
Η κινεζική εταιρεία νέων ενεργειακών οχημάτων Li Auto ανακοίνωσε την Πέμπτη ότι παρέδωσε έναν αριθμό ρεκόρ αυτοκινήτων τον Ιούλιο, ενισχυμένη από τις πωλήσεις του νέου, φθηνότερου SUV της, Li L6.
Το νέο μοντέλο και τα περισσότερα από τα αυτοκίνητα της Li Auto διαθέτουν ρεζερβουάρ καυσίμου για την επέκταση της αυτονομίας οδήγησης της μπαταρίας. Οι ισχυρές παραδόσεις αντικατοπτρίζουν τις επίμονες ανησυχίες των Κινέζων καταναλωτών σχετικά με τη χρήση μόνο μπαταρίας για οχήματα.
Η Ένωση Επιβατικών Αυτοκινήτων της Κίνας δήλωσε ότι η Tesla China πούλησε 59.261 αυτοκίνητα τον Ιούνιο
Εσπασε το φράγμα των 50.000 οχημάτων η Li Auto
Η εισηγμένη στο χρηματιστήριο των ΗΠΑ Li Auto ανακοίνωσε ότι παρέδωσε 51.000 αυτοκίνητα τον Ιούλιο, ξεπερνώντας το όριο των 50.000 για πρώτη φορά από τον Δεκέμβριο και σημειώνοντας ρεκόρ για την εταιρεία. Η αυτοκινητοβιομηχανία σημείωσε ότι το Li L6 που κυκλοφόρησε τον Απρίλιο καταγράφει μηνιαίες παραδόσεις άνω των 20.000 οχημάτων.
Το SUV είναι το φθηνότερο όχημα της εταιρείας, ξεκινώντας από 249.000 γουάν (34.373 δολάρια), παρόμοιο με το Model Y της Tesla στην Κίνα. Τα άλλα μοντέλα της Li Auto κοστίζουν περισσότερα από 300.000 γουάν.
Η Tesla, η οποία πουλά μόνο αμιγώς αυτοκίνητα με μπαταρίες, δεν πραγματοποιεί μηνιαίες παραδόσεις ανά χώρα. Η Ένωση Επιβατικών Αυτοκινήτων της Κίνας δήλωσε ότι η Tesla China πούλησε 59.261 αυτοκίνητα τον Ιούνιο.
Η Nio, η οποία επίσης πουλά αποκλειστικά αυτοκίνητα που είναι εξοπλισμένα μόνο με μπαταρία, παρέδωσε 20.498 οχήματα τον Ιούλιο, διατηρώντας την τιμή των 20.000 και πλέον οχημάτων για τρίτο συνεχόμενο μήνα, όταν τον Φεβρουάριο είχε παραδώσει μόλις 8.132 αυτοκίνητα.
Άλλες μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες που χρησιμοποιούν μόνο μπαταρίες ανέφεραν χαμηλότερα μηνιαία στοιχεία.
Η Zeekr που ανήκει στην Geely ανακοίνωσε παραδόσεις Ιουλίου 15.655, ενώ η Xpeng παρέδωσε 11.145 αυτοκίνητα τον περασμένο μήνα.
Η εταιρεία smartphone και οικιακών συσκευών Xiaomi ανακοίνωσε ότι παρέδωσε περισσότερα από 10.000 ηλεκτρικά σεντάν SU7 τον Ιούλιο, όπως και τον Ιούνιο, ένα μέγεθος που αναμενόταν να διατηρήσει και τον Αύγουστο. Η εταιρεία ανακοίνωσε πριν από δύο εβδομάδες ότι ήταν σε καλό δρόμο να παραδώσει 100.000 αυτοκίνητα μέχρι τον Νοέμβριο, έναν μήνα νωρίτερα από ό,τι είχε ανακοινωθεί προηγουμένως.
Η BYD βλέπει τις πωλήσεις υβριδικών να κυριαρχούν
Οι μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες που πωλούν αυτοκίνητα μόνο με μπαταρία και υβριδικά αυτοκίνητα παρέδωσαν γενικά περισσότερα αυτοκίνητα.
Ο βιομηχανικός κολοσσός BYD ανέφερε συνολικά 340.799 πωλήσεις επιβατικών αυτοκινήτων τον Ιούλιο, περισσότερο από το 60% των οποίων ήταν plug-in υβριδικά. Η κατηγορία των υβριδικών σημείωσε επίσης αύξηση πωλήσεων από έτος σε έτος κατά 44%, έναντι λίγο λιγότερο από 14% για αυτοκίνητα μόνο με μπαταρία.
Αυτό έρχεται σε αντίθεση με τα στοιχεία των συνολικών πωλήσεων για το 2023, όπου τα αυτοκίνητα μόνο με μπαταρίες αναπτύχθηκαν ταχύτερα από τα υβριδικά για να αντιστοιχούν σε λίγο περισσότερο από το ήμισυ των πωλήσεων επιβατικών αυτοκινήτων της BYD.
Η Aito, μια μάρκα που αναπτύχθηκε από κοινού με την Huawei, παρέδωσε 41.535 αυτοκίνητα τον Ιούλιο, από 42.780 τον Ιούνιο.
Η εταιρεία τεχνολογίας έχει επικεντρωθεί στην πώληση λογισμικού για αυτοκίνητα αντί να τα κατασκευάζει. Σύμφωνα με στοιχεία του Ιουλίου, η Huawei πουλά το εμπορικό σήμα Aito και τα διπλώματα ευρεσιτεχνίας στην αυτοκινητοβιομηχανία Seres για 2,5 δισεκατομμύρια γιουάν.


Latest News

Η TotalEnergies εμμένει στη καθαρή ενέργεια καθώς οι ανταγωνιστές της αλλάζουν ρότα
Η TotalEnergies διατηρεί τη δέσμευσή του να επεκτείνει τις δραστηριότητές του σε υδρογονάνθρακες αλλά και πράσινη ενέργεια, ενώ BP και Shell στρέφονται στα ορυκτά καύσιμα
![Πλημμύρες: Σημειώθηκαν σε επίπεδα ρεκόρ στην Ευρώπη το 2024 [γράφημα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/04/FLOOD_HUNGRY-600x450.jpg)
Το 2024 η Ευρώπη επλήγη απο εκτεταμένες πλημμύρες [γράφημα]
Οι πλημμύρες το 2024 επηρέασαν περίπου 413.000 πολίτες, σύμφωνα με την Υπηρεσία Κλιματικής Αλλαγής Copernicus της Ευρωπαϊκής Ένωσης και τον Παγκόσμιο Μετεωρολογικό Οργανισμό

Ξεκινούν την κατασκευή οκτώ φωτοβολταϊκών σταθμών MORE και ΔΕΗ Ανανεώσιμες
Καθοριστικό βήμα στη διαδικασία αδειοδότησης για τη MORE και τη ΔΕΗ Ανανεώσιμες στη Μακεδονία

Δυναμική η ανάπτυξη των φωτοβολταϊκών στην Ελλάδα το 2024
Τα φωτοβολταϊκά αποτελούσαν το 93,5% όλης της νέας εγκατεστημένης ισχύος από ΑΠΕ για το 2024

Οι στόχοι της Ελλάδας για την πράσινη μετάβαση - Τι είπαν Παπασταύρου - Hoekstra
Οι προτεραιότητες για την πράσινη μετάβαση - Εξελίξεις για το Κοινωνικό Ταμείο για το Κλίμα

Ηλεκτρικά αυτοκίνητα «made in China» στη... Σερβία
Η JMEV επιβεβαίωσε την κατασκευή του εργοστασίου στη Σερβία

Made in Serbia - Τι σχεδιάζουν οι Κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες
Η JMEV επιβεβαίωσε την κατασκευή του εργοστασίου

ΔΕΗ blue: Στην Πάτρα το πιο ισχυρό Hub φόρτισης της Ελλάδας
Με συνολική ισχύ 1,2 MW, το νέο ΔΕΗ blue Hub υποστηρίζει την ταυτόχρονη φόρτιση έως και 29 οχημάτων

Masdar: Εδραιώνει την παρουσία της στην Ευρώπη με την ολοκλήρωση της εξαγοράς του 100% της ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ
Η ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ θα διαδραματίσει καθοριστικό ρόλο στην ανάπτυξη του χαρτοφυλακίου της Masdar στην Ευρώπη, στο πλαίσιο του στρατηγικού στόχου της εταιρείας για 100 GW παγκόσμιας εγκατεστημένης ισχύος έως το 2030

ΟΤ Delphi Economic Forum X – Καρτάλης (ΕΚΠΑ): «Χωρίς τις ΑΠΕ, η Ελλάδα θα είχε υπερδιπλάσια τιμή ρεύματος»
Οι συνθήκες που διαμορφώνονται υπό την προεδρία Τραμπ στις ΗΠΑ, επηρεάζουν και θα επηρεάσουν την ενεργειακή μετάβαση, είπε ο Κώστας Καρτάλης, καθηγητής του ΕΚΠΑ, στο ΟΤ Delphi Economic Forum X