
Ο κύκλος εργασιών της Παπουτσάνης για το β’ τρίμηνο του 2024 ανήλθε σε 31,7 εκατ. ευρώ (έναντι 32,2 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2023), σημειώνοντας μικρή πτώση κατά 1,4%, με την αξία των εξαγωγών να αντιπροσωπεύει το 53% του συνολικού κύκλου εργασιών.
Για το σύνολο του έτους, εκτιμάται ενίσχυση του κύκλου εργασιών σε σχέση με το 2023, καθώς το δεύτερο εξάμηνο του 2024 θα είναι σε πλήρη εξέλιξη οι νέες συνεργασίες που ήδη υλοποιούνται.
Το 1ο ελληνικό κρασί με χαμηλό αλκοόλ από το Κτήμα Σεμέλη
Όσον αφορά τη συνεισφορά των τεσσάρων τομέων δραστηριότητας στα συνολικά μεγέθη, επισημαίνεται ότι το 29% των συνολικών εσόδων προέρχεται από πωλήσεις επωνύμων προϊόντων της Παπουτσάνης στην Ελλάδα και το εξωτερικό, το 18% από πωλήσεις στην ξενοδοχειακή αγορά, το 36% από παραγωγές προϊόντων για τρίτους και το 17% από βιομηχανικές πωλήσεις ειδικών σαπωνομαζών.
H ολοκλήρωση του ισχυρού επενδυτικού πλάνου έχει δημιουργήσει την απαραίτητη ελεύθερη δυναμικότητα (περίπου 50% κατά μέσο όρο) θέτοντας τις κατάλληλες προϋποθέσεις για νέες συνεργασίες. Η Εταιρεία βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με μεγάλες πολυεθνικές και μικρότερες εταιρείες για νέα έργα που θα ενισχύσουν περαιτέρω τον κύκλο εργασιών και την κερδοφορία.
Άνοδος στα επόμενα προϊόντα με «μπροστάρη» το ΑΡΚΑΔΙ
Το μικτό κέρδος ανήλθε σε 12,1 εκατ. ευρώ έναντι 10,3 ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2023, παρουσιάζοντας βελτίωση κατά 18%. Σημαντική βελτίωση παρουσιάζει και το μικτό περιθώριο κέρδους το οποίο ανήλθε σε 38% το εξάμηνο του 2024 έναντι 32% το εξάμηνο του 2023, ως αποτέλεσμα της ενίσχυσης των επωνύμων προϊόντων της Παπουτσάνης και της βελτίωσης του παραγωγικού κόστους μέσω του επενδυτικού πλάνου.
Οι λειτουργικές δαπάνες (διάθεσης, διοίκησης, έρευνας και ανάπτυξης) ανήλθαν σε 8,5 εκ. ευρώ το πρώτο εξάμηνο του 2024 έναντι 7,2 εκ. ευρώ, την αντίστοιχη περσινή περίοδο κυρίως λόγω αύξησης των δαπανών προώθησης και υποστήριξης των πωλήσεων της κατηγορίας των επωνύμων προϊόντων τα οποία παρουσιάζουν σημαντική ανάπτυξη.
Τα κέρδη μετά από φόρους ανήλθαν σε 2,3 εκατ. ευρώ έναντι 1,7 εκ. ευρώ σε σχέση με το α’ εξάμηνο του 2023, βελτιωμένα κατά 32%. Ο φόρος εισοδήματος της τρέχουσας χρήσης εμφανίζεται μειωμένος συνέπεια της ολοκλήρωσης επενδύσεων του ν.4399-2016, οι ενισχύσεις των οποίων υλοποιούνται με την χρήση φορολογικών απαλλαγών.
Προϊόντα
Επώνυμα Προϊόντα: Η κατηγορία παρουσιάζει ισχυρή ανάπτυξη κατά 19% σε σύγκριση με το πρώτο εξάμηνο του 2023, η οποία οφείλεται κατά μεγάλο βαθμό στο brand ΑΡΚΑΔΙ, που με την είσοδο του στις νέες κατηγορίες φροντίδας ρούχων και υγρών πιάτων παρουσιάζει μία αύξηση πωλήσεων κατά 73%. Εξαιρώντας το ΑΡΚΑΔΙ, οι πωλήσεις των επώνυμων προϊόντων προσωπικής περιποίησης ΠΑΠΟΥΤΣΑΝΗΣ εμφανίζουν αύξηση 7% στην Ελλάδα σε σχέση με το πρώτο εξάμηνο του 2023, κερδίζοντας σταθερά μερίδιο σε αξία σε μία αναπτυσσόμενη αγορά (+3% σε αξία για το εξάμηνο Ιανουαρίου-Ιουνίου 2024 σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό με βάση τα στοιχεία αγοράς για το οργανωμένο λιανεμπόριο στις κατηγορίες που δραστηριοποιείται η ΠΑΠΟΥΤΣΑΝΗΣ). Τέλος, οι εξαγωγές των επώνυμων προϊόντων Παπουτσάνης αναπτύσσονται δυναμικά στο πρώτο εξάμηνο του έτους καταγράφοντας ανάπτυξη κατά 34% σε σχέση με το αντίστοιχο εξάμηνο του 2023.
Ξενοδοχειακά Προϊόντα: Οι πωλήσεις των ξενοδοχειακών προϊόντων κινήθηκαν πτωτικά κατά 17% το πρώτο εξάμηνο του 2024, γεγονός που οφείλεται στις πωλήσεις ξενοδοχειακών προϊόντων τρίτων στο εξωτερικό, οι οποίες αν και παραμένουν σε ικανοποιητικά επίπεδα, παρουσιάζουν υστέρηση σε σχέση με την περσινή αντίστοιχη περίοδο λόγω έκτακτων μεμονωμένων παραδόσεων στις αρχές του 2023.
Οι πωλήσεις των επώνυμων ξενοδοχειακών προϊόντων ΠΑΠΟΥΤΣΑΝΗΣ κινήθηκαν θετικά, παρουσιάζοντας ανάπτυξη των πωλήσεων κατά 4,5%, οδηγούμενες από τις εξαγωγές, οι οποίες έχουν σχεδόν διπλασιαστεί στο πρώτο εξάμηνο του 2024 (+87%) σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, δημιουργώντας ισχυρές βάσεις για δυναμική ανάπτυξη και ενισχύοντας την παρουσία των brands της Παπουτσάνης στο εξωτερικό.
Προϊόντα τρίτων (βιομηχανικές πωλήσεις, ιδιωτική ετικέτα): Οι πωλήσεις της κατηγορίας αυτής περιορίστηκαν κατά 10%, τάση που οδηγείται από τις αγορές του εξωτερικού και η οποία αναμένεται να αντιστραφεί έως το τέλος του χρόνου.
Βιομηχανικές πωλήσεις σαπωνομαζών: Οι πωλήσεις της κατηγορίας των σαπωνομαζών αυξήθηκαν κατά 9% σε σχέση με το πρώτο εξάμηνο του 2023.
Τι αναμένει η Παπουτσάνης για το δεύτερο εξάμηνο
Για το δεύτερο εξάμηνο του έτους:
- Ο πυλώνας των επώνυμων προϊόντων Παπουτσάνης αποτελεί στρατηγική προτεραιότητα και αναμένεται να συνεχίσει τη δυναμική διψήφια ανάπτυξη και αύξηση του μεριδίου αγοράς , μέσω του εμπλουτισμού της γκάμας των προϊόντων, της σημαντικής διαφημιστικής υποστήριξης και της ενίσχυσης της παρουσίας στα καταστήματα, καθώς επίσης και με την είσοδo σε νέες κατηγορίες με κύριο όχημα το ΑΡΚΑΔΙ. Παράλληλα οι εξαγωγές των επώνυμων προϊόντων αναπτύσσονται με διψήφιο ρυθμό.
- Ο τομέας των επώνυμων ξενοδοχειακών προϊόντων αναμένεται να συνεχίσει την αναπτυξιακή του πορεία και το δεύτερο εξάμηνο του 2024, κυρίως οδηγούμενος από τη σημαντική ανάπτυξη των εξαγωγών. Παράλληλα, οι παραγωγές ξενοδοχειακών προϊόντων για τρίτους θα κινηθούν σε σημαντικά υψηλότερα επίπεδα από αυτά του 2ου μισού του 2023, οδηγώντας τον συνολικό πυλώνα των ξενοδοχειακών προϊόντων σε σημαντική ανάπτυξη στο 2ο μισό του 2024 σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό.
- Η κατηγορία των παραγωγών για τρίτους αναμένεται να ενισχυθεί κατά το δεύτερο εξάμηνο σε σχέση με το πρώτο, χάρη στη σταδιακή ένταξη της συνεργασίας με μεγάλη πολυεθνική εταιρεία καθώς και άλλες μικρότερες.
- Οι πωλήσεις της κατηγορίας των σαπωνομαζών εκτιμάται ότι θα ακολουθήσουν την ίδια αυξητική πορεία και κατά το δεύτερο εξάμηνο του 2024. Στόχος της Εταιρείας παραμένει η συνεχής διεύρυνση του πελατολογίου και η περαιτέρω ανάπτυξη του κωδικολογίου καθώς και των συνθετικών σαπωνομαζών.


Latest News

Σε αναζήτηση ισορροπίας τα σούπερ μάρκετ - Από την πανδημία στο σοκ των ανατιμήσεων
Πώς εξελίσσεται η κατανάλωση στα ράφια των σούπερ μάρκετ - Ο ρόλος των αυξήσεων και η αντίδραση των νοικοκυριών

«Αυτονομείται» το παγωτό της Unilever στην Ελλάδα – Η νέα εταιρεία
Το σχέδιο της Unilever για το παγωτό – Η «προίκα» της Algida ICC και οι επιδόσεις του 2024 - Σε εξέλιξη η εθελουσία

Ο Τρύφων Νάτσης απέκτησε τις μετοχές Κάτσου και Γερμανού στη Lamda
Το ποσοστό της BHCML σε δικαιώματα ψήφου επί μετοχών στη Lamda ανήλθε σε ποσοστό 5,092% - Στο 8,624% η συμμετοχή του Τρύφωνα Νάτση

Coca Cola HBC: Ακυρώνει το event στο Καλλιμάρμαρο μετά το «μπλόκο» Μενδώνη
Αναλυτικά η ανακοίνωση της εταιρείας

Lamda Development: Στο 5,092% η συμμετοχή της Breva Howard Capital του Νάτση
Προηγουμένως η Breva Howard Capital κατείχε ποσοστό 2,8291% στη Lamda Development - Τι αναφέρει η ανακοίνωση της εταιρείας

Διανομή μερίσματος 0,03 ευρώ ανά μετοχή ανακοίνωσε η Trastor
Από τις 2 Απριλίου 2025, οι μετοχές της Trastor θα διαπραγματεύονται στο Χρηματιστήριο Αθηνών χωρίς το δικαίωμα μερίσματος

Εγκρίθηκε η απορρόφηση δύο θυγατρικών της Metlen από την «Ευρωπαϊκοί Βωξίτες»
Η ολοκλήρωση της συγχώνευσης τελεί υπό την αίρεση των κατά νόμο απαιτούμενων εγκρίσεων των αρμόδιων οργάνων των συγχωνευόμενων εταιρειών

Αύξηση στις πωλήσεις, πτώση στα κέρδη για τη Revoil - Οι εκτιμήσεις για το 2025
Τo διοικητικό συμβούλιο θα προτείνει τη διανομή μερίσματος αντίστοιχου ποσού με τη χρήση του 2023

Το τέλος (;) της κυριαρχίας της Κίνας στις σπάνιες γαίες - Οι νέοι παίκτες στην αγορά
Έρευνα κινεζικού πανεπιστημίου σηματοδοτεί το τέλος του κινεζικού μονοπωλίου - Η κίνηση της Metlen

«Οι Ρίζες του Γκαζιού» - Ένα ταξίδι στην ιστορία από το Φυσικό Αέριο
Το φεστιβάλ «Ρίζες του Γκαζιού» θα πραγματοποιηθεί στην Τεχνόπολη του Δήμου Αθηναίων το Σάββατο 29 Μαρτίου 2025