Το Prime Video της Amazon βγαίνει μπροστά από το Netflix με χαμηλότερη τομολόγηση στον τομέα των διαφημίσεων, καθώς ανταγωνίζεται για την προσοχή των διαφημιστών σε ένα ολοένα και πιο πολυπληθές πεδίο υπηρεσιών streaming που χρηματοδοτούνται από διαφημίσεις, όπως αναφέρουν οι Financial Times.
Η Amazon εισήγαγε διαφημίσεις στην πλατφόρμα Prime Video πριν από πέντε μήνες και εντάχθηκε σε μια άκρως ανταγωνιστική αγορά για τις υπηρεσίες streaming που υποστηρίζονται από διαφημίσεις. Οι περισσότερες αντίπαλες πλατφόρμες, συμπεριλαμβανομένων των Netflix, Max, Paramount+ και Disney+ – έχουν φέρει επίσης ένα πακέτο που υποστηρίζεται από διαφημίσεις σε χαμηλότερη τιμή από τις συνδρομές που δεν διαθέτουν διαφημίσεις.
Η Ισπανία σε «κλοιό» δισεκατομμυρίων από Amazon και Meta για νέα κέντρα δεδομένων
Οι αναλυτές αναμένουν ότι και η Apple θα φέρει σύντομα διαφημίσεις στην υπηρεσία streaming TV+. Οι πιο συμβατικές τηλεοπτικές εταιρείες προσφέρουν επίσης υπηρεσίες streaming με υποστήριξη διαφημίσεων, ενώ το Tubi της Fox προσφέρει μόνο εκπομπές που υποστηρίζονται από διαφημίσεις.
Πολλά στελέχη ανταγωνιστικών υπηρεσιών, καθώς και προϊστάμενοι διαφημιστικών εταιρειών, δήλωσαν στους Financial Times ότι η Amazon τιμολογεί τα σποτ της πιο φθηνά από το Netflix, αν και σε υψηλότερο ποσοστό από άλλους, όπως η Disney.
Η άφιξη της Amazon είχε ήδη αναγκάσει τους αντιπάλους της να μειώσουν τη δική τους τιμολόγηση, σύμφωνα με διαφημιστικές πηγές. Ένα στέλεχος σε εταιρεία ανταγωνιστή της Amazon επεσήμανε την «τεράστια προσφορά αποθεμάτων» της Amazon, προσθέτοντας: «Υπάρχει πίεση προς τα κάτω. Ήξεραν τι έκαναν όσον αφορά την ανατροπή όλων των δεδομένων στην κατηγορία».
Τα συνδρομητικά πακέτα με διαφημίσεις αυξήθηκαν από το 28% στο 38% της αγοράς premium streaming τα τελευταία δύο χρόνια
Η άφιξη της Amazon έχει ανησυχήσει ιδιαίτερα τα στελέχη των αντίπαλων streamers λόγω της υπάρχουσας δύναμής της στο λιανεμπόριο που οι αναλυτές αναμένουν ότι θα τροφοδοτήσει το ενδιαφέρον για τις διαφημιστικές θέσεις που δίνει, καθώς είχε ήδη ένα τεράστιο κοινό με το οποίο μπορούσε να προσελκύσει τους διαφημιστές.
Ήταν μια «αρκετά δραματική και αντίθετη κίνηση» και είχε ως αποτέλεσμα την «ξαφνική συσσώρευση ενός διαφημιστικού κοινού, το οποίο είναι αρκετά ισχυρό», δήλωσε ο Τζόναθαν Κάρσον, διευθύνων σύμβουλος του παρόχου βιομηχανικών δεδομένων Antenna. Η εταιρεία διαθέτει έναν τεράστιο θησαυρό δεδομένων αγοραστών και τη δυνατότητα να κατευθύνει τους θεατές στα ηλεκτρονικά της καταστήματα.
Ένα στέλεχος της αμερικανικής τηλεόρασης δήλωσε στους FT ότι ο ανταγωνισμός έχει αυξηθεί αισθητά μετά την είσοδο της Amazon, προσθέτοντας ότι οι διαφημίσεις του Prime Video είχαν «μεγάλο αντίκτυπο».
Η Amazon έχει αναπτύξει με ταχείς ρυθμούς τις διαφημιστικές της δραστηριότητες ύψους πολλών δισεκατομμυρίων δολαρίων, με κινητήρια δύναμη τις διαφημίσεις στα ηλεκτρονικά της καταστήματα, οι οποίες απέφεραν πωλήσεις ύψους 11,8 δισ. δολαρίων το πρώτο τρίμηνο του 2024, από 9,5 δισ. δολάρια την αντίστοιχη περίοδο του προηγούμενου έτους. Αναλυτές της JPMorgan δήλωσαν ότι το τμήμα αυτό είναι η «ταχύτερα αυξανόμενη ροή εσόδων της Amazon και μία από τις επιχειρήσεις με το υψηλότερο περιθώριο κέρδους».
Η άφιξη των διαφημίσεων του Prime Video είναι πιθανό να προωθήσει αυτή την ανάπτυξη, αναμένουν οι αναλυτές. Η Citi εκτίμησε τον Ιανουάριο ότι οι διαφημίσεις του Prime Video θα μπορούσαν να αποφέρουν περισσότερα από 5 δισ. δολάρια σε «διαφημιστικά έσοδα υψηλού περιθωρίου», αν και ένα ποσό που εξακολουθεί να είναι σημαντικά χαμηλότερο από τα 19 δισ. δολάρια που επένδυσε η Amazon σε περιεχόμενο βίντεο και μουσικής το 2023.
Latest News
Έφοδος φορολογικών αρχών στα γραφεία του Netflix σε Γαλλία και Ολλανδία
Το Netflix έχει βρεθεί στο στόχαστρο στο πλαίσιο προκαταρκτικής έρευνας για φορολογική απάτη, δήλωσε γαλλική δικαστική πηγή
Η θεωρία του... χάους στις αμερικανικές εκλογές ανεξάρτητα ποιος θα κερδίσει
Τα περιθώρια νίκης είναι στενά και η εμπιστοσύνη στο σύστημα είναι σε ιστορικό χαμηλό
Η Uniper ξεπληρώνει το Βερολίνο για τη «διάσωση»
H Uniper ανακοίνωσε ότι στο πλαίσιο της στρατηγικής αντιστάθμισης κινδύνου, έχει πουλήσει σημαντικές ποσότητες της μελλοντικής της παραγωγής ενέργειας
Πόσο μακριά μπορούν να φτάσουν τα αντίποινα της Κίνας με τους δασμούς
H Κίνα θα «ζυγίσει» την απάντησή της και με δεδομένο ότι επιδιώκει στενότερες οικονομικές σχέσεις με την Ευρώπη, την ώρα που κλιμακώνονται οι εντάσεις με τις ΗΠΑ
Πώς διαμορφώθηκαν τα κέρδη της Hugo Boss για το τρίτο τρίμηνο - Ο ρόλος της Κίνας
Αμετάβλητες οι πωλήσεις, καλύτερα τα λειτουργικά κέρδη για τη Hugo Boss το τρίτο τρίμηνο - Παραμένουν μειωμένες οι προβλέψεις
Καταρρέει το επιχειρηματικό μοντέλο της Γερμανίας - Τι σημαίνει για την Ευρώπη
Όλες οι μεγάλες βιομηχανίες της χώρας βρίσκονται σε κρίση, και η οικονομία στη Γερμανία ισοπεδώνεται
Πώς προετοιμάζεται ο πλανήτης για μια νίκη Τραμπ ή Χάρις
Η οικονομία της Αμερικής παραμένει η μεγαλύτερη στον κόσμο και οι πολιτικοί της είναι έτοιμοι να την εργαλειοποιήσουν
Τι θα φέρουν οι αμερικανικές εκλογές στις εταιρείες των ΗΠΑ;
Το αποτέλεσμα θα έχει μεγάλες συνέπειες για τις εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον τομέα της ενέργειας, των αυτοκινήτων και των φαρμάκων
Κατώτερα των προσδοκιών τα αποτελέσματα γ' τριμήνου για την DHL
Ο γερμανικός όμιλος logistics ανακοίνωσε καθαρά κέρδη 751 εκατομμυρίων ευρώ για το τρίτο τρίμηνο, έναντι 807 εκατ. ευρώ την ίδια περίοδο πέρυσι
Βουτιά 69% στα κέρδη της Nintendo - Μειώνεται η ζήτηση για το Switch
Το Switch είναι η δεύτερη κονσόλα με τις περισσότερες πωλήσεις της Nintendo στην ιστορία, πίσω από το Nintendo DS