Εδώ και 32 χρόνια η εταιρεία Γευσήνους εξειδικεύεται στην κάλυψη επισιτιστικών αναγκών εκπαιδευτικών ιδρυμάτων, εταιρειών, βιομηχανικών μονάδων, νοσοκομείων, στρατιωτικών μονάδων, αθλητικών ινστιτούτων και άλλων χώρων όπου δημιουργούνται ανάγκες μαζικής εστίασης.
Ύστερα από στοχευμένες κινήσεις του κρητικού επιχειρηματία Μανώλη Βαβουράκη με εξαγορές και επενδύσεις, η εταιρεία εξελίχθηκε σε όμιλο που δραστηριοποιείται με την παραγωγή γευμάτων στην κεντρική μονάδα παραγωγής και παράδοση στον πελάτη, τη λειτουργία κυλικείων και εστιατορίων στο χώρο του πελάτη, όπως και με την οργάνωση εταιρικών και ενοποιημένων events, διατηρώντας πλέον περισσότερα από 120 σημεία σε όλη την Ελλάδα.
ΕΛΣΤΑΤ: Αύξηση τζίρου 14,8% για καταλύματα και εστίαση τον Μάιο
Γευσήνους: Συνεχής αύξηση κύκλου εργασιών
Μετά το κλείσιμο του κύκλου εργασιών για το 2022, στα 64,5 εκατ. ευρώ, από 37,5 εκατ. ευρώ το 2021, η εταιρεία του Μανώλη Βαβουράκη είχε ως στόχο για το 2023 να φτάσει τα 73 εκατ. ευρώ – κάτι που επετεύχθη καθώς η εταιρεία του ξεπέρασε το συγκεκριμένο όριο σύμφωνα με τις πρόσφατες οικονομικές καταστάσεις στο ΓΕΜΗ.
Ο κύκλος εργασιών της εταιρείας για το 2023 ανήλθε σε ποσό € 76.456.396 και είναι αυξημένος κατά 44,01% ήτοι ποσό € 23.365.320 σε σχέση με το κύκλο εργασιών της εταιρείας κατά την προηγούμενη χρήση που ανήλθε στο ποσό των € 53.091.077. Ο κύκλος εργασιών του ομίλου ανήλθε σε € 86.467.620 στην παρούσα χρήση έναντι € 62.732.911 στην προηγούμενη παρουσιάζοντας αύξηση κατά 38%.
Ο τζίρος ανήλθε στα 86,467 εκατ. ευρώ, αυξημένος κατά 38% σε σχέση με το 2022. Οι πωλήσεις σε εταιρικό επίπεδο αυξήθηκαν κατά 44,01% και διαμορφώθηκαν σε 76,456 εκατ. ευρώ.
Ομοίως, τα μικτά αποτελέσματα της εταιρείας αυξήθηκαν στα 28,816 εκατ. ευρώ από 17,637 εκατ. ευρώ στην προηγούμενη χρήση (+63,3%) και του ομίλου στα 32,277 εκατ. ευρώ από 21,430 εκατ. ευρώ το 2022 (+50,5%).
Τα EBITDA για την εταιρεία διαμορφώθηκαν στα 9,620 εκατ. ευρώ από 2,810 εκατ. ευρώ το 2022 (+243%) και για τον όμιλο στα 11,341 εκατ. ευρώ από 3,845 εκατ. ευρώ το 2022 (+195%). Το αποτέλεσμα προ φόρων για την εταιρεία ανήλθε σε κέρδη ύψους 7,730 εκατ. ευρώ από 1,584 εκατ. ευρώ (+388%) και του ομίλου στα 9,237 εκατ. ευρώ από 2,326 εκατ. ευρώ το 2022 (+297%).
Τα καθαρά κέρδη του ομίλου αυξήθηκαν κατά 246,31% και διαμορφώθηκαν σε 7,280 εκατ. ευρώ από 2,102 εκατ. ευρώ ενώ μεγαλύτερη αύξηση (+290%) καταγράφεται στο καθαρό αποτέλεσμα της εταιρείας με τα κέρδη να διαμορφώνονται στα 6,041 εκατ. ευρώ από 1,548 εκατ. ευρώ στη χρήση του 2022.
Από τα κρουασάν στο κέτερινγκ
Η εμπειρία που απέκτησε μετά τη δημιουργία του Quick & Fresh του Ρεθύμνου, οδήγησε τον Μανώλη Βαβουράκη να μην περιοριστεί στην croissanterie που άνοιξε το 1992. Δύο χρόνια αργότερα, ξεκίνησε την παροχή υπηρεσιών catering για εκδηλώσεις και συνεργασίες
με τον τουριστικό κλάδο με το brand «Γευσήνους», που το 1999 αρχίζει να δραστηριοποιείται στα εκπαιδευτικά ιδρύματα στην Κρήτη.
Η δραστηριότητα αυτή διευρύνθηκε το 2003 όταν η Γευσήνους επεκτάθηκε στην Αθήνα και την υπόλοιπη Ελλάδα.
Το 2007 αποτέλεσε ένα έτος ορόσημο για τον Μανώλη Βαβουράκη – μετά τη συνεργασία με τη θυγατρική του γαλλικού κολοσσού Sodexo που είχε δραστηριοποιηθεί στην ελληνική αγορά ενόψει των Ολυμπιακών Αγώνων στην Αθήνα το 2004, προχώρησε στην εξαγορά της Sodexo Alliance Κηφισιάς μετά την απόφασή της να αποχωρήσει από την εγχώρια αγορά. Ξεκίνησε έτσι την παραγωγική δραστηριότητα στις εγκαταστάσεις της Κάτω Κηφισιάς Αττικής, ενώ αποφάσισε την ανάπτυξη παραγωγικής μονάδας και επέκταση υπάρχοντος πελατολογίου 20 εταιρειών.
Επενδύσεις και επέκταση
Έξι χρόνια αργότερα ξεκίνησε μια σειρά από συνεργασίες με τις μεγαλύτερες πολυεθνικές εταιρείες της χώρας, ενώ το 2018 προχώρησε επενδύσεις για υπερσύγχρονες παραγωγικές εγκαταστάσεις στο Κρυονέρι Αττικής, 10.000 τ.μ. φτάνοντας να απασχολεί 1.200 εργαζόμενους, ενώ το πελατολόγιο ξεπέρασε το όριο των 100 μεγάλων πελατών.
Πέρυσι η εταιρεία προχώρησε στην εξαγορά της εταιρείας Top Craft στη Θεσσαλονίκη, κίνηση που αυξάνει το σύνολο του εργατικού δυναμικού σε 1.600 άτομα, ενώ φέτος αποφάσισε την επένδυση με υπερσύγχρονη παραγωγική μονάδα στη Σίνδο Θεσσαλονίκης.
Σήμερα στον όμιλο περιλαμβάνονται οι Κοσμογεύσεις (50%), η Κοινοπραξία ΑΜΒΡΟΣΙΑ CATERING (34%), η Γευσήνους Intergrate και η Γευσήνους ΕΠΕ, στον οποίο απασχολήθηκαν 1.165 άτομα.
Latest News
Αύξηση πωλήσεων 60% για το SHOPFLIX- Διπλασιάστηκε το μερίδιο στην αγορά
Καταλυτικός ο ρόλος της νέας πλατφόρμας SHOPFLIX για τη βελτίωση των μεγεθών του marketplace - Οι νέοι στόχοι και οι κατηγορίες προϊόντων που θα προστεθούν
Ξεκινά ο διαγωνισμός Innovation Challenge από το Elevate Greece και την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα- HDB
Η έναρξη του 4ου Innovation Challenge ανακοινώθηκε σε ειδική εκδήλωση παρουσία πλήθους εκπροσώπων του επιχειρηματικού κόσμου στο Κέντρο Επιχειρηματικότητας «Κωνσταντίνος Μίχαλος» του ΕΒΕΑ
Τι άλλαξε στις πωλήσεις των σούπερ μάρκετ - Ο ρόλος της ιδιωτικής ετικέτας [γράφημα]
Και στην Ελλάδα η κατανάλωση είναι αυτή που οδηγεί την αύξηση του τζίρου στα σούπερ μάρκετ - Τι συμβαίνει με τα ταχυκίνητα καταναλωτικά προϊόντα
ΑΧΙΑ για ΔΕΗ: Ισχυρά τα αποτελέσματα 9μηνου, ανθεκτικό το business plan
Η ΑΧΙΑ κρίνει ικανοποιητικές τις επιδόσεις της ΔΕΗ, παρά την αστάθεια των αγορών
Στα 445,2 εκατ. τα προσαρμοσμένα κέρδη στο εννεάμηνο για τον ΟΤΕ
Οι συνδρομητές τηλεόρασης για τον όμιλο ΟΤΕ αυξήθηκαν κατά 24 χιλιάδες, με τον συνολικό αριθμό να φτάνει τους 710 χιλιάδες - Το μήνυμα Νεμπή
«Συναγερμός» στις τράπεζες για τα επιτόκια – Τρέχουν να μαζέψουν κόστη
Ποια στρατηγική ακολουθούν οι τράπεζες ενόψει μείωσης των επιτοκίων από την ΕΚΤ – Τι δείχνουν τα στοιχεία εννεαμήνου
ΔΕΗ: Πρόσω ολοταχώς για EBITDA 2 δισ. το 2025 – Τι σηματοδοτεί ο διπλασιασμός των επενδύσεων
Η ΔΕΗ σύμφωνα με τον πρόεδρο και CEO Γιώργο Στάσση θα κλείσει το 2024 με EBITDA 1,8 δισ. ευρώ – Ο νέος πήχης για την τριετία 2025 -2027
Αναταράξεις ενόψει… - Πώς θωρακίζονται οι επιχειρήσεις για την επιστροφή Τραμπ
Προβληματισμός και ανησυχία στις επιχειρήσεις – Τι μέτρα λαμβάνουν, πώς αλλάζουν τα business plan
Όλα τα λεφτά στην Black Friday - Μέχρι τότε η αγορά μπαίνει στον... πάγο
Τι έχει διαπιστώσει η αγορά για το διάστημα προ Black Friday - Οι στόχοι του εμπορικού κόσμου - Τι λέει ο Σταύρος Καφούνης του ΕΣΑ στον ΟΤ
Πόσα κερδίζει το σύστημα e-food στην Ελλάδα – Οι χιλιάδες αιτήσεις από διανομείς
Άλμα εσόδων για τη Go Delivery στα 59,54 εκατ. – Σχεδόν 26 εκατ. ο τζίρος της DMart Greece - Στα 163,8 εκατ. οι πωλήσεις της e-food