Ό,τι συνδέεται με το πρωτάθλημα Formula 1 πουλάει τρελά. Από ρούχα και αναλώσιμα έως ρολόγια. Έτσι η TAG Heuer διεκδικεί τώρα την pole position στη Formula 1.

Η ελβετική ωρολογοποιία, μία από τις πολλές που ανήκουν στον γαλλικό όμιλο πολυτελών δραστηριοτήτων LVMH, έχει ξεκινήσει τις προσπάθειες να ανατρέψει τη Rolex ως τον επίσημο χορηγό χρονομέτρησης του διάσημου πρωταθλήματος μηχανοκίνητου αθλητισμού.

LVMH: Γιατί επενδύει στοχευμένα στα ρολόγια πολυτελείας

Ο οικονομικός διευθυντής της LVMH, Ζαν Ζακ Γκουιονί, επιβεβαίωσε ότι η TAG Heuer βρίσκεται σε συζητήσεις για την ανάληψη της συμφωνίας χορηγίας της F1, αλλά δεν μοιράστηκε περισσότερες λεπτομέρειες, όπως αναφέρει το Bloomberg. «Υπάρχουν κάποιες συζητήσεις, αλλά δεν είναι κάτι για το οποίο μπορώ να αναλύσω», είπε ο Γκουιονί σε τηλεδιάσκεψη την Τρίτη το απόγευμα μετά τα οικονομικά αποτελέσματα του δεύτερου τριμήνου της εταιρείας. «Τίποτα δεν έχει αποφασιστεί».

Η Rolex, η πιο διάσημη ωρολογοποιία στον κόσμο, έχει λειτουργήσει ως παγκόσμιος συνεργάτης και το επίσημο ρολόι της F1 από τη σεζόν του 2013. Το Crown έχει γίνει ένα στοιχείο του πρωταθλήματος την τελευταία δεκαετία, με το επίσημο ρολόι Rolex Pit Lane να βρίσκεται σε μέγιστη ορατότητα σε κάθε γκραν πρι και επώνυμα πανό να κοσμούν κάθε πίστα. Η Rolex μετράει επίσης τους οδηγούς της F1Σερ Τζάκι Στούαρτ, Μαρκ Βέμπερ και Νίκο Ρόσμπεργκ ανάμεσα στου πρωταγωνιστές της σειράς «Μαρτυρίες Rolex».

Μια παλιά ιστορία

Η σύνδεση της TAG Heuer με τη Formula 1 είναι ακόμα πιο βαθιά. Η Heuer, όπως ήταν τότε γνωστή, ήταν η πρώτη ωρολογοποιία που χορηγούσε την F1 πριν από περίπου 74 χρόνια. Κατά τη διάρκεια του εναρκτήριου αγώνα του πρωταθλήματος το 1950, οι ομάδες χρησιμοποίησαν τα μηχανικά χρονόμετρα της Heuer για να χρονομετρούν γύρους. Η εξαιρετικά αξιόπιστη τεχνολογία χρονισμού της μάρκας έγινε σύντομα βασικό στοιχείο στον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Το 1971, ο Enzo Ferrari στρατολόγησε την Heuer για να σχεδιάσει ένα νέο σύστημα χρονισμού για την εταιρεία. Σε αντάλλαγμα, ο μεγιστάνας των αγώνων πρόσθεσε το λογότυπο της ωρολογοποιίας στα αυτοκίνητα και τις στολές της Ferrari. Σήμερα, η TAG Heuer είναι ο επίσημος χρονομέτρης και συνεργάτης της ομάδας Oracle Red Bull Racing, αλλά θα μπορούσε να έχει ακόμη μεγαλύτερη παρουσία στις πίστες, εάν προχωρήσει η φημολογούμενη συμφωνία.

Η LVMH θα πρέπει να πληρώσει για να φτάσει η TAG Heuer στην πρώτη θέση, φυσικά: Πολλές πηγές ανέφεραν ότι η Rolex πληρώνει «δεκάδες εκατομμύρια δολάρια» ετησίως στο πλαίσιο της συμφωνίας χορηγίας και ότι ένα πιθανό νέο συμβόλαιο με την LVMH θα μπορούσε να ανέλθει σε 150 εκατομμύρια δολάρια ανά έτος. Το μεγαθήριο πολυτελείας του Μπερνάρ Αρνό θα μπορούσε άνετα να πληρώσει αυτό το λογαριασμό, με ετήσια έσοδα περίπου 93,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2023. Η Rolex έχει επίσης βαθιές τσέπες, με τα ετήσια έσοδα να φτάνουν το ιστορικό υψηλό των 11,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων πέρυσι. H Rolex θα μπορούσε ακόμη να παλέψει για να διατηρήσει τα δικαιώματα χορηγίας.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Business of Sport
Ολυμπιακοί Αγώνες 2024: Αέρας πολυτέλειας στο Παρίσι – Η δυναμική παρουσία των επώνυμων brand
Business of Sport |

Αέρας πολυτέλειας στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Παρισιού - Δυναμικό «παρών» από επώνυμα brand

Πώς τα brand πολυτελείας προσπαθούν να αξιοποιήσουν τη φήμη της γαλλικής πρωτεύουσας για να ξανακερδίσουν το μεγάλο κοινό - «Χρυσή ευκαιρία» οι Ολυμπιακοί Αγώνες