Ο αθλητισμός ξεκαθαρίζει τις αλήθειες – ειδικά τις αγωνιστικές αλήθειες – του να είσαι άνθρωπος. Γι’ αυτό οι Ολυμπιακοί Αγώνες είναι ακαταμάχητοι, σύμφωνα με το yahoo finance.

Ολυμπιακοί Αγώνες: Αξίζουν τα λεφτά τους; Τι αποκαλύπτει think tank

Όλοι οι άνθρωποι στους Ολυμπιακούς Αγώνες είναι πρακτικά… υπεράνθρωποι. Ποιος δεν θα ήθελε να μελετήσει τα μαθήματα που μπορούμε να λάβουμε από αυτό το θέαμα;

Οι CEOs μπορούν να πάρουν μερικά επιχειρηματικά μαθήματα από τους Ολυμπιακούς Αγώνες:

Η λεπτή γραμμή μεταξύ επιτυχίας και αποτυχίας

Οι εταιρείες λατρεύουν να ισχυρίζονται ότι τα προϊόντα, οι υπηρεσίες και οι ικανότητές τους είναι παγκόσμιας κλάσης, αλλά είναι πραγματικά; Οι Ολυμπιακοί Αγώνες του Παρισιού αποδεικνύουν πόσο απίστευτα δύσκολο είναι να είσαι ανάμεσα στους καλύτερους του κόσμου. Σκεφτείτε να κολυμπήσετε. Στα 400 μέτρα ελεύθερο, ο Γερμανός Lukas Martens κέρδισε το χρυσό με χρόνο 3:41.78. Η Νοτιοκορεάτισσα Κιμ Γου-Μιν πήρε το χάλκινο με 3:42.50. Η διαφορά μεταξύ χρυσού μεταλλίου και κανενός μεταλλίου ήταν 0,3%.

Ή σκεφτείτε τον τελικό του τετραπλού σκιφ γυναικών – τετράτροχα σκάφη που αγωνίζονται για 2.000 μέτρα. Η ομάδα του Ηνωμένου Βασιλείου ακολούθησε την ομάδα της Ολλανδίας για 1.999 μέτρα, στη συνέχεια τράβηξε μπροστά στο τελευταίο μέτρο, κερδίζοντας με διαφορά 0,15 δευτερολέπτων. Η Γερμανία πήρε το χάλκινο. Η διαφορά μεταξύ χρυσού μεταλλίου και κανενός μεταλλίου ήταν 0,9%.

Πολλοί επιχειρηματικοί ηγέτες ισχυρίζονται ότι οι εταιρείες τους θα «φέρουν στο σπίτι το χρυσό» φέτος. Αυτό είναι υπέροχο, αλλά θυμηθείτε ότι πολλοί εξαιρετικοί αθλητές πήγαν στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Παρισιού και ήταν 98% ή 99% τόσο καλοί όσο οι καλύτεροι – και τελικά έμειναν με άδεια χέρια. Με κάθε τρόπο προσπαθήστε να φέρετε στην εταιρεία το χρυσό, αλλά μην αυταπατάσθε για το πόσο δύσκολο είναι.

Η αναλογία με τις επιχειρήσεις είναι προφανής, αλλά αυτό δεν εμποδίζει τους ηγέτες των επιχειρήσεων να την αγνοούν. Η Microsoft γελοιοποίησε το iPhone της Apple επειδή εισήγαγε οθόνη αφής και όχι πληκτρολόγιο. Τελικά η Microsoft γελοιοποιήθηκε . Το MySpace προϋπήρχε του Facebook, αλλά δεν συμβάδιζε με τις καινοτομίες του Facebook. Η Kodak πρωτοστάτησε στην ψηφιακή φωτογραφία, αλλά δεν μπορούσε να προβλέψει την τελική κυριαρχία της.

Οι εταιρείες με κλειστούς ορίζοντες μπορούν να φυτοζωούν για χρόνια. Οι αθλητές των Ολυμπιακών Αγώνων δεν μπορούν. Εκείνοι που μένουν πίσω έστω και λίγο… εξαφανίζονται– μια υπενθύμιση για τους ηγέτες των επιχειρήσεων, αν θελήσουν να πάρουν το μάθημα.

Στους Ολυμπιακούς Αγώνες, τα αστέρια είναι ορατά σε όλους

Στις εταιρείες, τα αστέρια δεν αντιμετωπίζονται πάντα σαν αστέρια. Ένας μάνατζερ είπε κάποτε: «Διαταράσσει την ομάδα. Πώς μπορείς να έχεις έναν τύπο δίπλα σε έναν άλλο που βγάζει 50% περισσότερα;» Αλλά αυτή η συλλογιστική είναι ένα μεγάλο πρόβλημα.

Η ενότητα

Για να δείτε γιατί, κοιτάξτε τις επαγγελματικές αθλητικές ομάδες. Η κυρίαρχη ομάδα στο Major League Baseball την τελευταία δεκαετία είναι οι Los Angeles Dodgers. Ένας από τους πιο ακριβοπληρωμένους παίκτες του, ο Tyler Glasnow, αμοίβεται ετησίως με 27.3 εκατομμύρια δολάρια. Ο Gavin Stone, είναι ένας από τους χαμηλότερα αμειβόμενους Dodgers, με μέση ετήσια αμοιβή 742,500 $. Δύο τύποι με την ίδια δουλειά και ο ένας πληρώνεται 37 φορές περισσότερο από τον άλλο. Με κάποιο τρόπο η ενότητα της ομάδας των Dodgers δεν καταστρέφεται – το αντίθετο μάλιστα.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Business of Sport
Το πρώτο Pop – Up American Space σε γήπεδο είναι στο Γ. Καραϊσκάκης: Χώρος εκπαίδευσης και κοινωνικής ένταξης
Business of Sport |

Το πρώτο Pop – Up American Space σε γήπεδο είναι στο Γ. Καραϊσκάκης: Χώρος εκπαίδευσης και κοινωνικής ένταξης

Το νέο «Pop-Up American Space» εγκαινίασαν στο γήπεδο «Γ. Καραϊσκάκης» ο πρέσβης των ΗΠΑ, Γιώργος Τσούνης, ο Πρόεδρος της ΠΑΕ Ολυμπιακός, Βαγγέλης Μαρινάκης και ο Δήμαρχος Πειραιά, Γιάννης Μώραλης