Πρόστιμα αξίας 190,7 εκατ, δολαρίων έχει καταβάλει η μητρική εταιρεία της Chrysler, Stellantis για το 2019 και το 2020 και οφείλει άλλα 459,7 εκατομμύρια δολάρια σε εκκρεμείς ποινές, σύμφωνα με κυβερνητικά έγγραφα που είδε το Reuters. Οι ποινές αφορούν τη μη συμμόρφωση στους αμερικανικούς κανόνες οικονομίας καυσίμου.
Οι κυρώσεις, που καταβλήθηκαν τον Μάρτιο και τον Μάιο, αποκαλύφθηκαν από την Εθνική Διοίκηση Ασφάλειας Οδικής Κυκλοφορίας (NHTSA), η οποία διαχειρίζεται το πρόγραμμα οικονομίας καυσίμου. Η αποκάλυψη δείχνει το σημαντικό κόστος συμμόρφωσης για την τήρηση των κανόνων καυσίμων των ΗΠΑ, ακόμη και όταν οι αυτοκινητοβιομηχανίες ξοδεύουν δισεκατομμύρια δολάρια για την κατασκευή ηλεκτρικών οχημάτων.
Stellantis: Eπενδύει άλλα 55 εκατ. δολάρια στα εναέρια ταξί
Η Stellantis, η οποία κατέχει επίσης τις μάρκες Fiat, Peugeot και άλλες μάρκες, είπε ότι οι κυρώσεις επιβλήθηκαν πριν δημιουργηθεί το 2021. Επισήμανε ότι οι κυρώσεις «δεν είναι ενδεικτικές της κατεύθυνσης της εταιρείας», λέγοντας ότι επενδύει περισσότερα από 50 δισ. ευρώ σε όλο τον κόσμο για την παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων.
Η ιταλοαμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία το 2023 πλήρωσε το ρεκόρ των 235,5 εκατ. δολαρίων για τα μοντέλα 2018 και 2019 σε κυρώσεις οικονομίας καυσίμου και 156,6 εκατ. δολάρια σε ποινές για τα μοντέλα 2016 και 2017.
Τσουχτερός ο λογαριασμός για την αυτοκινητοβιομηχανία
Τον Μάρτιο του 2022, η NHTSA αύξησε τις κυρώσεις, οι οποίες σχεδόν τριπλασιαστήκαν στις αυτοκινητοβιομηχανίες των οποίων τα οχήματα δεν πληρούν τις απαιτήσεις απόδοσης καυσίμου για το 2019 και μετά.Πέρυσι, η NHTSA δήλωσε ότι η πρότασή της για αύξηση των προτύπων οικονομίας καυσίμου έως το 2032 θα κόστιζε στη βιομηχανία 14 δισ. δολάρια σε προβλεπόμενα πρόστιμα για μια πενταετία, συμπεριλαμβανομένων 6,5 δισ. δολαρίων για την General Motors , 3 δισ. δολάρια για την Stellantis και 1 δισ. δολάρια για τη Ford Motor. Ωστόσο, σύμφωνα με τους κανόνες που οριστικοποιήθηκαν τον περασμένο μήνα, η αυτοκινητοβιομηχανία αναμένεται να αντιμετωπίσει συνολικά πρόστιμα ύψους 1,83 δισ. δολαρίων από το 2027 έως το 2031, σύμφωνα με την NHTSA.
Latest News
Η Jaguar αλλάζει το εμβληματικό της λογότυπο
Σε μια προσπάθεια επανεφεύρεσης του εαυτού της, η Jaguar επανασχεδιάζει το διάσημο λογότυπό της
Η θυγατρική της JPMorgan, Chase UK, λανσάρει πιστωτικές κάρτες στην Βρετανία
Η αποκλειστικά ψηφιακή θυγατρική της JPMorgan, Chase UK, κάνει την πρώτη της κίνηση στις πιστώσεις, αφού συγκέντρωσε καταθέσεις άνω των 20 δισ. λιρών
Ντανιέλα Καβάλο: Το πρόσωπο - κλειδί στις διαπραγματεύσεις για τις απολύσεις στη Volkswagen
Κόρη μετανάστη από την Ιταλία, η Ντανιέλα Καβάλο είναι επικεφαλής σωματείων των εργαζομένων στη Volkswagen
Η μεγαλύτερη απώλεια κερδών σε δύο χρόνια για την Target - Μειώνει το guidance
Οι διακριτικές αγορές μπαίνουν σε δεύτερο πλάνο - Τι είδε η Target στα αποτελέσματα του τρίτου τριμήνου και πώς θα κινηθεί μέχρι το τέλος της χρονιάς
Σε καθεστώς πτώχευσης στις ΗΠΑ η Northvolt - Το σχέδιο αναδιάρθρωσης
Η Northvolt δεν κατάφερε να συμφωνήσει με τους επενδυτές σε ένα πακέτο διάσωσης και ζητά υπαγωγή στο Άρθρο 11
Παραιτείται στις 20 Ιανουαρίου ο πρόεδρος της SEC Γκάρι Γκένσλερ
H παραίτηση του έρχεται δυο χρόνια πριν τη λήξη της θητείας του
Το «γεράκι» της ΕΚΤ ξαναχτυπά: «Πρέπει να διατηρήσουμε περιοριστική νομισματική πολιτική»
Η διατήρηση αυστηρής πολιτικής αποτελεί επί του παρόντος μέρος της δήλωσης που δημοσιεύει η ΕΚΤ μετά τις συνεδριάσεις της για τα επιτόκια
Σε χαμηλό επταμήνου οι αιτήσεις για τα επιδόματα ανεργίας στις ΗΠΑ
Οι μη προσαρμοσμένες αιτήσεις μειώθηκαν κατά 17.750 σε 213.035 την περασμένη εβδομάδα
O αμερικανική Deer, ο γίγαντας των αγροτικών μηχανημάτων προβλέπει μικρότερη κερδοφορία
Οι εκτιμήσεις της Deer για αδύναμα ετήσια κέρδη καθώς τα εισοδήματα των Αμερικανών αγροτών υποχωρούν
Πώς επηρεάζουν την πολιτική της ΕΚΤ τα trumponomics - Κινδυνεύει η μείωση επιτοκίων;
Η επιστροφή του Τραμπ στον Λευκό Οίκο έχει πυροδοτήσει στην ευρωζώνη τη συζήτηση στην ΕΚΤ πώς μπορεί να επηρεάσει τα σχέδιά τους για τον πληθωρισμό και την ανάπτυξη