Ενώ το εργοστάσιο της Tesla στο Βερολίνο έχει γίνει πρωτοσέλιδο πολλές φορές τα τελευταία δύο χρόνια, αυτή είναι η πρώτη φορά που διαβάζουμε για τυχόν ανησυχίες σχετικά με κλοπές φλιτζανιών καφέ.
Ο διευθυντής του εργοστασίου της Tesla, Αντρέ Τίριγκ, αναφέρθηκε στο θέμα κατά τη διάρκεια συνάντησης του προσωπικού την περασμένη εβδομάδα, σύμφωνα με την γερμανική εφημερίδα Handelsblatt.
Tesla: Πόσο θα ωφεληθεί από μια εκλογή Τραμπ
«Θα σας δώσω ένα νούμερο», είπε ο Τίργκ, σύμφωνα με τη μετάφραση του ρεπορτάζ του γερμανικού πρακτορείου DW. «Έχουμε αγοράσει 65.000 κούπες καφέ από τότε που ξεκινήσαμε την παραγωγή εδώ. 65.000! Στατιστικά, ο καθένας από εσάς έχει ήδη πέντε κούπες καφέ στο σπίτι».
Αν δεν σταματήσουν οι κλοπές μαχαιροπίρουνα δεν έχει
Ενώ οι 12.000 εργαζόμενοι του εργοστασίου μπορεί να θέλουν να πάρουν τα φλιτζάνια στο σπίτι, ο Τίριγκ διαβεβαίωσε ότι δεν θα υπήρχαν άλλα μαχαιροπίρουνα στα εστιατόρια προσωπικού μέχρι να σταματήσουν οι κλοπές των φλυτζανιών, σύμφωνα με το ρεπορτάζ της εφημερίδας.
«Πραγματικά βαρέθηκα να εγκρίνω παραγγελίες για να αγοράσω περισσότερα φλιτζάνια καφέ», είπε, κάτι που προκάλεσε γέλια και χειροκροτήματα από τους υπαλλήλους, σύμφωνα με τη μετάφραση της DW.
Το φαινομενικά κάπως τραγελαφικό κατσάδιασμα μπορεί να ήρθε ως ανάλαφρο ενσταντανέ για να απαλύνει την ατμόσφαιρα μετά τις πολύ σοβαρότερες συζητήσεις σχετικά με τις εντάσεις μεταξύ της Tesla και της IG Metall, του γερμανικού σωματείου που εκπροσωπεί τους εργαζόμενους στο Gigafactory της Tesla στη Γερμανία.
Κακές εργασιακές συνθήκες
Οι εργαζόμενοι φέρεται να επέκριναν τις συνθήκες εργασίας της αυτοκινητοβιομηχανίας, συμπεριλαμβανομένων των πολλών ωρών εργασίας και ισχυρίστηκαν ότι υπήρξαν πολλά εργατικά ατυχήματα.
Κάποιος θα πίστευε ότι η κλοπή των φλιτζανιών καφέ θα ήταν ένας μικρός πονοκέφαλος και τίποτα περισσότερο, ειδικά αν σκεφτεί κανείς άλλα ζητήματα που έπρεπε να αντιμετωπίσουν οι διαχειριστές των εργοστασίων. Μια έκθεση που δημοσιεύτηκε αμέσως μετά το άνοιγμα του εργοστασίου υποστήριξε ότι η Tesla είχε καταγράψει τρεις φορές περισσότερες καταστάσεις έκτακτης ανάγκης από το εργοστάσιο της Audi στο Ingolstadt.
Ως μέρος μιας παγκόσμιας προσπάθειας για μείωση των αριθμών, η Tesla πρόσφατα μείωσε το προσωπικό στο γερμανικό gigafactory κατά περίπου 2%. Ο Γιάνες Μπόπχερτ, γραμματέας της IG Metall, είπε στην ιστοσελίδα αυτοκινήτου Car Scoops ότι οι εργαζόμενοι αντιμετωπίζουν ακραίες πιέσεις και αυξάνονται απογοητευμένοι για θέματα ασφάλειας στο εργοτάξιο. Δεν έχει αποκλείσει το ενδεχόμενο χτύπημα στο εργοστάσιο λόγω της αυξανόμενης δυσαρέσκειας.
Latest News
Πώς επηρεάζεται η ευρωπαϊκή οικονομία από το δημογραφικό - Οι αναγκαίες προσαρμογές
Η Alpha Bank εξετάζει το δημογραφικό πρόβλημα και τις επιπτώσεις του στην ευρωπαϊκή οικονομία
«Πόλεμο» κατά της… πολυνομίας αρχίζει ο Ντίμον της JP Morgan
Ο Ντίμον επέκρινε αυτό που αποκάλεσε αλληλεπικαλυπτόμενους ή κακοσχεδιασμένους κανόνες σχετικά με τις κεφαλαιακές απαιτήσεις
Πώς το ψηφιακό ευρώ πυροδότησε μια υπόγεια διαμαχή κυριαρχίας μεταξύ ΕΚΤ και ευρωπαϊκών κρατών
Όπως αναφέρει δημοσίευμα του Politico πολιτικοί και ΕΚΤ προσπαθούν να καθορίσουν τα όρια στο επερχόμενο ψηφιακό ευρώ
Ο περίεργος λόγος που η ΕΥ απολύει δεκάδες υπαλλήλους
Τα μέλη του προσωπικού κατηγορήθηκαν ότι είχαν ανοιχτές πολλαπλές συνεδρίες Zoom σε διαφορετικές οθόνες, κάτι που η Ernst & Young έκρινε ηθική «παραβίαση»
Τα τέσσερα σενάρια της S&P για την παγκόσμια οικονομία
Ακόμη και στα δύο χειρότερα σενάρια ο οίκος S&P εκτιμά πως οι τράπεζες φαίνονται ικανές να χειριστούν πιθανές εκροές κεφαλαίων
Γιατί η κρίση της αυτοκινητοβιομηχανίας στην Ευρώπη είναι «Made in China» [γραφήματα]
Η άλλοτε πανίσχυρη αυτοκινητοβιομηχανία της Ευρώπης δέχεται μεγάλα πλήγματα λόγω του ανταγωνισμού με τις κινέζικες εταιρείες
Χαμηλό 5ετίας στις τιμές των εμπορευμάτων προβλέπει η Παγκόσμια Τράπεζα - Ο ρόλος του πετρελαίου
Από το 2024 έως το 2026, οι παγκόσμιες τιμές των βασικών εμπορευμάτων προβλέπεται να υποχωρήσουν σχεδόν κατά 10%, επισημαίνει σε έκθεσή της η Παγκόσμια Τράπεζα
H Ιταλία θα διαθέσει 8,2 δισ. δολ. για αγορά αρμάτων μάχης
Η κοινοπραξία των Leonardo (ιταλική) και Rheinmetall (γερμανική) αναμένεται να είναι ο βασικός βιομηχανικός εταίρος του έργου
Morgan Stanley: Οι μέρες του εύκολου χρήματος και των μηδενικών επιτοκίων ανήκουν στο παρελθόν
Το τέλος της οικονομικής καταστολής, των μηδενικών επιτοκίων και του μηδενικού πληθωρισμού, είναι μια εποχή που έχει τελειώσει, δήλωσε ο CEO της Morgan Stanley
Μειωμένα κέρδη για τη BP στο τρίτο τρίμηνο -
«Σύννεφα» για τη BP καθώς η μετοχή της εμφανίζει πτώση 19% απο την αρχή του έτους έναντι πτώσης 3,5% για τη Shell