Με επιτυχία παρέλαβε η Capital Gas Ship Management Corp., τα τρία νεότευκτα πλοία μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου, (LNG) “Assos”, “Apostolos” and “Aktoras”, από τα ναυπηγεία Hyundai Heavy Industries της Νοτίου Κορέας.
Τα πλοία ιδίου τύπου με χωρητικότητα φορτίου 174.000 m3 χαρακτηρίζονται από εξαιρετική αποδοτικότητα, κινούνται με κινητήρες MAN MEGA και είναι εξοπλισμένα με τις πιο σύγχρονες τεχνολογίες, όπως συστήματα λίπανσης με αέρα, γεννήτριες άξονα και αυξημένα όρια πλήρωσης (άνω του 99%).
Βραβεία Ευκράντη: Στην Capital Gas το βραβείο Τεχνολογικής Καινοτομίας
Θέτουν ένα σημείο αναφοράς με τον ιδιαίτερα χαμηλό περιβαλλοντικό αντίκτυπό τους. Αυτό το επιτυγχάνουν με τη χρήση τεχνολογιών αιχμής που έχουν σχεδιαστεί για την ελαχιστοποίηση της διαρροής μεθανίου και τη σημαντική μείωση των εκπομπών CO2, καθιστώντας τα ως τις πιο οικολογικά αποδοτικές προσθήκες στον παγκόσμιο στόλο.
Πρόκειται για τα τρία από τα δεκαοκτώ πλοία LNG που παραδίδονται στην Capital Gas στο διάστημα μεταξύ 2020 και 2027.
Στις εορταστικές τελετές παράδοσης παρευρέθηκαν υψηλόβαθμοι αξιωματούχοι της Capital Gas, της HHI και άλλων οργανισμών και εταιρειών.
Η Capital Gas Ship Management Corp. είναι μια εταιρεία παροχής υπηρεσιών διαχείρισης πλοίων, η οποία διαχειρίζεται επί του παρόντος έναν στόλο 34 πλοίων, συμπεριλαμβανομένων 18 σύγχρονων πλοίων μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου, 8 πλοίων μεταφοράς υγραερίου, 4 πρωτοποριακών πλοίων μεταφοράς υγρού CO2 και 2 πλοίων μεταφοράς αμμωνίας διπλού καυσίμου VLAC (Very Large Ammonia Carriers) με συνολική μεταφορική ικανότητα περίπου 4 εκατομμυρίων κυβικών μέτρων.
Ο υπό διαχείριση στόλος περιλαμβάνει πλοία της εισηγμένης στο Nasdaq, Capital Product Partners L.P. Η Capital Gas στελεχώνεται από εξειδικευμένο προσωπικό με εκτεταμένη τεχνογνωσία και εμπειρία στο φυσικό αέριο, από τον αρχικό σχεδιασμό και την επίβλεψη της ναυπήγησης νέων πλοίων έως τη λειτουργία και την τεχνική διαχείριση.
Latest News
Επενδύσεις σε υποδομές και όχι τέλη - Το μήνυμα της MSC για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας
Ο επικεφαλής της MSC στάθηκε στην ανάγκη αναβάθμισης των υποδομών στα λιμάνια - Kρουαζιέρες με home port τον Πειραιά όλο τον χειμώνα
Στοχευμένα μέτρα για τον «σκιώδη στόλο» της Ρωσίας
Με ψήφισμά τους οι ευρωβουλευτές ζητούν επιπλέον κυρώσεις και τερματισμό των εισαγωγών ρωσικών ορυκτών καυσίμων στην ΕΕ
Κωνσταντίνος Καπετανάκης: Τα εναλλακτικά καύσιμα είναι είδος εν ανεπαρκεία
Η ναυτιλία μπαίνει σε μια εποχή πολλαπλών καυσίμων, μόλις υπάρξουν επαρκείς ποσότητες, λέει ο πρόεδρος της International Bunker Industry Association (IBIA), Κωνσταντίνος Καπετανάκης
Celestyal: Επιπλέον 47 καμπίνες στο Celestyal Discovery
Η Celestyal ανακοινώνει επίσης τη σημαντική ενίσχυση των παροχών στις premium καμπίνες του στόλου της
Επενδύσεις 2 δισ. «υπόσχεται» ο Στυλιανίδης στα λιμάνια και ακτοπλοΐα
Τις εξαγγελίες του υπουργού τις υποδέχεται θετικά ο κλάδος της ακτοπλοΐας
Στυλιανίδης: Δεσμευόμαστε να προωθήσουμε πρωτοβουλίες στο τρίπτυχο ασφάλεια-εκσυγχρονισμός-αναδιάρθρωση
Ο Χρήστος Στυλιανίδης επισήμανε ότι η ενίσχυση της ασφάλειας στις θαλάσσιες συγκοινωνίες αποτελεί κύρια προτεραιότητα του υπουργείου
Δεμένα τα πλοία στις 20 Νοεμβρίου – Τα αιτήματα
Χωρίς πλοία θα παραμείνει η χώρα στις 20 Νοεμβρίου για ένα εικοσιτετράωρο, λόγω της συμμετοχής της ΠΝΟ σε απεργία
Βαρδής Βαρδινογιάννης: Από τους Καλούς Λιμένες, στην ναυτιλιακή αυτοκρατορία
Από τη ΣΕΚΑ της μίας «μάνας» ξεκίνησε η αυτοκρατορία της οικογένειας - Ο Βαρδής Βαρδινογιάννης και η Avin International
Η Κίνα το μεγαλύτερο ναυπηγείο του κόσμου
Η Κίνα είναι μακράν η μεγαλύτερη ναυπηγική δύναμη του πλανήτη
Μεγάλες ευκαιρίες απασχόλησης στη γαλάζια οικονομία
Η γαλάζια οικονομία περιλαμβάνει όλες τις οικονομικές δραστηριότητες οι οποίες σχετίζονται με τους ωκεανούς, τις θάλασσες και τους υδάτινους όγκους