Με επιτυχία παρέλαβε η Capital Gas Ship Management Corp., τα τρία νεότευκτα πλοία μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου, (LNG) “Assos”, “Apostolos” and “Aktoras”, από τα ναυπηγεία Hyundai Heavy Industries της Νοτίου Κορέας.
Τα πλοία ιδίου τύπου με χωρητικότητα φορτίου 174.000 m3 χαρακτηρίζονται από εξαιρετική αποδοτικότητα, κινούνται με κινητήρες MAN MEGA και είναι εξοπλισμένα με τις πιο σύγχρονες τεχνολογίες, όπως συστήματα λίπανσης με αέρα, γεννήτριες άξονα και αυξημένα όρια πλήρωσης (άνω του 99%).
Βραβεία Ευκράντη: Στην Capital Gas το βραβείο Τεχνολογικής Καινοτομίας
Θέτουν ένα σημείο αναφοράς με τον ιδιαίτερα χαμηλό περιβαλλοντικό αντίκτυπό τους. Αυτό το επιτυγχάνουν με τη χρήση τεχνολογιών αιχμής που έχουν σχεδιαστεί για την ελαχιστοποίηση της διαρροής μεθανίου και τη σημαντική μείωση των εκπομπών CO2, καθιστώντας τα ως τις πιο οικολογικά αποδοτικές προσθήκες στον παγκόσμιο στόλο.
Πρόκειται για τα τρία από τα δεκαοκτώ πλοία LNG που παραδίδονται στην Capital Gas στο διάστημα μεταξύ 2020 και 2027.
Στις εορταστικές τελετές παράδοσης παρευρέθηκαν υψηλόβαθμοι αξιωματούχοι της Capital Gas, της HHI και άλλων οργανισμών και εταιρειών.
Η Capital Gas Ship Management Corp. είναι μια εταιρεία παροχής υπηρεσιών διαχείρισης πλοίων, η οποία διαχειρίζεται επί του παρόντος έναν στόλο 34 πλοίων, συμπεριλαμβανομένων 18 σύγχρονων πλοίων μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου, 8 πλοίων μεταφοράς υγραερίου, 4 πρωτοποριακών πλοίων μεταφοράς υγρού CO2 και 2 πλοίων μεταφοράς αμμωνίας διπλού καυσίμου VLAC (Very Large Ammonia Carriers) με συνολική μεταφορική ικανότητα περίπου 4 εκατομμυρίων κυβικών μέτρων.
Ο υπό διαχείριση στόλος περιλαμβάνει πλοία της εισηγμένης στο Nasdaq, Capital Product Partners L.P. Η Capital Gas στελεχώνεται από εξειδικευμένο προσωπικό με εκτεταμένη τεχνογνωσία και εμπειρία στο φυσικό αέριο, από τον αρχικό σχεδιασμό και την επίβλεψη της ναυπήγησης νέων πλοίων έως τη λειτουργία και την τεχνική διαχείριση.
Latest News
Dreyfus για ΟΛΘ: Δεν θα διαγράψουμε τις μετοχές από το Χρηματιστήριο Αθηνών
Τι αναφέρει η Leonidsport της οικογένειας Dreyfus στο ενημερωτικό δελτίο για την δημόσια πρόταση στον ΟΛΘ
Χρήστος Στυλιανίδης: Προς παράταση η «πράσινη μετάβαση» της ακτοπλοΐας
Ο κ. Στυλιανίδης είπε επίσης ότι στις Βρυξέλες συζητήθηκε και το θέμα της χρηματοδότησης των αγόνων γραμμών μέσω ΣΔΙΤ
Οι αμερικανικές κυρώσεις στο ρωσικό πετρέλαιο εκτινάσουν τις τιμές των ναύλων στα τάνκερ
Πολλά από τα πλοία που τέθηκαν υπό καθεστώς κυρώσεων αποτελούν μέρος του ρωσικού «σκιώδους στόλου», μετέφεραν πετρέλαιο σε Ινδία και Κίνα
Το 2,1% του ΟΛΘ απέκτησαν οι Dreyfus - Το τίμημα
Η Leonidsport Β.V απέκτησε 212.114 μετοχές του ΟΛΘ στις 13 Ιανουαρίου - Σε εξέλιξη η δημόσια προσφορά
Οι Dreyfus «πατάνε το κουμπί» – Αρχίζει η δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ
Ξεκινάει σήμερα η πρόταση της LeonidsPort για το 21% του μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΘ – Τα σενάρια και οι μετοχικές ισορροπίες
«Ριζικό λίφτινγκ» στις μαρίνες με επενδύσεις 180 εκατ. - Στα σκαριά πάνω από 40 project
Αναβαθμίζονται οι μαρίνες της χώρας και μαζί το τουριστικό προϊόν - Ποια projects εγκρίθηκαν, ποια απορρίφθηκαν
Στυλιανίδης: «Στηρίζουμε τις ευρωπαϊκές πρωτοβουλίες που ενισχύουν την ανταγωνιστικότητα της ναυτιλίας»
Ο υπουργός Ναυτιλίας Χρήστος Στυλιανίδης στις συναντήσεις του στις Βρυξέλλες ενημέρωσε, μεταξύ άλλων, για την εξέλιξη των έργων που χρηματοδοτούνται από την ΕΕ
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση
Σπάνε ρεκόρ οι ναυπηγήσεις νεότευκτων πλοίων - Στα 204 δισ. τα συμβόλαια
Στα ναυπηγεία το 2024 η ζήτηση για κατασκευές νέων πλοίων ήταν ισχυρή στο σύνολο και ανά ναυτιλιακό κλάδο, σύμφωνα με τον οίκο Clarksons