
Νέα αγορά επιβατηγού οχηματαγωγού πλοίου στην ακτοπλοϊα από τον Όμιλο της Golden Star Ferries. Όπως αναφέρθηκε στον ot.gr από την εταιρεία των αδελφών Στεφάνου, η Golden Star Ferries συμφώνησε για την αγορά του επιβατηγού οχηματαγωγού VOLCAN DE TABURIENTE, που φέρει σημαία Ισπανίας, έναντι τιμήματος που κυμαίνεται μεταξύ 20 εκατ. ευρώ και 30 εκατ. ευρώ.
Ακτοπλοϊκά εισιτήρια: Αρχισαν οι εκπτώσεις – Δείτε αναλυτικά τις προσφορές των εταιρειών
Πρόκειται για ένα επιβατηγό οχηματαγωγό πλοίο με ολικό μήκος 130,45 μέτρα και πλάτος του είναι 21,6 μέτρα έτους ναυπήγησης 2006, το οποίο ανήκει στην Ισπανική ARMAS NAVIERA SA σύμφωνα με το Equasis. Έχει τη δυνατότητα μεταφορά 1.500 επιβατών, 140 ΙΧ και 50 φορτηγών.
Το πλοίο που είναι προσαρμοσμένο στην Eurosolas, θα παραληφθεί τον προσεχή Σεπτέμβριο και οι όποιες αναγκαίες προσαρμογές κυρίως στους χώρους επιβατών θα πραγματοποιηθούν στο Πέραμα.
Η εταιρεία δεν έχει αποφασίσει ακόμη σε ποια γραμμή του Αιγαίου θα το δρομολογήσει.
Με βάση την Ραφήνα η Golden Star Ferries
Η Golden Sytar Ferries που ξεκίνησε ξεκίνησε τις δραστηριότητες της στην ελληνική ακτοπλοΐα το 2011, δραστηριοποιείται από τη Ραφήνα προς Άνδρο, Τήνο και Μύκονο, πραγματοποιώντας καθημερινές αναχωρήσεις με τρία επιβατηγά οχηματαγωγά πλοία.
Πρόκειται για τα ANDROS QUEEN με μέγιστη υπηρεσιακή ταχύτητα, 23 κόμβους και ικανότητα μεταφοράς1.440 επιβατών και 360 οχημάτων, SUPERFERRY με μέγιστη ταχύτητα 21 κόμβοι και ικανότητα μεταφοράς 1.440 επιβατών και 280 οχημάτων και το ταχύπλοο HSC SUPEREXPRESS με μέγιστη υπηρεσιακή ταχύτητα 35 κόμβων, και ικανότητα μεταφοράς 1070 επιβατών και 200 οχημάτων.
Οι αδελφοί Στεφάνου, από την Άνδρο, εκτός από την ακτοπλοϊκή εταιρεία Golden Star Ferries έχουν σημαντική παρουσία στην ποντοπόρο ναυτιλία με τις εταιρείες Sea Gate Navigation με ένα στόλο από 13 πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου και η Bright Navigation 10 Bulker.


Latest News

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες

Εμπορικός Πόλεμος: Οι ακυρώσεις κινεζικών φορτηγών πλοίων μόλις άρχισαν
Ο αριθμός των ακυρωμένων δρομολογίων φορτηγών πλοίων από την Κίνα αυξάνεται, καθώς οι θαλάσσιοι μεταφορείς προσπαθούν να διαχειριστούν την υποχώρηση των παραγγελιών λόγω του εμπορικού πολέμου και των δασμών

Ποιοι τομείς έδωσαν τα νέα ρεκόρ εσόδων σε ΟΛΠ και ΟΛΘ το 2024
Για πρώτη φορά το αντάλλαγμα από τις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του λιμανιού του Πειραιά ήταν μειωμένο

ΟΛΠ Α.Ε.: Το λιμάνι του Πειραιά σε ετοιμότητα για την αυξημένη πασχαλινή κίνηση με νέα έργα και παρεμβάσεις
Ήδη έχουν ολοκληρωθεί σειρά αναβαθμίσεων στις υποδομές του λιμένα Πειραιά

Εσπασε το φράγμα των 900 πλοίων η MSC - H σύγκριση με την Maersk
Η MSC ανακοίνωσε ότι ο στόλος της έχει συνολική χωρητικότητα 6,47 εκατ. teu, σχεδόν 1 εκατ. περισσότερα από τη δεύτερη στην κατάταξη AP Moller-Maersk

Κικίλιας: Η μείωση των λιμενικών τελών από 1η Μαΐου θα περάσει απευθείας στα εισιτήρια
Για συγκράτηση ή και μείωση των τιμών έκανε λόγο ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Βασίλης Κικίλιας, από το λιμάνι του Πειραιά

Η μεταβλητότητα παραμένει το κυρίαρχο στοιχείο για τα δεξαμενόπλοια
Η πτώση για τα δεξαμενόπλοι μπορεί να μην είναι άμεση - Οι ανισορροπίες στην προσφορά και στη ζήτηση πετρελαίου θα παραμένουν παράλληλα με τις ευκαιρίες

Capital Clean Energy Carriers: Καθέλκυση του μεγαλύτερου στην ιστορία πλοίου μεταφοράς υγρού διοξειδίου του άνθρακα
Κατασκευάζεται από τα Κορεάτικα ναυπηγεία HD Hyundai Mipo και διαθέτει χωρητικότητα 22.000 κ.μ.