Περισσότερα χρήματα από ποτέ δαπανά η Nike, για το μάρκετινγκ γύρω από τους Ολυμπιακούς Αγώνες, καθώς με την παγκόσμια αυτή διαφημιστική έκρηξη προσπαθεί να αναζωογονήσει τις πωλήσεις και να δημιουργήσει τους όρους ενός come back για τον κολοσσό των αθλητικών ειδών.
Adidas – Nike: Βίοι αντίθετοι για τις κορυφαίες μάρκες – Τι συμβαίνει στην Ελλάδα
Τα στελέχη της εταιρείας κάλεσαν τα κορυφαία αστέρια τους για βοήθεια στους Θερινούς Αγώνες του 2024 στο Παρίσι, που ήδη μετρούν μια εβδομάδα αγωνισμάτων.
Ο συνιδρυτής της Nike, Φιλ Νάιτ, έκανε μια σπάνια έκκληση προς την «Οικογένεια Nike» των αθλητών και προπονητών, μια εβδομάδα πριν από τους αγώνες, ενθαρρύνοντάς τους να «αναζωπυρώσουν το πάθος, την επιθυμία και την προσπάθεια να κερδίσουν».
Η μετοχή της Nike κατέγραψε τη χειρότερη πορεία της τον Ιούνιο
«Σε χρειαζόμαστε. Ο κόσμος σε χρειάζεται. Τώρα περισσότερο από ποτέ», επισήμανε ο Νάιτ σε επιστολή που έφερε στη δημοσιότητα το Bloomberg.
Η μετοχή της Nike κατέγραψε τη χειρότερη πορεία της τον Ιούνιο, όταν η διοίκηση ανακοίνωσε στους επενδυτές ότι τα έσοδα αναμένεται να μειωθούν αυτό το οικονομικό έτος. Η μετοχή υποχώρησε έως και 20%, οδηγώντας σε απώλεια περίπου 28 δισεκατομμυρίων δολαρίων σε χρηματιστηριακή αξία.
Η Nike μειώνει το κόστος της κατά 2 δισ. δολάρια
Ο Διευθύνων Σύμβουλος John Donahoe ανακατανέμει τους πόρους εν μέσω αυτής της δύσκολης συγκυρίας για την εταιρεία. Η Nike βρίσκεται στη μέση ενός σχεδίου μείωσης του κόστους κατά 2 δισεκατομμύρια δολάρια, προχώρησε στην απόλυση του 2% του εργατικού δυναμικού της, και πλέον επαναδρομολογεί ορισμένα κεφάλαια στον τομέα του μάρκετινγκ.
Η Nike ξοδεύει συνήθως περίπου 4 δισεκατομμύρια δολάρια ετησίως για τη «δημιουργία ζήτησης» — τηλεοπτικές διαφημίσεις, εγκρίσεις αθλητών, ψηφιακές διαφημίσεις, brand εκδηλώσεις και πολλά άλλα.
«Επανεπενδύουμε σχεδόν 1 δισεκατομμύριο δολάρια σε δραστηριότητες που αντιμετωπίζουν οι καταναλωτές», είπε ο Donahoe σε επενδυτές και αναλυτές τον Ιούνιο, υποσχόμενος να επιταχύνει την ανάπτυξη προϊόντων με πιο τολμηρές διαφημίσεις και με στόχο να κινητοποιήσει στους αγοραστές ξανά το ενδιαφέρον τους για το brand
Η Heidi O’Neill, πρόεδρος καταναλωτών, προϊόντων και επωνυμίας της Nike, είπε στο Reuters τον Απρίλιο ότι «το Ολυμπιακό μάρκετινγκ θα είναι η «μεγαλύτερη δαπάνη για τα μέσα ενημέρωσης της εταιρείας».
«Αυτή θα είναι η μεγαλύτερη επένδυση και η μεγαλύτερη στιγμή για τη Nike εδώ και χρόνια», τόνισε, χωρίς όμως να διευκρινίσει το ποσό που θα διατεθεί για την διαφημιστική προβολή της εταιρείας στους Αγώνες του Παρισιού.
Η διοίκηση σπεύδει να κυκλοφορήσει νέα είδη όπως το παπούτσι τρεξίματος Pegasus Premium καθώς η ζήτηση για παλαιότερα εμπορεύματα μειώνεται, αλλά τα περισσότερα δεν θα είναι διαθέσιμα πριν από το επόμενο έτος. Οι αναλυτές λένε ότι η αυξημένη δαπάνη διαφημίσεων της Nike δεν εγγυάται την επιστροφή του κοινού, εφόσον δεν υπάρχουν και νέα προϊόντα που να την υποστηρίζουν.
«Ξοδεύουν ήδη δισεκατομμύρια στο μάρκετινγκ», δήλωσε ο Brian Yarbrough, αναλυτής του Edward Jones. «Πραγματικά δεν ξέρω ότι όλα τα χρήματα που ξοδεύουν στους Ολυμπιακούς Αγώνες σημαίνει ότι τα πράγματα γίνονται αυτόματα καλύτερα».
Διαγωνισμός… μάρκετινγκ στους Ολυμπιακούς
Οι μεγαλύτερες μάρκες του κόσμου βλέπουν τους Ολυμπιακούς Αγώνες ως μια ευκαιρία να έρθουν μπροστά σε ένα παγκόσμιο κοινό μέσω ποικίλων αθλητικών εκδηλώσεων που επιτρέπουν σε αθλητικές εταιρείες όπως η Nike, η Adidas και η Puma να παρουσιάζουν όλα τα είδη προϊόντων και να ανταγωνίζονται απευθείας μεταξύ τους για να δουν ποιος είναι καλύτερος σε αγώνες όπως στίβος, ποδηλασία και βόλεϊ. Παρέχει επίσης την ευκαιρία σε εξειδικευμένα brand να αποκτήσουν διεθνή προβολή, όπως τα μαγιό της Speedo και τα κορμάκια της GK Elite.
Latest News
Κέρδη 2,73 δισ. δολάρια στο γ΄τρίμηνο για τη ναυτιλιακή CMA CGM
Η CMA CGM ανακοίνωσε καθαρά κέρδη ύψους 2,73 δισ. δολ. για το τρίτο τρίμηνο, έναντι 388 εκατ. δολ. πέρυσι
Αύξηση του ορίου συνταξιοδότησης αποφάσισε η Βουλή της Τσεχίας
Η ηλικία συνταξιοδότησης στην Τσεχία, με όριο σήμερα τα 65 έτη, θα αυξάνεται κατά ένα μήνα ετησίως, φθάνοντας το ανώτατο όριο των 67 ετών το 2056
Ο κολοσσός των ομολόγων που προειδοποιεί για «υπερθέρμανση» της αμερικανικής οικονομίας
Οι πολιτικές Τραμπ θα μπορούσαν σταματήσουν τις μειώσεις των επιτοκίων, θέτοντας σε κίνδυνο τις μετοχές, αναφέρει η Pimco
Υποψήφιος για δεύτερη θητεία στην κεντρική τράπεζα της Φινλανδίας ο Όλι Ρεν
Μεταξύ των 8 υποψηφιοτήτων που υποβλήθηκαν, μια νοσοκόμα και ένας καθηγητής Γυμνασίου - Η απόφαση αναμένεται σε μια εβδομάδα
Ξεπέρασε το 1 τρισ. η κεφαλαιοποίηση της Tesla
Η Tesla του Ίλον Μασκ ωφελείται σημαντικά από την επανεκλογή του Ντόναλντ Τραμπ στη αμερικανική προεδρία
Reuters Αποκλειστικό: Πιέσεις ΕΚΤ προς Raiffeisen και UniCredit για τη δημιουργία αποθεματικού για τη Ρωσία
Η ΕΚΤ επιδιώκει να αντιμετωπίσει τους κινδύνους που εξακολουθούν να αντιμετωπίζουν οι δύο τράπεζες από τη λειτουργία τους σε μια χώρα στην οποία δεν έχουν πλέον αποτελεσματικό έλεγχο των δραστηριοτήτων του
Νέα δεδομένα για τις ευρωπαϊκές τράπεζες υπό τον Τραμπ - Δυσκολεύει ο ανταγωνισμός
Οι ευρωπαϊκές τράπεζες αγωνίζονται να ενισχύουν την κερδοφορία τους - Το νέο τοπίο μετά τις αμερικανικές εκλογές
H Ινδονησία προετοιμάζεται για τους δασμούς Τράμπ
Στελέχη του υπουργείου Οικονομικών της Ινδονησίας, δήλωνουν ότι τα σενάρια σχεδιάστηκαν όχι μόνο για να μετριάσουν τις αρνητικές επιπτώσεις αλλά και για να βρουν ευκαιρίες
Πακέτο διάσωσης μαμούθ 1,4 τρισ. δολάρια ανακοίνωσε το Πεκίνο
Η Κίνα ανακοίνωσε το πρόγραμμα διάσωσης χρέους τοπικής αυτοδιοίκησης λίγες μέρες μετά τη νίκη του Τραμπ
Αυξημένα κατά 73% τα κέρδη της SONY στο β΄ τρίμηνο
Τα λειτουργικά κέρδη της Sony κατά το δεύτερο τρίμηνο εκτινάχθηκαν στα 455,1 δισ. γεν (3 δισ. δολ) από 263 δισ. γεν ένα χρόνο πριν