Η Capital-Executive Ship Management Corp., ανακοινώνει την παραλαβή των νεότευκτων πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων «Adonis», «Anaxagoras», «Acheloos» και «Acastos», χωρητικότητας 2.800 TEU από το ναυπηγείο Hyundai Mipo Dockyard Co. Ltd., στη Νότια Κορέα.
Κάθε ένα από τα τέσσερα πλοία ιδίου τύπου διαθέτει βελτιωμένο σχεδιασμό στοίβαξης (single-tier lashing bridge for increased stack-weights) και είναι εξοπλισμένο με υποδοχές για 604 ψυχόμενα εμπορευματοκιβώτια.
Οι βελτιστοποιημένες γραμμές κύτους και η χρήση έξυπνων τεχνολογιών αιχμής έχουν στόχο τη βελτίωση της ενεργειακής απόδοσης και τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος. Διαθέτουν επίσης εξελιγμένα συστήματα με σκοπό την επίτευξη ασφαλέστερης πλοήγησης.
Capital-Executive: Παρέλαβε τα νεότευκτα containerships «Asterios», «Adamastos» και «Aias»
Συμπληρωματικά, είναι εξοπλισμένα με ισχυρό bow thruster για πιο ασφαλείς ελιγμούς. Η ασφάλεια του πληρώματος και του φορτίου βελτιώνεται με τη χρήση πληροφοριών επαυξημένης πραγματικότητας μέσω κλειστού κυκλώματος τηλεόρασης (CCTV).
Τα συγκεκριμένα πλοία διαθέτουν, με ορισμένες μετατροπές, τεχνολογία εναλλακτικού συστήματος απόκτησης ηλεκτρικής ισχύος από το λιμάνι (AMP ready) και δυνατότητα εγκατάστασης συστήματος καθαρισμού καυσαερίων (scrubber), ενώ διαθέτουν τη δυνατότητα αξιοποίησης και υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) ως καύσιμο.
Τέλος, δύναται η λειτουργία των πλοίων να παραταθεί για 7.5 χρόνια χωρίς δεξαμενισμό, λόγω του «εκτεταμένου προγράμματος δεξαμενισμού» (extended dry-docking scheme) στο οποίο εμπίπτουν.
Capital-Executive Ship Management Corp
Η Capital-Executive Ship Management Corp. διαχειρίζεται επί του παρόντος ένα στόλο 36 πλοίων, συμπεριλαμβανομένων 27 πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και 9 σύγχρονων πλοίων μεταφοράς χύδην φορτίου με συνολικό dwt 2,52 τόνων και συνολικό TEU 111,320. Ο στόλος υπό διαχείριση περιλαμβάνει πλοία της εισηγμένης στο Nasdaq, Capital Product Partners L.P.
Latest News
Πλοίο με εκατοντάδες τόνους βιομηχανικών αποβλήτων αγκυροβόλησε στο Δυρράχιο
Πριν το πλοίο αγκυροβολήσει στην Αλβανία είχε προηγηθεί η άρνηση της Ταϊλάνδης να παραλάβει το φορτίο βιομηχανικών αποβλήτων
«Ρουκέτες» Χούθι στο ΑΕΠ και τις τιμές – Οι οικονομικές επιπτώσεις
Οι επιθέσεις των Χούθι, σύμφωνα με την ετήσια έκθεση «Review of Maritime Transport 2024», προκαλούν απώλειες έως και 0,06% στο παγκόσμιο ΑΕΠ
Αποκολλήθηκε το πλοίο με 500 επιβάτες που προσάραξε ανοιχτά της Ηγουμενίτσας
Το πλοίο ελέγχεται τώρα από δύτη για να διαπιστωθεί η κατάσταση του πλοίου και εάν έχει υποστεί μηχανική βλάβη
Πλοίο με 500 επιβάτες προσάραξε ανοιχτά της Ηγουμενίτσας - Έσπευσαν το λιμενικό και ρυμουλκά
Το πλοίο «Αγ. Θεοδώρα» προσάραξε ανοιχτά της Ηγουμενίτσας μετά από μηχανική βλάβη - Στη θαλάσσια περιοχή ο καιρός είναι καλός
Τρία νέα λιμάνια για κρουαζιερόπλοια – Διαγωνισμοί για Πάτρα, Καβάλα και Κατάκολο
Στο πακέτο μέτρων για την κρουαζιέρα περιλαμβάνονται και οι διαγωνισμοί παραχώρησης ή υπο-παραχώρησης λιμένων από το ΤΑΙΠΕΔ
Πώς η Κίνα στηρίζει τη χρηματιστηριακή αγορά μέσω ναυτιλίας
Προγράμματα επαναγοράς μετοχών από κολοσσούς όπως η Cosco Shipping και η China Merchants
Ε.ΛΙΜ.Ε: Ένταξη τεσσάρων νέων Δημοτικών Λιμενικών Ταμείων
Η Ε.ΛΙΜ.Ε απαριθμεί πλέον 35 μέλη
«Πατήθηκε το κουμπί» για το νέο λιμάνι στη Σαντορίνη - Η νέα θέση και το... τελεφερίκ
Άρχισαν οι διεργασίες στα συναρμόδια υπουργεία για το νέο λιμάνι στη Σαντορίνη - Το καλώδιο του ΑΔΜΗΕ και η ελαφρά... μετατόπιση
Έληξε η απεργία της ΠΝΟ - Αναχωρούν από τις 14:00 τα πλοία
Οι δεσμεύσεις από το Υπουργείο Ναυτιλίας στην ΠΝΟ
Αύξηση 0,5% του εμπορικού στόλου τον Αύγουστο
Τι δείχνουν τα στοιχεία