Ό,τι συνδέεται με το πρωτάθλημα Formula 1 πουλάει τρελά. Από ρούχα και αναλώσιμα έως ρολόγια. Έτσι η TAG Heuer διεκδικεί τώρα την pole position στη Formula 1.
Η ελβετική ωρολογοποιία, μία από τις πολλές που ανήκουν στον γαλλικό όμιλο πολυτελών δραστηριοτήτων LVMH, έχει ξεκινήσει τις προσπάθειες να ανατρέψει τη Rolex ως τον επίσημο χορηγό χρονομέτρησης του διάσημου πρωταθλήματος μηχανοκίνητου αθλητισμού.
LVMH: Γιατί επενδύει στοχευμένα στα ρολόγια πολυτελείας
Ο οικονομικός διευθυντής της LVMH, Ζαν Ζακ Γκουιονί, επιβεβαίωσε ότι η TAG Heuer βρίσκεται σε συζητήσεις για την ανάληψη της συμφωνίας χορηγίας της F1, αλλά δεν μοιράστηκε περισσότερες λεπτομέρειες, όπως αναφέρει το Bloomberg. «Υπάρχουν κάποιες συζητήσεις, αλλά δεν είναι κάτι για το οποίο μπορώ να αναλύσω», είπε ο Γκουιονί σε τηλεδιάσκεψη την Τρίτη το απόγευμα μετά τα οικονομικά αποτελέσματα του δεύτερου τριμήνου της εταιρείας. «Τίποτα δεν έχει αποφασιστεί».
Η Rolex, η πιο διάσημη ωρολογοποιία στον κόσμο, έχει λειτουργήσει ως παγκόσμιος συνεργάτης και το επίσημο ρολόι της F1 από τη σεζόν του 2013. Το Crown έχει γίνει ένα στοιχείο του πρωταθλήματος την τελευταία δεκαετία, με το επίσημο ρολόι Rolex Pit Lane να βρίσκεται σε μέγιστη ορατότητα σε κάθε γκραν πρι και επώνυμα πανό να κοσμούν κάθε πίστα. Η Rolex μετράει επίσης τους οδηγούς της F1Σερ Τζάκι Στούαρτ, Μαρκ Βέμπερ και Νίκο Ρόσμπεργκ ανάμεσα στου πρωταγωνιστές της σειράς «Μαρτυρίες Rolex».
Μια παλιά ιστορία
Η σύνδεση της TAG Heuer με τη Formula 1 είναι ακόμα πιο βαθιά. Η Heuer, όπως ήταν τότε γνωστή, ήταν η πρώτη ωρολογοποιία που χορηγούσε την F1 πριν από περίπου 74 χρόνια. Κατά τη διάρκεια του εναρκτήριου αγώνα του πρωταθλήματος το 1950, οι ομάδες χρησιμοποίησαν τα μηχανικά χρονόμετρα της Heuer για να χρονομετρούν γύρους. Η εξαιρετικά αξιόπιστη τεχνολογία χρονισμού της μάρκας έγινε σύντομα βασικό στοιχείο στον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Το 1971, ο Enzo Ferrari στρατολόγησε την Heuer για να σχεδιάσει ένα νέο σύστημα χρονισμού για την εταιρεία. Σε αντάλλαγμα, ο μεγιστάνας των αγώνων πρόσθεσε το λογότυπο της ωρολογοποιίας στα αυτοκίνητα και τις στολές της Ferrari. Σήμερα, η TAG Heuer είναι ο επίσημος χρονομέτρης και συνεργάτης της ομάδας Oracle Red Bull Racing, αλλά θα μπορούσε να έχει ακόμη μεγαλύτερη παρουσία στις πίστες, εάν προχωρήσει η φημολογούμενη συμφωνία.
Η LVMH θα πρέπει να πληρώσει για να φτάσει η TAG Heuer στην πρώτη θέση, φυσικά: Πολλές πηγές ανέφεραν ότι η Rolex πληρώνει «δεκάδες εκατομμύρια δολάρια» ετησίως στο πλαίσιο της συμφωνίας χορηγίας και ότι ένα πιθανό νέο συμβόλαιο με την LVMH θα μπορούσε να ανέλθει σε 150 εκατομμύρια δολάρια ανά έτος. Το μεγαθήριο πολυτελείας του Μπερνάρ Αρνό θα μπορούσε άνετα να πληρώσει αυτό το λογαριασμό, με ετήσια έσοδα περίπου 93,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2023. Η Rolex έχει επίσης βαθιές τσέπες, με τα ετήσια έσοδα να φτάνουν το ιστορικό υψηλό των 11,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων πέρυσι. H Rolex θα μπορούσε ακόμη να παλέψει για να διατηρήσει τα δικαιώματα χορηγίας.
Latest News
Η «χρυσή» αποχώρηση του Ναδάλ - Πόσα κέρδισε από το τένις
Από το επαγγελματικό του ντεμπούτο ως 14χρονος το 2001, ο Ναδάλ έχει συγκεντρώσει νίκες και τεράστια ποσά
Έσπασε τα κοντέρ: 60 εκατ. νοικοκυριά καθηλώθηκαν στο Netflix για τον αγώνα Πολ-Τάισον
Οι τρεις κριτές βαθμολόγησαν τον αγώνα υπέρ του Πολ με σκορ 80-72, 79-73 και 79-73 - Όλα τα ρεκόρ του Netflix
Ο Τζέικ νίκησε τον Μάικ Τάισον στο event της χρονιάς και πήρε 40 εκατομμύρια [εικόνες]
Οι τρεις κριτές βαθμολόγησαν τον αγώνα υπέρ του Πολ με σκορ 80-72, 79-73 και 79-73.
«Χρυσό» συμβόλαιο υπέγραψε η Nike με την Barcelona FC
Ο καταλανικός ποδοσφαιρικός όμιλος ανανέωσε για μια δεκαετία τη συνεργασία με την αμερικανική εταιρεία αθλητικών ειδών
Extreme makeover στα αγγλικά γήπεδα - Το σχέδιο της Premier League για να αυξήσει τα έσοδα
Οι κορυφαίοι ποδοσφαιρικοί σύλλογοι της Premier League προσπαθούν να αυξήσουν τη χωρητικότητα κατά τουλάχιστον 14% την επόμενη δεκαετία
Τα μυστικά του βιοχάκινγκ που κρατάνε τον ΛεΜπρόν Τζέιμς βασιλιά του ΝΒΑ
Ο ΛεΜπρόν Τζέιμς ακολουθεί μια συγκεκριμμένη ρουτίνα για να διατηρεί το σώμα στην αρμονία που απαιτείται
Το πρώτο Pop – Up American Space σε γήπεδο είναι στο Γ. Καραϊσκάκης: Χώρος εκπαίδευσης και κοινωνικής ένταξης
Το νέο «Pop-Up American Space» εγκαινίασαν στο γήπεδο «Γ. Καραϊσκάκης» ο πρέσβης των ΗΠΑ, Γιώργος Τσούνης, ο Πρόεδρος της ΠΑΕ Ολυμπιακός, Βαγγέλης Μαρινάκης και ο Δήμαρχος Πειραιά, Γιάννης Μώραλης
Έρευνα της γαλλικής αστυνομίας στα γραφεία της LFP και του CVC Capital Partners
Οι αρχές στη Γαλλία ερευνούν καταγγελίες για υπεξαίρεση δημόσιου χρήματος, δωροδοκία δημόσιου λειτουργού και σύγκρουση συμφερόντων
O Όμιλος AKTOR επεκτείνει την συνεργασία του με την ΚΑΕ Παναθηναϊκός
O Όμιλος AKTOR συντόνισε τις μελέτες και την ανακατασκευή του γηπέδου
Τρέλα για την Εθνική: Sold out ο αγώνας με την Αγγλία
Ο κόσμος αγκαλιάζει όσο ποτέ την προσπάθεια της Εθνικής Ελλάδας, αφού εξαντλήθηκαν μέσα σε ένα 24ωρο τα 60.000 εισιτήρια για το μεγάλο ματς με την Αγγλία στο ΟΑΚΑ (14/11)!