Η έναρξη των Ολυμπιακών Αγώνων του Παρισιού είχε λάμψη, κομψότητα και πολύ Σηκουάνα. Και εάν οι διοργανωτές της προκάλεσαν ποικίλα σχόλια –περί ορέξεως ουδείς λόγος- ένα είναι σίγουρο: η διοργάνωση του 2024 φέρει από την πρώτη μέχρι την τελευταία στιγμή αέρα υψηλής ραπτικής και επώνυμων σχεδιαστών.
Από τις ειδικές θήκες της Louis Vuitton μέσα στις οποίες παραδίδονται τα μετάλλια μέχρι τις ενδυμασίες της ιταλικής αποστολής που φέρουν την υπογραφή της Armani με την ομάδα της Ιταλίας, επώνυμα brand πλαισιώνουν κάθε πτυχή των φετινών Ολυμπιακών Αγώνων.
Ολυμπιακοί Αγώνες 2024: Γιατί τα ξενοδοχεία στο Παρίσι παραμένουν άδεια
Ολυμπιακοί Αγώνες με «αέρα» LVMH
Η LVMH είναι ένας από τους μεγαλύτερους χορηγούς, καθώς, σύμφωνα με το Bloomberg, φέρεται να έχει προϋπολογίσει για τη διοργάνωση δαπάνες ύψους 160 εκατ. δολαρίων.
Επωνυμίες όπως η Dior, η Louis Vuitton, η Armani και η Prada είναι χορηγοί αθλητών ή ομάδων, παράλληλα με λιγότερο εμβληματικές, αλλά εξίσου υψηλής ποιότητας μάρκες, όπως Skims, Glossier και Lululemon.
Μηδενός εξαιρουμένου, επιδιώκουν να επωφεληθούν από το brand equity των Αγώνων, το αυξανόμενο ενδιαφέρον για τα γυναικεία αθλήματα και τη διοργανώτρια πόλη του Παρισιού για να μαγνητίσουν το κοινό.
Συντονισμένοι 1 δισ. θεατές
Πέρα από τη φήμη που έχει το Παρίσι για την πολιτιστική του ταυτότητα, ο στόχος των brands ενισχύεται και από το ότι αυτοί οι αγώνες σηματοδοτούν την επιστροφή μετά την πανδημία.
Αυτό βοηθά στην προσέλκυση διαφημιζόμενων από όλο τον κόσμο που ελπίζουν να προσεγγίσουν ένα ευρύ κοινό. Όπως χαρακτηριστικά διαπιστώνει η SponsorUnited, το 64% των χορηγών για τους Ολυμπιακούς Αγώνες του Παρισιού δεν είναι ντόπιοι, σε σύγκριση με το 14% για τους Αγώνες του Τόκιο.
«Θα δούμε πολύ περισσότερο κοινό σε σύγκριση με τους προηγούμενους αγώνες, επομένως είναι μια εξαιρετική ευκαιρία για κάθε επωνυμία να πετύχει αυτή την παγκόσμια διαφήμιση και να εμφανιστεί σε μια παγκόσμια σκηνή», είπε η Ellie Thorpe, διευθύντρια της Kantar BrandZ, στο Business Insider.
Όσο για τους αθλητές, εκτός από το να κερδίσουν μετάλλια, έχουν να επιτελέσουν και άλλον έναν ρόλο: να διαφημίσουν τον χορηγό τους με τρόπο ώστε να επηρεάσουν τους καταναλωτές.
«Ένα μεγάλο ποσοστό του παγκόσμιου πληθυσμού θα παρακολουθεί» τους Ολυμπιακούς Αγώνες, δήλωσε στο BI η Fflur Roberts, η παγκόσμια επικεφαλής για είδη πολυτελείας της Euromonitor International. Εκτιμά ότι τουλάχιστον 1 δισεκατομμύριο άνθρωποι θα είναι παρακολουθήσει, συνεπώς, είναι ολοφάνερο για τι βεληνεκούς διαφημιστική ευκαιρία πρόκειται.
Τα βλέμματα στις γυναίκες
Για πρώτη φορά, θα υπάρχει ίσος αριθμός ανδρών και γυναικών αθλητών που θα αγωνιστούν στους Ολυμπιακούς Αγώνες και η Deloitte προβλέπει ότι τα ετήσια παγκόσμια έσοδα για τα ελίτ γυναικεία αθλήματα θα ξεπεράσουν το ρεκόρ του 1 δις. δολαρίων φέτος, γράφει το BI.
«Η προσέλευση, η τηλεθέαση και η αφοσίωση των θαυμαστών αυξάνονται και η χορηγία σε αθλήτριες και γυναικείες ομάδες θεωρείται ως ο εύκολος τρόπος για να διεισδύσουν οι επωνυμίες», έγραψε σε πρόσφατη έκθεση η Marguerite Le Rolland, επικεφαλής ένδυσης και υποδημάτων στο Euromonitor International.
Ενδεικτικό είναι ότι μεταξύ των επωνυμιών ομορφιάς, η Olay της P&G συνεργάζεται με τους Ολυμπιακούς Αγώνες για πρώτη φορά, χορηγώντας την Team USA και αξιοποιώντας αρκετές αθλήτριες για να προωθήσουν ένα νέο προϊόν που είναι το «επίσημο καθαριστικό προσώπου» της ομάδας.
Η Glossier έγινε επίσης η πρώτη μάρκα ομορφιάς που χορηγεί την Εθνική Ομάδα Γυναικών Μπάσκετ των ΗΠΑ το 2024.
Ο οίκος Dior συγκέντρωσε 15 διεθνείς αθλήτριες, σχηματίζοντας τη δική του «ομάδα ονείρων».
«Αξίζει τον κόπο»
Οι Ολυμπιακοί Αγώνες του 2024 πραγματοποιούνται σε μια δύσκολη εποχή για τον κλάδο των ειδών πολυτελείας, ο οποίος υφίσταται πιέσεις από τον πληθωρισμό και την επιβράδυνση της αύξησης των πωλήσεων μετά την πανδημία.
Η LVMH, η κορυφαία εταιρεία του κλάδου, είδε τη μετοχή της να πέφτει αφού τα κέρδη του δεύτερου τριμήνου απέτυχαν να επαληθεύσουν τις προσδοκίες, λόγω πτώσης πωλήσεων.
Οι Ολυμπιακοί Αγώνες είναι επίσης μια μεγάλη ευκαιρία για να αποδειχθεί ότι η πολυτέλεια «αξίζει τον κόπο» μετά από μια πρόσφατη αντίδραση ενάντια στις υψηλές τιμές.
Latest News
Η «χρυσή» αποχώρηση του Ναδάλ - Πόσα κέρδισε από το τένις
Από το επαγγελματικό του ντεμπούτο ως 14χρονος το 2001, ο Ναδάλ έχει συγκεντρώσει νίκες και τεράστια ποσά
Έσπασε τα κοντέρ: 60 εκατ. νοικοκυριά καθηλώθηκαν στο Netflix για τον αγώνα Πολ-Τάισον
Οι τρεις κριτές βαθμολόγησαν τον αγώνα υπέρ του Πολ με σκορ 80-72, 79-73 και 79-73 - Όλα τα ρεκόρ του Netflix
Ο Τζέικ νίκησε τον Μάικ Τάισον στο event της χρονιάς και πήρε 40 εκατομμύρια [εικόνες]
Οι τρεις κριτές βαθμολόγησαν τον αγώνα υπέρ του Πολ με σκορ 80-72, 79-73 και 79-73.
«Χρυσό» συμβόλαιο υπέγραψε η Nike με την Barcelona FC
Ο καταλανικός ποδοσφαιρικός όμιλος ανανέωσε για μια δεκαετία τη συνεργασία με την αμερικανική εταιρεία αθλητικών ειδών
Extreme makeover στα αγγλικά γήπεδα - Το σχέδιο της Premier League για να αυξήσει τα έσοδα
Οι κορυφαίοι ποδοσφαιρικοί σύλλογοι της Premier League προσπαθούν να αυξήσουν τη χωρητικότητα κατά τουλάχιστον 14% την επόμενη δεκαετία
Τα μυστικά του βιοχάκινγκ που κρατάνε τον ΛεΜπρόν Τζέιμς βασιλιά του ΝΒΑ
Ο ΛεΜπρόν Τζέιμς ακολουθεί μια συγκεκριμμένη ρουτίνα για να διατηρεί το σώμα στην αρμονία που απαιτείται
Το πρώτο Pop – Up American Space σε γήπεδο είναι στο Γ. Καραϊσκάκης: Χώρος εκπαίδευσης και κοινωνικής ένταξης
Το νέο «Pop-Up American Space» εγκαινίασαν στο γήπεδο «Γ. Καραϊσκάκης» ο πρέσβης των ΗΠΑ, Γιώργος Τσούνης, ο Πρόεδρος της ΠΑΕ Ολυμπιακός, Βαγγέλης Μαρινάκης και ο Δήμαρχος Πειραιά, Γιάννης Μώραλης
Έρευνα της γαλλικής αστυνομίας στα γραφεία της LFP και του CVC Capital Partners
Οι αρχές στη Γαλλία ερευνούν καταγγελίες για υπεξαίρεση δημόσιου χρήματος, δωροδοκία δημόσιου λειτουργού και σύγκρουση συμφερόντων
O Όμιλος AKTOR επεκτείνει την συνεργασία του με την ΚΑΕ Παναθηναϊκός
O Όμιλος AKTOR συντόνισε τις μελέτες και την ανακατασκευή του γηπέδου
Τρέλα για την Εθνική: Sold out ο αγώνας με την Αγγλία
Ο κόσμος αγκαλιάζει όσο ποτέ την προσπάθεια της Εθνικής Ελλάδας, αφού εξαντλήθηκαν μέσα σε ένα 24ωρο τα 60.000 εισιτήρια για το μεγάλο ματς με την Αγγλία στο ΟΑΚΑ (14/11)!