Πώς το ψηφιακό ευρώ πυροδότησε μια υπόγεια διαμαχή κυριαρχίας μεταξύ ΕΚΤ και ευρωπαϊκών κρατών
Όπως αναφέρει δημοσίευμα του Politico πολιτικοί και ΕΚΤ προσπαθούν να καθορίσουν τα όρια στο επερχόμενο ψηφιακό ευρώ
Ο περίεργος λόγος που η ΕΥ απολύει δεκάδες υπαλλήλους
Τα μέλη του προσωπικού κατηγορήθηκαν ότι είχαν ανοιχτές πολλαπλές συνεδρίες Zoom σε διαφορετικές οθόνες, κάτι που η Ernst & Young έκρινε ηθική «παραβίαση»
Τα τέσσερα σενάρια της S&P για την παγκόσμια οικονομία
Ακόμη και στα δύο χειρότερα σενάρια ο οίκος S&P εκτιμά πως οι τράπεζες φαίνονται ικανές να χειριστούν πιθανές εκροές κεφαλαίων
Γιατί η κρίση της αυτοκινητοβιομηχανίας στην Ευρώπη είναι «Made in China» [γραφήματα]
Η άλλοτε πανίσχυρη αυτοκινητοβιομηχανία της Ευρώπης δέχεται μεγάλα πλήγματα λόγω του ανταγωνισμού με τις κινέζικες εταιρείες
Χαμηλό 5ετίας στις τιμές των εμπορευμάτων προβλέπει η Παγκόσμια Τράπεζα - Ο ρόλος του πετρελαίου
Από το 2024 έως το 2026, οι παγκόσμιες τιμές των βασικών εμπορευμάτων προβλέπεται να υποχωρήσουν σχεδόν κατά 10%, επισημαίνει σε έκθεσή της η Παγκόσμια Τράπεζα
H Ιταλία θα διαθέσει 8,2 δισ. δολ. για αγορά αρμάτων μάχης
Η κοινοπραξία των Leonardo (ιταλική) και Rheinmetall (γερμανική) αναμένεται να είναι ο βασικός βιομηχανικός εταίρος του έργου
Morgan Stanley: Οι μέρες του εύκολου χρήματος και των μηδενικών επιτοκίων ανήκουν στο παρελθόν
Το τέλος της οικονομικής καταστολής, των μηδενικών επιτοκίων και του μηδενικού πληθωρισμού, είναι μια εποχή που έχει τελειώσει, δήλωσε ο CEO της Morgan Stanley
Μειωμένα κέρδη για τη BP στο τρίτο τρίμηνο -
«Σύννεφα» για τη BP καθώς η μετοχή της εμφανίζει πτώση 19% απο την αρχή του έτους έναντι πτώσης 3,5% για τη Shell