Άγγιξαν το ένα δισ. δολ. τα έσοδα της Costamare που διευθύνεται απο τον Κωστή Κωνσταντακόπουλο, το πρώτο εξάμηνο του 2024 καθώς ανήλθαν στα 979,431 εκατ. δολ. έναντι 614,712 εκατ. δολ. το αντίστοιχο διάστημα του 2023.
Παράλληλα η εταιρεία διαθέτει ρευστότητα ύψους 1,1 δισ. δολ. σύμφωνα με τον Γρηγόρη Ζήκο, Οικονομικό Διευθυντή της εισηγμένης στο αμερικάνικο χρηματιστήριο ναυτιλιακής εταιρείας, στον τομέα των containerships, οι συνεχιζόμενες εκτροπές πλοίων γύρω από την Αφρική και μια πρώιμη περίοδος αιχμής, με υψηλότερη από την αναμενόμενη ζήτηση φορτίου, είχαν ως αποτέλεσμα οι τιμές των ναύλων να παραμένουν σε ανοδική τροχιά με φόντο την ανεπάρκεια άμεσης προσφοράς χωρητικότητας.
Ποιοι κυριαρχούν στο παγκόσμιο θαλάσσιο εμπόριο
Στον τομέα του χύδην ξηρού φορτίου, η εταιρεία προχωρά τη στρατηγική ανανέωσης του ιδιόκτητου στόλου και την αύξηση του μέσου μεγέθους του, έχοντας ολοκληρώσει την πώληση ενός Handysize κατασκευής 2011 και συμφωνήσει την πώληση ενός Supramax κατασκευής 2009, ενώ απέκτησε δυο πλοία Capesize κατασκευής 2012.
Η απασχόληση του στόλου των containerships ανέρχεται σε 100% και 88% για το 2024 και το 2025
Επιπλέον το πρώτο εξάμηνο του 2024 τα κέρδη της εταιρείας ανήλθαν στα 185,472 εκατ. δολ έναντι 204,807 δολ. ένα χρόνο πριν. Στο δεύτερο τρίμηνο του 2024 τα έσοδα της εταιρείας ανήλθαν στα 477,483 εκατ. δολ έναντι 365,943 εκατ.δολ το δεύτερο τρίμηνο του 2023 και τα κέρδη ανήλθαν στα 91,383 εκατ. δολ έναντι 68,559 εκατ. δολ πέρυσι την ίδια περίοδο.
Ο κ. Γρηγόρης Ζήκος, Οικονομικός Διευθυντής της Costamare Inc., με την ευκαιρία ανακοίνωσης των αποτελεσμάτων σημείωσε ακόμη ότι κατά τη διάρκεια του δεύτερου τριμήνου, η εταιρεία ναύλωσε επτά containerships για ελάχιστη περίοδο μεταξύ 2 και 3 ετών. Οι νέες συμφωνίες ναύλωσης αναμένεται να δημιουργήσουν πρόσθετα συμβόλαια έσοδα άνω των 220 εκατ. δολαρίων.
Η απασχόληση του στόλου των containerships ανέρχεται σε 100% και 88% για το 2024 και το 2025, αντίστοιχα, και συνολικά τα συμβολαιοποιημένα έσοδα ανέρχονται σε 2,4 δισ. δολάρια με εναπομένουσα διάρκεια χρονοναύλωσης 3,5 έτη.
Η CBI, η πλατφόρμα εμπορίας χύδην ξηρού φορτίου, διαχειρίζεται εμπορικά έναν στόλο 54 πλοίων, η πλειονότητα των οποίων είναι σε συμφωνίες ναύλωσης σε σύνδεση με το βασικό δείκτη της ναυλαγοράς. Τέλος, όσον αφορά τη Neptune Maritime Leasing, η πλατφόρμα αναπτύσσεται σταθερά, έχοντας σήμερα χρηματοδοτήσει 25 ναυτιλιακά περιουσιακά στοιχεία για συνολικό ποσό περίπου 285 εκατ.δολ».
Latest News
Αυξήσεις φωτιά στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια και το 2025
Τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια σύμφωνα με τον Σύνδεσμο Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας θα αυξηθούν έως 12% από τον Μάιο λόγω του υψηλού κόστους από το νέο καύσιμο με μειωμένο θείο
Dreyfus για ΟΛΘ: Δεν θα διαγράψουμε τις μετοχές από το Χρηματιστήριο Αθηνών
Τι αναφέρει η Leonidsport της οικογένειας Dreyfus στο ενημερωτικό δελτίο για την δημόσια πρόταση στον ΟΛΘ
Χρήστος Στυλιανίδης: Προς παράταση η «πράσινη μετάβαση» της ακτοπλοΐας
Ο κ. Στυλιανίδης είπε επίσης ότι στις Βρυξέλες συζητήθηκε και το θέμα της χρηματοδότησης των αγόνων γραμμών μέσω ΣΔΙΤ
Οι αμερικανικές κυρώσεις στο ρωσικό πετρέλαιο εκτινάσουν τις τιμές των ναύλων στα τάνκερ
Πολλά από τα πλοία που τέθηκαν υπό καθεστώς κυρώσεων αποτελούν μέρος του ρωσικού «σκιώδους στόλου», μετέφεραν πετρέλαιο σε Ινδία και Κίνα
Το 2,1% του ΟΛΘ απέκτησαν οι Dreyfus - Το τίμημα
Η Leonidsport Β.V απέκτησε 212.114 μετοχές του ΟΛΘ στις 13 Ιανουαρίου - Σε εξέλιξη η δημόσια προσφορά
Οι Dreyfus «πατάνε το κουμπί» – Αρχίζει η δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ
Ξεκινάει σήμερα η πρόταση της LeonidsPort για το 21% του μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΘ – Τα σενάρια και οι μετοχικές ισορροπίες
«Ριζικό λίφτινγκ» στις μαρίνες με επενδύσεις 180 εκατ. - Στα σκαριά πάνω από 40 project
Αναβαθμίζονται οι μαρίνες της χώρας και μαζί το τουριστικό προϊόν - Ποια projects εγκρίθηκαν, ποια απορρίφθηκαν
Στυλιανίδης: «Στηρίζουμε τις ευρωπαϊκές πρωτοβουλίες που ενισχύουν την ανταγωνιστικότητα της ναυτιλίας»
Ο υπουργός Ναυτιλίας Χρήστος Στυλιανίδης στις συναντήσεις του στις Βρυξέλλες ενημέρωσε, μεταξύ άλλων, για την εξέλιξη των έργων που χρηματοδοτούνται από την ΕΕ
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση