
Πρόστιμα αξίας 190,7 εκατ, δολαρίων έχει καταβάλει η μητρική εταιρεία της Chrysler, Stellantis για το 2019 και το 2020 και οφείλει άλλα 459,7 εκατομμύρια δολάρια σε εκκρεμείς ποινές, σύμφωνα με κυβερνητικά έγγραφα που είδε το Reuters. Οι ποινές αφορούν τη μη συμμόρφωση στους αμερικανικούς κανόνες οικονομίας καυσίμου.
Οι κυρώσεις, που καταβλήθηκαν τον Μάρτιο και τον Μάιο, αποκαλύφθηκαν από την Εθνική Διοίκηση Ασφάλειας Οδικής Κυκλοφορίας (NHTSA), η οποία διαχειρίζεται το πρόγραμμα οικονομίας καυσίμου. Η αποκάλυψη δείχνει το σημαντικό κόστος συμμόρφωσης για την τήρηση των κανόνων καυσίμων των ΗΠΑ, ακόμη και όταν οι αυτοκινητοβιομηχανίες ξοδεύουν δισεκατομμύρια δολάρια για την κατασκευή ηλεκτρικών οχημάτων.
Stellantis: Eπενδύει άλλα 55 εκατ. δολάρια στα εναέρια ταξί
Η Stellantis, η οποία κατέχει επίσης τις μάρκες Fiat, Peugeot και άλλες μάρκες, είπε ότι οι κυρώσεις επιβλήθηκαν πριν δημιουργηθεί το 2021. Επισήμανε ότι οι κυρώσεις «δεν είναι ενδεικτικές της κατεύθυνσης της εταιρείας», λέγοντας ότι επενδύει περισσότερα από 50 δισ. ευρώ σε όλο τον κόσμο για την παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων.
Η ιταλοαμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία το 2023 πλήρωσε το ρεκόρ των 235,5 εκατ. δολαρίων για τα μοντέλα 2018 και 2019 σε κυρώσεις οικονομίας καυσίμου και 156,6 εκατ. δολάρια σε ποινές για τα μοντέλα 2016 και 2017.
Τσουχτερός ο λογαριασμός για την αυτοκινητοβιομηχανία
Τον Μάρτιο του 2022, η NHTSA αύξησε τις κυρώσεις, οι οποίες σχεδόν τριπλασιαστήκαν στις αυτοκινητοβιομηχανίες των οποίων τα οχήματα δεν πληρούν τις απαιτήσεις απόδοσης καυσίμου για το 2019 και μετά.Πέρυσι, η NHTSA δήλωσε ότι η πρότασή της για αύξηση των προτύπων οικονομίας καυσίμου έως το 2032 θα κόστιζε στη βιομηχανία 14 δισ. δολάρια σε προβλεπόμενα πρόστιμα για μια πενταετία, συμπεριλαμβανομένων 6,5 δισ. δολαρίων για την General Motors , 3 δισ. δολάρια για την Stellantis και 1 δισ. δολάρια για τη Ford Motor. Ωστόσο, σύμφωνα με τους κανόνες που οριστικοποιήθηκαν τον περασμένο μήνα, η αυτοκινητοβιομηχανία αναμένεται να αντιμετωπίσει συνολικά πρόστιμα ύψους 1,83 δισ. δολαρίων από το 2027 έως το 2031, σύμφωνα με την NHTSA.


Latest News

Σε αναζήτηση ισορροπίας το φυσικό αέριο στην Ευρώπη - Καταλύτης το LNG
Νευρικές διακυμάνσεις καταγράφει το φυσικό αέριο στην ευρωπαϊκή αγορά - Συγκρατημένη αισιοδοξία

«Καλός ηγέτης» - Ο Τραμπ επαινεί τον Ερντογάν
Ο πρόεδρος Ερντογάν πιθανότατα αισθάνεται ότι θα έχει καλές σχέσεις με τον Πρόεδρο Τραμπ τα επόμενα χρόνια, όπως και κατά την πρώτη θητεία

Στη «μαύρη» λίστα των ΗΠΑ - Πάνω από 50 κινεζικές εταιρείες ΑΙ και τσιπ
Οι ΗΠΑ προσπαθούν με κάθε τρόπο να περιορίσουν τις δυνατότητες του Πεκίνου στον τομέα της τεχνητής νοημοσύνης και των τσιπ

Η Fed έχει βγει από το «χρυσό μονοπάτι» - Καμπανάκι από τον Γκούλσμπι
Η προειδοποίηση του Γκούλμσπι έρχεται μετά έρευνα που δείχνει ότι οι καταναλωτές αναμένουν ραγδαία αύξηση των τιμών

«Game changer» η στροφή της Γερμανίας στις δαπάνες, λέει ο Ντράγκι
Αυτό που ανησυχεί τον πρώην Ιταλό πρωθυπουργό Ντράγκι είναι ο τρόπος με τον οποίο η Ευρωπαϊκή Επιτροπή χειρίζεται την αλλαγή πολιτικής

Τον «πόλεμο του χαλκού» ξεκινά ο Τραμπ - Ανησυχίες για εκτίναξη των τιμών
Πληροφορίες αναφέρουν ότι ο χαλκός είναι το επόμενο μεγάλο δασμολογικό στοίχημα του αμερικανού προέδρου Ντόναλντ Τραμπ

Η υπόσχεση της Άγκυρας στους ξένους επενδυτές - Καμία λέξη για Ιμάμογλου
Σιμσέκ και Καραχαν είχαν τηλεδιάσκεψη με διεθνείς επενδυτές προκειμένου να τους καθησυχάσουν για την πορεία της οικονομίας

Σε δίκη η Boeing για τα δύο θανατηφόρα δυστυχήματα 737 MAX
Η υπόθεση αφορά σε παραπλανητικές δηλώσεις της Boeing προς τις αμερικανικές ρυθμιστικές αρχές σχετικά με προβληματικό λογισμικό του 737 MAX

«Τσουχτερός» έρχεται ο πρώτος λογαριασμός της κυβέρνησης Τραμπ
Ρωγμές στη ζήτηση «βλέπουν» οι αλυσίδες λιανικής στις ΗΠΑ - Κατανάλωση και αγορά εργασίας προοιωνίζονται ένα απογοητευτικό τρίμηνο για τις επιχειρήσεις και την οικονομία

Τι κερδίζουν Ρωσία και Ουκρανία από τη συμφωνία με τις ΗΠΑ για τη Μαύρη Θάλασσα
Στον βαθμό που εφαρμοστούν όσα συμφωνήθηκαν, θα πρόκειται για την πιο ξεκάθαρη πρόοδο μέχρι σήμερα