Το ενδεχόμενο κλοπής, καταστροφής ή απώλειας των αποσκευών τους φοβούνται σχεδόν οι μισοί Ελληνες, ποσοστό 47%, όταν ταξιδεύουν. Αυτό προκύπτει από έρευνα της Revolut, σύμφωνα με την οποία επίσης οι γυναίκες ανησυχούν περισσότερο από τους άνδρες (50% έναντι 41%), αλλά ανεξάρτητα από το φύλο, αυτός είναι ο μεγαλύτερος φόβος και για τους δύο.
Στην Ευρώπη, αυτοί που φοβούνται περισσότερο το ενδεχόμενο ζημιάς στις αποσκευές τους είναι οι Ισπανοί (51%), ενώ οι λιγότερο ανήσυχοι είναι οι Λιθουανοί (23%).
Τουρισμός: Ποια ταξίδια προτιμούν οι Έλληνες
Από την άλλη πλευρά, το ενδεχόμενο ακύρωσης ή καθυστέρησης πτήσης δεν προκαλεί ιδιαίτερη ανησυχία στους Έλληνες, αφού μόνο 2 στους 10 (21%) δήλωσαν ότι ανησυχεί για το ενδεχόμενο.
Η δεύτερη ανησυχία για τους Έλληνες είναι η αναστάτωση που μπορεί να προκληθεί από κακές καιρικές συνθήκες και φυσικούς κινδύνους, όπως καταιγίδες ή πυρκαγιές, οι οποίες μπορούν να καταστρέψουν εντελώς τις διακοπές τους (41%).
Σε ευρωπαϊκό επίπεδο, αυτό το ενδεχόμενο προβληματίζει περισσότερο τους Ρουμάνους (43%) και τους Κροάτες (48%), ενώ λιγότερο ανήσυχοι είναι οι Ελβετοί (27%) και οι Ισπανοί (29%). Οι Ευρωπαίοι ηλικίας 18-34 ετών φοβούνται επίσης λιγότερο την κακοκαιρία (34%) σε σχέση με τις μεγαλύτερες ηλικίες.
Προσοχή στους απατεώνες που δίνουν «προσφορές» σε καταλύματα
Η τρίτη βασική ανησυχία είναι ο κίνδυνος απάτης που σχετίζεται με το διαμέρισμα το οποίο έχει ήδη πληρωθεί και στην πραγματικότητα δεν μοιάζει με αυτό της καταχώρησης ή δεν υφίσταται.
Το 33% των Ελλήνων που συμμετείχαν στην έρευνα φοβάται ότι θα πέσει θύμα απάτης, με ελαφρώς περισσότερες γυναίκες (34%) από άνδρες (31%) και περισσότερους νέους Έλληνες ηλικίας 25-34 ετών (45%) σε σχέση με τους μεγαλύτερους, ηλικίας 55+ (26%). Οι ερωτηθέντες στην Ελλάδα ανησυχούν επίσης ότι σε περίπτωση ατυχήματος ή ασθένειας, η ασφαλιστική τους εταιρεία θα αρνηθεί να τους βοηθήσει (28%).
Πολύ λιγότεροι είναι οι Έλληνες που φοβούνται ότι θα χάσουν την κάρτα τους και ότι κάποιος απατεώνας μπορεί να αδειάσει τον λογαριασμό τους (το 21% των απαντήσεων). Τέλος, το 9% των Ελλήνων που συμμετείχαν στην έρευνα δεν φοβάται τίποτα, γιατί τα ταξίδια είναι μια περιπέτεια! Τα άτομα αυτά είναι κυρίως άνδρες (10%) και ηλικιωμένοι άνω των 65 ετών (15%).
Στην υπόλοιπη Ευρώπη, οι Λιθουανοί (20%) και οι Τσέχοι (22%) ανησυχούν λιγότερο για το ενδεχόμενο απάτης στις διακοπές τους, ενώ οι Πολωνοί (38%) και οι Πορτογάλοι (40%) ανησυχούν περισσότερο. Οι Πορτογάλοι και οι Ισπανοί (38%) ανησυχούν περισσότερο όσον αφορά στη βοήθεια της ασφαλιστικής τους εταιρείας σε περίπτωση ατυχήματος και ασθένειας, σε σχέση με τους Βούλγαρους (20%) και τους Λιθουανούς (22%), οι οποίοι είναι πιο χαλαροί. Παράλληλα, οι Γερμανοί (31%), οι Αυστριακοί και οι Ελβετοί (30%) φοβούνται ιδιαίτερα το ενδεχόμενο παραβίασης και κλοπής των στοιχείων της κάρτας τους.
Πρόσβαση στις υπηρεσίες τηλεφωνίας κατά τη διάρκεια του ταξιδιού
Στην περίπτωση που πάει κάτι στραβά κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, καλό είναι να είστε σε επαφή με την οικογένειά σας, το ταξιδιωτικό γραφείο, την πρεσβεία, να έχετε πρόσβαση στο Διαδίκτυο και καλή ταχύτητα μεταφοράς δεδομένων. Δυστυχώς, αυτό δεν είναι πάντα εφικτό και υπάρχουν αρκετά προβλήματα. Στην ερώτηση λοιπόν αν είχαν ποτέ πρόβλημα με το τηλέφωνο/ίντερνετ ενώ ταξίδευαν στο εξωτερικό, πολλοί Έλληνες απάντησαν θετικά. Ανέφεραν ότι η ταχύτητα μεταφοράς δεδομένων ήταν αργή/περιορισμένη ενώ βρίσκονταν σε διακοπές (12%) ή σε επαγγελματικό ταξίδι (3%) στο εξωτερικό, όπως επίσης και ότι το σήμα GPS χάθηκε ενώ βρίσκονταν σε διακοπές (8%) ή σε επαγγελματικό ταξίδι (2%) στο εξωτερικό. Το 11% των Ελλήνων επιβεβαίωσε ότι η χρήση του τηλεφώνου/ίντερνετ στο εξωτερικό τους κόστισε μια περιουσία, και το 1% ανέφερε ότι η συσκευή τους υπέστη ζημιά ή εκλάπη ενώ ταξίδευαν στο εξωτερικό.
Αντιμετώπιση προβλημάτων συνδεσιμότητας στο ταξίδι
Για την αποφυγή προβλημάτων με το τηλέφωνό τους ή το Διαδίκτυο κατά τη διάρκεια ταξιδιού στο εξωτερικό, οι Έλληνες έχουν τις δικές τους μεθόδους: το 22% ανέφερε ότι αγοράζει υπηρεσίες περιαγωγής (roaming) από εταιρείες τηλεπικοινωνιών, το 10% ότι ταξιδεύει κυρίως εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης, όπου η περιαγωγή είναι φθηνότερη, το 1% χρησιμοποιεί τα σημεία πρόσβασης WiFi και το 2% αγοράζει δεδομένα για ψηφιακή κάρτα eSIM και τη χρησιμοποιεί στο εξωτερικό.
«Η διαθεσιμότητα της ψηφιακής κάρτας eSIM στην εφαρμογή Revolut σημαίνει ότι όλοι οι Έλληνες μπορούν να στηρίζονται στη Revolut, από την αρχή μέχρι το τέλος του ταξιδιού τους. Από την κράτηση καταλύματος μέσω του Stays, μέχρι την πρόσβαση σε 1000+ lounges αεροδρομίων, καθώς και να έχουν το κεφάλι τους ήσυχο με διάφορους τύπους ασφαλιστικής κάλυψης. Επιπλέον, οι πελάτες μπορούν να κλείσουν ξεναγήσεις και επισκέψεις σε αξιοθέατα μέσω των Δραστηριοτήτων, αλλά και να ξοδεύουν σαν να ήταν στη γειτονιά τους, με τη δυνατότητα μετατροπής συναλλάγματος σε ανταγωνιστικές ισοτιμίες σε πάνω από 30 νομίσματα. Με την eSIM, οι πελάτες μας δεν χρειάζεται να ανησυχούν πλέον για τις υπέρογκες χρεώσεις περιαγωγής», ανέφερε ο Ignacio Zunzunegui, επικεφαλής του τμήματος Ανάπτυξης της Revolut για τη Νότια Ευρώπη.
Latest News
«Κλείδωσε» το ρεκόρ στον τουρισμό - Πόσοι ήρθαν τον Σεπτέμβριο, πόσες ημέρες έμειναν [γραφήματα]
Ο τουρισμός συνεχίζει την εντυπωσιακή του πορεία - Αποκαλυπτικά είναι τα στοιχεία του κρατικού προϋπολογισμού για το 2025
Καταγγελία στην Κομισιόν για τα μέτρα θηλιά στο Airbnb
Οι υπηρεσίες της Ευρωπαϊκής Επιτροπής έχουν εκφράσει τις ανησυχίες τους στις ισπανικές αρχές για τα Airbnb
Η ακρίβεια «πλήγωσε» Μύκονο και Σαντορίνη - Απώλειες για καταλύματα και εστίαση
Σαντορίνη και Μύκονος κατέγραψαν απώλειες στον τουρισμό τους καλοκαιρινούς μήνες - Τι αποκαλύπτουν τα στοιχεία
Το mega project των 800 εκατ. του Μπορίσοφ στην Ελούντα – To deal με τον Ralph Lauren
Πώς θα χρηματοδοτηθεί η τουριστική επένδυση του Elounda Hills του Ρώσου επιχειρηματία – Η προπώληση κατοικιών και η συνεργασία με εταιρεία του Ralph Lauren
Πάνω από 100 επενδυτές ψάχνουν ξενοδοχεία στην Αθήνα - Πώς ενισχύεται ο τουρισμός
Ο τουρισμός ενισχύεται με νέα ξενοδοχεία απο Wyndham - Ενδιαφέρον απο Highgate για την ελληνική αγορά - Η αξία του τοπικού management
Πού θα επενδύσει σε νέα ξενοδοχεία ο όμιλος Μήτση - Τι «βαθμό» πήρε το 2023
Ο Όμιλος Μήτση συνεχίζει να αναπτύσσεται στον ελληνικό τουρισμό - Τι λέει ο CEO της εταιρείας, Κώστας Μήτσης
Επενδύσεις σε υποδομές και όχι τέλη - Το μήνυμα της MSC για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας
Ο επικεφαλής της MSC στάθηκε στην ανάγκη αναβάθμισης των υποδομών στα λιμάνια - Kρουαζιέρες με home port τον Πειραιά όλο τον χειμώνα
Φλερτάρει με Καραϊβική και Μέση Ανατολή η Sani/Ikos – Νέο ξενοδοχείο στην Ισπανία
Παγκόσμια επέκταση σχεδιάζει ο όμιλος Sani/Ikos, όπως δήλωσε ο COO του Ομίλου Alexander Schneider σε συνέντευξη του στο γερμανική έκδοση FVW
Η Wyndham Hotels & Resorts στοχεύει στο άνοιγμα νέων ξενοδοχείων στην Ελλάδα
Ψήφος εμπιστοσύνης στον ελληνικό τουρισμό με διεύρυνση του δικτύου συνεργατών από την Wyndham Hotels & Resorts
Έκρηξη τουριστικών επενδύσεων στη Μήλο – Ποιοι επιχειρηματίες χτίζουν ξενοδοχεία
Η Μήλος συγκεντρώνει ισχυρό επενδυτικό ενδιαφέρον – Καταλύτης η αύξηση του τουριστικού ρεύματος