Η κινεζική εταιρεία νέων ενεργειακών οχημάτων Li Auto ανακοίνωσε την Πέμπτη ότι παρέδωσε έναν αριθμό ρεκόρ αυτοκινήτων τον Ιούλιο, ενισχυμένη από τις πωλήσεις του νέου, φθηνότερου SUV της, Li L6.

Το νέο μοντέλο και τα περισσότερα από τα αυτοκίνητα της Li Auto διαθέτουν ρεζερβουάρ καυσίμου για την επέκταση της αυτονομίας οδήγησης της μπαταρίας. Οι ισχυρές παραδόσεις αντικατοπτρίζουν τις επίμονες ανησυχίες των Κινέζων καταναλωτών σχετικά με τη χρήση μόνο μπαταρίας για οχήματα.

Η Ένωση Επιβατικών Αυτοκινήτων της Κίνας δήλωσε ότι η Tesla China πούλησε 59.261 αυτοκίνητα τον Ιούνιο

Εσπασε το φράγμα των 50.000 οχημάτων η Li Auto

Η εισηγμένη στο χρηματιστήριο των ΗΠΑ Li Auto ανακοίνωσε ότι παρέδωσε 51.000 αυτοκίνητα τον Ιούλιο, ξεπερνώντας το όριο των 50.000 για πρώτη φορά από τον Δεκέμβριο και σημειώνοντας ρεκόρ για την εταιρεία. Η αυτοκινητοβιομηχανία σημείωσε ότι το Li L6 που κυκλοφόρησε τον Απρίλιο καταγράφει μηνιαίες παραδόσεις άνω των 20.000 οχημάτων.

Το SUV είναι το φθηνότερο όχημα της εταιρείας, ξεκινώντας από 249.000 γουάν (34.373 δολάρια), παρόμοιο με το Model Y της Tesla στην Κίνα. Τα άλλα μοντέλα της Li Auto κοστίζουν περισσότερα από 300.000 γουάν.

Η Tesla, η οποία πουλά μόνο αμιγώς αυτοκίνητα με μπαταρίες, δεν πραγματοποιεί μηνιαίες παραδόσεις ανά χώρα. Η Ένωση Επιβατικών Αυτοκινήτων της Κίνας δήλωσε ότι η Tesla China πούλησε 59.261 αυτοκίνητα τον Ιούνιο.

Η Nio, η οποία επίσης πουλά αποκλειστικά αυτοκίνητα που είναι εξοπλισμένα μόνο με μπαταρία, παρέδωσε 20.498 οχήματα τον Ιούλιο, διατηρώντας την τιμή των 20.000 και πλέον οχημάτων για τρίτο συνεχόμενο μήνα, όταν τον Φεβρουάριο είχε παραδώσει μόλις 8.132 αυτοκίνητα.

Άλλες μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες που χρησιμοποιούν μόνο μπαταρίες ανέφεραν χαμηλότερα μηνιαία στοιχεία.

Η Zeekr που ανήκει στην Geely ανακοίνωσε παραδόσεις Ιουλίου 15.655, ενώ η Xpeng παρέδωσε 11.145 αυτοκίνητα τον περασμένο μήνα.

Η εταιρεία smartphone και οικιακών συσκευών Xiaomi ανακοίνωσε ότι παρέδωσε περισσότερα από 10.000 ηλεκτρικά σεντάν SU7 τον Ιούλιο, όπως και τον Ιούνιο, ένα μέγεθος που αναμενόταν να διατηρήσει και τον Αύγουστο. Η εταιρεία ανακοίνωσε πριν από δύο εβδομάδες ότι ήταν σε καλό δρόμο να παραδώσει 100.000 αυτοκίνητα μέχρι τον Νοέμβριο, έναν μήνα νωρίτερα από ό,τι είχε ανακοινωθεί προηγουμένως.

Η BYD βλέπει τις πωλήσεις υβριδικών να κυριαρχούν

Οι μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες που πωλούν αυτοκίνητα μόνο με μπαταρία και υβριδικά αυτοκίνητα παρέδωσαν γενικά περισσότερα αυτοκίνητα.

Ο βιομηχανικός κολοσσός BYD ανέφερε συνολικά 340.799 πωλήσεις επιβατικών αυτοκινήτων τον Ιούλιο, περισσότερο από το 60% των οποίων ήταν plug-in υβριδικά. Η κατηγορία των υβριδικών σημείωσε επίσης αύξηση πωλήσεων από έτος σε έτος κατά 44%, έναντι λίγο λιγότερο από 14% για αυτοκίνητα μόνο με μπαταρία.

Αυτό έρχεται σε αντίθεση με τα στοιχεία των συνολικών πωλήσεων για το 2023, όπου τα αυτοκίνητα μόνο με μπαταρίες αναπτύχθηκαν ταχύτερα από τα υβριδικά για να αντιστοιχούν σε λίγο περισσότερο από το ήμισυ των πωλήσεων επιβατικών αυτοκινήτων της BYD.

Η Aito, μια μάρκα που αναπτύχθηκε από κοινού με την Huawei, παρέδωσε 41.535 αυτοκίνητα τον Ιούλιο, από 42.780 τον Ιούνιο.

Η εταιρεία τεχνολογίας έχει επικεντρωθεί στην πώληση λογισμικού για αυτοκίνητα αντί να τα κατασκευάζει. Σύμφωνα με στοιχεία του Ιουλίου, η Huawei πουλά το εμπορικό σήμα Aito και τα διπλώματα ευρεσιτεχνίας στην αυτοκινητοβιομηχανία Seres για 2,5 δισεκατομμύρια γιουάν.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Green
Υπεράκτια αιολικά: Ποιες περιοχές θέτει εκτός το Ειδικό Χωροταξικό Πλαίσιο για τις ΑΠΕ
Green |

Ξεκαθαρίζει το τοπίο για τα υπεράκτια αιολικά – Τι θα προβλέπει το ειδικό χωροταξικό πλαίσιο για τις ΑΠΕ

Ποιες περιοχές δεν περιλαμβάνονται στον «οδικό χάρτη» για τα υπεράκτια αιολικά – Ζωηρό επενδυτικό ενδιαφέρον Masdar και Iberdrola για θαλάσσια πάρκα στην Ελλάδα