Aύξηση 20% στα τριμηνιαία έσοδα αναμένεται να ανακοινώσει η Meta Platforms για το β΄τρίμηνο του 2024, βοηθούμενη από τις ισχυρές πωλήσεις διαφημίσεων λόγω των Ολυμπιακών Αγώνων και τις εκλογές σε πολλές χώρες, αλλά οι επενδυτές θα θέλουν να δουν εάν οι δαπάνες τους για την τεχνητή νοημοσύνη αρχίζουν να αποφέρουν αποδόσεις.

Meta: Αντιμέτωπη με πρόστιμο 13 δισ. δολ. για το Marketplace

Ο γίγαντας των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, όπως και οι ανταγωνιστές του στην τεχνολογία Google της Alphabet και Microsoft, ξοδεύει δισεκατομμύρια σε τεχνολογικές υποδομές για να υποστηρίξει την ανάπτυξη της τεχνητής νοημοσύνης. Τον Απρίλιο, η ανοδική αναθεώρηση των δαπανών της Meta για το σύνολο του έτους οδήγησε σε απώλεια σχεδόν 170 δισεκατομμυρίων δολαρίων από την κεφαλαιοποίησή της σε μια μέρα.

Η προειδοποίηση της Alphabet την περασμένη εβδομάδα ότι τα κεφαλαιουχικά έξοδα θα παραμείνουν υψηλά φέτος, επισκίασε το άλμα στις πωλήσεις διαφημίσεων και ώθησε τη μετοχή της προς τα κάτω.

Η Meta επενδύει σε μια προσέγγιση ανοιχτού κώδικα για την ώθηση της τεχνολογίας της στην τεχνητή νοημοσύνη. Η εταιρεία κυκλοφόρησε ως επί το πλείστον το δωρεάν μοντέλο τεχνητής νοημοσύνης Llama 3.1 την περασμένη εβδομάδα και ανακοίνωσε ότι οι προγραμματιστές μπορούν να χρησιμοποιήσουν και να τροποποιήσουν τα μοντέλα τεχνητής νοημοσύνης της χωρίς χρέωση.

Τα προϊόντα που αγοράζει κάποιος μέσω διαφημίσεων διαθέτουν εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης, ενώ η εταιρεία έχει εισαγάγει νέες δυνατότητες ΑΙ, όπως έναν βοηθό συνομιλίας για να αυξήσει τους χρήστες στα δικά της μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Τη Δευτέρα, προβλέπεται να κυκλοφορήσει ένα νέο εργαλείο που ονομάζεται AI Studio που θα επιτρέπει στους χρήστες να δημιουργούν, να μοιράζονται και να σχεδιάζουν εξατομικευμένα chatbot AI.

«Είμαστε “ταύροι” ως προς τη θέση της Meta που έχει ως βασικό πυλώνα της την τεχνητή νοημοσύνη ανοιχτού κώδικα», δήλωσαν οι αναλυτές της Jefferies, προσθέτοντας ότι η εταιρεία θα μπορούσε ενδεχομένως να ξεκλειδώσει νέες ροές εσόδων αδειοδοτώντας τα μοντέλα AI ή δημιουργώντας εφαρμογές AI.

Ανοδος στη μετοχή της Meta

Η μετοχή της Meta σημείωσε άνοδο 32% φέτος, σε σύγκριση με την άνοδο σχεδόν 16% στον δείκτη Nasdaq Composite.

Η GroupM, μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες αγοράς πολυμέσων στον κόσμο, αύξησε την πρόβλεψή της για την παγκόσμια ανάπτυξη της διαφήμισης για το 2024 στο 7,8% τον Ιούνιο, από 5,3% τον Δεκέμβριο, κάτι που αποτελεί καλό οιωνό για τη Meta.

Οι μικρότερες εταιρείες που εξαρτώνται από διαφημίσεις, Pinterest και Snap, προβλέπεται να ανακοινώσουν τα αποτελέσματά τους την Τρίτη και την Πέμπτη, αντίστοιχα.

«Παραμένουμε θετικοί στην Meta και πιστεύουμε ότι οι βελτιώσεις στις διαφημίσεις Reels, Messaging και AI είναι ακόμα νωρίς και θα μπορούσαν να οδηγήσουν σε θετικές εκπλήξεις προϊόντων και ανοδικά έσοδα», δήλωσαν αναλυτές της BofA Securities.

«Με τις πολιτικές δαπανών και την πιθανή απαγόρευση του TikTok το 1ο τρίμηνο του 2025, η Meta θα μπορούσε επίσης να δει όφελος διαφημιστικών δαπανών το δεύτερο εξάμηνο του 2024».

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Τεχνολογία
Πισσαρίδης (LSE): Η μάχη για την AI κερδίζεται με επενδύσεις και αλλαγές
Tεχνητή νοημοσύνη |

Πισσαρίδης (LSE): Η μάχη για την AI κερδίζεται με επενδύσεις και αλλαγές

Για την ανάγκη επενδύσεων στην Τεχνητή Νοημοσύνη και τα βήματα που πρέπει να κάνει η Ευρώπη ώστε να μη χάσει ακόμα περισσότερο έδαφος από τις ΗΠΑ, μίλησε ο Χριστόφορος Πισσαρίδης, Regius Professor, London School of Economics and Political Science

Παπαστεργίου: Ειδική γραμματεία για την AI στο υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης
Tεχνητή νοημοσύνη |

Παπαστεργίου: Ειδική γραμματεία για την AI στο υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης

«Η Ελλάδα είναι ένα τρένο που ξεκινάει σιγά σιγά και θα τρέξει γρήγορα. Το μόνο που πρέπει να κάνουμε είναι να αντιμετωπίσουμε ενδεχόμενα προβλήματα για να μην χάσουμε χρόνο», σημείωσε ο κ. Ππαστεργίου