Το premium delivery γεφυρώνει το χάσμα μεταξύ της online και της δια ζώσης εμπειρίας στο boutique shopping, όπως αποκαλύπτει το τελευταίο white paper της DHL για την εφοδιαστική αλυσίδα ειδών πολυτελείας

  • Το έγγραφο διερευνά τις τάσεις της αγοράς, τη συμπεριφορά των καταναλωτών και την τεχνολογία, υπογραμμίζοντας τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν τα πολυτελή brands στη διαχείριση της εφοδιαστικής αλυσίδας
  • Προκρίνονται πέντε βασικοί τομείς που θα βοηθήσουν τα πολυτελή brands να προσαρμοστούν: η ορατότητα της εφοδιαστικής αλυσίδας, η ασφάλεια, η premium παράδοση, τα κέντρα διεκπεραίωσης και η βιωσιμότητα.
  • Η premium παράδοση προσφέρει στους πελάτες την ανώτερη εξυπηρέτηση που αναμένουν.

Η αγορά πολυτελείας

Τα τελευταία χρόνια, η παγκόσμια αγορά για τα είδη πολυτελείας διαγράφει μια σημαντική αύξηση, η οποία καθοδηγείται από τις αλλαγές στη συμπεριφορά των καταναλωτών, τις αναδυόμενες τάσεις της αγοράς και τις τεχνολογικές εξελίξεις. Αυτή η ανάπτυξη δημιουργεί μοναδικές απαιτήσεις στις λειτουργίες της εφοδιαστικής αλυσίδας. Αναγνωρίζοντας τον καθοριστικό ρόλο που διαδραματίζουν τα logistics, η DHL παρουσιάζει σήμερα τo τελευταίο της white paper, με τίτλο “Η Εφοδιαστική Αλυσίδα στα είδη πολυτελείας: Ξεδιπλώνοντας τις Ευκαιρίες για Επιτυχία της Εφοδιαστικής Αλυσίδας Πολυτελών Ειδών “, το οποίο έχει σχεδιαστεί για να ενισχύσει τα brands με την βελτιστοποίηση της εφοδιαστικής αλυσίδας τους για την εξελισσόμενη αγορά ειδών πολυτελείας.

“Η ισχυρή ανάπτυξη της παγκόσμιας αγοράς ειδών πολυτελείας υπογραμμίζει την καίρια σημασία των «logistics πολυτελείας»,” λέει η Katja Busch, Chief Commercial Officer και επικεφαλής της DHL Customer Solutions & Innovation. “Η παγκόσμια αγορά ειδών πολυτελείας έφτασε τα 355 δισεκατομμύρια δολάρια το 2023 και προβλέπεται να αυξηθεί στα 418,93 δισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το 2028. Καθώς αυτή η αγορά επεκτείνεται, η εφοδιαστική αλυσίδα των πολυτελών ειδών υπερβαίνει αυτήν της τυπικής μεταφοράς· πρόκειται για τον απρόσκοπτο συνδυασμό premium προϊόντων και άψογων υπηρεσιών μεταφοράς. ”

Τα προσωπικά είδη

Εστιάζοντας στα προσωπικά είδη πολυτελείας, όπως στην επώνυμη μόδα, στα υψηλής ποιότητας ρολόγια και κοσμήματα και στα premium καλλυντικά και αρώματα, το white paper διερευνά τις τρέχουσες τάσεις και τις προκλήσεις που διαμορφώνουν τον τομέα των ειδών πολυτελείας, αναλύοντας τον αντίκτυπό τους στις στρατηγικές στον κλάδο των μεταφορών και της εφοδιαστικής αλυσίδας. Επίσης, διερευνά τις απαιτήσεις της εφοδιαστικής αλυσίδας σε όλη την αλυσίδα αξίας των πολυτελών εταιρειών, εστιάζοντας σε πέντε βασικές περιοχές:

  1. Ορατότητα της εφοδιαστικής αλυσίδας: Οι εξελίξεις στις ψηφιακές τεχνολογίες, όπως το IoT, το RFID και η σειριοποίηση, επιτρέπουν στις λύσεις Control Tower να βελτιώσουν την ορατότητα και την ασφάλεια της εφοδιαστικής αλυσίδας, βελτιώνοντας την εμπειρία του πελάτη, την κερδοφορία και την βιωσιμότητα.
  2. Ασφάλεια: Η εφοδιαστική αλυσίδα πολυτελών ειδών αντιμετωπίζει σημαντικές προκλήσεις ασφαλείας, όπως φυσικές απειλές, απειλές εκ των έσω και ηλεκτρονικές απάτες, απαιτώντας πιο ενισχυμένο πακετάρισμα, εκπαιδευμένους πελάτες, απλοποιημένη διαχείριση αιτημάτων, λεπτομερείς έρευνες και προηγμένη τεχνολογία για να διασφαλιστεί η ασφαλής και αξιόπιστη παράδοση.
  3. Premium παράδοση: Καθώς το ηλεκτρονικό εμπόριο αναπτύσσεται, τα πολυτελή brands πρέπει να επενδύσουν σε υπηρεσίες premium παράδοσης για να αναπαράγουν την εμπειρία μιας boutique στο σπίτι, βελτιώνοντας την ικανοποίηση των πελατών και ενισχύοντας την ταυτότητα του brand μέσω χαρακτηριστικών όπως το ευέλικτο χρονοδιάγραμμα παράδοσης, οι φιλικές προς το περιβάλλον πρακτικές, η εξατομικευμένη συσκευασία και οι απλοποιημένες επιστροφές.
  4. Κέντρα διεκπεραίωσης: Τα πολυτελή brands πρέπει να μετασχηματίσουν τα παραδοσιακά κέντρα διεκπεραίωσης σε κέντρα επεξεργασίας πολλαπλών δραστηριοτήτων (OPCs) για να διαχειριστούν την επιχειρηματική ανάπτυξη, να ανταποκριθούν στις εξελισσόμενες απαιτήσεις των πελατών και να συμμορφωθούν με τις ρυθμιστικές αλλαγές, ενσωματώνοντας δραστηριότητες όπως το re-commerce, η κυκλική επεξεργασία και οι βιώσιμες πρακτικές.
  5. Βιωσιμότητα: Η προώθηση βιώσιμων logistics, όπως η χρήση Βιώσιμων Καυσίμων Αερομεταφορών (SAF) για τις αεροπορικές μεταφορές για να ελαχιστοποιηθεί ο κίνδυνος ζημιάς σε αγαθά πολυτελείας, είναι απαραίτητη για τις μάρκες για να ενισχύσουν τις αντιλήψεις των καταναλωτών και να ανταποκριθούν στις εξελισσόμενες προσδοκίες περιβαλλοντικής ευθύνης.

Η Mirella Muller-Wuellenweber, Πρόεδρος του τομέα eRetail & Fashion στην DHL Customer Solutions & Innovation, προσθέτει: “Η δυναμική των παγκόσμιων εφοδιαστικών αλυσίδων είναι συνεχώς μεταβαλλόμενη, ειδικά για τα πολυτελή είδη προερχόμενα από σημαντικές ευρωπαϊκές αγορές όπως η Ιταλία, η Γαλλία και η Ελβετία. Για να κατατοπιστούν σε αυτές τις αλλαγές, τα brands πρέπει να κατανοήσουν τα προφίλ της αγοράς τους—αν είναι ώριμα ή αναδυόμενα—και να προσαρμόσουν τις στρατηγικές τους στην εφοδιαστική αλυσίδα ανάλογα.”

DHL

Η DHL Express, μέλος του Ομίλου DHL GROUP, είναι ο παγκόσμιος ηγέτης της αγοράς στις διεθνείς Ταχυμεταφορές, με έναν από τους μεγαλύτερους στόλους παγκοσμίως, ένα δίκτυο που αποτελείται από 220 χώρες, 110.000 υπαλλήλους και απαράμιλλη γνώση των τοπικών αγορών. Η εταιρεία έχει αναπτύξει σημαντική τεχνογνωσία προσφέροντας λύσεις προσαρμοσμένες στις απαιτήσεις οποιουδήποτε επιχειρηματικού τομέα. Ο Όμιλος DHL GROUP επιδιώκει, στους στρατηγικούς του στόχους, να είναι η πρώτη επιλογή παγκοσμίως για πελάτες, εργαζόμενους και επενδυτές με σκοπό το «Ενώνουμε ανθρώπους, Βελτιώνουμε ζωές». Ως μακροχρόνιος εταίρος των Ηνωμένων Εθνών, υποστηρίζει τους στόχους για βιώσιμη ανάπτυξη μέχρι το 2030. Η δέσμευση της DHL Express να γίνει και να παραμείνει ο «καλύτερος χώρος εργασίας για όλους», οδήγησε στην 1η θέση στην κατάταξη των καλύτερων χώρων εργασίας στον κόσμο, το 2024. Στην Ελλάδα, η DHL Express ήταν η πρώτη εταιρεία του κλάδου που ιδρύθηκε στη χώρα το 1978 και παραμένει ηγέτιδα, διατηρώντας το 61% του μεριδίου αγοράς

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Επιχειρήσεις
Ηλεκτρονικά σούπερ μάρκετ: Αύξηση του τζίρου κατά 7% στο πρώτο εξάμηνο του 2024
Επιχειρήσεις |

Πόσο κοστίζει το μέσο καλάθι στα ηλεκτρονικά σούπερ μάρκετ [γραφήματα]

Ανάπτυξη σημείωσε το πρώτο εξάμηνο του 2024 ο κλάδος των ηλεκτρονικών σούπερ μάρκετ (online super market). Συγκεκριμένβα, για το πρώτο μισό του 2024, η αύξηση του τζίρου των Online Super Market ήταν 7% και άγγιξε τα €164εκ σε τιμές λιανικής συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ, χωρίς όμως να περιλαμβάνονται Q-Commerce παίκτες με δικές τους αποθήκες όπως eFood […]