Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Delta Air Lines επέκρινε την εταιρεία κυβερνοασφάλειας CrowdStrike και τον πάροχο λογισμικού Microsoft για τα προβλήματα στα δίκτυα υπολογιστών που οδήγησαν σε μια πενθήμερη κατάρρευση των υπηρεσιών της αεροπορικής εταιρείας, ενώ σύμφωνα με τους ισχυρισμούς του, κόστισαν στον αερομεταφορέα 500 εκατομμύρια δολάρια.

CrowdStrike: Η Delta Air Lines θα ζητήσει αποζημίωση για το μπλακάουτ – Βουτιά που ξεπερνά το 4% για την μετοχή της εταιρείας

«Δεν μας έχουν προσφέρει τίποτα, μόνο δωρεάν συμβουλευτικές συμβουλές για να μας βοηθήσουν», είπε ο Ed Bastian σε συνέντευξή του την Τετάρτη στο CNBC, όταν ρωτήθηκε για το ποια αποζημίωση έχουν προσφέρει η CrowdStrike και η Microsoft στην εταιρεία. Κατηγόρησε δε την CrowdStrike για την προβληματική ενημέρωση λογισμικού στη Delta και σε εκατοντάδες άλλες εταιρείες σε όλο τον κόσμο που προκάλεσε εκτεταμένες διακοπές λειτουργίας στα υπολογιστικά συστήματα στις 19 Ιουλίου.

«Εάν πρόκειται να έχετε πρόσβαση κατά προτεραιότητα στο οικοσύστημα της Delta από την άποψη της τεχνολογίας, θα έπρεπε να έχετε δοκιμάσει αυτό το υλικό», είπε ο Bastian. «Δεν μπορείτε να έρχεστε σε μια εταιρεία με λειτουργία 24/7 και να μας πείτε ότι έχουμε ένα σφάλμα. Δεν πάει έτσι».

Τα προβλήματα που προκάλεσε το μπλακ άουτ στην Delta έθεσαν εκτός λειτουργίας το κρίσιμο σύστημα παρακολούθησης πληρώματος για το μεγαλύτερο μέρος της εβδομάδας, καθιστώντας αδύνατο για την εταιρεία να βρει πιλότους και αεροσυνοδούς που χρειαζόταν για να πετάξουν τα αεροσκάφη της. Ενώ άλλες αεροπορικές εταιρείες έσπευσαν να ξαναρχίσουν τις κανονικές τους δραστηριότητες μετά τη διακοπή της CrowdStrike, η Delta αναγκάστηκε να ακυρώσει περίπου το 30% των δρομολογίων της σε διάστημα πέντε ημερών, αφήνοντας περίπου μισό εκατομμύριο επιβάτες αποκλεισμένους.

Μετά από αυτό, χρειάστηκαν πολλές ημέρες για να επανεκκινήσουν οι πτήσεις, και οι επιβάτες να ταξιδέψουν με άλλες πτήσεις και να παραλάβουν τις αποσκευές τους.

Η Delta δεν έχει ακόμη καταθέσει μήνυση κατά της CrowdStrike ή της Microsoft, αλλά ένα άτομο που γνωρίζει τις ενέργειές της επιβεβαίωσε στο CNN την Τρίτη ότι είχε προσλάβει δικηγορική εταιρεία για να ζητήσει αποζημίωση από τις δύο εταιρείες.

H Delta θα ζητήσει αποζημίωση από την CrowdStrike

«Δεν έχουμε άλλη επιλογή», είπε ο Bastian στο CNBC. «Πρέπει να προστατεύσουμε τους μετόχους μας, πρέπει να προστατεύσουμε τους πελάτες μας (και) τους υπαλλήλους μας για τη ζημιά, όχι μόνο για το κόστος αλλά και για τη φήμη μας».

Είπε ότι πέρα από τα χαμένα έσοδα από την ακύρωση περίπου 6.300 πτήσεων τις πέντε ημέρες, η εταιρεία πλήρωνε δεκάδες εκατομμύρια την ημέρα ως αποζημίωση στους πελάτες για ξενοδοχεία και άλλα έξοδα.

Όταν του τέθηκε το ζήτημα ότι η αποζημίωση 500 εκατομμυρίων δολαρίων θα μπορούσε να θέσει εκτός λειτουργίας μια εταιρεία όπως η CrowdStrike, ο Bastian απάντησε: «Δεν θέλουμε να τους εξαφανίσουμε, αλλά προσπαθούμε να δούμε ότι θα αποζημιωνόμαστε».

Ο Μπάστιαν έδωσε τη συνέντευξη στο CNBC από το Παρίσι, στο οποίο ταξίδεψε πριν από μια εβδομάδα για να παρακολουθήσει τους Ολυμπιακούς Αγώνες, καθώς η αεροπορική εταιρεία επέστρεφε σε ένα πιο κανονικό πρόγραμμα πτήσεων. Η Delta είναι χορηγός και η επίσημη αεροπορική εταιρεία της Ολυμπιακής ομάδας των ΗΠΑ, και η μητρική εταιρεία NBC του CNBC έχει τα δικαιώματα μετάδοσης των αγώνων στις ΗΠΑ.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή