Τα έσοδα από τις εξαγωγές των πλοίων που κατασκευάζονται στα ναυπηγεία της επαρχίας Τσιανγκσού, που βρίσκεται στην ανατολική Κίνα, έφτασαν στα 50,02 δισεκατομμύρια γιουάν (6,41 δισεκατομμύρια ευρώ) στο πρώτο εξάμηνο του 2024, με ετήσια αύξηση 72,1%, καταλαμβάνοντας την πρώτη θέση στην Κίνα, σύμφωνα με τα στοιχεία των τοπικών τελωνειακών αρχών.
Ναυτιλία: 9 από τα 10 πιο πολυσύχναστα λιμάνια του κόσμου βρίσκονται στην Ασία
Σύμφωνα με το ΑΠΕ – ΜΠΕ, η οικονομική αξία των εξαγωγών πλοίων από την αναφερόμενη επαρχία αντιστοιχούσε σε ποσοστό 34,1% των συνολικών κινεζικών εξαγωγών πλοίων κατά την ίδια χρονική περίοδο, όπως δείχνουν τα στοιχεία των τελωνείων στην επαρχιακή πρωτεύουσα Ναντσίνγκ.
Η Τσιανγκσού έχει εδραιωθεί ως ένα κέντρο ναυπήγησης πλοίων στην περιοχή, κατασκευάζοντας μία ευρεία γκάμα πλοίων, από τεχνολογικά εξελιγμένα κρουαζιερόπλοια, πλοία μεταφοράς εμπορευμάτων, πλοία μεταφοράς οχημάτων (ro-ro), πλοία μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG), αλλά και πλοία εγκατάστασης ανεμογεννητριών.
Παγκόσμια κυριαρχία
Να σημειωθεί πως τα κινεζικά ναυπηγεία διαδραματίζουν κυρίαρχο ρόλο στη δραστηριότητα των νεότευκτων πλοίων και αντιπροσωπεύουν το 60% του συνόλου των παραγγελιών ή του «βιβλίου παραγγελιών», όπως λέγεται στη ναυτική διάλεκτο.
Κίνα: Παγκόσμια πρωτιά στη ναυπήγηση νέων πλοίων
Ο ναυλομεσιτικός οίκος Xclusiv κατέγραψε σε ποιες ναυπηγικές χώρες κατασκευάζονται αυτή τη στιγμή τα περισσότερα πλοία στις τέσσερις βασικές κατηγορίες, που είναι τα πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου (bulk carriers), τα δεξαμενόπλοια (tankers), τα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων (containerships) και τα πλοία μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου και υγραερίου (Gas Carriers).
Οπως προέκυψε από τη μελέτη, το 67% των υπό παραγγελία bulk carriers κατασκευάζεται στην Κίνα, ενώ τα βιβλία παραγγελιών δεξαμενοπλοίων και εμπορευματοκιβωτίων έχουν παρόμοια ποσοστά, 65% και 64% αντίστοιχα. Τα κινεζικά ναυπηγεία κατέχουν μερίδιο αγοράς 33% στο βιβλίο παραγγελιών των Gas Carriers καταλαμβάνοντας όμως στον τομέα αυτόν τη δεύτερη θέση με τους Κορεάτες να έχουν τα πρωτεία. Από τα σχεδόν 2.000 πλοία που έχουν παραγγελθεί στην Κίνα, το 41,5% είναι bulk carriers, ενώ τα Tankers, τα Containerships και τα Gas carriers αντιστοιχούν στο 27,5%, 21,1% και 9,6% αντίστοιχα.
Latest News
Η CrowdStrike απορρίπτει τους ισχυρισμούς της Delta Air Lines
Η CrowdStrike αναρωτιέται γιατί η Delta απέρριψε τη δωρεάν επιτόπια βοήθεια
G7 για τον κίνδυνο ανάφλεξης στη Μέση Ανατολή: Όχι στα αντίποινα
H G7 καλεί με δήλωσή της «για μια ακόμα φορά όλα τα εμπλεκόμενα μέρη να μην συνεχίσουν τον καταστροφικό κύκλο της βίας των αντιποίνων
Deal €900 εκατ. - Η Societe Generale πουλά τις δραστηριότητες διαχείρισης πλούτου σε Βρετανία και Ελβετία
Η Societe Generale βρίσκεται σε διαδικασία εξυγίανσης και ξεφορτώνεται σιγά σιγά λιγότερο επικερδείς δραστηριότητές της
Πώς αντιδρούν οι επενδυτές της Apple στο μαζικό ξεπούλημα του Μπάφετ
Η πώληση πραγματοποιήθηκε κατά τη διάρκεια μιας τρομερής πορείας στο χρηματιστήριο που οδήγησε τις μετοχές της Apple κατά 23% υψηλότερα
Νέο πλήγμα για τον κολοσσό της Evergrande - Σε διαδικασία πτώχευσης ο τομέας EV
Η China Evergrande New Energy Vehicle Group ανακοίνωσε ότι οι θυγατρικές έχουν εισέλθει σε διαδικασίες πτώχευσης και αναδιοργάνωσης
«Ανόητη» η Fed που δεν έχει μειώσει τα επιτόκια - Βολές Μασκ κατά Πάουελ
Ο Ίλον Μασκ καλεί την Ομοσπονδιακή Τράπεζα των Ηνωμένων Πολιτειών να προχωρήσει άμεσα σε μείωση των επιτοκίων της
H Snickers φλερτάρει με τα Pringles - Ποιες είναι οι επόμενες κινήσεις της Mars
Η Kellanova έχει γίνει εύκολος στόχος εξαγοράς και η Mars είναι ένας από τους μνηστήρες που φαίνεται να μπαίνουν στο παιχνίδι
Η «γερακίσια» μεταστροφή της BoJ
Υπάρχει έντονη ανησυχία στην Ιαπωνία για την πορεία του πληθωρισμού κι αυτό αποτυπώνεται στα πρακτικά της BoJ
Στα θρανία του Μασκ - Πότε ανοίγει... το σχολείο του εκκεντρικού μεγιστάνα
Επικεντρωμένο στην επιστήμη, την τεχνολογία, τη μηχανική και τα μαθηματικά, το σχολείο είναι διάδοχος ενός μη κερδοσκοπικού σχολείου που ιδρύθηκε από τον Mασκ το 2014
Η νέα στρατηγική που «ζυμώνει» η Domino's στοχεύοντας σε τζίρο 1 δισ.
Η νέα στρατηγική της Domino's, του βασιλιά της πίτσας, για να πετύχει περισσότερες πωλήσεις