Η METRO, με τις αλυσίδες καταστημάτων My market και METRO Cash & Carry, προχωρά σε ένα μεγάλο αναπτυξιακό πλάνο για το 2024, το οποίο περιλαμβάνει ανακαινίσεις, νέα καταστήματα και συνεργασίες.
Με βάση το στρατηγικό πλάνο, για το 2024 έχουν προγραμματιστεί εννέα συνολικά ανακαινίσεις σε καταστήματα My market στην Αττική και στην περιφέρεια. Ήδη έχουν πραγματοποιηθεί τα εγκαίνια ανακαίνισης τεσσάρων καταστημάτων σε Αγία Παρασκευή, Λούτσα, Τρίκαλα Καλαμπάκας και στη Ρόδο, στην περιοχή Κρεμαστή. Στο πλάνο ανακαινίσεων περιλαμβάνονται ακόμη 5 καταστήματα My market σε Ριζούπολη, Πάτρα – Ταραμπούρα, Πάτρα – Ακτή Δημαίων, Μαρούσι – Εμπορικό Κέντρο Αίθριο, Νέα Μάκρη, ενώ προβλέπεται το άνοιγμα ενός νέου καταστήματος στο Άργος.
Από τον Μαρινόπουλο στον… Βερόπουλο – Γιατί κινδυνεύουν τα deals στα σούπερ μάρκετ
Το πλάνο ανάπτυξης του δικτύου των My market συνοδεύεται και από ένα σημαντικό επενδυτικό πρόγραμμα €36 εκατ. στο οποίο περιλαμβάνεται η απόκτηση ενός μεγάλου αριθμού οικοπέδων και ακινήτων στα οποία θα δημιουργηθούν & θα λειτουργήσουν νέα καταστήματα τα επόμενα χρόνια.
Νέα καταστήματα My market Local
Ο τομέας του franchise σημειώνει δυναμική ανάπτυξη αριθμώντας σήμερα 24 καταστήματα My market Local, εκ των οποίων τα 10 έχουν ανοίξει μέσα στο 2024. Τα My market Local κερδίζουν σταθερά το ενδιαφέρον νέων επενδυτών, με την εταιρεία να λαμβάνει 100 αιτήσεις ανά μήνα από ενδιαφερόμενους επενδυτές, ενώ πρόσφατα άνοιξε και το πρώτο My market Local στη Θεσσαλονίκη. Συνολικά εκτιμάται ότι θα ανοίξουν 25 νέα καταστήματα το 2024.
Τα My market Local παρουσίασαν πρόσφατα ένα νέο concept, σε συνεργασία με την IL TOTO. Οι πελάτες του καταστήματος στην περιοχή Ζωγράφου (Μούσκου 12), μπορούν να συνδυάζουν τις καθημερινές τους αγορές, με τον αγαπημένο τους καφέ και τα γευστικά γλυκίσματα από το κατάστημα IL TOTO, που βρίσκεται εντός του My market Local.
Τα METRO Cash & Carry, συνεχίζουν την αναπτυξιακή τους πορεία
Τα METRO Cash & Carry, αποτελούν διαχρονικά τον ηγέτη στο οργανωμένο χονδρεμπόριο, με μερίδιο που πλησιάζει το 50%. Η αλυσίδα αριθμεί 50 φυσικά καταστήματα σε όλη τη χώρα, ενώ έχει μεγιστοποιήσει τη διείσδυσή της στις επιχειρήσεις Ho.Re.Ca και στον κλάδο της μεταπώλησης.
Στο πλαίσιο της επέκτασης του δικτύου της, μέχρι το τέλος του 2024, αναμένεται να ανοίξουν δύο νέα καταστήματα 1.200 τ.μ. το καθένα. Επιπλέον, πρόσφατα ολοκληρώθηκε η ανακαίνιση του καταστήματος METRO Cash & Carry στο Κορωπί.
Κάθε ανακαίνιση και νέο κατάστημα που παρουσιάζεται στην ελληνική αγορά ακολουθεί τη φιλοσοφία της αλυσίδας να προσφέρει μία μοναδική εμπειρία αγορών εξασφαλίζοντας τη φρεσκάδα και την ποιότητα των προϊόντων, πάντα με φιλική, ζεστή, ανθρώπινη εξυπηρέτηση. Σε αυτό το πλαίσιο, αλλαγές πραγματοποιούνται στην εικόνα των καταστημάτων εξωτερικά και εσωτερικά, με την προσθήκη νέων τμημάτων, όπως το My Ευεξία (με βιολογικά προϊόντα και είδη ειδικών διατροφικών αναγκών) και το τμήμα Bake-Off. Παράλληλα, επιτυγχάνεται σημαντική μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος με την εγκατάσταση νέου εξοπλισμού ψύξης, φωτισμού και κλιματισμού.
Στόχος είναι η δημιουργία ενός περιβάλλοντος ευχάριστου και λειτουργικού, τόσο για τους πελάτες και τους επαγγελματίες που την εμπιστεύονται εδώ και σχεδόν 50 χρόνια, όσο και για τους εργαζομένους του δικτύου της αλυσίδας.
Latest News
Έκλεισε 70 χρόνια η Ελίν και μπαίνει σε μια νέα εποχή - Η ανάγκη για ενεργειακή μετάβαση
«Η ενεργειακή μετάβαση είναι αναγκαία», αναγνώρισε ο Πρόεδρος της Ελίν και Διευθύνων Σύμβουλος, Ιωάννης Αληγιζάκης
Το double στα κέρδη της Βενέτης και τι φέρνει η εξαγορά των Παγωτών Δωδώνη
Η Βενέτης με τα… χίλια πρόσωπα και η νέα σελίδα στην 76χρονη ιστορία της πιο γνωστής αλυσίδας αρτοποιίας στη χώρα
Με ποιες αγορές φλερτάρει ο Σκλαβενίτης – To roadmap για τις νέες υποδομές
Oι μπίζνες του ομίλου Σκλαβενίτης στο real estate – Πού εστιάζει σε Ελλάδα και Κύπρο – Τα σχέδια επέκτασης στην Κεντρική Ευρώπη
Ανατροπή στα αποτελέσματα εννεαμήνου για την AS Company με αύξηση πωλήσεων
O δείκτης EBIDTA για την AS Company διαμορφώνεται στο 19,4% επί των πωλήσεων
Κωτσόβολος: Restart με νέα επωνυμία – Η αλλαγή που φέρνει η ΔΕΗ
Αλλαγή σελίδας μετά από 19 χρόνια για την αλυσίδα Κωτσόβολος – Οι προσθήκες και οι τροποποιήσεις στο καταστατικό της εταιρείας
«Ευρώπη Holdings» το νέο όνομα της Κλουκίνας- Λάππας
Η νέα επωνυμία της Κλουκίνας Λάππας θα ισχύει από τις 25 Νοεμβρίου
Ομολογιακό δάνειο 19 εκατ. ευρώ για εξαγορές - Οι κλάδοι ενδιαφέροντος για την Quality & Reliability
Η Quality & Reliability έχει έρθει σε πρώιμες επαφές με κάποιες εταιρείες για το ενδεχόμενο εξαγοράς μέρους ή του συνόλου των μετοχών τους
Πως θα λειτουργήσουν τα καταστήματα την περίοδο Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς
Το ωράριο που προτείνει για την εορταστική περίοδο ο Εμπορικός Σύλλογος Αθηνών
Black Friday με… «εγγύηση χαμηλότερης τιμής» από τα Public
Η νέα υπηρεσία από τα Public που μετατρέπει τις προσφορές σε μια «σίγουρη» αγοραστική εμπειρία
Θεοδωρικάκος: Έλεγχοι σε πάνω από 10.000 κωδικούς και σε περισσότερες από 100 αλυσίδες καταστημάτων
«Μέλημά μας η στήριξη της υγιούς επιχειρηματικότητας και η προστασία των καταναλωτών«, λέει ο Τάκης Θεοδωρικάκος