Η Google απέσυρε την αμφιλεγόμενη διαφήμιση για τους Ολυμπιακούς Αγώνες αφού οι επικριτές την κατηγόρησαν επειδή απεικόνιζε αυτό που αποκαλούσαν μια ζοφερή εφαρμογή τεχνητής νοημοσύνης.
Google: Συμμαχία με BlackRock με το βλέμμα στην ενέργεια και την AI
Η διαφήμιση έδειχνε έναν πατέρα που χρησιμοποιούσε το chatbot της Google Gemini AI για να βοηθήσει την κόρη του να γράψει μια επιστολή θαυμαστή στην Αμερικανίδα Ολυμπιονίκη του στίβου Sydney McLaughlin-Levrone.
Αλλά πολλοί στο διαδίκτυο αναρωτήθηκαν γιατί η Google θα ήθελε να αντικαταστήσει τη δημιουργικότητα ενός παιδιού με λέξεις γραμμένες από έναν υπολογιστή.
Η Google αρχικά υπερασπίστηκε τη διαφήμιση, η οποία προβλήθηκε σε διαλείμματα από τους Ολυμπιακούς Αγώνες, λέγοντας ότι έδειχνε πώς ο Gemini μπορούσε να προσφέρει ένα «σημείο εκκίνησης» για ένα κείμενο. Όμως την Παρασκευή, η εταιρεία άλλαξε πορεία.
«Ενώ η διαφήμιση δοκιμάστηκε πολύ πριν από την προβολή, δεδομένων των σχολίων, αποφασίσαμε να αφαιρέσουμε σταδιακά τη διαφήμιση από την εναλλαγή των Ολυμπιακών Αγώνων», δήλωσε εκπρόσωπος της Google σε δήλωση.
Το παράδειγμα της Apple
Η διαφήμιση σηματοδότησε μια εντυπωσιακή απώλεια για τον τεχνολογικό γίγαντα, ο οποίος έχει τοποθετήσει το Gemini ως την απάντησή του στο ανταγωνιστικό ChatGPT του OpenAI και εργάζεται για να ενσωματώσει την τεχνολογία AI σε όλη τη σειρά προϊόντων του, συμπεριλαμβανομένης της Αναζήτησης Google και του Gmail.
Και υπογράμμισε έναν ευρύτερο φόβο γύρω από την τεχνητή νοημοσύνη ότι η τεχνολογία θα μπορούσε να αφαιρέσει θέσεις εργασίας από ανθρώπους σε δημιουργικούς τομείς, όπως συγγραφείς, μουσικούς και εικαστικούς καλλιτέχνες.
Η Apple αντιμετώπισε παρόμοιες αντιδράσεις νωρίτερα φέτος όταν κυκλοφόρησε μια διαφήμιση που έδειχνε σύμβολα της ανθρώπινης δημιουργικότητας – δοχεία μπογιάς, μουσικά όργανα, μια γλυπτική προτομή ενός ανθρώπινου κεφαλιού – να συνθλίβονται από μια γιγαντιαία υδραυλική πρέσα και να αντικαθίστανται από ένα iPad Pro, υπό τους ήχους του “All I Ever Need Is You” των Sonny & Cher. Η Apple ζήτησε γρήγορα συγγνώμη που “έχασε το στόχο” με τη διαφήμιση.
Latest News
Πόσα δισ. την ημέρα κοστίζει στις εταιρείες η πολιτική πόλωση στις ΗΠΑ
Οι εργοδότες των ΗΠΑ προειδοποιούν το προσωπικό του να αποφύγει τις συγκρούσεις - Στα ύψη η πόλωση στις αμερικανικές εκλογές
Έφοδος φορολογικών αρχών στα γραφεία του Netflix σε Γαλλία και Ολλανδία
Το Netflix έχει βρεθεί στο στόχαστρο στο πλαίσιο προκαταρκτικής έρευνας για φορολογική απάτη, δήλωσε γαλλική δικαστική πηγή
Η θεωρία του... χάους στις αμερικανικές εκλογές ανεξάρτητα ποιος θα κερδίσει
Τα περιθώρια νίκης είναι στενά και η εμπιστοσύνη στο σύστημα είναι σε ιστορικό χαμηλό
Η Uniper ξεπληρώνει το Βερολίνο για τη «διάσωση»
H Uniper ανακοίνωσε ότι στο πλαίσιο της στρατηγικής αντιστάθμισης κινδύνου, έχει πουλήσει σημαντικές ποσότητες της μελλοντικής της παραγωγής ενέργειας
Πόσο μακριά μπορούν να φτάσουν τα αντίποινα της Κίνας με τους δασμούς
H Κίνα θα «ζυγίσει» την απάντησή της και με δεδομένο ότι επιδιώκει στενότερες οικονομικές σχέσεις με την Ευρώπη, την ώρα που κλιμακώνονται οι εντάσεις με τις ΗΠΑ
Πώς διαμορφώθηκαν τα κέρδη της Hugo Boss για το τρίτο τρίμηνο - Ο ρόλος της Κίνας
Αμετάβλητες οι πωλήσεις, καλύτερα τα λειτουργικά κέρδη για τη Hugo Boss το τρίτο τρίμηνο - Παραμένουν μειωμένες οι προβλέψεις
Καταρρέει το επιχειρηματικό μοντέλο της Γερμανίας - Τι σημαίνει για την Ευρώπη
Όλες οι μεγάλες βιομηχανίες της χώρας βρίσκονται σε κρίση, και η οικονομία στη Γερμανία ισοπεδώνεται
Πώς προετοιμάζεται ο πλανήτης για μια νίκη Τραμπ ή Χάρις
Η οικονομία της Αμερικής παραμένει η μεγαλύτερη στον κόσμο και οι πολιτικοί της είναι έτοιμοι να την εργαλειοποιήσουν
Τι θα φέρουν οι αμερικανικές εκλογές στις εταιρείες των ΗΠΑ;
Το αποτέλεσμα θα έχει μεγάλες συνέπειες για τις εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον τομέα της ενέργειας, των αυτοκινήτων και των φαρμάκων
Κατώτερα των προσδοκιών τα αποτελέσματα γ' τριμήνου για την DHL
Ο γερμανικός όμιλος logistics ανακοίνωσε καθαρά κέρδη 751 εκατομμυρίων ευρώ για το τρίτο τρίμηνο, έναντι 807 εκατ. ευρώ την ίδια περίοδο πέρυσι