
Στην είσπραξη προκαταβολών βάσει υπογραφής δύο Ιδιωτικών Συμφωνητικών Προκαταβολής προχώρησε η Orilina Properties. Το πρώτο Ιδιωτικό Συμφωνητικό Προκαταβολής αφορά την πώληση μελλοντικού διαμερίσματος στην Γ’ Πτέρυγα και το δεύτερο την πώληση μελλοντικής μεζονέτας στην Β’ Πτέρυγα του υπό ανάπτυξη οικιστικού συγκροτήματος «Marina Residences by Kengo Kuma».
Το τίμημα των δύο αγοραπωλησιών συμφωνήθηκε σε €5.195.654 και €6.721.470 αντίστοιχα. Κατόπιν των σχετικών συμφωνητικών, ο αριθμός των προκρατήσεων ανήλθε σε 5 κατοικίες, από τις συνολικά 20 διαθέσιμες που η Εταιρία διαθέτει προς πώληση στο βιοκλιματικό της συγκρότημα.
Υπενθυμίζεται ότι η ΑΕΕΑΠ τον περασμένο Δεκέμβριο εισήλθε στο Χρηματιστήριο αντλώντας περί τα 30 εκατ. ευρώ, με βασικό στόχο να χρηματοδοτήσει μέρος από τις 2 αναπτύξεις – επενδύσεις συνολικού ύψους 77,4 εκατ. ευρώ που προωθεί η ΑΕΕΑΠ στο Ελληνικό, ήτοι οικιστικό project και ιδιωτική λέσχη.
Είχε προηγηθεί η υπογραφή συμφωνίας συνεργασίας της Orilina Properties με τη Lamda Development τον Ιούνιο του 2022 σχετικά με την προοπτική επένδυσης σε τμήματα της Ζώνης Ανάπτυξης του Παράκτιου Μετώπου του Ελληνικού και ειδικότερα επί γηπέδων, στην ευρύτερη περιοχή της Μαρίνας του Αγίου Κοσμά.
Τα εν λόγω γήπεδα, με δυνατότητα συνολικής δομήσιμης επιφάνειας μέχρι και 5.790 τ.μ. βρίσκονται ανάμεσα στον οικιστικό πύργο Riviera Tower και τον εμπορικό προορισμό του Riviera Galleria.
Αναλυτικά η ανακοίνωση της εταιρείας
Η «ORILINA PROPERTIES ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ ΣΕ ΑΚΙΝΗΤΗ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ» και το διακριτικό τίτλο «ORILINA PROPERTIES REIC» (εφεξής η «Εταιρεία»), σε εφαρμογή του Κανονισμού (ΕΕ) 596/2014 και του Κανονισμού του Χρηματιστηρίου Αθηνών, όπως ισχύει, ανακοινώνει ότι η Εταιρεία προέβη στην είσπραξη προκαταβολών βάσει υπογραφής δύο Ιδιωτικών Συμφωνητικών Προκαταβολής. Το πρώτο Ιδιωτικό Συμφωνητικό Προκαταβολής αφορά την πώληση μελλοντικού διαμερίσματος στην Γ’ Πτέρυγα και το δεύτερο την πώληση μελλοντικής μεζονέτας στην Β’ Πτέρυγα του υπό ανάπτυξη οικιστικού συγκροτήματος
«Marina Residences by Kengo Kuma».


Latest News

ΔΕΗ: Το πρώτο σταθερό διζωνικό τιμολόγιο 24μηνης διάρκειας
ΔΕΗ myHome EnterTwo: Σταθερή διζωνική χρέωση (κανονική: 0,145€/kWh και μειωμένη: 0,095€/kWh) για 24 ολόκληρους μήνες και έκπτωση €50 στον πρώτο λογαριασμό και άλλα €50 έκπτωση στον 6ο μήνα με εγγραφή στο myΔΕΗ

Νέα συνεργασία EY Ελλάδος και Microsoft
Οι δύο επιχειρήσεις ενώνουν ξανά τις δυνάμεις τους, παρουσιάζοντας δύο δωρεάν online εκπαιδευτικά προγράμματα

Αλλαγή σκυτάλης στον ΑΔΜΗΕ
Τι αναφέρει η εισηγμένη εταιρεία

Τράπεζα Κύπρου: Ολοκληρώθηκε το 28% του προγράμματος επαναγοράς μετοχών
Τι αναφέρει σε ανακοίνωσή της η Τράπεζα Κύπρου

Trade Estates: Καθαρά κέρδη 13,1 εκατ. το 2024 – Μέρισμα 0,1 ευρώ ανά μετοχή
Οι προοπτικές για τη φετινή χρονιά - Mε εντατικούς ρυθμούς προχωρά η κατασκευαστική δραστηριότητα της Trade Estates

Softweb: Στα 1,83 εκατ. ο κύκλος εργασιών το 2024
Στρατηγικός στόχος της διοίκησης του Ομίλου παραμένει η διάθεση προϊόντων και υπηρεσιών all in one solution, η συνεχής διεύρυνση του μεριδίου αγοράς και η επίτευξη υψηλών οικονομικών επιδόσεων

Τάσος Σφυρόερας (Alter Ego Media): «Παρακαταθήκη για τις εταιρείες η εφαρμογή των αρχών εταιρικής διακυβέρνησης»
Για την προετοιμασία των εταιρειών και τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσουν πριν εισαχθούν στο χρηματιστήριο, μίλησαν οι νομικοί σύμβουλοι της Alter Ego Media και TRASTOR ΑΕΕΑΠ στο συνέδριο Εισηγμένες Εταιρίες

ΕΒΕΑ: Πώς οι επιχειρήσεις πρέπει να αξιοποιούν τα χρηματοδοτικά εργαλεία
Εκδήλωση που συνδιοργάνωσε χθες το ΕΒΕΑ με την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα (ΕΑΤ) και την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα Επενδύσεων (ΕΑΤΕ)

Aγγ. Κρητικός στον ΟΤ: «Ιδανικό το ταίριασμα με τον Μασούτη» – Γιατί είναι αισιόδοξος για το deal
Πεπεισμένος για την ολοκλήρωση του deal με τον Μασούτη εμφανίζεται ο Άγγελος Κρητικός – Τι απαντά στον ΟΤ για τα καταστήματα, τις υποδομές logistics και τους εργαζόμενους

Έως τον Ιούνιο το λανσάρισμά της Snappi από την Πειραιώς – Στόχος οι 100.000 πελάτες το 2025
Σύμφωνα με την CEO της Snappi Γκαμπριέλα Κίντερτ, κεντρικό στόχο του επιχειρησιακού της πλάνου αποτελεί η προσέλκυση 100.000 πελατών έως και το τέλος της εφετινής χρονιάς στην ελληνική αγορά