Ο πρώην πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ χρησιμοποίησε την ομιλία του για την υποψηφιότητα για να βάλει στόχο τις πολιτικές του προέδρου Τζο Μπάιντεν για τα ηλεκτρικά οχήματα, υποσχόμενος να λάβει μέτρα εναντίον τους από την πρώτη κιόλας ημέρα της θητείας του.
«Θα τερματίσω την εντολή των ηλεκτρικών οχημάτων την πρώτη μέρα», είπε ο Τραμπ στην ομιλία του στο Εθνικό Συνέδριο των Ρεπουμπλικανών στο Μιλγουόκι. Η κίνηση θα είχε ως αποτέλεσμα «να σώσει την αυτοκινητοβιομηχανία των ΗΠΑ από την πλήρη εξάλειψη, κάτι που συμβαίνει αυτή τη στιγμή, και να εξοικονομήσει χιλιάδες και χιλιάδες δολάρια ανά αυτοκίνητο στους Αμερικανούς καταναλωτές», είπε.
Ο Ντόναλντ Τραμπ, η απόπειρα δολοφονίας και «το τουφέκι της Αμερικής»
Ενώ η κυβέρνηση Μπάιντεν δεν έχει κάποια «εντολή» για τα ηλεκτρικά οχήματα, οι επικριτές των νέων ορίων ατμοσφαιρικής ρύπανσης που εκδόθηκαν από την Υπηρεσία Προστασίας του Περιβάλλοντος τον Μάρτιο είπαν ότι θα ανάγκαζαν παράνομα τις αυτοκινητοβιομηχανίες να πουλήσουν EV, σημειώνει το Bloomberg.
“Πράσινη νέα απάτη”
Οι επικρίσεις του Τραμπ για τα ηλεκτρικά οχήματα ήρθαν λίγες στιγμές πριν επικρίνει αυτό που είπε ότι ήταν σπάταλες σε δαπάνες τρισεκατομμυρίων δολαρίων «που έχουν να κάνουν με την πράσινη νέα απάτη». Είπε ότι θα διοχέτευε τα χρήματα σε έργα όπως δρόμοι, γέφυρες και φράγματα, αν και δεν ήταν αμέσως σαφές πώς θα εκπλήρωνε τη δέσμευση.
Ο Τραμπ δεν έχει κρύψει την περιφρόνησή του για τα ηλεκτρικά οχήματα, ισχυριζόμενος ότι δεν λειτουργούν και θα ωφελήσουν την Κίνα και το Μεξικό ενώ θα βλάψουν τους Αμερικανούς εργάτες στις αυτοκινητοβιομηχανίες. Ο Μπάιντεν, αντίθετα, έχει κάνει τη στροφή προς τα αυτοκίνητα με μπαταρίες μία από τις κορυφαίες πολιτικές του για το κλίμα και τη βιομηχανία και έχει θέσει ως στόχο το 50% όλων των πωλήσεων νέων οχημάτων να είναι ηλεκτρικά έως το 2030.
Οι εξαγγελίες Τραμπ αποκλείεται να ακούγονται ευχάριστα στον διευθύνοντα σύμβουλο της Tesla Ίλον Μασκ ο οποίος πρόσφατα υποσχέθηκε να συνεισφέρει δεκάδες εκατομμύρια δολάρια στον προεκλογικό αγώνα του Τραμπ.
Latest News
Πώς η Νορβηγία πρωτοστατεί στην ηλεκτροκίνηση
Μέχρι το τέλος του 2025 θα πωλούνται στη Νορβηγία μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Τι διδάγματα μπορεί να πάρει η Ευρώπη από το success-story της χώρας στην ηλεκτροκίνηση;
Αλλαγές σε ΚΤΕΟ, ηλεκτροφόρτιση και μεταχειρισμένα - Τι πρέπει να γνωρίζετε
Τι προβλέπει το νομοσχέδιο του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών που συζητήθηκε στο υπουργικό συμβούλιο
Αυξημένες πωλήσεις αναφέρει η σουηδική Polestar
Η Polestar ανακοίνωσε λιανικές πωλήσεις 12.256 για το τέταρτο τρίμηνο του 2024 ,έναντι 11.640 κατα το ίδιο διάστημα του 2023
«Εμφύλιος» στις πολυκατοικίες με τη φόρτιση των EV
Ποιες είναι οι υποχρεώσεις όσων διαθέτουν ή σκέφτονται να αποκτήσουν ηλεκτρικά αυτοκίνητα - Πώς μπορούν να φορτίζουν
Η Βρετανία έγινε η μεγαλύτερη αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ευρώπη - Ξεπέρασε τη Γερμανία
Στα 381.970 ανέρχονται τα ηλεκτρικά οχήματα που πωλήθηκαν στη Βρετανία μέσα στο 2024
Η Κίνα κερδίζει τον αγώνα για φόρτιση EV 5 λεπτών
Ο χρόνος αναμονής για φόρτιση μπαταριών είναι ένας κύριος λόγος που αποτρέπει ππολλούς από την στροφή στην ηλεκτροκίνηση
Η Tesla βλέπει την BYD να κλείνει το χάσμα και τις πωλήσεις να μειώνονται μετά από μια 10ετία ανόδου [γράφημα]
Οι πωλήσεις της BYD εκτινάχθηκαν το δεύτερο εξάμηνο του 2024 και ο Ιλον Μασκ όλα δείχνουν ότι βλέπει... εφιάλτες στην Tesla
Τσουχτερό πρόστιμο για οδήγηση πατινιού σε πεζοδρόμιο - Τι αποφάσισε η Βαρκελώνη
Υπολογίζεται ότι τα ηλεκτρικά πατίνια και σκούτερ αντιστοιχούν σε περίπου 44.000 διαδρομές την ημέρα στην πόλη της Βαρκελώνης
Οι δυσοίωνες προβλέψεις για τις βιομηχανίες EV το 2025
Οι πωλήσεις EV θα μειωθούν το 2025. Τι σημαίνει για την Tesla και την υπόλοιπη αυτοκινητοβιομηχανία.
«Σκληρό ροκ» Κίνας με κρίσιμα ορυκτά για μπαταρίες - Νέοι περιορισμοί αγχώνουν τη Δύση
Τα σχέδια του Πεκίνου θα είναι τροχοπέδη και για την επέκταση στο εξωτερικό μεγάλων κινεζικών εταιρειών κατασκευής στις μπαταρίες λιθίου