Χωρίς το λογότυπο των τεσσάρων δακτυλίων,  θα είναι η νέα σειρά ηλεκτρικών αυτοκινήτων της Audi που αναπτύχθηκε στην Κίνα για την κινεζική αγορά , είπαν δύο άτομα με άμεση γνώση των σχεδίων στο Reuters.

Η απόφαση της premium μάρκας που ανήκει στη γερμανική Volkswagen οφείλεται σε «εξέταση της εικόνας της μάρκας», είπε ένας από τους ανθρώπους στο Reuters.

Volkswagen: Πέφτουν οι πωλήσεις στην Κίνα, λουκέτο σε εργοστάσιο ετοιμάζει η Audi

Η αλλαγή αντικατοπτρίζει επίσης τη χρήση της αρχιτεκτονικής αυτοκινήτων που αναπτύχθηκε από κοινού με τον Κινέζο συνεργάτη SAIC και αυξάνει την εξάρτηση από τοπικούς προμηθευτές και τεχνολογίες.

Το Reuters δεν μπόρεσε να μάθει εάν η νέα σειρά, με την κωδική ονομασία “Purple” εσωτερικά, θα είχε διαφορετικό λογότυπο ή θα έφερε απλώς το όνομα Audi στα οχήματα.

Ένα πρωτότυπο αυτοκίνητο για τη σειρά πρόκειται να παρουσιαστεί τον Νοέμβριο, όταν η Audi θα εξηγήσει επίσης την “ιστορία της μάρκας” της σειράς, είπαν οι δύο άνθρωποι.

Ένα τρίτο άτομο που ενημερώθηκε για το θέμα είπε ότι έχουν προγραμματιστεί εννέα μοντέλα μέχρι το 2030.

Οι κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες παίρνουν ολοένα και περισσότερο μερίδιο στην εγχώρια αγορά

Οι πηγές αρνήθηκαν να κατονομαστούν καθώς η αυτοκινητοβιομηχανία δεν έχει δημοσιοποιήσει τα σχέδια.

Η Audi αρνήθηκε να σχολιάσει αυτό που αποκάλεσε εικασίες. Η SAIC ανέφερε σε δήλωσή της στο Reuters ότι τα EV θα είναι “αληθινό Audi με αυθεντικό Audi DNA”.

Οκταπλάσιες πωλήσεις

Οι κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες παίρνουν ολοένα και περισσότερο μερίδιο στην εγχώρια αγορά τους – τη μεγαλύτερη στον κόσμο – με ηλεκτρικά ηλεκτρικά οχήματα που γνωρίζουν την τεχνολογία.

Αυτό οδήγησε σε πτώση των πωλήσεων για τις ξένες αυτοκινητοβιομηχανίες, πολλές από τις οποίες εξαρτώνται πολύ περισσότερο από μοντέλα βενζινοκινητήρων, ωθώντας τις να δημιουργήσουν νέες συνεργασίες.

Η Audi και η SAIC, μακροχρόνιος συνεργάτης της VW, δήλωσαν τον Μάιο ότι θα αναπτύξουν από κοινού μια πλατφόρμα για ηλεκτρικά οχήματα (EV) για την κινεζική αγορά.

Η ανάπτυξη αυτοκινήτων ειδικά για την Κίνα επιτρέπει στις ξένες αυτοκινητοβιομηχανίες να αντιμετωπίσουν τις πιο πρόσφατες δυνατότητες στα EV και τις κινεζικές προτιμήσεις, ενώ παράλληλα στοχεύουν σε μια τεράστια δεξαμενή πελατών.

Αυτοκινητοβιομηχανίες όπως η Audi και η VW πιθανότατα θα έκαναν περαιτέρω έρευνα πριν προσαρμόσουν αυτά τα μοντέλα σε άλλες αγορές, λέει ο Yale Zhang, διευθύνων σύμβουλος της συμβουλευτικής εταιρείας Automotive Foresight με έδρα τη Σαγκάη.

Η Audi πούλησε λιγότερα από 10.000 EV στην Κίνα τους πρώτους έξι μήνες του 2024. Αντίθετα, οι κινεζικές μάρκες premium EV Nio και Zeekr οκτώ φορές περισσότερο, η καθε μια .

Τα ηλεκτρικά οχήματα της Audi που πωλούνται επί του παρόντος στην Κίνα θα συνεχίσουν να έχουν το λογότυπο των τεσσάρων συμπλεκόμενων δακτυλίων. Αυτά είναι το Q4 e-tron που κατασκευάζεται με τον συνεργάτη της κοινής επιχείρησης FAW, το Q5 e-tron SUV κατασκευασμένο με SAIC και το Q6 e-tron κατασκευασμένο με FAW που θα λανσαριστεί αργότερα φέτος.

Το Q6 e-tron είναι το πρώτο αυτοκίνητο της Audi που χρησιμοποιεί την προηγμένη premium ηλεκτρική πλατφόρμα της VW και θα χρησιμοποιεί ένα ADAS που παρέχεται από την Huawei ,  ανέφεραν πηγές.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή
Εργάτες γης χωρίς χαρτιά – Οι σύγχρονοι σκλάβοι στην Ιταλία της μεταφασίστριας Τζόρτζια Μελόνι
Διεθνή |

Εργάτες γης χωρίς χαρτιά – Οι σύγχρονοι σκλάβοι στην Ιταλία της μεταφασίστριας Τζόρτζια Μελόνι

Ο βάρβαρος θάνατος ενός Ινδού μετανάστη στην Ιταλία φέρνει ξανά στο προσκήνιο τα αληθινά εγκλήματα με θύματα εργάτες γης, υπό τη σιωπηρή ανοχή της ξενοφοβικής κυβέρνησης της Ρώμης