Στο μικροσκόπιο της Meta βρίσκεται μια επένδυση πολλών δισεκατομμυρίων ευρώ στον όμιλο γυαλιών EssilorLuxottica, στο πλαίσιο των προσπαθειών της εταιρείας να επεκταθεί στην ανάπτυξη έξυπνων γυαλιών.

Σύμφωνα με πηγές τις οποίες επικαλούνται η Wall Street Journal και οι Financial Times, η μητρική εταιρεία του Facebook εξετάζει το ενδεχόμενο να πάρει ένα μικρό μερίδιο στον γαλλοϊταλικό όμιλο ύψους 87 δισεκατομμυρίων ευρώ.

Ειδικότερα, πληροφορίες αναφέρουν ότι η Meta Platforms βρίσκεται σε συζητήσεις για την απόκτηση μεριδίου περίπου 5% στην EssilorLuxottica, συνολικής αξίας περίπου 4,33 δισεκατομμύρια ευρώ (4,73 δισεκατομμύρια δολάρια) με βάση την τελευταία χρηματιστηριακή της αξία των 86,50 δισεκατομμυρίων ευρώ.

EssilorLuxottica: Με mega deal $1,5 δισ. μπαίνει στο streetwear εξαγοράζοντας την Supreme

Οι ίδιες πηγές αναφέρουν ότι η πρωτοβουλία αυτή έρχεται καθώς η Meta διεξάγει συνομιλίες με την EssilorLuxottica για να εμβαθύνει την υπάρχουσα συνεργασία τους μετά την επιτυχημένη κυκλοφορία μιας ανανεωμένης έκδοσης των έξυπνων γυαλιών “Ray-Ban Meta” πέρυσι.

Ο επικεφαλής της Meta, Μαρκ Ζάκερμπεργκ έχει ξοδέψει δισεκατομμύρια δολάρια τα τελευταία χρόνια για να εισέλθει στην αγορά τεχνολογίας φορητών συσκευών, όπως για παράδειγμα με τη δημιουργία ακουστικών εικονικής πραγματικότητας. Εν τω μεταξύ, η εισηγμένη στο Παρίσι EssilorLuxottica έχει πιέσει επίσης για συμφωνίες που μπορούν να προσελκύσουν μια νέα γενιά αγοραστών.

Μετά τα δημοσιεύματα η τιμή της μετοχής της EssilorLuxottica εκτινάχθηκε σχεδόν 5%.

Ray-Ban Meta

Τα πρώτα γυαλιά Ray-Ban Meta κυκλοφόρησαν το 2021 , αλλά η νεότερη γενιά που κυκλοφόρησε τον Οκτώβριο του περασμένου έτους πούλησε περισσότερο σε λίγους μήνες από ότι τα προηγούμενα σε δύο χρόνια, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της EssilorLuxottica, Francesco Milleri, σε εκδήλωση νωρίτερα αυτή την εβδομάδα.

Η τελευταία έκδοση των γυαλιών επιτρέπει στους χρήστες να μεταδίδουν ζωντανά αυτό που βλέπουν απευθείας στο Facebook και το Instagram. Στις ΗΠΑ, τα γυαλιά είναι ενσωματωμένα στον βοηθό τεχνητής νοημοσύνης της Meta, δίνοντας στους ιδιοκτήτες τη δυνατότητα να ζητούν από τα γυαλιά περισσότερες πληροφορίες για το τι είναι μπροστά τους.

Αυτή την εβδομάδα, η EssilorLuxottica συμφώνησε να αγοράσει την αμερικανική εταιρεία streetwear Supreme για 1,5 δισεκατομμύρια δολάρια. Άνθρωποι κοντά στη συμφωνία είπαν ότι η ομάδα γυαλιών στόχευε να λανσάρει μια νέα έκδοση των έξυπνων γυαλιών ηλίου Supreme σε συνεργασία με τη Meta, για να στοχεύει καλύτερα τους νέους καταναλωτές.

Η Meta και η αντίπαλός της Apple συναγωνίζονται για να κατασκευάσουν γυαλιά επαυξημένης πραγματικότητας που θα μπορούσαν κάποια μέρα να αντικαταστήσουν το smartphone ως υπολογιστική συσκευή επόμενης γενιάς, αλλά η τεχνολογία είναι εκκολαπτόμενη και οι καταναλωτές είναι απρόθυμοι να φορούν δυσκίνητες συσκευές στο πρόσωπό τους.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Τεχνολογία