Ο επικεφαλής της αμυντικής μονάδας της Boeing δήλωσε την Κυριακή ότι ο κατασκευαστής αεροπλάνων εξακολουθεί να «παλεύει με τις προκλήσεις» για την κατασκευή δύο καθυστερημένων προεδρικών αεροσκαφών των ΗΠΑ, γνωστών ως Air Force One.
Το 2018, η Boeing έλαβε συμβόλαιο ύψους 3,9 δισεκατομμυρίων δολαρίων για την κατασκευή δύο αεροσκαφών 747-8 για χρήση ως Air Force One, τα οποία θα παραδοθούν έως τον Δεκέμβριο του 2024, αλλά πλέον η παραδόσεις έχουν «ξεφύγει» μέχρι το 2027 και το 2028.
Απίθανοι διάλογοι στην ακρόαση του CEO της Boeing στη Γερουσία
Ο Ted Colbert, ο οποίος είναι επικεφαλής της Boeing Defense, Space & Security, είπε ότι η εταιρεία αντιμετωπίζει την αλυσίδα εφοδιασμού, τον πληθωρισμό, το εργατικό δυναμικό και άλλες προκλήσεις στην κατασκευή των αεροπλάνων.
Σημειώνεται ότι στο συγκεκριμένο πρόγραμμα η Boeing τροποποιεί σε πολύ μεγάλο βαθμό ένα ζευγάρι 747. Η εταιρεία έχει χάσει περισσότερα από 2 δισεκατομμύρια δολάρια από το πρόγραμμα. «Η ομάδα μας μάχεται μέσα από ένα πολύ, πολύ προκλητικό πρόγραμμα – δύο πολύ περίπλοκα αεροπλάνα», είπε ο Colbert. «Έχουμε κάνει έναν τόνο επενδύσεων στο εργατικό δυναμικό και την εκπαίδευσή μας, την αποτελεσματικότητα, τη δουλειά στο εργοστάσιο».
Τα Boeing 747-8 έχουν σχεδιαστεί για να είναι ένας αερομεταφερόμενος Λευκός Οίκος ικανός να πετάει σε σενάρια ασφαλείας «της χειρότερης δυνατής περίπτωσης», όπως ο πυρηνικός πόλεμος, και έχουν τροποποιηθεί με στρατιωτικά ηλεκτρονικά αεροβοηθήματα, προηγμένες επικοινωνίες και σύστημα αυτοπροστασίας.
Πέρυσι, η κυβέρνηση Μπάιντεν επέλεξε να τροποποιήσει, αλλά να συνεχίσει με, ένα σχέδιο χρωμάτων Air Force One που μοιάζει πολύ με το σημερινό λευκό με δύο αποχρώσεις του μπλε, το οποίο χρονολογείται από την κυβέρνηση του προέδρου Τζον Κένεντι, αντιστρέφοντας μια απόφαση του τότε Προέδρου Ντόναλντ Τραμπ.
Τον Δεκέμβριο του 2016, ο Τραμπ απέσπασε μια υπόσχεση από τον τότε Διευθύνοντα Σύμβουλο της Boeing, Dennis Muilenburg, ότι το κόστος αντικατάστασης του Air Force One δεν θα ξεπερνούσε τα 4 δισεκατομμύρια δολάρια. Ο σημερινός διευθύνων σύμβουλος της Boeing, Dave Calhoun, δήλωσε αργότερα ότι «οι επικριτές είχαν δίκιο» σχετικά με το συμβόλαιο, λέγοντας ότι η τιμή του ήταν πολύ χαμηλή.
Το 2022, το Γραφείο Λογοδοσίας της Κυβέρνησης των ΗΠΑ (GAO) δήλωσε ότι το πρόγραμμα Air Force One κινδύνευε περαιτέρω, αναφέροντας μια σφιχτή αγορά εργασίας για μηχανικούς, χαμηλότερα από τα αναμενόμενα ποσοστά εκκαθάρισης ασφαλείας και την ανάγκη της Boeing να στραφεί σε εναλλακτικό προμηθευτή για κάποιες εργασίες εσωτερικού χώρου.
Latest News
Πώς επηρεάζεται η ευρωπαϊκή οικονομία από το δημογραφικό - Οι αναγκαίες προσαρμογές
Η Alpha Bank εξετάζει το δημογραφικό πρόβλημα και τις επιπτώσεις του στην ευρωπαϊκή οικονομία
«Πόλεμο» κατά της… πολυνομίας αρχίζει ο Ντίμον της JP Morgan
Ο Ντίμον επέκρινε αυτό που αποκάλεσε αλληλεπικαλυπτόμενους ή κακοσχεδιασμένους κανόνες σχετικά με τις κεφαλαιακές απαιτήσεις
Πώς το ψηφιακό ευρώ πυροδότησε μια υπόγεια διαμαχή κυριαρχίας μεταξύ ΕΚΤ και ευρωπαϊκών κρατών
Όπως αναφέρει δημοσίευμα του Politico πολιτικοί και ΕΚΤ προσπαθούν να καθορίσουν τα όρια στο επερχόμενο ψηφιακό ευρώ
Ο περίεργος λόγος που η ΕΥ απολύει δεκάδες υπαλλήλους
Τα μέλη του προσωπικού κατηγορήθηκαν ότι είχαν ανοιχτές πολλαπλές συνεδρίες Zoom σε διαφορετικές οθόνες, κάτι που η Ernst & Young έκρινε ηθική «παραβίαση»
Τα τέσσερα σενάρια της S&P για την παγκόσμια οικονομία
Ακόμη και στα δύο χειρότερα σενάρια ο οίκος S&P εκτιμά πως οι τράπεζες φαίνονται ικανές να χειριστούν πιθανές εκροές κεφαλαίων
Γιατί η κρίση της αυτοκινητοβιομηχανίας στην Ευρώπη είναι «Made in China» [γραφήματα]
Η άλλοτε πανίσχυρη αυτοκινητοβιομηχανία της Ευρώπης δέχεται μεγάλα πλήγματα λόγω του ανταγωνισμού με τις κινέζικες εταιρείες
Χαμηλό 5ετίας στις τιμές των εμπορευμάτων προβλέπει η Παγκόσμια Τράπεζα - Ο ρόλος του πετρελαίου
Από το 2024 έως το 2026, οι παγκόσμιες τιμές των βασικών εμπορευμάτων προβλέπεται να υποχωρήσουν σχεδόν κατά 10%, επισημαίνει σε έκθεσή της η Παγκόσμια Τράπεζα
H Ιταλία θα διαθέσει 8,2 δισ. δολ. για αγορά αρμάτων μάχης
Η κοινοπραξία των Leonardo (ιταλική) και Rheinmetall (γερμανική) αναμένεται να είναι ο βασικός βιομηχανικός εταίρος του έργου
Morgan Stanley: Οι μέρες του εύκολου χρήματος και των μηδενικών επιτοκίων ανήκουν στο παρελθόν
Το τέλος της οικονομικής καταστολής, των μηδενικών επιτοκίων και του μηδενικού πληθωρισμού, είναι μια εποχή που έχει τελειώσει, δήλωσε ο CEO της Morgan Stanley
Μειωμένα κέρδη για τη BP στο τρίτο τρίμηνο -
«Σύννεφα» για τη BP καθώς η μετοχή της εμφανίζει πτώση 19% απο την αρχή του έτους έναντι πτώσης 3,5% για τη Shell