
Η Domino’s Pizza, η μεγαλύτερη αλυσίδα πίτσας στον κόσμο με βάση τις πωλήσεις και τα καταστήματα, παραδίδει μία στις τρεις πίτσες στις ΗΠΑ. Αλλά αυτό δεν της αρκεί, σύμφωνα με την WSJ.
«Γιατί να μην παραδίδουμε μία στις δύο;» δήλωσε ο οικονομικός διευθυντής της Domino, Sandeep Reddy. Αν και η αλυσίδα δεν το έχει θέσει ως συγκεκριμένο στόχο, ο Reddy δήλωσε ότι λαμβάνει ορισμένα μέτρα για να πουλήσει περισσότερες πίτσες και συνοδευτικά.
Η εταιρεία πίτσας εργάζεται για να ενισχύσει τις πωλήσεις, διευκολύνοντας τους πιστούς πελάτες να λάβουν ανταμοιβές και αυξάνει τις προσφορές της με έναν νέο ετήσιο στόχο για προσθήκες στο μενού. Η Domino’s επίσης πέρυσι άλλαξε την πάγια στάση της κατά της συνεργασίας με εταιρείες παράδοσης τροφίμων. Οι αλλαγές, που ανακοινώθηκαν καθ’ όλη τη διάρκεια του 2023, ισχύουν όλες για πρώτη φορά φέτος.
Μέχρι στιγμής, πετυχαίνουν.
Η Domino’s πουλάει περισσότερες πίτσες και φέρνει νέους πελάτες, όταν κάποιες άλλες αλυσίδες εστιατορίων έχουν πει ότι οι καταναλωτές μειώνουν τις επισκέψεις τους και ξοδεύουν λιγότερο.
Ωστόσο, η αλυσίδα πιέζει για μεγαλύτερο μέρος της αγοράς πίτσας, ενδεχομένως να επεκταθεί σε άλλες εφαρμογές παράδοσης φαγητού μετά τη λήξη μιας μονοετούς συμφωνίας με την Uber Technologies και προσθέτοντας νέες επιλογές στο μενού για να ακολουθήσει την πίτσα τύπου Νέας Υόρκης που εισήχθη νωρίτερα φέτος.
Η Domino’s και οι αντίπαλες αλυσίδες Pizza Hut και Papa John’s International επωφελήθηκανστην πανδημία από μία φρενίτιδα παραγγελιών παράδοσης και εκτέλεσης, καθώς τα εστιατόρια έκλεισαν τις τραπεζαρίες. Αλλά μια σειρά από εστιατόρια στράφηκαν σε επιλογές παράδοσης ή φαγητού σε πακέτο, καθώς οι άνθρωποι κάθονταν σπίτι. Με την επαναφορά της κανονικότητας, οι πελάτες άρχισαν να βγαίνουν περισσότερο καθώς τα εστιατόρια άνοιξαν ξανά.
Αυτό σήμαινε ότι οι καταναλωτές είχαν περισσότερες επιλογές παράδοσης και ταυτόχρονα παραγγέλνουν λιγότερο φαγητό στο σπίτι, γεγονός που έπληξε τις πωλήσεις των αλυσίδων πίτσας, ανέφεραν οι αναλυτές.
Οι πωλήσεις στα καταστήματα Domino’s στις ΗΠΑ αυξήθηκαν το 2020. Ωστόσο, αυτές οι πωλήσεις μειώθηκαν σημαντικά από το δεύτερο τρίμηνο του 2021 και είτε μειώθηκαν είτε ήταν σχεδόν σταθερές σε έξι από τις 10 επόμενες τρίμηνες περιόδους.
Η αύξηση των πωλήσεων των ίδιων καταστημάτων στις ΗΠΑ ανήλθε σε 4,8% τους τρεις μήνες που έληξαν στις 16 Ιουνίου σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι. Τα έσοδα σχεδόν 1,1 δισ. δολαρίων αυξήθηκαν κατά 7,1% το τελευταίο τρίμηνο σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος.
Πίτσες, ζυμαρικά και φτερά… για τζίρο 1 δισ. δολαρίων
Για να προσεγγίσει περισσότερους πελάτες, η Domino’s προσφέρει στοιχεία μενού, όπως πίτσες, ζυμαρικά και φτερά (πουλερικά) μέσω Uber. Η συμφωνία με την Uber διαρκεί μέχρι το πρώτο τρίμηνο του επόμενου έτους, οπότε η εταιρεία θα μπορούσε να απευθυνθεί σε άλλες εφαρμογές τρίτων.
Η συνεργασία με την Uber είχε νόημα, δεδομένης της προθυμίας της εταιρείας να μοιραστεί πληροφορίες σχετικά με τους πελάτες που παρήγγειλαν στις πλατφόρμες της, δήλωσε ο Reddy. Και η αποκλειστικότητα έρχεται με καλύτερες τιμές, είπε, αρνούμενος να συζητήσει λεπτομέρειες σχετικά με τη συμφωνία. Η επέκταση σε άλλες εφαρμογές πιθανότατα θα σημαίνει την εγκατάλειψη ορισμένων από τους πιο ευνοϊκούς όρους, αλλά η συμφωνία προσεγγίζει δυνητικά περισσότερους πελάτες, σύμφωνα με τον CFO.
«Το σημείο ελέγχου είναι το πρώτο τρίμηνο του 2025», δήλωσε ο Ρέντι. «Μόλις περάσουμε αυτό το έτος και δούμε τις προοπτικές για το επόμενο έτος, μπορούμε να προχωρήσουμε».
Οι αναλυτές αναμένουν ότι η Domino’s θα μετακινηθεί σε άλλες εφαρμογές. Η Domino’s στοχεύει σε τζίρο 1 δισ. δολαρίων σε πωλήσεις παράδοσης μέσω τρίτων έως περίπου το 2027. «Αυτό θα περιλαμβάνει και άλλους παίκτες», δήλωσε ο ανώτερος αναλυτής έρευνας της TD Cowen, Andrew Charles. Η TD Cowen προβλέπει ότι η μετάβαση σε άλλες πλατφόρμες, όπως το DoorDash, θα συμβεί το δεύτερο τρίμηνο του 2025.


Latest News

Η Κίνα αντικαθιστά τον κορυφαίο διεθνή εμπορικό διαπραγματευτή της
Ποιος είναι ο νέος επικεφαλής για την Κίνα στις εμπορικές διαπραγματεύσεις - Τι σηματοδοτεί η αλλαγή

Η Nvidia θα «χάσει» 5,5 δισ. καθώς οι ΗΠΑ περιορίζουν τις πωλήσεις chip στην Κίνα
Η Nvidia ανακοίνωσε ότι οι ΗΠΑ έχουν ξεκαθαρίσει ότι οι νέοι περιορισμοί είναι απαραίτητοι για την αντιμετώπιση του κινδύνου χρήσης τσιπ H20 σε «έναν υπερυπολογιστή στην Κίνα»

Οι ταχύτερα αναπτυσσόμενες κατηγορίες FMCG στην Ευρώπη - Έρευνα Circana
Η Circana δημοσιεύει σε συνεργασία με το περιοδικό ESM τις κατηγορίες προϊόντων που κατέγραψαν τη μεγαλύτερη ανάπτυξη τον τελευταίο χρόνο

Το Εμπορικό Επιμελητήριο της ΕΕ στην Κίνα ζητάει από το Πεκίνο να αλλάξει εμπορική πολιτική
Τι ζητούν οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στην Κίνα, στον απόηχο του εμπορικού πολέμου που κήρυξε ο Τραμπ

Οι ΗΠΑ αντιδρούν, αλλά συνεχίζουν τις συζητήσεις για τον παγκόσμιο φόρο - Τι λέει ο ΟΟΣΑ
Περισσότερες από 135 χώρες υπέγραψαν τη μεγαλύτερη εταιρική φορολογική μεταρρύθμιση εδώ και περισσότερα από τέσσερα χρόνια πριν

Η PwC αποχωρεί από την Αφρική για να αποφύγει τα σκάνδαλα
Ο παγκόσμιος πρόεδρος της PwC, Mohamed Kande, αντιμετωπίζει τις συνέπειες των σκανδάλων σε πολλές ηπείρους από τότε που ανέλαβε τον ρόλο τον Ιούλιο

Και τα κρίσιμα ορυκτά στο έλεος των δασμών Τραμπ
Η έρευνα που ξεκινούν οι Ηνωμένες Πολιτείες απειλεί να πυροδοτήσει έναν νέο κρίσιμο εμπορικό πόλεμο ορυκτών

Με ρυθμό 5,4% έτρεξε η κινεζική οικονομία το α' τρίμηνο
Η UBS εκτίμησε ότι λίγο λιγότερο από το 60% των εισαγωγών των ΗΠΑ από την Κίνα υπόκεινται σε μέγιστο δασμό 145%

Κίνα για δασμούς: «Δεν θα πέσει δα και ο ουρανός να μας πλακώσει»
Η Κίνα δεν τρομάζει από τον εμπορικό πόλεμο με τις ΗΠΑ και βασίζεται στην «τεράστια εσωτερική αγορά» των 1,4 δισ. καταναλωτών

Τράπεζες: Τα γραφεία συναλλαγών βγάζουν τρελό χρήμα από το χάος των δασμών του Τραμπ
Οι τράπεζες Goldman Sachs, JPMorgan και Morgan Stanley σημείωσαν τεράστια άλματα στα έσοδα από συναλλαγές