
Η έναρξη των Ολυμπιακών Αγώνων του Παρισιού είχε λάμψη, κομψότητα και πολύ Σηκουάνα. Και εάν οι διοργανωτές της προκάλεσαν ποικίλα σχόλια –περί ορέξεως ουδείς λόγος- ένα είναι σίγουρο: η διοργάνωση του 2024 φέρει από την πρώτη μέχρι την τελευταία στιγμή αέρα υψηλής ραπτικής και επώνυμων σχεδιαστών.
Από τις ειδικές θήκες της Louis Vuitton μέσα στις οποίες παραδίδονται τα μετάλλια μέχρι τις ενδυμασίες της ιταλικής αποστολής που φέρουν την υπογραφή της Armani με την ομάδα της Ιταλίας, επώνυμα brand πλαισιώνουν κάθε πτυχή των φετινών Ολυμπιακών Αγώνων.
Ολυμπιακοί Αγώνες 2024: Γιατί τα ξενοδοχεία στο Παρίσι παραμένουν άδεια
Ολυμπιακοί Αγώνες με «αέρα» LVMH
Η LVMH είναι ένας από τους μεγαλύτερους χορηγούς, καθώς, σύμφωνα με το Bloomberg, φέρεται να έχει προϋπολογίσει για τη διοργάνωση δαπάνες ύψους 160 εκατ. δολαρίων.
Επωνυμίες όπως η Dior, η Louis Vuitton, η Armani και η Prada είναι χορηγοί αθλητών ή ομάδων, παράλληλα με λιγότερο εμβληματικές, αλλά εξίσου υψηλής ποιότητας μάρκες, όπως Skims, Glossier και Lululemon.
Μηδενός εξαιρουμένου, επιδιώκουν να επωφεληθούν από το brand equity των Αγώνων, το αυξανόμενο ενδιαφέρον για τα γυναικεία αθλήματα και τη διοργανώτρια πόλη του Παρισιού για να μαγνητίσουν το κοινό.
Συντονισμένοι 1 δισ. θεατές
Πέρα από τη φήμη που έχει το Παρίσι για την πολιτιστική του ταυτότητα, ο στόχος των brands ενισχύεται και από το ότι αυτοί οι αγώνες σηματοδοτούν την επιστροφή μετά την πανδημία.
Αυτό βοηθά στην προσέλκυση διαφημιζόμενων από όλο τον κόσμο που ελπίζουν να προσεγγίσουν ένα ευρύ κοινό. Όπως χαρακτηριστικά διαπιστώνει η SponsorUnited, το 64% των χορηγών για τους Ολυμπιακούς Αγώνες του Παρισιού δεν είναι ντόπιοι, σε σύγκριση με το 14% για τους Αγώνες του Τόκιο.
«Θα δούμε πολύ περισσότερο κοινό σε σύγκριση με τους προηγούμενους αγώνες, επομένως είναι μια εξαιρετική ευκαιρία για κάθε επωνυμία να πετύχει αυτή την παγκόσμια διαφήμιση και να εμφανιστεί σε μια παγκόσμια σκηνή», είπε η Ellie Thorpe, διευθύντρια της Kantar BrandZ, στο Business Insider.
Όσο για τους αθλητές, εκτός από το να κερδίσουν μετάλλια, έχουν να επιτελέσουν και άλλον έναν ρόλο: να διαφημίσουν τον χορηγό τους με τρόπο ώστε να επηρεάσουν τους καταναλωτές.
«Ένα μεγάλο ποσοστό του παγκόσμιου πληθυσμού θα παρακολουθεί» τους Ολυμπιακούς Αγώνες, δήλωσε στο BI η Fflur Roberts, η παγκόσμια επικεφαλής για είδη πολυτελείας της Euromonitor International. Εκτιμά ότι τουλάχιστον 1 δισεκατομμύριο άνθρωποι θα είναι παρακολουθήσει, συνεπώς, είναι ολοφάνερο για τι βεληνεκούς διαφημιστική ευκαιρία πρόκειται.
Τα βλέμματα στις γυναίκες
Για πρώτη φορά, θα υπάρχει ίσος αριθμός ανδρών και γυναικών αθλητών που θα αγωνιστούν στους Ολυμπιακούς Αγώνες και η Deloitte προβλέπει ότι τα ετήσια παγκόσμια έσοδα για τα ελίτ γυναικεία αθλήματα θα ξεπεράσουν το ρεκόρ του 1 δις. δολαρίων φέτος, γράφει το BI.
«Η προσέλευση, η τηλεθέαση και η αφοσίωση των θαυμαστών αυξάνονται και η χορηγία σε αθλήτριες και γυναικείες ομάδες θεωρείται ως ο εύκολος τρόπος για να διεισδύσουν οι επωνυμίες», έγραψε σε πρόσφατη έκθεση η Marguerite Le Rolland, επικεφαλής ένδυσης και υποδημάτων στο Euromonitor International.
Ενδεικτικό είναι ότι μεταξύ των επωνυμιών ομορφιάς, η Olay της P&G συνεργάζεται με τους Ολυμπιακούς Αγώνες για πρώτη φορά, χορηγώντας την Team USA και αξιοποιώντας αρκετές αθλήτριες για να προωθήσουν ένα νέο προϊόν που είναι το «επίσημο καθαριστικό προσώπου» της ομάδας.
Η Glossier έγινε επίσης η πρώτη μάρκα ομορφιάς που χορηγεί την Εθνική Ομάδα Γυναικών Μπάσκετ των ΗΠΑ το 2024.
Ο οίκος Dior συγκέντρωσε 15 διεθνείς αθλήτριες, σχηματίζοντας τη δική του «ομάδα ονείρων».
«Αξίζει τον κόπο»
Οι Ολυμπιακοί Αγώνες του 2024 πραγματοποιούνται σε μια δύσκολη εποχή για τον κλάδο των ειδών πολυτελείας, ο οποίος υφίσταται πιέσεις από τον πληθωρισμό και την επιβράδυνση της αύξησης των πωλήσεων μετά την πανδημία.
Η LVMH, η κορυφαία εταιρεία του κλάδου, είδε τη μετοχή της να πέφτει αφού τα κέρδη του δεύτερου τριμήνου απέτυχαν να επαληθεύσουν τις προσδοκίες, λόγω πτώσης πωλήσεων.
Οι Ολυμπιακοί Αγώνες είναι επίσης μια μεγάλη ευκαιρία για να αποδειχθεί ότι η πολυτέλεια «αξίζει τον κόπο» μετά από μια πρόσφατη αντίδραση ενάντια στις υψηλές τιμές.


Latest News

Ο Μούσα και ένα «χρυσό» deal: «Υπογράφει συμβόλαιο για τρία χρόνια με 10.000.000»
Δημοσίευμα από το εξωτερικό κάνει λόγο για αποχώρηση του Μούσα από τη Ρεάλ Μαδρίτης και υπογραφή πλουσιοπάροχου συμβολαίου με τη Dubai BC

Γιατί δεν υπάρχει ενδιαφέρον για τα δικαιώματα της Formula 1
Η Formula 1 της Liberty Media αναζητά 150 έως 180 εκατομμύρια δολάρια ετησίως για το ταχέως αναπτυσσόμενο άθλημα

Ούτε τον βασικό μισθό ο Κάρολ!
Από τα χρυσά συμβόλαια της Premier League στον βασικό μισθό της Γαλλίας: Η απίθανη πορεία του Άντι Κάρολ

Η «χρυσή» Euroleague - Από τον Ναν και τον Βεζένκοφ στα 2.600.000 του Σλούκα
Πόσοι Έλληνες βρίσκονται στη λιστα με τους δέκα πιο ακριβοπληρωμένους παίκτες στη Euroleague

Βαγγέλης Μαρινάκης στη Νέα Υόρκη – «Παίρνουμε ευρωπαϊκά και πρωταγωνιστούμε σε όλη την Ευρώπη» (pics+vid)
Ο σύνδεσμος φιλάθλων του Ολυμπιακού στη Νέα Υόρκη, βράβευσε τον ηγέτη της «ερυθρόλευκης» ΠΑΕ, Βαγγέλη Μαρινάκη.

Τίμησε τον Βαγγέλη Μαρινάκη ο Σύνδεσμος φιλάθλων Ολυμπιακού Νέας Υόρκης
Κεντρικό πρόσωπο στις εορταστικές εκδηλώσεις στη Νέα Υόρκη ο ηγέτης του Ολυμπιακού Βαγγέλης Μαρινάκης

Τα σχέδια του ΝΒΑ για επέκταση στην Ευρώπη
Το NBA σχεδιάζει την δημιουργία νέου ευρωπαϊκού πρωταθλήματος στην Ευρώπη εκ του μηδενός

Μπαίνει ο… ήλιος στο ευρωπαϊκό ποδόσφαιρο – Η συμφωνία της UEFA με την SolarPower
Πώς θα «πρασινίσουν» τα γήπεδα - Στα θρανία οι ομάδες για σεμινάρια από τη SolarPower

Από το Old στο New... Trafford - Πού θα βρει η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ τα 2 δισ.
Η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ λέει ότι τα φιλόδοξα σχέδιά της για το γήπεδο που θα αντικαταστήσει το Old Trafford θα προκαλέσουν αναγέννηση της περιοχής

Πού θα κατασκευατεί το νέο γήπεδο της Παρί Σεν Ζερμέν - Πόσο θα κοστίσει
Η Παρί Σεν Ζερμέν μετά τη ρήξη της με τον δήμαρχο του Παρισιού προχωρά σε κατασκευή νέου γηπέδου σε προάστιο της πόλης