Το Prime Video της Amazon βγαίνει μπροστά από το Netflix με χαμηλότερη τομολόγηση στον τομέα των διαφημίσεων, καθώς ανταγωνίζεται για την προσοχή των διαφημιστών σε ένα ολοένα και πιο πολυπληθές πεδίο υπηρεσιών streaming που χρηματοδοτούνται από διαφημίσεις, όπως αναφέρουν οι Financial Times.

Η Amazon εισήγαγε διαφημίσεις στην πλατφόρμα Prime Video πριν από πέντε μήνες και εντάχθηκε σε μια άκρως ανταγωνιστική αγορά για τις υπηρεσίες streaming που υποστηρίζονται από διαφημίσεις. Οι περισσότερες αντίπαλες πλατφόρμες, συμπεριλαμβανομένων των Netflix, Max, Paramount+ και Disney+ – έχουν φέρει επίσης ένα πακέτο που υποστηρίζεται από διαφημίσεις σε χαμηλότερη τιμή από τις συνδρομές που δεν διαθέτουν διαφημίσεις.

Η Ισπανία σε «κλοιό» δισεκατομμυρίων από Amazon και Meta για νέα κέντρα δεδομένων

Οι αναλυτές αναμένουν ότι και η Apple θα φέρει σύντομα διαφημίσεις στην υπηρεσία streaming TV+. Οι πιο συμβατικές τηλεοπτικές εταιρείες προσφέρουν επίσης υπηρεσίες streaming με υποστήριξη διαφημίσεων, ενώ το Tubi της Fox προσφέρει μόνο εκπομπές που υποστηρίζονται από διαφημίσεις.

Πολλά στελέχη ανταγωνιστικών υπηρεσιών, καθώς και προϊστάμενοι διαφημιστικών εταιρειών, δήλωσαν στους Financial Times ότι η Amazon τιμολογεί τα σποτ της πιο φθηνά από το Netflix, αν και σε υψηλότερο ποσοστό από άλλους, όπως η Disney.

Πηγή: Financial Times

Η άφιξη της Amazon είχε ήδη αναγκάσει τους αντιπάλους της να μειώσουν τη δική τους τιμολόγηση, σύμφωνα με διαφημιστικές πηγές. Ένα στέλεχος σε εταιρεία ανταγωνιστή της Amazon επεσήμανε την «τεράστια προσφορά αποθεμάτων» της Amazon, προσθέτοντας: «Υπάρχει πίεση προς τα κάτω. Ήξεραν τι έκαναν όσον αφορά την ανατροπή όλων των δεδομένων στην κατηγορία».

Τα συνδρομητικά πακέτα με διαφημίσεις αυξήθηκαν από το 28% στο 38% της αγοράς premium streaming τα τελευταία δύο χρόνια

Η άφιξη της Amazon έχει ανησυχήσει ιδιαίτερα τα στελέχη των αντίπαλων streamers λόγω της υπάρχουσας δύναμής της στο λιανεμπόριο που οι αναλυτές αναμένουν ότι θα τροφοδοτήσει το ενδιαφέρον για τις διαφημιστικές θέσεις που δίνει, καθώς είχε ήδη ένα τεράστιο κοινό με το οποίο μπορούσε να προσελκύσει τους διαφημιστές.

Ήταν μια «αρκετά δραματική και αντίθετη κίνηση» και είχε ως αποτέλεσμα την «ξαφνική συσσώρευση ενός διαφημιστικού κοινού, το οποίο είναι αρκετά ισχυρό», δήλωσε ο Τζόναθαν Κάρσον, διευθύνων σύμβουλος του παρόχου βιομηχανικών δεδομένων Antenna. Η εταιρεία διαθέτει έναν τεράστιο θησαυρό δεδομένων αγοραστών και τη δυνατότητα να κατευθύνει τους θεατές στα ηλεκτρονικά της καταστήματα.

Ένα στέλεχος της αμερικανικής τηλεόρασης δήλωσε στους FT ότι ο ανταγωνισμός έχει αυξηθεί αισθητά μετά την είσοδο της Amazon, προσθέτοντας ότι οι διαφημίσεις του Prime Video είχαν «μεγάλο αντίκτυπο».

Πηγή: Financial Times

Η Amazon έχει αναπτύξει με ταχείς ρυθμούς τις διαφημιστικές της δραστηριότητες ύψους πολλών δισεκατομμυρίων δολαρίων, με κινητήρια δύναμη τις διαφημίσεις στα ηλεκτρονικά της καταστήματα, οι οποίες απέφεραν πωλήσεις ύψους 11,8 δισ. δολαρίων το πρώτο τρίμηνο του 2024, από 9,5 δισ. δολάρια την αντίστοιχη περίοδο του προηγούμενου έτους. Αναλυτές της JPMorgan δήλωσαν ότι το τμήμα αυτό είναι η «ταχύτερα αυξανόμενη ροή εσόδων της Amazon και μία από τις επιχειρήσεις με το υψηλότερο περιθώριο κέρδους».

Η άφιξη των διαφημίσεων του Prime Video είναι πιθανό να προωθήσει αυτή την ανάπτυξη, αναμένουν οι αναλυτές. Η Citi εκτίμησε τον Ιανουάριο ότι οι διαφημίσεις του Prime Video θα μπορούσαν να αποφέρουν περισσότερα από 5 δισ. δολάρια σε «διαφημιστικά έσοδα υψηλού περιθωρίου», αν και ένα ποσό που εξακολουθεί να είναι σημαντικά χαμηλότερο από τα 19 δισ. δολάρια που επένδυσε η Amazon σε περιεχόμενο βίντεο και μουσικής το 2023.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή