
Με επιτυχία παρέλαβε η Capital Gas Ship Management Corp., τα τρία νεότευκτα πλοία μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου, (LNG) “Assos”, “Apostolos” and “Aktoras”, από τα ναυπηγεία Hyundai Heavy Industries της Νοτίου Κορέας.
Τα πλοία ιδίου τύπου με χωρητικότητα φορτίου 174.000 m3 χαρακτηρίζονται από εξαιρετική αποδοτικότητα, κινούνται με κινητήρες MAN MEGA και είναι εξοπλισμένα με τις πιο σύγχρονες τεχνολογίες, όπως συστήματα λίπανσης με αέρα, γεννήτριες άξονα και αυξημένα όρια πλήρωσης (άνω του 99%).
Βραβεία Ευκράντη: Στην Capital Gas το βραβείο Τεχνολογικής Καινοτομίας
Θέτουν ένα σημείο αναφοράς με τον ιδιαίτερα χαμηλό περιβαλλοντικό αντίκτυπό τους. Αυτό το επιτυγχάνουν με τη χρήση τεχνολογιών αιχμής που έχουν σχεδιαστεί για την ελαχιστοποίηση της διαρροής μεθανίου και τη σημαντική μείωση των εκπομπών CO2, καθιστώντας τα ως τις πιο οικολογικά αποδοτικές προσθήκες στον παγκόσμιο στόλο.
Πρόκειται για τα τρία από τα δεκαοκτώ πλοία LNG που παραδίδονται στην Capital Gas στο διάστημα μεταξύ 2020 και 2027.
Στις εορταστικές τελετές παράδοσης παρευρέθηκαν υψηλόβαθμοι αξιωματούχοι της Capital Gas, της HHI και άλλων οργανισμών και εταιρειών.
Η Capital Gas Ship Management Corp. είναι μια εταιρεία παροχής υπηρεσιών διαχείρισης πλοίων, η οποία διαχειρίζεται επί του παρόντος έναν στόλο 34 πλοίων, συμπεριλαμβανομένων 18 σύγχρονων πλοίων μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου, 8 πλοίων μεταφοράς υγραερίου, 4 πρωτοποριακών πλοίων μεταφοράς υγρού CO2 και 2 πλοίων μεταφοράς αμμωνίας διπλού καυσίμου VLAC (Very Large Ammonia Carriers) με συνολική μεταφορική ικανότητα περίπου 4 εκατομμυρίων κυβικών μέτρων.
Ο υπό διαχείριση στόλος περιλαμβάνει πλοία της εισηγμένης στο Nasdaq, Capital Product Partners L.P. Η Capital Gas στελεχώνεται από εξειδικευμένο προσωπικό με εκτεταμένη τεχνογνωσία και εμπειρία στο φυσικό αέριο, από τον αρχικό σχεδιασμό και την επίβλεψη της ναυπήγησης νέων πλοίων έως τη λειτουργία και την τεχνική διαχείριση.


Latest News

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες

Εμπορικός Πόλεμος: Οι ακυρώσεις κινεζικών φορτηγών πλοίων μόλις άρχισαν
Ο αριθμός των ακυρωμένων δρομολογίων φορτηγών πλοίων από την Κίνα αυξάνεται, καθώς οι θαλάσσιοι μεταφορείς προσπαθούν να διαχειριστούν την υποχώρηση των παραγγελιών λόγω του εμπορικού πολέμου και των δασμών

Ποιοι τομείς έδωσαν τα νέα ρεκόρ εσόδων σε ΟΛΠ και ΟΛΘ το 2024
Για πρώτη φορά το αντάλλαγμα από τις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του λιμανιού του Πειραιά ήταν μειωμένο

ΟΛΠ Α.Ε.: Το λιμάνι του Πειραιά σε ετοιμότητα για την αυξημένη πασχαλινή κίνηση με νέα έργα και παρεμβάσεις
Ήδη έχουν ολοκληρωθεί σειρά αναβαθμίσεων στις υποδομές του λιμένα Πειραιά

Εσπασε το φράγμα των 900 πλοίων η MSC - H σύγκριση με την Maersk
Η MSC ανακοίνωσε ότι ο στόλος της έχει συνολική χωρητικότητα 6,47 εκατ. teu, σχεδόν 1 εκατ. περισσότερα από τη δεύτερη στην κατάταξη AP Moller-Maersk

Κικίλιας: Η μείωση των λιμενικών τελών από 1η Μαΐου θα περάσει απευθείας στα εισιτήρια
Για συγκράτηση ή και μείωση των τιμών έκανε λόγο ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Βασίλης Κικίλιας, από το λιμάνι του Πειραιά

Η μεταβλητότητα παραμένει το κυρίαρχο στοιχείο για τα δεξαμενόπλοια
Η πτώση για τα δεξαμενόπλοι μπορεί να μην είναι άμεση - Οι ανισορροπίες στην προσφορά και στη ζήτηση πετρελαίου θα παραμένουν παράλληλα με τις ευκαιρίες

Capital Clean Energy Carriers: Καθέλκυση του μεγαλύτερου στην ιστορία πλοίου μεταφοράς υγρού διοξειδίου του άνθρακα
Κατασκευάζεται από τα Κορεάτικα ναυπηγεία HD Hyundai Mipo και διαθέτει χωρητικότητα 22.000 κ.μ.