Εγκρίθηκε χθες από το Υπουργικό Συμβούλιο η συνυπογραφή της σύμβασης από το ελληνικό δημόσιο για την υπο-παραχώρηση του δικαιώματος κατασκευής της μαρίνας μεγάλων σκαφών (mega-yachts) εντός του λιμένα Κέρκυρας.
Το Υπουργικό Συμβούλιο παρείχε εξουσιοδότηση στους τρεις Υπουργούς Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής και Τουρισμού για την υπογραφή της.
«Κουμπαρά» για τα λιμάνια αποκτά το ΤΑΙΠΕΔ
Για την αξιοποίηση της μαρίνας, διεξήχθη, ως γνωστόν, ο διαγωνισμός από το ΤΑΙΠΕΔ και επιλέχθηκε ως ανάδοχος η εταιρεία Lamda Marinas Investments, θυγατρική της Lamda Development.
Η παραχώρηση θα έχει διάρκεια 40 έτη και η σύμβαση θα κυρωθεί από την Βουλή των Ελλήνων.
Με την αφορμή αυτή, ο Υφυπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Στέφανος Γκίκας προέβη στην ακόλουθη δήλωση:
«Είμαι πολύ ικανοποιημένος γιατί μια μακρά προσπάθεια 4-5 χρόνων με τον ΟΛΚΕ, το ΤΑΙΠΕΔ, τα συναρμόδια Υπουργεία, κλπ, έφθασε στο τέλος της.
Η μαρίνα mega-yachts είναι ένα ιδιαίτερα σημαντικό έργο υποδομής, το οποίο – μαζί με την μαρίνα στη Σπηλιά – πρόκειται να εκτινάξει τον θαλάσσιο τουρισμό στην Κέρκυρα και να φέρει ιδιαίτερα ποιοτικό τουρισμό στο νησί.
Θα συμβάλει επίσης στην ενίσχυση του τουριστικού προϊόντος της χώρας, ιδίως σε μια περιοχή όπως εκείνη του Ιονίου, όπου αφενός υπάρχει αυξημένη ζήτηση για θέσεις ελλιμενισμού σε μαρίνες και αφετέρου η χώρα μας δέχεται πίεση από αναδυόμενες γειτονικές ανταγωνιστικές αγορές.
Να τονίσω ότι πρόκειται να δημιουργηθούν αρκετές νέες θέσεις εργασίας στην περιοχή, τόσο κατά το στάδιο της κατασκευής, όσο και κατά την λειτουργία της μαρίνας.
Τα οφέλη από τη σύναψη της σύμβασης είναι πολλαπλά. Το ελληνικό δημόσιο θα έχει ένα άμεσο οικονομικό όφελος της τάξεως των 20 εκ. ευρώ, ενώ πρόκειται να επενδυθούν περίπου άλλα 20 – 25 εκ. ευρώ, για την κατασκευή της μαρίνας. Επίσης θα καταβάλλεται ετήσιο μίσθωμα.
Να πω, τέλος, ότι στην σύμβαση εκτός από το δημόσιο και το ΤΑΙΠΕΔ, συμβάλλεται και ο Οργανισμός Λιμένος Κέρκυρας.
Τώρα μένει να υπογραφεί η σύμβαση τον άλλο μήνα και να κυρωθεί από την Βουλή».
Latest News
Πώς η κρουαζιέρα γέμισε τα ταμεία του Οργανισμού Λιμένος Κέρκυρας
Ο Οργανισμός για το λιμάνι Κέρκυρας ανακοίνωσε έσοδα 4,8 εκατ. ευρώ για το 2023 – Στα 420 τα κρουαζιερόπλοια την περασμένη χρονιά
Cosco – PCT: Yποτροφίες ύψους 2.500 ευρώ σε 4 πρωτοετείς φοιτήτριες στο Πέραμα
Η απονομή των υποτροφιών πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 2 Νοεμβρίου σε εορταστική εκδήλωση την οποία διοργάνωσε η PCT/COSCO
ΟΛΘ: Απορρίφθηκε από την Ενιαία Αρχή Δημοσίων Συμβάσεων η προσφυγή της Goldair
H Goldair έχει δικαίωμα δέκα ημερών να προσφύγει στο ΣτΕ για τον ΟΛΘ
Ο ΟΛΠ παρουσίασε καθαρά κέρδη πάνω από 70 εκατ. ευρώ στο εννιάμηνο
Αύξηση διακίνησης έναντι του 2023 καταγράφηκε στους περισσότερες λειτουργικούς τομείς του ΟΛΠ το γ' τρίμηνο
Τρία νέα λιμάνια για κρουαζιερόπλοια – Διαγωνισμοί για Πάτρα, Καβάλα και Κατάκολο
Στο πακέτο μέτρων για την κρουαζιέρα περιλαμβάνονται και οι διαγωνισμοί παραχώρησης ή υπο-παραχώρησης λιμένων από το ΤΑΙΠΕΔ
Ε.ΛΙΜ.Ε: Ένταξη τεσσάρων νέων Δημοτικών Λιμενικών Ταμείων
Η Ε.ΛΙΜ.Ε απαριθμεί πλέον 35 μέλη
«Πατήθηκε το κουμπί» για το νέο λιμάνι στη Σαντορίνη - Η νέα θέση και το... τελεφερίκ
Άρχισαν οι διεργασίες στα συναρμόδια υπουργεία για το νέο λιμάνι στη Σαντορίνη - Το καλώδιο του ΑΔΜΗΕ και η ελαφρά... μετατόπιση
Το λιμάνι της Ρουμανίας που «κερδίζει» από τον πόλεμο στην Ουκρανία - Κόμβος logistics στη Μ. Θάλασσα
Η Ρουμανία έχει γίνει η μεγαλύτερη εναλλακτική οδός εξαγωγής σιτηρών της Ουκρανίας, μετά την εισβολή της Ρωσίας το 2022
Eπενδύει στον ψηφιακό μετασχηματισμό ο ΟΛΘ - Τα οφέλη στους εργαζόμενους
Οι κυβερνο-απειλές αυξάνουν τους κινδύνους και ο ΟΛΘ θωρακίζεται επενδύοντας στην κυβερνοασφάλεια
Νέο ρεκόρ στην ιστορία του Λιμένα Θεσσαλονίκης - Κατέπλευσε το «Jean Gabriel» [φωτό]
Στο πρώτο εξάμηνο του 2024 ο τερματικός σταθμός εμπορευματοκιβωτίων του ΟΛΘ, σημείωσε σημαντική αύξηση εσόδων κατά 16,7%