ISOMAT: Οι επενδύσεις ψηφιακού μετασχηματισμού θέτουν νέες αναπτυξιακές προοπτικές
Στο πλαίσιο της στρατηγικής ψηφιακού μετασχηματισμού, η ISOMAT διερευνά την υιοθέτηση νέων εργαλείων RPA (Robotic Process Automation) και BPA (Business Process Automation)
Οι ολοένα και αυξανόμενες δαπάνες των επιχειρήσεων στην ψηφιοποίηση, σε παγκόσμιο επίπεδο, ενισχύουν τις επενδύσεις εκσυγχρονισμού και περαιτέρω ανταγωνιστικότητας, με στόχο οι εταιρείες να μπορούν να ανταποκρίνονται αποτελεσματικότερα και πιο στοχευμένα στο ραγδαία μεταβαλλόμενο οικονομικό τοπίο. Η ISOMAT, ο πολυεθνικός Όμιλος παραγωγής δομικών χημικών κονιαμάτων και χρωμάτων με ηγετική θέση στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, διανύει τα τελευταία χρόνια μία γόνιμη περίοδο ψηφιακού μετασχηματισμού, μέσα από πρωτοβουλίες που επαναπροσδιορίζουν και αναβαθμίζουν το επιχειρηματικό της μοντέλο.
Ο επενδυτικός προγραμματισμός της ISOMAT για ψηφιοποίηση και εκσυγχρονισμό αφορά το τρέχον πλάνο που υπολογίζεται στα 28 εκ. €, το οποίο υλοποιείται ήδη από το 2023, συμπεριλαμβάνοντας επίσης και την αναβάθμιση του εξοπλισμού τεχνολογίας και επικοινωνίας τόσο για την Ελλάδα όσο και για τις θυγατρικές εταιρείες του εξωτερικού, με την αξιοποίηση καινοτόμων εργαλείων. Με δεδομένο ότι οι διεθνείς προκλήσεις εγείρουν μια επιφυλακτικότητα στο επιχειρηματικό τοπίο, ο βιομηχανικός κλάδος καλείται να δείξει ετοιμότητα και ευελιξία απέναντι στις εκάστοτε νέες συνθήκες. Με στόχο της την εφαρμογή μιας ευέλικτης στρατηγικής, η οποία θέτει στο επίκεντρο την πελατοκεντρική φιλοσοφία, την ενίσχυση της δυναμικής της παρουσίας διεθνώς και τη σταθερή παροχή ολοκληρωμένων λύσεων σύμφωνα με όλα όσα επιτάσσει ο κλάδος, η ISOMAT επενδύει στην ψηφιακή ανάπτυξη και στην καλλιέργεια κοινής κουλτούρας σε επίπεδο Ομίλου.
Τον Ιανουάριο του 2024, η ISOMAT έθεσε σε εφαρμογή το νέο της ERP εργαλείο, το SAP, με στόχο την ενοποίηση των διαδικασιών και την καλύτερη διαχείριση των καθημερινών εργασιών στην Ελλάδα, αλλά και στις θυγατρικές εταιρείες του εξωτερικού. Διανύοντας ήδη το α’ εξάμηνο πλήρους λειτουργίας και έχοντας ήδη εγκαταστήσει το SAP στις παραγωγικές θυγατρικές εταιρείες στη Ρουμανία και τη Σερβία, η εταιρεία συνεχίζει την υλοποίηση και στις υπόλοιπες θυγατρικές. Ο Ιωάννης Μπελούρης, IT Manager της ISOMAT, αναφέρει σχετικά πως «με την υλοποίηση του SAP να επιτυγχάνεται σε χρόνο ρεκόρ, σκοπός μας ήταν να ενισχύσουμε την κοινή κουλτούρα σε επίπεδο Ομίλου, επενδύοντας μακροπρόθεσμα σε προηγμένες τεχνολογίες που εστιάζουν, μεταξύ άλλων, στην ταχύτητα ανταπόκρισης, στην καλύτερη διαχείριση δεδομένων, στη σταδιακή μείωση κόστους και στην ευελιξία. Ο ρόλος του τμήματος IT ήταν καθοριστικός για την άρτια διεκπεραίωση του project, αφού η εταιρεία επένδυσε σε πόρους, εξειδικευμένο ανθρώπινο δυναμικό, διαρκείς εκπαιδεύσεις και εμπλοκή όλων των stakeholders».
Ιωάννης Μπελούρης, IT Manager της ISOMAT
Επιπλέον, σε εξέλιξη βρίσκεται η εγκατάσταση του νέου CRM λογισμικού, Microsoft Dynamics 365 Sales, στο πλαίσιο της διαχρονικής πελατοκεντρικής προσέγγισης της εταιρείας και με στόχο την αναβάθμιση της συνολικής εμπειρίας των πελατών σε Ελλάδα και εξωτερικό. Διατηρώντας την προτεραιότητα που δίνει στην ανάπτυξη ολοκληρωμένων λύσεων και υπηρεσιών, έτσι ώστε να ανταποκρίνεται στις ανάγκες των σύγχρονων κατασκευών, η ISOMAT αξιοποιεί τις νέες τεχνολογίες δημιουργώντας νέες προοπτικές ανάπτυξης και επέκτασης. «Το νέο CRM αναμένεται να τεθεί σε πλήρη λειτουργία σε επίπεδο Ομίλου μέχρι το τέλος του έτους φέρνοντας νέα δεδομένα στην καθημερινότητα όλων, αναφορικά με την ακόμα πιο ποιοτική εξυπηρέτηση του πελάτη σε διάφορες αγορές. Η παρακολούθηση των εξατομικευμένων αναγκών, οι στοχευμένες προτάσεις, η πιο αποτελεσματική επικοινωνία και οι μειωμένοι χρόνοι απόκρισης γίνονται πλέον τα ανταγωνιστικά μας πλεονεκτήματα σε μία εποχή που η βιομηχανία εξελίσσεται συνεχώς», συμπληρώνει ο κ. Μπελούρης.
Στο πλαίσιο της συνολικής στρατηγικής ψηφιακού μετασχηματισμού, η ISOMAT διερευνά επίσης την υιοθέτηση νέων εργαλείων RPA (Robotic Process Automation) και BPA (Business Process Automation) με στόχο την αυτοματοποίηση καθημερινών διεργασιών της οικονομικής διεύθυνσης, όπως η εισαγωγή τιμολογίων προμηθευτών, κ.α. Το ενδιαφέρον της εταιρείας έγκειται σε πρώτη φάση στις διαδικασίες που αφορούν την εξυπηρέτηση πελατών, αλλά και σε εργασίες που σχετίζονται με τον κύκλο ανάπτυξης νέων προϊόντων, επιδιώκοντας την περαιτέρω αύξηση της παραγωγικότητας και την επιχειρηματική ευελιξία.
Οι εγκαταστάσεις της ISOMAT στον Ασπρόπυργο Αττικής
Τα οικονομικά και κοινωνικά δεδομένα της τελευταίας τετραετίας έφεραν στο προσκήνιο τη ραγδαία επιτάχυνση της ψηφιοποίησης και συνεπώς την ανάγκη για άμεση προσαρμογή των επιχειρήσεων, προκειμένου να ανταπεξέλθουν στις νέες συνθήκες και να ενισχύσουν τα ανταγωνιστικά τους πλεονεκτήματα. Αξιοποιώντας κάθε ευκαιρία για εξέλιξη, η ISOMAT αποφάσισε να υιοθετήσει στρατηγική που εστιάζει, μεταξύ άλλων, στις νέες τεχνολογίες, προχωρώντας με ολικές αναβαθμίσεις λογισμικού, υλικοτεχνικού εξοπλισμού και μοντέλου εργασίας (remote working). Έκτοτε, η ISOMAT συνεχίζει να αφιερώνει σημαντικό μέρος του επενδυτικού της προγραμματισμού στην ψηφιακή μετάβαση και σε πρωτοβουλίες κυβερνασφάλειας, θέτοντας μακροπρόθεσμους στόχους που θα εξασφαλίσουν τόσο τη σταθερή ανάπτυξή της στην ελληνική και στις διεθνείς αγορές όσο και την επικερδή αξιοποίηση νέων ευκαιριών.