Με επιτυχία παρέλαβε η Capital Gas Ship Management Corp., τα τρία νεότευκτα πλοία μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου, (LNG) “Assos”, “Apostolos” and “Aktoras”, από τα ναυπηγεία Hyundai Heavy Industries της Νοτίου Κορέας.
Τα πλοία ιδίου τύπου με χωρητικότητα φορτίου 174.000 m3 χαρακτηρίζονται από εξαιρετική αποδοτικότητα, κινούνται με κινητήρες MAN MEGA και είναι εξοπλισμένα με τις πιο σύγχρονες τεχνολογίες, όπως συστήματα λίπανσης με αέρα, γεννήτριες άξονα και αυξημένα όρια πλήρωσης (άνω του 99%).
Βραβεία Ευκράντη: Στην Capital Gas το βραβείο Τεχνολογικής Καινοτομίας
Θέτουν ένα σημείο αναφοράς με τον ιδιαίτερα χαμηλό περιβαλλοντικό αντίκτυπό τους. Αυτό το επιτυγχάνουν με τη χρήση τεχνολογιών αιχμής που έχουν σχεδιαστεί για την ελαχιστοποίηση της διαρροής μεθανίου και τη σημαντική μείωση των εκπομπών CO2, καθιστώντας τα ως τις πιο οικολογικά αποδοτικές προσθήκες στον παγκόσμιο στόλο.
Πρόκειται για τα τρία από τα δεκαοκτώ πλοία LNG που παραδίδονται στην Capital Gas στο διάστημα μεταξύ 2020 και 2027.
Στις εορταστικές τελετές παράδοσης παρευρέθηκαν υψηλόβαθμοι αξιωματούχοι της Capital Gas, της HHI και άλλων οργανισμών και εταιρειών.
Η Capital Gas Ship Management Corp. είναι μια εταιρεία παροχής υπηρεσιών διαχείρισης πλοίων, η οποία διαχειρίζεται επί του παρόντος έναν στόλο 34 πλοίων, συμπεριλαμβανομένων 18 σύγχρονων πλοίων μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου, 8 πλοίων μεταφοράς υγραερίου, 4 πρωτοποριακών πλοίων μεταφοράς υγρού CO2 και 2 πλοίων μεταφοράς αμμωνίας διπλού καυσίμου VLAC (Very Large Ammonia Carriers) με συνολική μεταφορική ικανότητα περίπου 4 εκατομμυρίων κυβικών μέτρων.
Ο υπό διαχείριση στόλος περιλαμβάνει πλοία της εισηγμένης στο Nasdaq, Capital Product Partners L.P. Η Capital Gas στελεχώνεται από εξειδικευμένο προσωπικό με εκτεταμένη τεχνογνωσία και εμπειρία στο φυσικό αέριο, από τον αρχικό σχεδιασμό και την επίβλεψη της ναυπήγησης νέων πλοίων έως τη λειτουργία και την τεχνική διαχείριση.
Latest News
Capital Clean Energy Carriers: Αύξησε κατά 66% τα έσοδα στο τρίτο τρίμηνο του 2024
Η Capital Clean Energy Carriers ανακοίνωσε έσοδα 106 εκατ. δολ. για το τρίτο τρίμηνο του 2024 και τη διανομή μερίσματος 0,15 δολ. ανά μετοχή.
Πώς η κρουαζιέρα γέμισε τα ταμεία του Οργανισμού Λιμένος Κέρκυρας
Ο Οργανισμός για το λιμάνι Κέρκυρας ανακοίνωσε έσοδα 4,8 εκατ. ευρώ για το 2023 – Στα 420 τα κρουαζιερόπλοια την περασμένη χρονιά
IBIA: Ξεκάθαρος στόχος η απαλλαγή απο τις εκπομπές άνθρακα
Οι καιροί της πράσινης μετάβασης, δεν είναι μόνο πολύπλοκοι, προκλητικοί και συχνά απογοητευτικοί αλλά και ελπιδοφόροι και φιλόδοξοι, τόνισε ο πρόεδρος του IBIA
Σε εξαγορά εταιρείας που ελέγχει 18 τάνκερ προχώρησε ο Όμιλος Αγγελικούση
Πώς ο όμιλος Αγγελικούση θα αξιοποιήσει τη νέα επενδυτική κίνηση - Πότε θα ολοκληρωθεί το deal
Νέοι παίκτες εισέρχονται στη ναυτιλία - Πολύ λίγοι οι «μεγάλοι»
Τι είδε ο οίκος Xclusiv για την πορεία στη ναυτιλία του κλάδου δεξαμενοπλοίων και πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου
Τέλος στα «γέρικα σκαριά» στις άγονες ακτοπλοϊκές γραμμές
Πρόγραμμα χρηματοδότησης για την ακτοπλοία ωστε να αντικατασταθούν τα πλοία στις άγονες γραμμές, στοχεύει το υπουργείο Ναυτιλίας
Cosco – PCT: Yποτροφίες ύψους 2.500 ευρώ σε 4 πρωτοετείς φοιτήτριες στο Πέραμα
Η απονομή των υποτροφιών πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 2 Νοεμβρίου σε εορταστική εκδήλωση την οποία διοργάνωσε η PCT/COSCO
ΟΛΘ: Απορρίφθηκε από την Ενιαία Αρχή Δημοσίων Συμβάσεων η προσφυγή της Goldair
H Goldair έχει δικαίωμα δέκα ημερών να προσφύγει στο ΣτΕ για τον ΟΛΘ
Εκλογές ΗΠΑ: Ανησυχία για τα «εμπόδια που σηκώνονται στα σύνορα»
Με βάση το τι υπόσχονται οι δύο μονομάχοι η ναυτιλία αναμένεται να επηρεαστεί από οποιοδήποτε αποτέλεσμα, αλλού θετικά και αλλού αρνητικά
Τραυλού: Οι Έλληνες εφοπλιστές είναι διαχρονικά κοντά στα Σώματα Ασφαλείας
Η κ. Τραυλού παρέστη σε εκδήλωση κατά την οποία ο Μ. Χρυσοχοΐδη, τίμησε την ΕΕΕ για την δωρεά εξοπλισμού στη Διεύθυνση Τροχαίας Αττικής