Ανάπτυξη σημείωσε το πρώτο εξάμηνο του 2024 ο κλάδος των ηλεκτρονικών σούπερ μάρκετ (online super market).
Συγκεκριμένβα, για το πρώτο μισό του 2024, η αύξηση του τζίρου των Online Super Market ήταν 7% και άγγιξε τα €164εκ σε τιμές λιανικής συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ, χωρίς όμως να περιλαμβάνονται Q-Commerce παίκτες με δικές τους αποθήκες όπως eFood Market & Wolt Market που κερδίζουν συνεχώς μερίδιο στην ελληνική αγορά.
Σούπερ μάρκετ: Σε πτωτική πορεία οι τιμές των προϊόντων τον Ιούνιο [πίνακες]
Αξιοσημείωτη είναι επίσης η αύξηση τεμαχίων ανά καλάθι, κατά 6%, δηλαδή οι καταναλωτές τοποθέτησαν 34 αντί 32 τεμάχια στην ηλεκτρονική παραγγελία τους σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2023.
Η μέση αξία των αγαθών που αγοράστηκαν online αυξήθηκε κατά 3% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2023, όπου είχε παρατηρηθεί αύξηση 9% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2022.
Τα στοιχεία αυτά και πολλά ακόμη πολύτιμα ευρήματα περιλαμβάνονται στο εξαμηνιαίο report που δημοσίευσε σήμερα η Convert Group,, μέσω της πλατφόρμας της eRetail Audit Suite, η οποία δημιουργεί αξία σε εκατοντάδες λιανέμπορους και προμηθευτές σε 21 χώρες.
Η σύγκριση
Σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2023 οι κατηγορίες που αυξήθηκαν σε αξία (€) online αγορών το πρώτο εξάμηνο του 2024 ήταν: +15% σε ποτά και αναψυκτικά, +14% σε προϊόντα για κατοικίδια, +10% σε κατεψυγμένα τρόφιμα ενώ τα συσκευασμένα τρόφιμα αυξήθηκαν σε αξία (€) online αγορών κατά 7%.
Παρατηρήθηκε επίσης ότι το ποσοστό της δαπάνης που πηγαίνει σε προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας αποτελεί το 15% του συνόλου των online αγορών που πραγματοποιήθηκαν το πρώτο εξάμηνο του 2024.
Τέλος, η Παρασκευή αποτέλεσε την πιο δημοφιλή ημέρα για τα οnline ψώνια του νοικοκυριού, αφού το 16,8% των συνολικών παραγγελιών έγιναν την συγκεκριμένη ημέρα.
Latest News
Η πολυτέλεια στα... logistics - Τι δείχνει έκθεση της DHL
Οι πέντε βασικοί τομείς που θα βοηθήσουν τα πολυτελή brands να προσαρμοστούν
Στο μικροσκόπιο της Βουλής το deal της Attica Bank με Παγκρήτια - Ο «Ηρακλής ΙΙΙ» και η ΑΜΚ
Προχωρά η διαδικασία για τη δημιουργία του 5ου τραπεζικού πόλου - Τα βήματα έως τα τέλη του μήνα
Ξεκινά η διαπραγμάτευση της Softweb στην EN.A Plus
Η τιμή έναρξης διαπραγμάτευσης των μετοχών της εταιρείας Softweb είναι €0,86 ανά μετοχή
myΔΕΗ: Πάνω από 1 εκατ. χρήστες με εκπτώσεις στο ρεύμα, προνόμια σε ψώνια αλλά και σε ταξίδια…
Ο γενικός διευθυντής Marketing και Προϊόντων της ΔΕΗ Άγγελος Σπανός μας ξεναγεί στον ψηφιακό κόσμο του myΔΕΗ δίνοντας απαντήσεις σε 8 γρήγορα διλήμματά μας
Η «κρυμμένη» δυναμική του ελληνικού επιχειρείν - Ποιοι κλάδοι απογειώθηκαν [γραφήματα]
Τι δείχνει η ανάλυση των επιμέρους κλάδων των ελληνικών επιχείρησεων
Επιβεβαιώνει την τιμή στόχο της ΕΧΑΕ στα 6,40 ευρώ η Axia
H Axia αναμένει ότι η ΕΧΑΕ θα παρουσιάσει ένα συνολικό σταθερό σύνολο αποτελεσμάτων για το 2ο τρίμηνο σε ετήσια βάση
Αρχίζει την κάλυψη της Intrakat η Euroxx με τιμή στόχο τα 6,40 ευρώ
Η Euroxx πιστεύει ότι η Intrakat είναι πλέον έτοιμη να επωφεληθεί από την ανάπτυξη του κατασκευαστικού κλάδου μετά την πολυετή κρίση
Τριπλά εγκαίνια για τη JYSK στην Ελλάδα - Τι προβλέπει το πλάνο επέκτασης
Στόχος της JYSK είναι να ξεπεράσει τα 70 καταστήματα στην Ελλάδα, από 62 που λειτουργεί σήμερα
Ενισχύεται η Ideal στην Πληροφορική - Εξαγόρασε το 75% της BlueStream
Οι εξαγορές βρίσκονται σταθερά στο επίκεντρο του business plan της Ideal - Τι αφορά η συμφωνία με την BlueStream
Αλλάζει σελίδα η Famar με την είσοδο νέου επενδυτή - Τα ντεσού του deal
Η FAMAR διαθέτει έξι μονάδες παραγωγής στη νότια Ευρώπη και δύο κέντρα Έρευνας & Ανάπτυξης, όπου απασχολεί περίπου 1.900 εργαζόμενους