Ακόμη μια χρονιά ισχυρών πωλήσεων στη Νότια Κορέα είδε η Lamborghini, μετά το περσινό ρεκόρ παραδόσεων, καθώς παρουσίασε το νέο plug-in υβριδικό supercar της στη χώρα.
Η Νότια Κορέα «είναι μια αναπτυσσόμενη αγορά που είναι πολύ σημαντική για εμάς», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Stephan Winkelmann κατά τη διάρκεια τηλεοπτικής συνέντευξης στη Σεούλ για την προώθηση της Urus SE, της υβριδικής έκδοσης του best seller SUV της Urus. Η Νότια Κορέα ήταν η έβδομη μεγαλύτερη αγορά της αυτοκινητοβιομηχανίας το 2023 με ρεκόρ παραδόσεων 434 οχημάτων, δήλωσε η εταιρεία.
Lamborghini: Αργά βήματα προς την ηλεκτροκίνηση με το νέο υβριδικό SUV Urus
Οι παγκόσμιες μάρκες πολυτελείας αυτοκίνησης επιδιώκουν να αυξήσουν την παρουσία τους στην Κορέα, όπου οι δαπάνες για προσωπικά είδη πολυτελείας ήταν οι υψηλότερες στον κόσμο κατά κεφαλήν το 2022. Τον Δεκέμβριο, η Bentley λάνσαρε στην Κορέα ένα πολυτελές SUV αξίας 260.000 δολαρίων, ενώ η Ferrari NV πραγματοποίησε πέρυσι στην Σεούλ την πρώτη της δημόσια εκδήλωση στην Ασία.
Η Lamborghini, βραχίονας της Volkswagen AG, πούλησε 195 αυτοκίνητα στη Νότια Κορέα το πρώτο εξάμηνο του 2024, σύμφωνα με τα νέα στοιχεία ταξινόμησης του κορεατικού υπουργείου εμπορίου. Αυτό είναι αυξημένο κατά 7,1% σε σχέση με ένα χρόνο νωρίτερα, γεγονός που σηματοδοτεί ότι η αυτοκινητοβιομηχανία μπορεί να έχει άλλη μια ισχυρή χρονιά.
Οι περισσότερες ξένες αυτοκινητοβιομηχανίες πολυτελών αυτοκινήτων υπέστησαν μειωμένες πωλήσεις στην Κορέα το πρώτο εξάμηνο. Η Maserati μειώθηκε κατά 31%, η Rolls-Royce κατά 38% και η Bentely κατά 64%.
Ο Winkelmann δήλωσε στο Bloomberg ότι πιστεύει ότι οι Κορεάτες καταναλωτές θα αγκαλιάσουν το Urus SE, παρά τις ανησυχίες για την έλλειψη σταθμών φόρτισης για οχήματα με μπαταρία. Μόλις 3.410 plug-in υβριδικά πωλήθηκαν στην Κορέα το πρώτο εξάμηνο, μειωμένα κατά 41% σε σχέση με ένα χρόνο πριν, σύμφωνα με το υπουργείο Εμπορίου.
«Η υποδομή φόρτισης είναι πάντα μια πρόκληση για όλους όσοι πηγαίνουν σε υβριδικά», δήλωσε. «Παρόλα αυτά, είμαστε πολύ επιτυχημένοι σε όλο τον κόσμο. Κάναμε ένα βήμα όσον αφορά την τιμολόγηση και επίσης αυτό έγινε αποδεκτό παγκοσμίως και δεν βλέπουμε ότι αυτό δεν θα γίνει αποδεκτό στην κορεατική αγορά».
Lamborghini: Τι θα γίνει με τα EV
Το Urus SE διατίθεται με τετρακίνηση, 11 προγράμματα οδήγησης και 60 χιλιόμετρα πλήρως ηλεκτρική αυτονομία οδήγησης. Όπως το υβριδικό υπεραυτοκίνητο Revuelto του περασμένου έτους, αυτό το δεύτερο υβριδικό της Lamborghini αποδίδει περίπου 80% μείωση των εκπομπών σε σύγκριση με το συμβατικό Urus, σύμφωνα με την εταιρεία, μαζί με βελτιωμένη αεροδυναμική και απόδοση ψύξης. Τα αποτελέσματα για την απόδοση καυσίμου δεν έχουν ακόμη δημοσιευθεί.
Το Urus SE είναι η πρώτη έκδοση PHEV (Plug-in Hybrid Electric Vehicle) του πολυτελούς Super SUV.
Το ντεμπούτο του υβριδικού SUV έρχεται σε μια τεταμένη περίοδο στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας υψηλών προδιαγραφών, καθώς ορισμένες εταιρείες παρουσιάζουν πλήρως ηλεκτρικά SUV, ενώ άλλες αλλάζουν σχέδια καθώς η παγκόσμια ζήτηση για ηλεκτρικά οχήματα μειώνεται.
Στις 23 Απριλίου, η Mercedes-Benz Group αποκάλυψε το πρώτο της ηλεκτρικό G-Wagon στο Beverly Hills και η Ferrari NV μπήκε στα υβριδικά πριν από χρόνια με τη LaFerrari το 2013, την SF90 Stradale το 2019 και την 296 GTB το 2021. θα κατασκευάσει ένα ηλεκτρικό supercar το 2025. Αντίθετα, η Lamborghini δεν θα κατασκευάσει το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο, το Lanzador, μέχρι το 2028, επιβεβαίωσε ένας εκπρόσωπος.
Latest News
Προσβολή για την Κίνα ή μια απλή διαφήμιση; Τι συνέβη με τη Nike
Γιατί οι θεατές επιμένουν πως η διαφήμιση λόγω μιας συγκεκριμένης σκηνής, προσβάλλει την χώρα τους
Το Λονδίνο θέλει τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2040 - Η Βρετανία όμως μπορεί;
Τι αποκαλύπτει το Bloomberg για τις φανερές πλέον προθέσεις του Εργατικού δημάρχου του Λονδίνου, Sadiq Khan
Η Apple υπέγραψε την πρώτη συμφωνία με συνδικάτο εργαζομένων στις ΗΠΑ
Οι εργαζόμενοι στο κατάστημα του Τάουσον στο Μέριλαντ πέτυχαν την πρώτη συμφωνία με την Apple στις ΗΠΑ
Η Mitsubishi εισέρχεται στη στρατηγική συμμαχία Nissan-Honda
Η στρατηγική συμμαχία στην οποία εισέρχεται η Mitsubishi στοχεύει στην τυποποίηση των λογισμικών στα οχήματά τους
Εντός στόχων η Carrefour - Πώς κινήθηκαν οι βασικές αγορές της
Πώς ο όμιλος κατάφερε και να προστατεύσει και να βελτιώσει ακόμη και την κερδοφορία του
Το φιάσκο με τα ενοικιαζόμενα διαμερισμάτα για τους Ολυμπιακούς Αγώνες
Από τις 87.000 διαδικτυακές καταχωρήσεις για την περίοδο των Αγώνων στο Ιλ ντε Φρανς, οι 43.500 είχαν ανοιχτό ημερολόγιο καθ’ όλη τη διάρκεια της διοργάνωσης
Θα αποδώσουν οι Ολυμπιακοί Αγώνες του Παρισιού για τους χορηγούς;
Πόσο επηρεάζουν οι Ολυμπιακοί Αγώνες τις αγορές των τηλεθεατών
Ρεκόρ χρηματοδότησης για την Κάμαλα Χάρις - Πόσα συγκέντρωσε σε μια εβδομάδα
Η ομάδα της προεκλογικής εκστρατείας της Αμερικανής αντιπροέδρου αναφέρει πως το 66% αυτών προέρχεται από νέους χορηγούς
«Τρύπα» €9 δισ. στον γερμανικό προϋπολογισμό του 2025 - Πώς θα καλυφθεί
Ο κυβερνητικός συνασπισμός στη Γερμανία ενέκρινε ένα σχέδιο προϋπολογισμού για το 2025 όμως ορισμένοι το αμφισβητούν
Από τον Tom Ford έως τη Chanel και σε όλο τον κόσμο - Πώς αλλάζει η πολυτέλεια
Ένας ανασχηματισμός σε ολόκληρο τον τομέα της υψηλής μόδας σηματοδοτεί μια άνευ προηγουμένου περίοδο αλλαγών