Χωρίς το λογότυπο των τεσσάρων δακτυλίων, θα είναι η νέα σειρά ηλεκτρικών αυτοκινήτων της Audi που αναπτύχθηκε στην Κίνα για την κινεζική αγορά , είπαν δύο άτομα με άμεση γνώση των σχεδίων στο Reuters.
Η απόφαση της premium μάρκας που ανήκει στη γερμανική Volkswagen οφείλεται σε «εξέταση της εικόνας της μάρκας», είπε ένας από τους ανθρώπους στο Reuters.
Volkswagen: Πέφτουν οι πωλήσεις στην Κίνα, λουκέτο σε εργοστάσιο ετοιμάζει η Audi
Η αλλαγή αντικατοπτρίζει επίσης τη χρήση της αρχιτεκτονικής αυτοκινήτων που αναπτύχθηκε από κοινού με τον Κινέζο συνεργάτη SAIC και αυξάνει την εξάρτηση από τοπικούς προμηθευτές και τεχνολογίες.
Το Reuters δεν μπόρεσε να μάθει εάν η νέα σειρά, με την κωδική ονομασία “Purple” εσωτερικά, θα είχε διαφορετικό λογότυπο ή θα έφερε απλώς το όνομα Audi στα οχήματα.
Ένα πρωτότυπο αυτοκίνητο για τη σειρά πρόκειται να παρουσιαστεί τον Νοέμβριο, όταν η Audi θα εξηγήσει επίσης την “ιστορία της μάρκας” της σειράς, είπαν οι δύο άνθρωποι.
Ένα τρίτο άτομο που ενημερώθηκε για το θέμα είπε ότι έχουν προγραμματιστεί εννέα μοντέλα μέχρι το 2030.
Οι κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες παίρνουν ολοένα και περισσότερο μερίδιο στην εγχώρια αγορά
Οι πηγές αρνήθηκαν να κατονομαστούν καθώς η αυτοκινητοβιομηχανία δεν έχει δημοσιοποιήσει τα σχέδια.
Η Audi αρνήθηκε να σχολιάσει αυτό που αποκάλεσε εικασίες. Η SAIC ανέφερε σε δήλωσή της στο Reuters ότι τα EV θα είναι “αληθινό Audi με αυθεντικό Audi DNA”.
Οκταπλάσιες πωλήσεις
Οι κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες παίρνουν ολοένα και περισσότερο μερίδιο στην εγχώρια αγορά τους – τη μεγαλύτερη στον κόσμο – με ηλεκτρικά ηλεκτρικά οχήματα που γνωρίζουν την τεχνολογία.
Αυτό οδήγησε σε πτώση των πωλήσεων για τις ξένες αυτοκινητοβιομηχανίες, πολλές από τις οποίες εξαρτώνται πολύ περισσότερο από μοντέλα βενζινοκινητήρων, ωθώντας τις να δημιουργήσουν νέες συνεργασίες.
Η Audi και η SAIC, μακροχρόνιος συνεργάτης της VW, δήλωσαν τον Μάιο ότι θα αναπτύξουν από κοινού μια πλατφόρμα για ηλεκτρικά οχήματα (EV) για την κινεζική αγορά.
Η ανάπτυξη αυτοκινήτων ειδικά για την Κίνα επιτρέπει στις ξένες αυτοκινητοβιομηχανίες να αντιμετωπίσουν τις πιο πρόσφατες δυνατότητες στα EV και τις κινεζικές προτιμήσεις, ενώ παράλληλα στοχεύουν σε μια τεράστια δεξαμενή πελατών.
Αυτοκινητοβιομηχανίες όπως η Audi και η VW πιθανότατα θα έκαναν περαιτέρω έρευνα πριν προσαρμόσουν αυτά τα μοντέλα σε άλλες αγορές, λέει ο Yale Zhang, διευθύνων σύμβουλος της συμβουλευτικής εταιρείας Automotive Foresight με έδρα τη Σαγκάη.
Η Audi πούλησε λιγότερα από 10.000 EV στην Κίνα τους πρώτους έξι μήνες του 2024. Αντίθετα, οι κινεζικές μάρκες premium EV Nio και Zeekr οκτώ φορές περισσότερο, η καθε μια .
Τα ηλεκτρικά οχήματα της Audi που πωλούνται επί του παρόντος στην Κίνα θα συνεχίσουν να έχουν το λογότυπο των τεσσάρων συμπλεκόμενων δακτυλίων. Αυτά είναι το Q4 e-tron που κατασκευάζεται με τον συνεργάτη της κοινής επιχείρησης FAW, το Q5 e-tron SUV κατασκευασμένο με SAIC και το Q6 e-tron κατασκευασμένο με FAW που θα λανσαριστεί αργότερα φέτος.
Το Q6 e-tron είναι το πρώτο αυτοκίνητο της Audi που χρησιμοποιεί την προηγμένη premium ηλεκτρική πλατφόρμα της VW και θα χρησιμοποιεί ένα ADAS που παρέχεται από την Huawei , ανέφεραν πηγές.
Latest News
Αλουμίνιο και LNG στο επόμενο πακέτο κυρώσεων κατά της Ρωσίας - Τι μελετούν οι Βρυξέλλες
Η Ευρωπαϊκή Ένωση μελετά νέο πακέτο με κυρώσεις κατά της Μόσχας που θα στοχεύουν στην ενεργειακή της βιομηχανία
Πώς η Ταϊλάνδη μετατρέπεται σε πόλο έλξης παγκόσμιων επενδύσεων
Η Ταϊλάνδη έχει δηλώσει ότι διερευνά την προσφορά νέων κινήτρων για να προσελκύσει παγκόσμιες εταιρείες
H εκστρατεία των 30 δισ. για απαλλαγή των social media από τον έλεγχο των δισεκατομμυριούχων
Ηγέτες της τεχνολογίας, συμπεριλαμβανομένου ενός πρώτου επενδυτή στο Facebook, ξεκινούν μια καμπάνια για ανεξάρτητα soial media.
Όλα τα Walmart είναι... μπλε - Γιατί προχώρησε σε rebranding
Η Walmart κατάφερε να εξελιχθεί και στο θέμα της εικόνας της - Η πρώτη διαδικασία rebranding εδώ και δύο δεκαετίες
Πώς η ΑΙ αυξάνει την χρήση του φυσικού αερίου
Οι κλιματικοί στόχοι κινδυνεύουν καθώς η Big Tech στρέφεται στο φυσικό αέριο για να τροφοδοτήσει τη ζήτηση ενέργειας
Οι θεριακλήδες της Κίνας και τα φορολογικά έσοδα του Σι Τζινπίνγκ
Το 7% των εσόδων της κεντρικής κυβέρνησης προέρχονται από την φορολόγηση της China National Tobacco Corporation, η οποία κατέχει το μονοπώλιο καπνού
Οι «χρησμοί» του πανίσχυρου CEO της BofA για το 2025 - Τραμπ, τράπεζες και κλίμα
Ο CEO της BofA, Μπράιαν Μόινιχαν, έχει αναδειχθεί σε μια ήρεμη δύναμη της Wall Street
Γιατί η ισορροπία δυνάμεων στην αγορά εργασίας γέρνει και πάλι προς τα αφεντικά
Με την αγορά εργασίας λιγότερο σφιχτή, οι εργαζόμενοι αντιμετωπίζουν εντολές επιστροφής στο γραφείο, μικρότερα μπόνους και όχι άλλες ημέρες ασθενείας για κατοικίδια
Μια νέα Berkshire Hathaway του Warren Buffett θέλει να «χτίσει» ο Bill Ackman
Πολλοί οπαδοί του Ackman περίμεναν εδώ και καιρό ότι είτε θα συγχωνεύσει το hedge fund του με την Howard Hughes ή απλώς θα το αποκτήσει
Ο νέος πονοκέφαλος στις αεροπορικές εταιρείες - Ψάχνουν και δεν βρίσκουν αεροπλάνα
Έρευνα της PwC αποκαλύπτει ότι η ζήτηση για αεροπορικά ταξίδια ξεπερνά τη δυνατότητα των αερομεταφορέων να αυξήσουν τον στόλο τους