Απογοήτευσαν τα αποτελέσματα της Amazon για το δεύτερο τρίμηνο εντείνοντας την πίεση στις αγορές. O αμερικανικός γίγαντας ανακοίνωσε καθαρές πωλήσεις για την περίοδο ύψους 147,98 δισ. δολαρίων, χαμηλότερα από τις προβλέψεις των αναλυτών για 148,78 δισ. δολάρια. Η πρόβλεψη για τις πωλήσεις του τρίτου τριμήνου ήταν επίσης κάτω από τη μέση πρόβλεψη των αναλυτών.

Όμως για μια εταιρεία με τον αντίκτυπο της Amazon, η είδηση αυτή αποτελεί και «καμπανάκι» για την οικονομία. Η εταιρεία δήλωσε ότι οι αγοραστές αναζητούν εκπτώσεις και καλές προσφορές επιβαρύνοντας τις πωλήσεις του δεύτερου τριμήνου, παρουσιάζοντας μια ζοφερή εικόνα για την οικονομία, καθώς οι υψηλές τιμές συνεχίζουν να πλήττουν τα αμερικανικά πορτοφόλια.

Οι ανησυχίες για ύφεση κλυδωνίζουν την Wall Street – Διευρύνεται το sell-off

Σε μια ενημέρωση σε δημοσιογράφους, ο CFO της Amazon, Μπράιαν Ολσάβσκι δήλωσε ότι οι αγοραστές ήταν «επιφυλακτικοί» και «αναζητούσαν προσφορές», αγοράζοντας τα πιο φθηνά προϊόντα όποτε αυτό ήταν δυνατό, όπως μεταδίδει το Business Insider. Αυτό βοήθησε στην ενίσχυση της κατηγορίας Everyday Essentials της Amazon τα οποία διαθέτουν χαμηλότερες τιμές και περιλαμβάνει τρόφιμα, είδη υγείας και προσωπικής φροντίδας. Αλλά οι χαμηλότερες τιμές τους επιβάρυναν τις πωλήσεις.

Η καταναλωτική ζήτηση αναμένεται να εξασθενίσει και το τρίτο τρίμηνο.

Η Amazon ανακοίνωσε την Πέμπτη τα κέρδη του δεύτερου τριμήνου, επισημαίνοντας ότι οι αγοραστές είναι πιο προσεκτικοί με τις δαπάνες τους, κάνοντας συναλλαγές σε είδη με χαμηλότερες τιμές όταν είναι δυνατόν. Είπε επίσης ότι θα κάνει πολλές δικές της δαπάνες, καθώς αναπτύσσει τις ικανότητές της στην τεχνητή νοημοσύνη.

Και ενώ ο διευθύνων σύμβουλος της Amazon, Άντι Τζάσι δήλωσε ότι τα «πιο διακριτικά, υψηλότερης αξίας είδη», όπως οι υπολογιστές και άλλα ηλεκτρονικά είδη, «αναπτύσσονται γρήγορα» για την εταιρεία, έδωσε και μια προειδοποίηση. Αυτές οι κατηγορίες αναπτύσσονται «πιο αργά από ό,τι βλέπουμε σε μια πιο εύρωστη οικονομία», είπε.

Ο Ολσάβσκι δήλωσε ότι το τρίτο τρίμηνο θα ήταν δύσκολο να προβλεφθεί με ακρίβεια, επειδή οι αγοραστές είναι πιθανό να είναι απασχολημένοι με μεγάλα παγκόσμια γεγονότα, όπως η προεδρική εκστρατεία στις ΗΠΑ και οι Ολυμπιακοί Αγώνες. «Βλέπουμε διαφορετικά μοτίβα κίνησης κατά τη διάρκεια αυτών των γεγονότων», δήλωσε.

Η Amazon δεν είναι η μόνη εταιρεία που βλέπει σημάδια κόπωσης αγοραστών από την αύξηση των τιμών. Οι αγοραστές δείχνουν και αλλού ότι έχουν κουραστεί από τις αυξήσεις των τιμών, οδηγώντας τους λιανοπωλητές σε συνεχείς προσφορές για να προσελκύσουν πελάτες ξανά.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή