
Η Capital-Executive Ship Management Corp., ανακοινώνει την παραλαβή των νεότευκτων πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων «Adonis», «Anaxagoras», «Acheloos» και «Acastos», χωρητικότητας 2.800 TEU από το ναυπηγείο Hyundai Mipo Dockyard Co. Ltd., στη Νότια Κορέα.
Κάθε ένα από τα τέσσερα πλοία ιδίου τύπου διαθέτει βελτιωμένο σχεδιασμό στοίβαξης (single-tier lashing bridge for increased stack-weights) και είναι εξοπλισμένο με υποδοχές για 604 ψυχόμενα εμπορευματοκιβώτια.
Οι βελτιστοποιημένες γραμμές κύτους και η χρήση έξυπνων τεχνολογιών αιχμής έχουν στόχο τη βελτίωση της ενεργειακής απόδοσης και τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος. Διαθέτουν επίσης εξελιγμένα συστήματα με σκοπό την επίτευξη ασφαλέστερης πλοήγησης.
Capital-Executive: Παρέλαβε τα νεότευκτα containerships «Asterios», «Adamastos» και «Aias»
Συμπληρωματικά, είναι εξοπλισμένα με ισχυρό bow thruster για πιο ασφαλείς ελιγμούς. Η ασφάλεια του πληρώματος και του φορτίου βελτιώνεται με τη χρήση πληροφοριών επαυξημένης πραγματικότητας μέσω κλειστού κυκλώματος τηλεόρασης (CCTV).
Τα συγκεκριμένα πλοία διαθέτουν, με ορισμένες μετατροπές, τεχνολογία εναλλακτικού συστήματος απόκτησης ηλεκτρικής ισχύος από το λιμάνι (AMP ready) και δυνατότητα εγκατάστασης συστήματος καθαρισμού καυσαερίων (scrubber), ενώ διαθέτουν τη δυνατότητα αξιοποίησης και υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) ως καύσιμο.
Τέλος, δύναται η λειτουργία των πλοίων να παραταθεί για 7.5 χρόνια χωρίς δεξαμενισμό, λόγω του «εκτεταμένου προγράμματος δεξαμενισμού» (extended dry-docking scheme) στο οποίο εμπίπτουν.
Capital-Executive Ship Management Corp
Η Capital-Executive Ship Management Corp. διαχειρίζεται επί του παρόντος ένα στόλο 36 πλοίων, συμπεριλαμβανομένων 27 πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και 9 σύγχρονων πλοίων μεταφοράς χύδην φορτίου με συνολικό dwt 2,52 τόνων και συνολικό TEU 111,320. Ο στόλος υπό διαχείριση περιλαμβάνει πλοία της εισηγμένης στο Nasdaq, Capital Product Partners L.P.


Latest News

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες

Εμπορικός Πόλεμος: Οι ακυρώσεις κινεζικών φορτηγών πλοίων μόλις άρχισαν
Ο αριθμός των ακυρωμένων δρομολογίων φορτηγών πλοίων από την Κίνα αυξάνεται, καθώς οι θαλάσσιοι μεταφορείς προσπαθούν να διαχειριστούν την υποχώρηση των παραγγελιών λόγω του εμπορικού πολέμου και των δασμών

Ποιοι τομείς έδωσαν τα νέα ρεκόρ εσόδων σε ΟΛΠ και ΟΛΘ το 2024
Για πρώτη φορά το αντάλλαγμα από τις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του λιμανιού του Πειραιά ήταν μειωμένο

ΟΛΠ Α.Ε.: Το λιμάνι του Πειραιά σε ετοιμότητα για την αυξημένη πασχαλινή κίνηση με νέα έργα και παρεμβάσεις
Ήδη έχουν ολοκληρωθεί σειρά αναβαθμίσεων στις υποδομές του λιμένα Πειραιά

Εσπασε το φράγμα των 900 πλοίων η MSC - H σύγκριση με την Maersk
Η MSC ανακοίνωσε ότι ο στόλος της έχει συνολική χωρητικότητα 6,47 εκατ. teu, σχεδόν 1 εκατ. περισσότερα από τη δεύτερη στην κατάταξη AP Moller-Maersk

Κικίλιας: Η μείωση των λιμενικών τελών από 1η Μαΐου θα περάσει απευθείας στα εισιτήρια
Για συγκράτηση ή και μείωση των τιμών έκανε λόγο ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Βασίλης Κικίλιας, από το λιμάνι του Πειραιά

Η μεταβλητότητα παραμένει το κυρίαρχο στοιχείο για τα δεξαμενόπλοια
Η πτώση για τα δεξαμενόπλοι μπορεί να μην είναι άμεση - Οι ανισορροπίες στην προσφορά και στη ζήτηση πετρελαίου θα παραμένουν παράλληλα με τις ευκαιρίες

Capital Clean Energy Carriers: Καθέλκυση του μεγαλύτερου στην ιστορία πλοίου μεταφοράς υγρού διοξειδίου του άνθρακα
Κατασκευάζεται από τα Κορεάτικα ναυπηγεία HD Hyundai Mipo και διαθέτει χωρητικότητα 22.000 κ.μ.