Ο γενικός διευθυντής Marketing και Προϊόντων της ΔΕΗ Άγγελος Σπανός μας ξεναγεί στον ψηφιακό κόσμο του myΔΕΗ δίνοντας απαντήσεις σε 8 γρήγορα διλήμματά μας
Μία νέα σχέση με τους πελάτες της χτίζει η ΔΕΗ αξιοποιώντας τα εργαλεία της σύγχρονης τεχνολογίας.
Η εφαρμογή myΔΕΗ αποτελεί το νέο συμβόλαιο εμπιστοσύνης της εταιρείας με τους καταναλωτές, οι οποίοι διαρκώς το επιβραβεύουν.
ΔΕΗ: Ενισχύει το δίκτυό της με πέντε νέα καταστήματα
myΔΕΗ
Οι χρήστες του myΔΕΗ ξεπέρασαν το 1 εκατομμύριο.
Πιο συγκεκριμένα ανέρχονται σε 1,15 εκατομμύρια και διαχειρίζονται 1,7 εκατ. εγγεγραμμένες παροχές μέσω της ψηφιακής εφαρμογής της ΔΕΗ.
Οι χρήστες του myΔΕΗ μπορούν, από οπουδήποτε και οποτεδήποτε, να παρακολουθούν τις παροχές και τα προσωπικά τους στοιχεία να ενεργοποιούν υπηρεσίες και προϊόντα ενέργειας και να έχουν πρόσβαση σε προσφορές και προγράμματα επιβράβευσης.
My coach και ταξίδια σε Νέα Υόρκη…
Οι χρήστες του myΔΕΗ μπορούν να ενημερώνονται άμεσα για το υπόλοιπο του λογαριασμού τους, να παρακολουθούν το ιστορικό όλων των κινήσεών τους, να επιλέγουν τρόπους διευκόλυνσης πληρωμών, να ανακαλύπτουν προσωποποιημένες συμβουλές εξοικονόμησης ενέργειας μέσα από τον εξειδικευμένο σύμβουλο myEnergy Coach και να επωφελούνται με σημαντικά προνόμια.
Η ΔΕΗ ενθαρρύνει τους πελάτες της να επιλέξουν την ηλεκτρονική έκδοση των μηνιαίων λογαριασμών μέσω του myΔΕΗ. Στο πλαίσιο αυτής της πρωτοβουλίας, κληρώνει 10 ταξίδια στη Νέα Υόρκη για τους εγγεγραμμένους χρήστες της εφαρμογής που θα επιλέξουν ή ήδη χρησιμοποιούν την ηλεκτρονική έκδοση των λογαριασμών τους, συμβάλλοντας ενεργά στη μείωση χρήσης χαρτιού.
Κι όχι μόνο…
Ο γενικός διευθυντής Marketing και Προϊόντων της ΔΕΗ Άγγελος Σπανός μας δίνει γρήγορες απαντήσεις σε οκτώ ερωτήσεις μας για το νέο ψηφιακό κόσμο της ΔΕΗ και πώς οι πελάτες της μέσα από αυτόν κερδίζουν.
1. Πάμε Νέα Υόρκη ;
Φυσικα και παμε, Νεα Υορκη. ΔΕΗ δεν έχεις; Τι περίμενες; Αλλά μην ξεχαστείς! Μπες στο ΜyΔΕΗ μέχρι 31 Αυγούστου για να πάρεις μέρος στο διαγωνισμό.
2. Κερνάει και καφέ η ΔΕΗ;
Κερνάει και μάλιστα στα καταστήματα μέχρι αργά που μένουμε ανοιχτοί. Εδώ κερνάει ταξίδια, δεν θα κεράσει έναν καφέ;
3. Ο Coach με ποια ομάδα είναι;
O Coach κατ’ αρχάς είναι ΔΕΗ, αλλά είναι και από την ομάδα που κερδίζει…Εθνική.
4. Φθηνό ρεύμα;
Φθηνό ρεύμα φυσικά …Κατ’ αρχάς σταθερά τιμολόγια…Μπες να δεις τιμές. Έχεις και τον προσωπικό σου coach και στα καταστήματα και στο myΔΕΗ και αν θες και φωτοβολταϊκό που επιδοτούμε. Η τριάδα της ξεγνοιασιάς.
5. Έχασα το λογαριασμό μου.
Δεν παίζει… στο myΔΕΗ κοίταξες; Εκεί είναι όλα.
6. Ρεύμα με προνόμια;
Ρεύμα, με προνόμια και μάλιστα πολλά,.. Ο Coach, o προσωπικός σου, δωρεάν και στα καταστήματα και στο myΔΕΗ και στο Rewards στο myΔΕΗ έχεις δει τι κουπόνια έχουμε εξασφαλίσει για σένα; Τι αξίας;
7. Ένας λογαριασμός στο myΔΕΗ για όλα τα ακίνητα μου;
Τα ακίνητα όσο και μακριά να είναι, στην πραγματικότητα στο myΔΕΗ είναι πάντα πολύ κοντά.
8. Ταξιδεύω με αεροπλάνο συνέχεια, κερδίζω κάτι;
Αν ταξιδεύεις με ΑEGEAN και τους συνεργάτες και είσαι ΔΕΗ φυσικά, τότε μπορεί να πληρώσεις τον λογαριασμό του ρεύματος σου… Συνέχισε να πετάς
Προγράμματα επιβράβευσης
Η ΔΕΗ εξασφαλίζει για τους πελάτες της ειδικά προνόμια και σημαντικές εκπτώσεις στις τιμές εισιτηρίων, προϊόντων και υπηρεσιών μέσα από συνεργασίες με κορυφαία brands της αγοράς. Στην ενότητα myRewards στο myΔΕΗ app, οι πελάτες ΔΕΗ επωφελούνται από τα προγράμματα επιβράβευσης καθώς και τις προσφορές, καθώς στο ΔΕΗ myRewards Coupons μπορούν να βρουν δωρεάν κουπόνια προσφορών και εκπτώσεων για φαγητό και καφέ, αποδράσεις, προσφορές για παιδιά, αγορές, εκπαίδευση, υγεία και ευεξία, τεχνολογία, αυτοκίνητο και υπηρεσίες.
Με το ΔΕΗ myRewards Miles, οι πελάτες ΔΕΗ μπορούν να συνδέσουν τον Miles+Bonus λογαριασμό τους με τον νέο ψηφιακό κόσμο myΔΕΗ και να κερδίζουν μίλια από τα προϊόντα, τις υπηρεσίες και τις συναλλαγές τους με τη ΔΕΗ, καθώς και να εξαργυρώσουν μίλια για την πληρωμή του ΔΕΗ λογαριασμού τους.
Οι πελάτες της ΔΕΗ μπορούν να κατεβάσουν την εφαρμογή myΔΕΗ στο κινητό τους, η οποία είναι διαθέσιμη για συσκευές iOS, Android και Huawei ή να μπουν στο https://mydei.dei.gr από τον υπολογιστή τους και, αφού ολοκληρώσουν την εγγραφή τους, αποκτούν πλήρη πρόσβαση στον ψηφιακό κόσμο της ΔΕΗ.
Πτώχευση για την Esprit σε Γερμανία και ΗΠΑ - Τι συμβαίνει στην Ελλάδα
Η Esprit που καθόρισε το τι εστί cool στα τέλη της δεκαετίας του 1980 και του 1990, έχει χάσει τη δυναμική της και τερματίζει την παρουσία σε διάφορες χώρες
Οι τράπεζες περνούν... στην αντεπίθεση - Αναζητούν ευκαιρίες και εξαγορές
Οι ελληνικές τράπεζες μετά από… χρόνια αναδίπλωσης είναι έτοιμες για επεκτατικές κινήσεις και εξωστρέφεια
«Χτυπάει ξανά το σφυρί» για το «στρατηγείο» του Κοντομηνά - Τι συμβαίνει με τη βίλα του Βγενόπουλου
Πάνω από 600 πλειστηριασμοί έχουν προγραμματισθεί αυτή την εβδομάδα – Στο σφυρί εμβληματικά ακίνητα
Η αναγέννηση της AKTOR – Μπάκος, Καϋμενάκης και Εξάρχου ρίχνουν… θεμέλια 2 δισ.
Πώς θα χτιστούν οι 5 θυγατρικές της AKTOR – Οι νέες μπίζνες και ο στόχος για EBITDA 430 εκατ. το 2030
Τέλος στο θρίλερ για την εξαγορά της Avramar - To «κούρεμα» και τα φρέσκα κεφάλαια
Οι τράπεζες κατέληξαν σε προτιμητέο επενδυτή για την Avramar - Τι «ψάρια» έπιασαν - Στις αρχές του 2025 η ολοκλήρωση της συμφωνίας
THEON: Ισχυρή ζήτηση και νέες παραγγελίες για τον Οκτώβριο 2024
Oι νέες παραγγελίες της THEON στο 9μηνο αυξήθηκαν κατά 47,4%, και διαμορφώθηκαν σε 121 εκατ., ευρώ με τη λήψη νέων σημαντικών παραγγελιών να αναμένονται τους επόμενους μήνες
Η Intrakat γίνεται AKTOR - Νέα εποχή με πέντε θυγατρικές και κύκλο εργασιών στα 3,2 δισ.
Τη νέα στρατηγική επανατοποθέτηση παρουσίασε σήμερα στην Αθήνα ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου AKTOR, κ. Αλέξανδρος Εξάρχου
Αύξηση μετοχικού κεφαλαίου 200 εκατ. και μπαράζ εξαγορών από την Intrakat - To deal με Prodea
Πού θα χρησιμοποιηθούν τα κεφάλαια που θα αντληθούν - Η ανακοίνωση της εταιρείας
Ισχυρά αποτελέσματα γ΄τριμήνου αναμένει η AΧΙΑ από την Alpha Bank
Η ΑΧΙΑ επαναλαμβάνει την σύσταση για αγορά της μετοχής της Alpha Bank, με την τιμή στόχο να παραμένει αμετάβλητη στα 2,50 ευρώ
Αλλαγές στους μετόχους μετά τη συχώνευση και την ΑΜΚ - Τι ανακοίνωσε η MED ΑΒΕΕ
Ανοίγει ένα ακόμη κεφάλαιο στην ιστορία της MED ΑΒΕΕ, που στρέφεται από τα premium εσώρουχα στο real estate του τουρισμού