Τα έσοδα από τις εξαγωγές των πλοίων που κατασκευάζονται στα ναυπηγεία της επαρχίας Τσιανγκσού, που βρίσκεται στην ανατολική Κίνα, έφτασαν στα 50,02 δισεκατομμύρια γιουάν (6,41 δισεκατομμύρια ευρώ) στο πρώτο εξάμηνο του 2024, με ετήσια αύξηση 72,1%, καταλαμβάνοντας την πρώτη θέση στην Κίνα, σύμφωνα με τα στοιχεία των τοπικών τελωνειακών αρχών.
Ναυτιλία: 9 από τα 10 πιο πολυσύχναστα λιμάνια του κόσμου βρίσκονται στην Ασία
Σύμφωνα με το ΑΠΕ – ΜΠΕ, η οικονομική αξία των εξαγωγών πλοίων από την αναφερόμενη επαρχία αντιστοιχούσε σε ποσοστό 34,1% των συνολικών κινεζικών εξαγωγών πλοίων κατά την ίδια χρονική περίοδο, όπως δείχνουν τα στοιχεία των τελωνείων στην επαρχιακή πρωτεύουσα Ναντσίνγκ.
Η Τσιανγκσού έχει εδραιωθεί ως ένα κέντρο ναυπήγησης πλοίων στην περιοχή, κατασκευάζοντας μία ευρεία γκάμα πλοίων, από τεχνολογικά εξελιγμένα κρουαζιερόπλοια, πλοία μεταφοράς εμπορευμάτων, πλοία μεταφοράς οχημάτων (ro-ro), πλοία μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG), αλλά και πλοία εγκατάστασης ανεμογεννητριών.
Παγκόσμια κυριαρχία
Να σημειωθεί πως τα κινεζικά ναυπηγεία διαδραματίζουν κυρίαρχο ρόλο στη δραστηριότητα των νεότευκτων πλοίων και αντιπροσωπεύουν το 60% του συνόλου των παραγγελιών ή του «βιβλίου παραγγελιών», όπως λέγεται στη ναυτική διάλεκτο.
Κίνα: Παγκόσμια πρωτιά στη ναυπήγηση νέων πλοίων
Ο ναυλομεσιτικός οίκος Xclusiv κατέγραψε σε ποιες ναυπηγικές χώρες κατασκευάζονται αυτή τη στιγμή τα περισσότερα πλοία στις τέσσερις βασικές κατηγορίες, που είναι τα πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου (bulk carriers), τα δεξαμενόπλοια (tankers), τα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων (containerships) και τα πλοία μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου και υγραερίου (Gas Carriers).
Οπως προέκυψε από τη μελέτη, το 67% των υπό παραγγελία bulk carriers κατασκευάζεται στην Κίνα, ενώ τα βιβλία παραγγελιών δεξαμενοπλοίων και εμπορευματοκιβωτίων έχουν παρόμοια ποσοστά, 65% και 64% αντίστοιχα. Τα κινεζικά ναυπηγεία κατέχουν μερίδιο αγοράς 33% στο βιβλίο παραγγελιών των Gas Carriers καταλαμβάνοντας όμως στον τομέα αυτόν τη δεύτερη θέση με τους Κορεάτες να έχουν τα πρωτεία. Από τα σχεδόν 2.000 πλοία που έχουν παραγγελθεί στην Κίνα, το 41,5% είναι bulk carriers, ενώ τα Tankers, τα Containerships και τα Gas carriers αντιστοιχούν στο 27,5%, 21,1% και 9,6% αντίστοιχα.
Latest News
Σύμφωνα με τις προβλέψεις αυξήθηκε ο αμερικανικός πληθωρισμός χονδρικής
Το υψηλότερο κόστος των υπηρεσιών τροφοδότησε την αύξηση
«Άσκηση διαχείρισης κινδύνου» η μείωση στα επιτόκια - Τι δείχνουν τα πρακτικά της ΕΚΤ
Στην τελευταία συνεδρίαση της ΕΚΤ τα γεράκια της πολιτικής πείστηκαν και είπαν το «ναι» στη μείωση του κόστους δανεισμού
Ben & Jerry's: Καταγγέλει τη μητρική Unilever για «φίμωση» στο θέμα της Γάζας
Τι αναφέρει στην αγωγή της η Ben & Jerry's - Η αγωγή είναι το τελευταίο επεισόδιο των εντάσεων που υποβόσκουν εδώ και καιρό μεταξύ τους
«Βουτιά» στη βιομηχανική παραγωγή της ευρωζώνης τοπν Σεπτέμβριο - Πόσο μειώθηκε στην Ελλάδα
Συγκρίνοντας τον Σεπτέμβριο με τον Αύγουστο 2024, η βιομηχανική παραγωγή μειώθηκε κατά 2,0% στη ζώνη του ευρώ και στην ΕΕ
Σε τεντωμένο σκοινί η Ευρώπη - Το στοίχημα της ανάπτυξης στη σκιά του Τραμπ
Η ευρωζώνη δεν μπορεί να έχει «και την πίτα ολόκληρη και τον σκύλο χορτάτο», προειδοποιούν οι αναλυτές - Πώς θα «φτάσει» τις ΗΠΑ
Αντίο με αποζημίωση!
Για πρώτη φορά στην ιστορία η ισπανική νομοθεσία προβλέπει ότι οι εργαζόμενοι μπορούν να αποχωρούν άμεσα και με αποζημίωση σε περίπτωση μη καταβολής μισθών
Κατά μέτωπον επίθεση Amazon σε Temu και Shein - Η πρόκληση του Amazon Haul
Το Amazon Haul ήρθε για να «χτυπήσει» τις χαμηλές τιμές που δίνουν οι κινεζικές πλατφόρμες - Το πείραμα της Amazon και το πρόβλημα με τις αποστολές
Η Γερμανία απαγορεύει την εισαγωγή ρωσικού LNG μέσω λιμανιών της
Το υπουργείο Οικονομίας δίνει εντολή στον τερματικό σταθμό εισαγωγής στη Γερμανία να αρνηθεί την προγραμματισμένη αποστολή LNG
Χωρίς... «ταραμασαλάτα» τα σούπερ μάρκετ στη Βρετανία - Τι έχει συμβεί
Η απεργία που έχει ξεκινήσει σε εργοστάσιο παραγωγής σαλτσών και ντιπ στην Αγγλία, έχει αφαιρέσει την νοστιμιά από το αγγλικό τραπέζι!
Η απεργία έληξε, τα δύσκολα παραμένουν για την Boeing
Η Boeing έλυσε τα εύκολα - Τώρα έρχονται τα πιο σκληρά, υπαρξιακά προβλήματα