Σημαντική αύξηση στις προκρατήσεις, καθώς και τις κρατήσεις κατά τη διάρκεια του 2024 παρουσιάζουν τα ξενοδοχεία της Meliá Hotels International (MHI) στην Ελλάδα, με το ενδιαφέρον να παραμένει ισχυρό εν μέσω της τρέχουσας υψηλής τουριστικής περιόδου.
Τα τελευταία στοιχεία αποδεικνύουν τις επιδόσεις των ξενοδοχείων του ισπανικού Ομίλου στην Ελλάδα και συγκεκριμένα των Sol by Meliá Cosmopolitan Rhodes στη Ρόδο, Sol Marina Beach Crete και Hotel Blue Sea Beach Affiliated by Meliá στην Κρήτη, τα οποία ανήκουν στον Όμιλο Zeus Hotels, με τη Ρόδο να καταγράφει μια σημαντική αύξηση στις κρατήσεις της, ενώ στην Κρήτη οι επιδόσεις διαφέρουν ανά αγορά.
«Πέταξε» η επιβατική κίνηση – Τα αεροδρόμια «πρωταθλητές» [πίνακες]
Ειδικότερα και σύμφωνα με τα στοιχεία, η Ρόδος καταγράφει μια σημαντική αύξηση των κρατήσεών της με ποσοστό +177.61% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος. Παράλληλα, στην Κρήτη τα στοιχεία ποικίλουν ανά αγορά. Οι κρατήσεις από το Ηνωμένο Βασίλειο σημείωσαν άνοδο της τάξεως +177.61% στη Ρόδο, ενώ στην Κρήτη μειώθηκαν κατά 6.28%. Αντίθετα, παρατηρείται πτώση της επισκεψιμότητας από την αγορά της Γερμανίας με τις κρατήσεις να μειώνονται κατά 11.65% στην Κρήτη και κατά 13.55% στη Ρόδο. Αντίστοιχα, η γαλλική αγορά παρουσίασε μείωση κατά 10.21% στην Κρήτη και 14.98% στη Ρόδο.
Η Πολωνία, ωστόσο, παρουσιάζει μια εντυπωσιακή στροφή με αύξηση +300.00% των κρατήσεων στην Κρήτη, αν και στη Ρόδο σημειώνεται πτώση 21.76%. Αύξηση της επισκεψιμότητας από τις σκανδιναβικές χώρες παρατηρήθηκε στην Κρήτη κατά +21.24%, ενώ στη Ρόδο μειώθηκε κατά 25.61%. Σταθερή άνοδο, παράλληλα, καταγράφεται από τη Ρουμανία, με τις κρατήσεις να αυξάνονται κατά +20.55% στην Κρήτη και +20.39% στη Ρόδο.
Ο αριθμός των κρατήσεων μέσω διαδικτύου για την Ελλάδα είναι αυξημένος κατά +112% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι
Αναφορικά με τις προκρατήσεις μέχρι τις 31 Ιανουαρίου 2024, αυτές δείχνουν μια ισχυρή ανοδική τάση σε αρκετές αγορές. Η Ολλανδία κατέχει την πρωτοκαθεδρία με μία σημαντική αύξηση +142%, ενώ την ακολουθούν η Πολωνία με +91%, το Ηνωμένο Βασίλειο με +73%, το Βέλγιο με +62% και η Ρουμανία με +42%.
Επίσης, συνολικά ο αριθμός των κρατήσεων μέσω διαδικτύου για την Ελλάδα είναι αυξημένος κατά +112% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι, επισημαίνοντας την ενίσχυση της παρουσίας των ξενοδοχείων της Meliá στην ελληνική αγορά.
Οι προβλέψεις του Ομίλου για το 2024
Καθώς η τουριστική σεζόν βρίσκεται σε εξέλιξη, η Meliá Hotels International αναμένει ότι οι αγορές της Γερμανίας, του Ηνωμένου Βασιλείου, της Γαλλίας, της Πολωνίας και της Σκανδιναβίας θα είναι οι βασικοί παράγοντες ανάπτυξης για το 2024. Η γερμανική αγορά αναμένεται να διατηρήσει τις ισχυρές επιδόσεις της, ενώ η βρετανική συνεχίζει να δείχνει ελπιδοφόρα σημάδια ανάκαμψης και αυξημένου ενδιαφέροντος. Η Γαλλία αναμένεται να συμβάλει σημαντικά λόγω των ισχυρών ταξιδιωτικών της συνδέσεων, ενώ η Πολωνία, έχοντας φέτος μία σημαντική άνοδο, είναι πιθανό να διατηρήσει την ανοδική της τάση. Τέλος, η σκανδιναβική αγορά αναμένεται να παραμείνει σε υψηλά επίπεδα επισκεψιμότητας λόγω της προτίμησής της σε υψηλής ποιότητας ταξιδιωτικές εμπειρίες.
Διευρυμένη πελατειακή βάση στην Ευρώπη
Αναλύοντας τα online κανάλια, κυρίως το Meliá.com, διαπιστώνεται ότι το Ηνωμένο Βασίλειο παραμένει η κορυφαία αγορά στις κρατήσεις που πραγματοποιούνται σε όλο το δίκτυο της Meliá παγκοσμίως με ποσοστό 26%, ενώ ακολουθούν η Ισπανία με 22% και η Ελβετία με 11%. Το υπόλοιπο 43% των κρατήσεων προέρχεται από διάφορες ευρωπαϊκές χώρες, όπως η Γαλλία, η Γερμανία, η Ιταλία, το Βέλγιο και η Σουηδία, γεγονός που αποδεικνύει μια διεύρυνση του πελατολογίου και την επέκταση των δικτύων πώλησης.
Σταδιακή αύξηση στις κρατήσεις μέσω διαδικτυακών τουριστικών πρακτόρων
Άνοδος στις κρατήσεις σουιτών και superior rooms
Εντυπωσιακή, παράλληλα, είναι η αύξηση στις κρατήσεις των superior rooms και σουιτών, με αύξηση +343% στις σουίτες και +119% στα superior rooms συγκριτικά με πέρυσι, σύμφωνα με στοιχεία από τον Όμιλο Zeus Hotels. Αυτή η τάση αντικατοπτρίζει την προτίμηση των πελατών της Meliá για υψηλής ποιότητας διαμονή, συνεισφέροντας σημαντικά στα συνολικά έσοδα από πωλήσεις. Οι κρατήσεις superior δωματίων και σουιτών αποτελούν τη δεύτερη μεγαλύτερη πηγή εσόδων μετά τους διαδικτυακούς τουριστικούς πράκτορες. Επίσης, παρατηρείται σταδιακή αύξηση στις κρατήσεις μέσω διαδικτυακών τουριστικών πρακτόρων σε σύγκριση με τις παραδοσιακές μεθόδους κρατήσεων, γεγονός που αποτελεί σημαντική εξέλιξη για τους τουριστικούς προορισμούς της Μεσογείου.
«Ανυπομονούμε να καλωσορίσουμε περισσότερους επισκέπτες»
Ο Alfredo Aznar, Managing Director Δυτικής και Νότιας Ευρώπης της Meliá Hotels International, αναφέρει: «Είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι με τη σημαντική αύξηση των προκρατήσεων για το 2024. Η θετική τάση, η οποία παρατηρείται ακόμη και εν μέσω της high season, αποδεικνύει τη δύναμη και την ανθεκτικότητα του Ομίλου σε βασικές αγορές. Οι συνεχείς προσπάθειές μας για βελτίωση της εμπειρίας των επισκεπτών και οι στρατηγικές πρωτοβουλίες μας στον τομέα του marketing φαίνεται ότι αποδίδουν καρπούς. Ανυπομονούμε να καλωσορίσουμε περισσότερους επισκέπτες στα ξενοδοχεία μας στην Ελλάδα και να συνεχίσουμε να προσφέρουμε εξαιρετικές ταξιδιωτικές εμπειρίες».
Latest News
Καταγγελία στην Κομισιόν για τα μέτρα θηλιά στο Airbnb
Οι υπηρεσίες της Ευρωπαϊκής Επιτροπής έχουν εκφράσει τις ανησυχίες τους στις ισπανικές αρχές για τα Airbnb
Η ακρίβεια «πλήγωσε» Μύκονο και Σαντορίνη - Απώλειες για καταλύματα και εστίαση
Σαντορίνη και Μύκονος κατέγραψαν απώλειες στον τουρισμό τους καλοκαιρινούς μήνες - Τι αποκαλύπτουν τα στοιχεία
Το mega project των 800 εκατ. του Μπορίσοφ στην Ελούντα – To deal με τον Ralph Lauren
Πώς θα χρηματοδοτηθεί η τουριστική επένδυση του Elounda Hills του Ρώσου επιχειρηματία – Η προπώληση κατοικιών και η συνεργασία με εταιρεία του Ralph Lauren
Πάνω από 100 επενδυτές ψάχνουν ξενοδοχεία στην Αθήνα - Πώς ενισχύεται ο τουρισμός
Ο τουρισμός ενισχύεται με νέα ξενοδοχεία απο Wyndham - Ενδιαφέρον απο Highgate για την ελληνική αγορά - Η αξία του τοπικού management
Πού θα επενδύσει σε νέα ξενοδοχεία ο όμιλος Μήτση - Τι «βαθμό» πήρε το 2023
Ο Όμιλος Μήτση συνεχίζει να αναπτύσσεται στον ελληνικό τουρισμό - Τι λέει ο CEO της εταιρείας, Κώστας Μήτσης
Επενδύσεις σε υποδομές και όχι τέλη - Το μήνυμα της MSC για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας
Ο επικεφαλής της MSC στάθηκε στην ανάγκη αναβάθμισης των υποδομών στα λιμάνια - Kρουαζιέρες με home port τον Πειραιά όλο τον χειμώνα
Φλερτάρει με Καραϊβική και Μέση Ανατολή η Sani/Ikos – Νέο ξενοδοχείο στην Ισπανία
Παγκόσμια επέκταση σχεδιάζει ο όμιλος Sani/Ikos, όπως δήλωσε ο COO του Ομίλου Alexander Schneider σε συνέντευξη του στο γερμανική έκδοση FVW
Η Wyndham Hotels & Resorts στοχεύει στο άνοιγμα νέων ξενοδοχείων στην Ελλάδα
Ψήφος εμπιστοσύνης στον ελληνικό τουρισμό με διεύρυνση του δικτύου συνεργατών από την Wyndham Hotels & Resorts
Έκρηξη τουριστικών επενδύσεων στη Μήλο – Ποιοι επιχειρηματίες χτίζουν ξενοδοχεία
Η Μήλος συγκεντρώνει ισχυρό επενδυτικό ενδιαφέρον – Καταλύτης η αύξηση του τουριστικού ρεύματος
Σπάει το τουριστικό... άβατο η Σαντορίνη με τιμές για όλα τα βαλάντια
Πώς η Σαντορίνη προσπαθεί να ανακτήσει τη δυναμική στον τουρισμό και να επιστρέψει στην κορυφή - Το σχέδιο των φορέων