
Αύξηση των εσόδων για το δεύτερο τρίμηνο του 2024, σε ποσοστό 10% με έσοδα 97,7 εκατ. δολ. έναντι 88,5 εκατ. δολ. την αντίστοιχη περίοδο του 2023 ανακοίνωσε η Capital Product Partners L.P. (CPLP). Παράλληλα η εταιρεία προχώρησε σε διανομή μερίσματος ύψους 0,15 δολ. ανά μετοχή το δεύτερο τρίμηνο του 2024.
Capital Product Partners: Αύξηση εσόδων 29% στο πρώτο τρίμηνο του 2024
Η Capital Product Partners L.P.
Η CPLP ανακοίνωσε επίσης επένδυση ύψους 756,0 εκατ. δολ. για την αγορά 10 πλοίων μεταφοράς αερίου (“Gas Fleet”), που θα παραδοθούν μεταξύ του πρώτου τριμήνου του 2026 και του τρίτου τριμήνου του 2027.
Πρόκειται για έξι Dual Fuel Medium Gas Carriers (“MGCs”) και τέσσερα Liquid CO2 Handy Multi Gas Carriers (“LCO2s”).
Τα πλοία μεταφοράς LNG
Το δεύτερο τρίμηνο του 2024, η εταιρεία παρέλαβε τα πλοία μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (“LNG/Cs”) “Assos”, “Apostolos” και “Aktoras” ως μέρος της συμφωνίας απόκτησης 11 πλοίων μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου τελευταίας γενιάς (MEGA), (“Συμφωνία LNG/C”), η οποία ολοκληρώθηκε στις 21 Δεκεμβρίου 2023.
Ολοκληρώθηκε ακόμη, η πώληση πέντε πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, των M/V “Athos”, “Athenian”, “Seattle Express”, “Fos Express” και “Aristomenis”, με κέρδος ύψους 15,2 εκατ. δολ.
Επιπλέον ανακοινώθηκε ο διορισμός του κ. Brian Gallagher ως εκτελεστικού αντιπροέδρου για τις επενδυτικές σχέσεις.
Το ορόσημο
O κ. Γεράσιμος Καλογηράτος, CEO της Capital Product Partners L.P., δήλωσε:
«Πρόκειται για ένα ακόμα τρίμηνο ορόσημο για την Εταιρεία. Πρώτα απ’ όλα, η αναμενόμενη μετονομασία της σε «Capital Clean Energy Carriers Corp.» (Ticker Nasdaq: CCEC) και η μετατροπή της σε εταιρεία των Νήσων Μάρσαλ με υψηλά πρότυπα εταιρικής διακυβέρνησης αποτελούν ένα σημαντικό βήμα στo πλαίσιo της στρατηγικής εξέλιξης που ανακοινώσαμε τον Νοέμβριο του 2023. Επιπλέον, η παράδοση τριών πλοίων μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου τελευταίας γενιάς κατά τη διάρκεια του τριμήνου αυξάνει τον στόλο μας σε 12 πλοία αυτού του τύπου, ενώ άλλα έξι θα ακολουθήσουν το 2026-2027. Επιπροσθέτως, η εξαγορά δέκα ακόμα εξειδικευμένων πλοίων μεταφοράς φυσικού αερίου τον Ιούνιο μας καθιστά πλέον μία από τις κορυφαίες πλατφόρμες μεταφοράς φυσικού αερίου παγκοσμίως, με έμφαση στην ενεργειακή μετάβαση».


Latest News

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες

Εμπορικός Πόλεμος: Οι ακυρώσεις κινεζικών φορτηγών πλοίων μόλις άρχισαν
Ο αριθμός των ακυρωμένων δρομολογίων φορτηγών πλοίων από την Κίνα αυξάνεται, καθώς οι θαλάσσιοι μεταφορείς προσπαθούν να διαχειριστούν την υποχώρηση των παραγγελιών λόγω του εμπορικού πολέμου και των δασμών

Ποιοι τομείς έδωσαν τα νέα ρεκόρ εσόδων σε ΟΛΠ και ΟΛΘ το 2024
Για πρώτη φορά το αντάλλαγμα από τις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του λιμανιού του Πειραιά ήταν μειωμένο

ΟΛΠ Α.Ε.: Το λιμάνι του Πειραιά σε ετοιμότητα για την αυξημένη πασχαλινή κίνηση με νέα έργα και παρεμβάσεις
Ήδη έχουν ολοκληρωθεί σειρά αναβαθμίσεων στις υποδομές του λιμένα Πειραιά

Εσπασε το φράγμα των 900 πλοίων η MSC - H σύγκριση με την Maersk
Η MSC ανακοίνωσε ότι ο στόλος της έχει συνολική χωρητικότητα 6,47 εκατ. teu, σχεδόν 1 εκατ. περισσότερα από τη δεύτερη στην κατάταξη AP Moller-Maersk

Κικίλιας: Η μείωση των λιμενικών τελών από 1η Μαΐου θα περάσει απευθείας στα εισιτήρια
Για συγκράτηση ή και μείωση των τιμών έκανε λόγο ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Βασίλης Κικίλιας, από το λιμάνι του Πειραιά

Η μεταβλητότητα παραμένει το κυρίαρχο στοιχείο για τα δεξαμενόπλοια
Η πτώση για τα δεξαμενόπλοι μπορεί να μην είναι άμεση - Οι ανισορροπίες στην προσφορά και στη ζήτηση πετρελαίου θα παραμένουν παράλληλα με τις ευκαιρίες

Capital Clean Energy Carriers: Καθέλκυση του μεγαλύτερου στην ιστορία πλοίου μεταφοράς υγρού διοξειδίου του άνθρακα
Κατασκευάζεται από τα Κορεάτικα ναυπηγεία HD Hyundai Mipo και διαθέτει χωρητικότητα 22.000 κ.μ.