Σε νέα γεώτρηση κοιτάσματος πετρελαίου στον Κόλπο του Μεξικού ανακοίνωσε πως θα προχωρήσει η BP, καθώς τα κέρδη του δεύτερου τριμήνου του ενεργειακού κολοσσού ξεπέρασαν τις προβλέψεις.
Η εισηγμένη στο Χρηματιστήριο του Λονδίνου πετρελαϊκή γνωστοποίησε ότι θα κατασκευάσει μια έκτη πλατφόρμα στον Κόλπο του Μεξικού για να αντλεί 80.000 βαρέλια πετρελαίου την ημέρα από το κοίτασμα Kaskida, το οποίο ανακάλυψε για πρώτη φορά το 2006.
Πετρέλαιο: Η αναζωπύρωση στη Μέση Ανατολή ανεβάζει τις τιμές
Ο CEO της BP, Murray Auchincloss, ο οποίος διορίστηκε για να διαδεχθεί τον Bernard Looney πέρυσι, δεσμεύτηκε να μετατοπίσει την εστίαση του ομίλου στην επέκταση της βασικής του δραστηριότητας πετρελαίου και φυσικού αερίου και στην επιστροφή περισσότερων μερισμάτων στους μετόχους.
«Το πρόσφατο πράσινο φως για την ανάπτυξη της Kaskida στον Κόλπο του Μεξικού [ …] καταδεικνύει τη δέσμευσή μας να είμαστε μια εταιρεία πιο απλή, πιο εστιασμένη και υψηλότερης αξίας», δήλωσε ο Auchincloss κατά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων της εταιρείας.
Αναφερόμενος στο κοίτασμα είπε ότι «υπάρχουν 10 δισεκατομμύρια βαρέλια πετρελαίου στον Κόλπο του Μεξικού. Αυτή η πρώτη κύρωση είναι 275 εκατομμύρια βαρέλια με λιγότερο από 5 δισεκατομμύρια δολάρια (κόστος).
«Είναι ένα πολύ υψηλής ποιότητας πρότζεκτ, σε πολύ υψηλής ποιότητας καθεστώς. Τα μπλοκ είναι γνωστά, επομένως υπάρχει λιγότερος κίνδυνος. Ξέρετε, [ο κόσμος χρησιμοποιεί] πάνω από 103 εκατομμύρια βαρέλια πετρελαίου την ημέρα αυτήν τη στιγμή, με μείωση των φυσικών δεξαμενών κάπου γύρω στο 3% έως 5% (ετησίως). Ο κόσμος χρειάζεται νέες εξελίξεις και αυτή είναι μια επένδυση χαμηλών εκπομπών άνθρακα, υψηλής ποιότητας και θα συνεχίσουμε να κάνουμε τέτοιες στο μέλλον».
Τα υποκείμενα κέρδη της για το δεύτερο τρίμηνο έφθασαν τα 2,8 δισ. δολάρια, ξεπερνώντας τις προβλέψεις των αναλυτών για 2,5 δισ. δολάρια και βοηθήθηκαν από χαμηλότερους φόρους.
Η BP αύξησε το μέρισμά της κατά 10% στα 8 σεντς ανά μετοχή και δήλωσε ότι θα συνεχίσει την επαναγορά μετοχών 1,75 δισ. δολαρίων το τρίμηνο για το υπόλοιπο του έτους.
Όπως επισημαίνουν οι FT, η BP επεκτείνεται στον Κόλπο του Μεξικού, παρόλο που οι δικές της προβλέψεις δείχνουν ότι η παγκόσμια ζήτηση πετρελαίου θα έχει κορυφωθεί μέχρι την έναρξη της παραγωγής του κοιτάσματος το 2029.
Latest News
Γιατί το μεγαλύτερο συνταξιοδοτικό ταμείο της Ευρώπης πούλησε μερίδιό του στην Tesla
«Είχαμε πρόβλημα» με το πακέτο αμοιβών του Μασκ, δήλωσε εκπρόσωπος του Stichting Pensioenfonds ABP
Γιατί ο Τζεφ Μπέζος δεν ανησυχεί για τους δεσμούς Μασκ-Τραμπ στην διαστημική κούρσα
Ο ιδρυτής της Amazon, Τζεφ Μπέζος, παρακολουθεί την πρώτη εκτόξευση του New Glenn της Blue Origin
Ρεκόρ εξαγωγών και εκτόξευση εισαγωγών της Κίνας με φόντο τους δασμούς Τραμπ
Τα εμπορικά στοιχεία για την Κίνα τον Δεκέμβριο ξεπέρασαν τις προσδοκίες με μεγάλη διαφορά,
Από τη Shein στο Vinted - Το πέρασμα από τη γρήγορη μόδα στα μεταχειρισμένα
Zalpha, Millennials και Gen X περνούν από τη μια εμμονή στην άλλη - Γιατί αφήνουν τη Shein και «πιάνουν» το Vinted
Τα μισά αεροσκάφη της Airbus παρέδωσε η Boeing το 2024
Αυξάνεται η δυσπιστία για το αν η αμερικανική Boeing θα επιτύχει να αυξήσει τον ρυθμό παραγωγής της, όπως είχε ανακοινώσει
Tέλος στην τηλεργασία βάζει η JP Morgan - Ζητά να επιστρέψουν όλοι πίσω στα γραφεία
Μεγάλες οι αντιδράσεις των εργαζομένων - Ποια θέματα θέτουν υπόψη της εταιρείας (JP Morgan), η οποία...έκλεισε τα σχόλια στη σχετική ανάρτηση
Πυρκαγιές και δασμοί - Η διπλή απειλή για τον κλάδο κατασκευών στην Καλιφόρνια
Οι μεγάλες φωτιές που κατακαίνε την Καλιφόρνια και το Λος Αντζελες θέτουν νέα δεδομένα στον κλάδο των κατασκευών
Στις στάχτες το Λος Άντζελες - Ετοιμάζει «σχέδιο Μάρσαλ» ενόψει Ολυμπιακών 2028
Ο κυβερνήτης της Καλιφόρνια μίλησε στο NBC για τα σχέδιά του σχετικά με την ανοικοδόμηση του Λος Άντζελες στον απόηχο των πυρκαγιών
Κατρακυλά η δημοτικότητα του Μακρόν στη Γαλλία - Ο Μπαϊρού προσπαθεί να μη γίνει Μπαρνιέ
Η Γαλλία βρίσκεται σε μια ιδιαίτερα δύσκολη κατάσταση με τα οικονομικά της - Οι επόμενες κινήσεις Μπαϊρού
Το Ιράν αναζητά «θεραπεία - σοκ» μετά τα πλήγματα - Το δίλημμα με Τραμπ και πυρηνικά
Το Ιράν είναι πιο αδύναμο και πιο ευάλωτο από ό,τι ήταν εδώ και χρόνια, αφού υπέστη μια σειρά από μεγάλα πλήγματα.