Η Google απέσυρε την αμφιλεγόμενη διαφήμιση για τους Ολυμπιακούς Αγώνες αφού οι επικριτές την κατηγόρησαν επειδή απεικόνιζε αυτό που αποκαλούσαν μια ζοφερή εφαρμογή τεχνητής νοημοσύνης.
Google: Συμμαχία με BlackRock με το βλέμμα στην ενέργεια και την AI
Η διαφήμιση έδειχνε έναν πατέρα που χρησιμοποιούσε το chatbot της Google Gemini AI για να βοηθήσει την κόρη του να γράψει μια επιστολή θαυμαστή στην Αμερικανίδα Ολυμπιονίκη του στίβου Sydney McLaughlin-Levrone.
Αλλά πολλοί στο διαδίκτυο αναρωτήθηκαν γιατί η Google θα ήθελε να αντικαταστήσει τη δημιουργικότητα ενός παιδιού με λέξεις γραμμένες από έναν υπολογιστή.
Η Google αρχικά υπερασπίστηκε τη διαφήμιση, η οποία προβλήθηκε σε διαλείμματα από τους Ολυμπιακούς Αγώνες, λέγοντας ότι έδειχνε πώς ο Gemini μπορούσε να προσφέρει ένα «σημείο εκκίνησης» για ένα κείμενο. Όμως την Παρασκευή, η εταιρεία άλλαξε πορεία.
«Ενώ η διαφήμιση δοκιμάστηκε πολύ πριν από την προβολή, δεδομένων των σχολίων, αποφασίσαμε να αφαιρέσουμε σταδιακά τη διαφήμιση από την εναλλαγή των Ολυμπιακών Αγώνων», δήλωσε εκπρόσωπος της Google σε δήλωση.
Το παράδειγμα της Apple
Η διαφήμιση σηματοδότησε μια εντυπωσιακή απώλεια για τον τεχνολογικό γίγαντα, ο οποίος έχει τοποθετήσει το Gemini ως την απάντησή του στο ανταγωνιστικό ChatGPT του OpenAI και εργάζεται για να ενσωματώσει την τεχνολογία AI σε όλη τη σειρά προϊόντων του, συμπεριλαμβανομένης της Αναζήτησης Google και του Gmail.
Και υπογράμμισε έναν ευρύτερο φόβο γύρω από την τεχνητή νοημοσύνη ότι η τεχνολογία θα μπορούσε να αφαιρέσει θέσεις εργασίας από ανθρώπους σε δημιουργικούς τομείς, όπως συγγραφείς, μουσικούς και εικαστικούς καλλιτέχνες.
Η Apple αντιμετώπισε παρόμοιες αντιδράσεις νωρίτερα φέτος όταν κυκλοφόρησε μια διαφήμιση που έδειχνε σύμβολα της ανθρώπινης δημιουργικότητας – δοχεία μπογιάς, μουσικά όργανα, μια γλυπτική προτομή ενός ανθρώπινου κεφαλιού – να συνθλίβονται από μια γιγαντιαία υδραυλική πρέσα και να αντικαθίστανται από ένα iPad Pro, υπό τους ήχους του “All I Ever Need Is You” των Sonny & Cher. Η Apple ζήτησε γρήγορα συγγνώμη που “έχασε το στόχο” με τη διαφήμιση.
Latest News
Πόσοι κρύβουν χρήματα από τους συντρόφους τους
Οι δικηγόροι λένε ότι μυστικοί λογαριασμοί έρχονται συχνά στο φως κατά τη διάρκεια αιτήσεων για στεγαστικά δάνεια
Ρεκόρ για την Tesco - Έζησε τα... καλύτερα Χριστούγεννα όλων των εποχών
Πώς έφτασε η Tesco να ελέγχει πλέον το 28,5% της βρετανικής αγοράς - Οι εκτιμήσεις για το 2025
Πόλος έλξης των Αμερικανών η Ισπανία - Τι γίνεται με τη χρυσή βίζα
Τον Απρίλιο τελειώνει το πρόγραμμα golden visa στην Ισπανία και οι Αμερικανοί σπεύδουν να εξασφαλίσουν τη διαμονή τους
Ποιοι θέλουν να εξαγοράσουν το Tik Tok - Μήπως όμως δεν... πωλείται;
Ο Κέβιν Ο' Λίρι του ριάλιτι «Shark Tank» και ο δισεκατομμυριούχος Φραν ΜακΚορτ θέλουν να αγοράσουν την TikTok στις ΗΠΑ
ΕΕ: Καμπανάκι για την οικονομία – Επιβεβαιώνεται η έκθεση Ντράγκι
Τι αναφέρει έκθεση που περιγράφει τις μελλοντικές προκλήσεις για την ανταγωνιστικότητα της ΕΕ
Μία μόνο μείωση των επιτοκίων από την Fed βλέπουν οι traders για το 2025
Τα στοιχεία για την αγορά εργασίας που ενισχύουν την εκτίμηση για λιγότερες μειώσεις επιτοκίων από την Fed
Mega deal 16,4 δισ. δολ στον ενεργειακό τομέα των ΗΠΑ - Η Constellation Energy αποκτά την Calpine
Για την Constellation Energy, με τον συνυπολογισμό του χρέους, η συναλλαγή αποτιμά την Calpine στα 26,6 δισ. δολάρια.
ESG: Γιατί δικαστής στο Τέξας έβγαλε παράνομες τις επενδύσεις για συνταξιοδοτικά προγράμματα
Η αγωγή των πιλότων έναντι της American Airlines και τις επενδύσεις με κριτήρια ESG
H Stellantis κατακτά το στόχο για τα αποθέματα της Β Αμερικής- Μειώθηκαν κατά 100.000 οχήματα
Τα αποθέματα του ομίλου Stellantis στη Βόρεια Αμερική μειώθηκαν κατα 100.000
Ανησυχητικά χαμηλά τα επίπεδα αποθέματος φυσικού αερίου στη Βρετανία, λέει η Centrica
Τα επίπεδα αποθήκευσης φυσικού αεριου στη Βρετανία είναι 26% χαμηλότερα απο την αντίστοιχη περυσινή περίοδο