
Η καταληκτική ημερομηνία για τη διαδικασία δημόσιας διαβούλευσης, σχετικά με το σχέδιο Τεύχους Διακήρυξης για τη διαγωνιστική διαδικασία ανανέωσης στόλου λεωφορείων στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη, με αναθέτουσα Αρχή το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών και τελικούς ωφελούμενους τους Οργανισμούς Αστικών Συγκοινωνιών στις δύο μητροπολιτικές περιοχές, μετατέθηκε μέχρι και την 26η Αυγούστου 2024.
Μέχρι τέλος του 2025 θα κυκλοφορούν 900 νέα λεωφορεία στην Αττική
Υπενθυμίζεται ότι ο διαγωνισμός εντάσσεται στο σχετικό μεσοπρόθεσμο πλάνο του Υπουργείου, σε συνεργασία με την Ευρωπαϊκή Κοινότητα και τους εμπλεκόμενους φορείς και αφορά 700 οχήματα με προεπιλογή αναδόχων για ηλεκτρικά λεωφορεία βραχείας, καθώς και ταχείας φόρτισης, αλλά και τρόλεϊ σύγχρονης τεχνολογίας κίνησης.
Όλες οι προτάσεις – παρατηρήσεις, που θα υποβληθούν στο πλαίσιο της διαδικασίας της δημόσιας διαβούλευσης, θα αξιολογηθούν από τη Διεύθυνση Επιβατικών Μεταφορών του Υπουργείου.
Παραλήφθηκαν τα πρώτα 130 από τα 211 καινούργια λεωφορεία από τον ΟΑΣΑ
Παραλήφθηκαν τα πρώτα 130 λεωφορεία από τα 211 που περιλαμβάνονται στον διεθνή διαγωνισμό του ΟΑΣΑ, ο οποίος ολοκληρώθηκε, για την παραχώρηση συγκοινωνιακού έργου σε 63 περιαστικές λεωφορειακές γραμμές. Η ανάδοχη κοινοπραξία θα παραλάβει τους επόμενους μήνες και τα υπόλοιπα οχήματα. Η σταδιακή ένταξή τους στις λεωφορειακές περιαστικές γραμμές θα ξεκινήσει στα τέλη Αυγούστου, αρχής γενομένης από την Ανατολική Αττική.
Το νέο αμαξοστάσιο της ανάδοχης κοινοπραξίας, από το οποίο θα εκκινούν τα λεωφορεία που θα εξυπηρετούν τις περιοχές της Ανατολικής Αττικής, επισκέφθηκε σήμερα ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστος Σταϊκούρας, συνοδευόμενος από τον Υφυπουργό Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιο για τις Μεταφορές κ. Βασίλη Οικονόμου και τον Διευθύνοντα Σύμβουλο του ΟΑΣΑ κ. Γιώργο Σπηλιόπουλο.
Έχουν παραληφθεί ήδη και τα 96 οχήματα (61 12μέτρα, 30 αρθρωτά 18μέτρα και 5 Midi 8μέτρα) τα οποία, σταδιακά, θα ξεκινήσουν από τα τέλη Αυγούστου να εκτελούν δρομολόγια σε 25 γραμμές της Ανατολικής Αττικής, αντικαθιστώντας τα παλαιά οχήματα, τα οποία είναι σήμερα σε κυκλοφορία. Πρόκειται για λεωφορειακές γραμμές που εξυπηρετούν τις περιοχές Παιανία, Κορωπί, Παλλήνη, Πικέρμι, Γέρακας, Ραφήνα, Σπάτα, Λούτσα, Ανάβυσσος, Π. Φώκαια, Ανθούσα, Γλυκά Νερά, Μαραθώνας, Ν. Μάκρη, Βάρη, Βάρκιζα, Σαρωνίδα, Βουλιαγμένη.
Παράλληλα, έχει ξεκινήσει η σταδιακή προμήθεια και των υπόλοιπων 115 νέων οχημάτων (112 12μέτρα και 3 Midi 8μέτρα) που θα εκτελούν το συγκοινωνιακό έργο στις υπόλοιπες 38 γραμμές της Δυτικής Αττικής, οι οποίες εξυπηρετούν περιοχές, όπως Ελευσίνα, Ασπρόπυργος, Μάνδρα, Μαγούλα, Φυλή. Ήδη, έχουν παραληφθεί τα πρώτα 34 λεωφορεία και τους επόμενους μήνες αναμένεται να ολοκληρωθεί η προμήθεια και των υπολοίπων οχημάτων.
Η παραχώρηση του συγκοινωνιακού έργου βάσει της νέας σύμβασης με την κοινοπραξία που αναδείχθηκε από τον διεθνή διαγωνισμό του ΟΑΣΑ, έχει διάρκεια 8 έτη και όλα τα οχήματα που θα δρομολογηθούν στις γραμμές θα είναι καινούργια, ντιζελοκίνητα λεωφορεία αστικού τύπου, κατηγορίας EURO VI ή νεότερα, με χαμηλό δάπεδο.


Latest News

Ξεκινούν την κατασκευή οκτώ φωτοβολταϊκών σταθμών MORE και ΔΕΗ Ανανεώσιμες
Καθοριστικό βήμα στη διαδικασία αδειοδότησης για τη MORE και τη ΔΕΗ Ανανεώσιμες στη Μακεδονία

Δυναμική η ανάπτυξη των φωτοβολταϊκών στην Ελλάδα το 2024
Τα φωτοβολταϊκά αποτελούσαν το 93,5% όλης της νέας εγκατεστημένης ισχύος από ΑΠΕ για το 2024

Οι στόχοι της Ελλάδας για την πράσινη μετάβαση - Τι είπαν Παπασταύρου - Hoekstra
Οι προτεραιότητες για την πράσινη μετάβαση - Εξελίξεις για το Κοινωνικό Ταμείο για το Κλίμα

Ηλεκτρικά αυτοκίνητα «made in China» στη... Σερβία
Η JMEV επιβεβαίωσε την κατασκευή του εργοστασίου στη Σερβία

Made in Serbia - Τι σχεδιάζουν οι Κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες
Η JMEV επιβεβαίωσε την κατασκευή του εργοστασίου

ΔΕΗ blue: Στην Πάτρα το πιο ισχυρό Hub φόρτισης της Ελλάδας
Με συνολική ισχύ 1,2 MW, το νέο ΔΕΗ blue Hub υποστηρίζει την ταυτόχρονη φόρτιση έως και 29 οχημάτων

Masdar: Εδραιώνει την παρουσία της στην Ευρώπη με την ολοκλήρωση της εξαγοράς του 100% της ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ
Η ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ θα διαδραματίσει καθοριστικό ρόλο στην ανάπτυξη του χαρτοφυλακίου της Masdar στην Ευρώπη, στο πλαίσιο του στρατηγικού στόχου της εταιρείας για 100 GW παγκόσμιας εγκατεστημένης ισχύος έως το 2030

ΟΤ Delphi Economic Forum X – Καρτάλης (ΕΚΠΑ): «Χωρίς τις ΑΠΕ, η Ελλάδα θα είχε υπερδιπλάσια τιμή ρεύματος»
Οι συνθήκες που διαμορφώνονται υπό την προεδρία Τραμπ στις ΗΠΑ, επηρεάζουν και θα επηρεάσουν την ενεργειακή μετάβαση, είπε ο Κώστας Καρτάλης, καθηγητής του ΕΚΠΑ, στο ΟΤ Delphi Economic Forum X

Ανοίγει το «παιχνίδι» με τις μπαταρίες στα φωτοβολταϊκά
Σε φάση εκκίνησης η πλατφόρμα υποδοχής αιτήσεων από τον ΔΕΔΔΗΕ. Εξετάζεται παράταση πέραν της 30ης Απριλίου λόγω των καθυστερήσεων.

Πλήγμα στον κλάδο της πράσινης ενέργειας από τους δασμούς Τραμπ
Οι δασμοί Τραμπ αποτελούν γροθιά στην πράσινη βιομηχανία που ήδη υποφέρει από την ανάκαμψη των ορυκτών καυσίμων