Οικονομική βοήθεια ύψους 2 δισεκατομμυρίων δολαρίων σε περισσότερους από 43.000 αγρότες, κτηνοτρόφους και ιδιοκτήτες δασικών εκτάσεων που αντιμετώπισαν διακρίσεις στο παρελθόν στα προγράμματα δανεισμού αγροτικών εκμεταλλεύσεων του οργανισμού, αποφασισε να χορηγήσει το υπουργείο Γεωργίας των ΗΠΑ.
ΗΠΑ: Απογοήτευσαν τα αποτελέσματα για την απασχόληση
Ο νόμος για τη μείωση του πληθωρισμού διέθεσε 2,2 δισεκατομμύρια δολάρια για τις πληρωμές λόγω διακρίσεων. Επί δεκαετίες, οι μαύροι αγρότες και άλλες υποεκπροσωπούμενες ομάδες στη γεωργία ισχυρίζονταν ότι υπήρχε προκατάληψη στα προγράμματα αγροτικών δανείων του οργανισμού.
“Για πάρα πολύ καιρό, πολλοί αγρότες και κτηνοτρόφοι βίωναν διακρίσεις στα προγράμματα αγροτικών δανείων και δεν είχαν την ίδια πρόσβαση σε ομοσπονδιακούς πόρους και υποστήριξη”, ανέφερε σε δήλωσή του ο πρόεδρος Τζο Μπάιντεν.
Στους δικαιούχους των πληρωμών περιλαμβάνονται περισσότεροι από 23.000 άνθρωποι που έχουν ή είχαν στο παρελθόν γεωργική εκμετάλλευση και άλλοι 20.000 που ανέφεραν ότι δεν μπόρεσαν να έχουν γεωργική εκμετάλλευση λόγω διακρίσεων στη διαδικασία δανείων του υπουργείου Γεωργίας (USDA).
Τα αγροτικά δάνεια από το USDA θεωρούνται συχνά η τελευταία λύση για τους αγρότες που δυσκολεύονται να έχουν πρόσβαση σε πίστωση από τις παραδοσιακές τράπεζες.
Δάνεια με υψηλότερα επιτόκια
Παραδείγματα τύπων διακρίσεων που αντιμετωπίζουν οι αγρότες θα μπορούσαν να περιλαμβάνουν τη λήψη υψηλότερων επιτοκίων, την έγκριση ενός δανείου πολύ αργά κατά τη διάρκεια της γεωργικής περιόδου ή την έλλειψη βοήθειας από τους υπαλλήλους δανείων, δήλωσε ο υπουργός Γεωργίας Τομ Βίλσακ στους δημοσιογράφους σε τηλεδιάσκεψη.
Το USDA λειτουργούσε με έλλειμμα εμπιστοσύνης με πολλούς από τους πελάτες και τους δυνητικούς πελάτες μας”, δήλωσε. «Δεν αισθάνονταν ότι τα προγράμματά μας ήταν σχεδιασμένα γι’ αυτούς, και σε πολλές περιπτώσεις είχαν δίκιο».
Το USDA άρχισε να δέχεται αιτήσεις για τα χρήματα τον περασμένο Ιούλιο. Οι αγρότες έπρεπε να περιγράψουν λεπτομερώς τις εμπειρίες τους από διακρίσεις από το προσωπικό του USDA και τις συνέπειες που βίωσαν ως αποτέλεσμα.
Το USDA δεν παρείχε δημογραφικά στοιχεία για τους αγρότες που έλαβαν πληρωμές, σύμφωνα με το Reuters.
Latest News
Αλουμίνιο και LNG στο επόμενο πακέτο κυρώσεων κατά της Ρωσίας - Τι μελετούν οι Βρυξέλλες
Η Ευρωπαϊκή Ένωση μελετά νέο πακέτο με κυρώσεις κατά της Μόσχας που θα στοχεύουν στην ενεργειακή της βιομηχανία
Πώς η Ταϊλάνδη μετατρέπεται σε πόλο έλξης παγκόσμιων επενδύσεων
Η Ταϊλάνδη έχει δηλώσει ότι διερευνά την προσφορά νέων κινήτρων για να προσελκύσει παγκόσμιες εταιρείες
H εκστρατεία των 30 δισ. για απαλλαγή των social media από τον έλεγχο των δισεκατομμυριούχων
Ηγέτες της τεχνολογίας, συμπεριλαμβανομένου ενός πρώτου επενδυτή στο Facebook, ξεκινούν μια καμπάνια για ανεξάρτητα soial media.
Όλα τα Walmart είναι... μπλε - Γιατί προχώρησε σε rebranding
Η Walmart κατάφερε να εξελιχθεί και στο θέμα της εικόνας της - Η πρώτη διαδικασία rebranding εδώ και δύο δεκαετίες
Πώς η ΑΙ αυξάνει την χρήση του φυσικού αερίου
Οι κλιματικοί στόχοι κινδυνεύουν καθώς η Big Tech στρέφεται στο φυσικό αέριο για να τροφοδοτήσει τη ζήτηση ενέργειας
Οι θεριακλήδες της Κίνας και τα φορολογικά έσοδα του Σι Τζινπίνγκ
Το 7% των εσόδων της κεντρικής κυβέρνησης προέρχονται από την φορολόγηση της China National Tobacco Corporation, η οποία κατέχει το μονοπώλιο καπνού
Οι «χρησμοί» του πανίσχυρου CEO της BofA για το 2025 - Τραμπ, τράπεζες και κλίμα
Ο CEO της BofA, Μπράιαν Μόινιχαν, έχει αναδειχθεί σε μια ήρεμη δύναμη της Wall Street
Γιατί η ισορροπία δυνάμεων στην αγορά εργασίας γέρνει και πάλι προς τα αφεντικά
Με την αγορά εργασίας λιγότερο σφιχτή, οι εργαζόμενοι αντιμετωπίζουν εντολές επιστροφής στο γραφείο, μικρότερα μπόνους και όχι άλλες ημέρες ασθενείας για κατοικίδια
Μια νέα Berkshire Hathaway του Warren Buffett θέλει να «χτίσει» ο Bill Ackman
Πολλοί οπαδοί του Ackman περίμεναν εδώ και καιρό ότι είτε θα συγχωνεύσει το hedge fund του με την Howard Hughes ή απλώς θα το αποκτήσει
Ο νέος πονοκέφαλος στις αεροπορικές εταιρείες - Ψάχνουν και δεν βρίσκουν αεροπλάνα
Έρευνα της PwC αποκαλύπτει ότι η ζήτηση για αεροπορικά ταξίδια ξεπερνά τη δυνατότητα των αερομεταφορέων να αυξήσουν τον στόλο τους