Περισσότερα χρήματα από ποτέ δαπανά η Nike, για το μάρκετινγκ γύρω από τους Ολυμπιακούς Αγώνες, καθώς με την παγκόσμια αυτή διαφημιστική έκρηξη προσπαθεί να αναζωογονήσει τις πωλήσεις και να δημιουργήσει τους όρους ενός come back για τον κολοσσό των αθλητικών ειδών.
Adidas – Nike: Βίοι αντίθετοι για τις κορυφαίες μάρκες – Τι συμβαίνει στην Ελλάδα
Τα στελέχη της εταιρείας κάλεσαν τα κορυφαία αστέρια τους για βοήθεια στους Θερινούς Αγώνες του 2024 στο Παρίσι, που ήδη μετρούν μια εβδομάδα αγωνισμάτων.
Ο συνιδρυτής της Nike, Φιλ Νάιτ, έκανε μια σπάνια έκκληση προς την «Οικογένεια Nike» των αθλητών και προπονητών, μια εβδομάδα πριν από τους αγώνες, ενθαρρύνοντάς τους να «αναζωπυρώσουν το πάθος, την επιθυμία και την προσπάθεια να κερδίσουν».
Η μετοχή της Nike κατέγραψε τη χειρότερη πορεία της τον Ιούνιο
«Σε χρειαζόμαστε. Ο κόσμος σε χρειάζεται. Τώρα περισσότερο από ποτέ», επισήμανε ο Νάιτ σε επιστολή που έφερε στη δημοσιότητα το Bloomberg.
Η μετοχή της Nike κατέγραψε τη χειρότερη πορεία της τον Ιούνιο, όταν η διοίκηση ανακοίνωσε στους επενδυτές ότι τα έσοδα αναμένεται να μειωθούν αυτό το οικονομικό έτος. Η μετοχή υποχώρησε έως και 20%, οδηγώντας σε απώλεια περίπου 28 δισεκατομμυρίων δολαρίων σε χρηματιστηριακή αξία.
Η Nike μειώνει το κόστος της κατά 2 δισ. δολάρια
Ο Διευθύνων Σύμβουλος John Donahoe ανακατανέμει τους πόρους εν μέσω αυτής της δύσκολης συγκυρίας για την εταιρεία. Η Nike βρίσκεται στη μέση ενός σχεδίου μείωσης του κόστους κατά 2 δισεκατομμύρια δολάρια, προχώρησε στην απόλυση του 2% του εργατικού δυναμικού της, και πλέον επαναδρομολογεί ορισμένα κεφάλαια στον τομέα του μάρκετινγκ.
Η Nike ξοδεύει συνήθως περίπου 4 δισεκατομμύρια δολάρια ετησίως για τη «δημιουργία ζήτησης» — τηλεοπτικές διαφημίσεις, εγκρίσεις αθλητών, ψηφιακές διαφημίσεις, brand εκδηλώσεις και πολλά άλλα.
«Επανεπενδύουμε σχεδόν 1 δισεκατομμύριο δολάρια σε δραστηριότητες που αντιμετωπίζουν οι καταναλωτές», είπε ο Donahoe σε επενδυτές και αναλυτές τον Ιούνιο, υποσχόμενος να επιταχύνει την ανάπτυξη προϊόντων με πιο τολμηρές διαφημίσεις και με στόχο να κινητοποιήσει στους αγοραστές ξανά το ενδιαφέρον τους για το brand
Η Heidi O’Neill, πρόεδρος καταναλωτών, προϊόντων και επωνυμίας της Nike, είπε στο Reuters τον Απρίλιο ότι «το Ολυμπιακό μάρκετινγκ θα είναι η «μεγαλύτερη δαπάνη για τα μέσα ενημέρωσης της εταιρείας».
«Αυτή θα είναι η μεγαλύτερη επένδυση και η μεγαλύτερη στιγμή για τη Nike εδώ και χρόνια», τόνισε, χωρίς όμως να διευκρινίσει το ποσό που θα διατεθεί για την διαφημιστική προβολή της εταιρείας στους Αγώνες του Παρισιού.
Η διοίκηση σπεύδει να κυκλοφορήσει νέα είδη όπως το παπούτσι τρεξίματος Pegasus Premium καθώς η ζήτηση για παλαιότερα εμπορεύματα μειώνεται, αλλά τα περισσότερα δεν θα είναι διαθέσιμα πριν από το επόμενο έτος. Οι αναλυτές λένε ότι η αυξημένη δαπάνη διαφημίσεων της Nike δεν εγγυάται την επιστροφή του κοινού, εφόσον δεν υπάρχουν και νέα προϊόντα που να την υποστηρίζουν.
«Ξοδεύουν ήδη δισεκατομμύρια στο μάρκετινγκ», δήλωσε ο Brian Yarbrough, αναλυτής του Edward Jones. «Πραγματικά δεν ξέρω ότι όλα τα χρήματα που ξοδεύουν στους Ολυμπιακούς Αγώνες σημαίνει ότι τα πράγματα γίνονται αυτόματα καλύτερα».
Διαγωνισμός… μάρκετινγκ στους Ολυμπιακούς
Οι μεγαλύτερες μάρκες του κόσμου βλέπουν τους Ολυμπιακούς Αγώνες ως μια ευκαιρία να έρθουν μπροστά σε ένα παγκόσμιο κοινό μέσω ποικίλων αθλητικών εκδηλώσεων που επιτρέπουν σε αθλητικές εταιρείες όπως η Nike, η Adidas και η Puma να παρουσιάζουν όλα τα είδη προϊόντων και να ανταγωνίζονται απευθείας μεταξύ τους για να δουν ποιος είναι καλύτερος σε αγώνες όπως στίβος, ποδηλασία και βόλεϊ. Παρέχει επίσης την ευκαιρία σε εξειδικευμένα brand να αποκτήσουν διεθνή προβολή, όπως τα μαγιό της Speedo και τα κορμάκια της GK Elite.
Latest News
Αλουμίνιο και LNG στο επόμενο πακέτο κυρώσεων κατά της Ρωσίας - Τι μελετούν οι Βρυξέλλες
Η Ευρωπαϊκή Ένωση μελετά νέο πακέτο με κυρώσεις κατά της Μόσχας που θα στοχεύουν στην ενεργειακή της βιομηχανία
Πώς η Ταϊλάνδη μετατρέπεται σε πόλο έλξης παγκόσμιων επενδύσεων
Η Ταϊλάνδη έχει δηλώσει ότι διερευνά την προσφορά νέων κινήτρων για να προσελκύσει παγκόσμιες εταιρείες
H εκστρατεία των 30 δισ. για απαλλαγή των social media από τον έλεγχο των δισεκατομμυριούχων
Ηγέτες της τεχνολογίας, συμπεριλαμβανομένου ενός πρώτου επενδυτή στο Facebook, ξεκινούν μια καμπάνια για ανεξάρτητα soial media.
Όλα τα Walmart είναι... μπλε - Γιατί προχώρησε σε rebranding
Η Walmart κατάφερε να εξελιχθεί και στο θέμα της εικόνας της - Η πρώτη διαδικασία rebranding εδώ και δύο δεκαετίες
Πώς η ΑΙ αυξάνει την χρήση του φυσικού αερίου
Οι κλιματικοί στόχοι κινδυνεύουν καθώς η Big Tech στρέφεται στο φυσικό αέριο για να τροφοδοτήσει τη ζήτηση ενέργειας
Οι θεριακλήδες της Κίνας και τα φορολογικά έσοδα του Σι Τζινπίνγκ
Το 7% των εσόδων της κεντρικής κυβέρνησης προέρχονται από την φορολόγηση της China National Tobacco Corporation, η οποία κατέχει το μονοπώλιο καπνού
Οι «χρησμοί» του πανίσχυρου CEO της BofA για το 2025 - Τραμπ, τράπεζες και κλίμα
Ο CEO της BofA, Μπράιαν Μόινιχαν, έχει αναδειχθεί σε μια ήρεμη δύναμη της Wall Street
Γιατί η ισορροπία δυνάμεων στην αγορά εργασίας γέρνει και πάλι προς τα αφεντικά
Με την αγορά εργασίας λιγότερο σφιχτή, οι εργαζόμενοι αντιμετωπίζουν εντολές επιστροφής στο γραφείο, μικρότερα μπόνους και όχι άλλες ημέρες ασθενείας για κατοικίδια
Μια νέα Berkshire Hathaway του Warren Buffett θέλει να «χτίσει» ο Bill Ackman
Πολλοί οπαδοί του Ackman περίμεναν εδώ και καιρό ότι είτε θα συγχωνεύσει το hedge fund του με την Howard Hughes ή απλώς θα το αποκτήσει
Ο νέος πονοκέφαλος στις αεροπορικές εταιρείες - Ψάχνουν και δεν βρίσκουν αεροπλάνα
Έρευνα της PwC αποκαλύπτει ότι η ζήτηση για αεροπορικά ταξίδια ξεπερνά τη δυνατότητα των αερομεταφορέων να αυξήσουν τον στόλο τους