
Πρόστιμα αξίας 190,7 εκατ, δολαρίων έχει καταβάλει η μητρική εταιρεία της Chrysler, Stellantis για το 2019 και το 2020 και οφείλει άλλα 459,7 εκατομμύρια δολάρια σε εκκρεμείς ποινές, σύμφωνα με κυβερνητικά έγγραφα που είδε το Reuters. Οι ποινές αφορούν τη μη συμμόρφωση στους αμερικανικούς κανόνες οικονομίας καυσίμου.
Οι κυρώσεις, που καταβλήθηκαν τον Μάρτιο και τον Μάιο, αποκαλύφθηκαν από την Εθνική Διοίκηση Ασφάλειας Οδικής Κυκλοφορίας (NHTSA), η οποία διαχειρίζεται το πρόγραμμα οικονομίας καυσίμου. Η αποκάλυψη δείχνει το σημαντικό κόστος συμμόρφωσης για την τήρηση των κανόνων καυσίμων των ΗΠΑ, ακόμη και όταν οι αυτοκινητοβιομηχανίες ξοδεύουν δισεκατομμύρια δολάρια για την κατασκευή ηλεκτρικών οχημάτων.
Stellantis: Eπενδύει άλλα 55 εκατ. δολάρια στα εναέρια ταξί
Η Stellantis, η οποία κατέχει επίσης τις μάρκες Fiat, Peugeot και άλλες μάρκες, είπε ότι οι κυρώσεις επιβλήθηκαν πριν δημιουργηθεί το 2021. Επισήμανε ότι οι κυρώσεις «δεν είναι ενδεικτικές της κατεύθυνσης της εταιρείας», λέγοντας ότι επενδύει περισσότερα από 50 δισ. ευρώ σε όλο τον κόσμο για την παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων.
Η ιταλοαμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία το 2023 πλήρωσε το ρεκόρ των 235,5 εκατ. δολαρίων για τα μοντέλα 2018 και 2019 σε κυρώσεις οικονομίας καυσίμου και 156,6 εκατ. δολάρια σε ποινές για τα μοντέλα 2016 και 2017.
Τσουχτερός ο λογαριασμός για την αυτοκινητοβιομηχανία
Τον Μάρτιο του 2022, η NHTSA αύξησε τις κυρώσεις, οι οποίες σχεδόν τριπλασιαστήκαν στις αυτοκινητοβιομηχανίες των οποίων τα οχήματα δεν πληρούν τις απαιτήσεις απόδοσης καυσίμου για το 2019 και μετά.Πέρυσι, η NHTSA δήλωσε ότι η πρότασή της για αύξηση των προτύπων οικονομίας καυσίμου έως το 2032 θα κόστιζε στη βιομηχανία 14 δισ. δολάρια σε προβλεπόμενα πρόστιμα για μια πενταετία, συμπεριλαμβανομένων 6,5 δισ. δολαρίων για την General Motors , 3 δισ. δολάρια για την Stellantis και 1 δισ. δολάρια για τη Ford Motor. Ωστόσο, σύμφωνα με τους κανόνες που οριστικοποιήθηκαν τον περασμένο μήνα, η αυτοκινητοβιομηχανία αναμένεται να αντιμετωπίσει συνολικά πρόστιμα ύψους 1,83 δισ. δολαρίων από το 2027 έως το 2031, σύμφωνα με την NHTSA.


Latest News

Το Χονγκ Κονγκ σταματάει την αποστολή δεμάτων στις ΗΠΑ, λόγω των δασμών Τραμπ
Οι ΗΠΑ είναι παράλογες, εκφοβίζουν και επιβάλλουν δασμούς καταχρηστικά, ανακοίνωσαν τα ταχυδρομεία του Χονγκ Κονγκ

Χαμηλότερος από τον αναμενόμενο ο πληθωρισμός στη Βρετανία τον Μάρτιο
Τι θα κάνει η Τράπεζα της Αγγλίας με τα επιτόκια

Η Κίνα αντικαθιστά τον κορυφαίο διεθνή εμπορικό διαπραγματευτή της
Ποιος είναι ο νέος επικεφαλής για την Κίνα στις εμπορικές διαπραγματεύσεις - Τι σηματοδοτεί η αλλαγή

Η Nvidia θα «χάσει» 5,5 δισ. καθώς οι ΗΠΑ περιορίζουν τις πωλήσεις chip στην Κίνα
Η Nvidia ανακοίνωσε ότι οι ΗΠΑ έχουν ξεκαθαρίσει ότι οι νέοι περιορισμοί είναι απαραίτητοι για την αντιμετώπιση του κινδύνου χρήσης τσιπ H20 σε «έναν υπερυπολογιστή στην Κίνα»

Οι ταχύτερα αναπτυσσόμενες κατηγορίες FMCG στην Ευρώπη - Έρευνα Circana
Η Circana δημοσιεύει σε συνεργασία με το περιοδικό ESM τις κατηγορίες προϊόντων που κατέγραψαν τη μεγαλύτερη ανάπτυξη τον τελευταίο χρόνο

Το Εμπορικό Επιμελητήριο της ΕΕ στην Κίνα ζητάει από το Πεκίνο να αλλάξει εμπορική πολιτική
Τι ζητούν οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στην Κίνα, στον απόηχο του εμπορικού πολέμου που κήρυξε ο Τραμπ

Οι ΗΠΑ αντιδρούν, αλλά συνεχίζουν τις συζητήσεις για τον παγκόσμιο φόρο - Τι λέει ο ΟΟΣΑ
Περισσότερες από 135 χώρες υπέγραψαν τη μεγαλύτερη εταιρική φορολογική μεταρρύθμιση εδώ και περισσότερα από τέσσερα χρόνια πριν

Η PwC αποχωρεί από την Αφρική για να αποφύγει τα σκάνδαλα
Ο παγκόσμιος πρόεδρος της PwC, Mohamed Kande, αντιμετωπίζει τις συνέπειες των σκανδάλων σε πολλές ηπείρους από τότε που ανέλαβε τον ρόλο τον Ιούλιο

Και τα κρίσιμα ορυκτά στο έλεος των δασμών Τραμπ
Η έρευνα που ξεκινούν οι Ηνωμένες Πολιτείες απειλεί να πυροδοτήσει έναν νέο κρίσιμο εμπορικό πόλεμο ορυκτών

Με ρυθμό 5,4% έτρεξε η κινεζική οικονομία το α' τρίμηνο
Η UBS εκτίμησε ότι λίγο λιγότερο από το 60% των εισαγωγών των ΗΠΑ από την Κίνα υπόκεινται σε μέγιστο δασμό 145%