Επέκταση στο εξωτερικό με εφαλτήριο τη Ρουμανία, δρομολογεί η Funky Buddha.

Η ALTEX, εταιρεία της επιχειρηματικής οικογένειας Αλεξίου, που αναπτύσσει το εμπορικό σήμα, συνεχίζει την δυναμική της ανάπτυξη έχοντας ήδη εκκινήσει την λειτουργία 2 νέων εταιρικών καταστημάτων στο Golden Hall και στην Ρόδο.

Για το δεύτερο εξάμηνο του έτους έχει προγραμματιστεί το άνοιγμα 2 ακόμα Franchise καταστημάτων και ενός ακόμα εταιρικού στην Αττική.

Επίσης, η εταιρεία επεξεργάζεται τη σύσταση θυγατρικής στη Ρουμανία ώστε να λανσάρει τη μάρκα Funky Buddha στην αγορά της Ρουμανίας με το ίδιο επιχειρησιακό μοντέλο, δηλαδή ανάπτυξη δικτύου λιανικής, e-commerce και χονδρική πώληση.

Καλλυντικά: Τι σχεδιάζουν Hondos, Lili και Sephora

Ταυτόχρονα, η εταιρεία συνεχίζει να υλοποιεί το φιλόδοξο πλάνο επενδύσεων που άπτονται στον ψηφιακό μετασχηματισμό της, εκμεταλλευόμενη τις δράσεις του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, έχοντας υποβάλλει επιλέξιμες επενδύσεις άνω των 2 εκατ. ευρώ προς επιδότηση.

Ήδη, το πλάνο αυτό έχει υλοποιηθεί κατά το ήμισυ και η πρόβλεψη είναι ότι θα υλοποιηθεί πλήρως μέχρι το τέλος του 2026.

Τα κέρδη της Funky Buddha

Oι πωλήσεις της εταιρείας ενισχύθηκαν κατά 15,8% το 2023, αγγίζοντας τα 39,34 εκατ. ευρώ, έναντι 34 ,03 εκατ. ευρώ το προηγούμενο έτος, εξέλιξη που αποδίδεται στην επέκταση του δικτύου πωλήσεών της.

Παράλληλα, το μικτό κέρδος της Altex αυξήθηκε κατά 4,09%, διαμορφούμενο σε 60,16% το 2023 έναντι 56,07% το 2022.  Τα κέρδη EBITDA ενισχύθηκαν κατά 21,26%, αγγίζοντας τα 7,54 εκατ. ευρώ, από 6,22 εκατ. ευρώ το προηγούμενο έτος.

Κατά αναλογία, τα κέρδη προ φόρων της Altex διαμορφώθηκαν σε 2,87 εκατ. ευρώ το 2023, ενώ οι υποχρεώσεις της αυξήθηκαν σε 34,32 εκατ. ευρώ το 2023, από 24,52 εκατ. ευρώ το 2022, κυρίως λόγω της αναχρηματοδότησης του μακροπρόθεσμου δανεισμού της με ευνοϊκότερο επιτόκιο.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η εταιρεία διατηρεί περισσότερους από 300 πελάτες χονδρικής σε όλη την Ελλάδα τους οποίους προμηθεύει με τα δύο σήματα της Funky Buddha και Garage 55.

Παράλληλα, η ενίσχυση των εταιρικών καταστημάτων δίνει τη δυνατότητα παράλληλης ανάπτυξης της χονδρικής στα σημεία γεωγραφικής κάλυψης των καταστημάτων αυτών με ταυτόχρονη μεγιστοποίησης διείσδυσης της αγοράς και, παράλληλα, ραγδαίας αύξησης της αναγνωρισιμότητας εις όφελος όλων στην εν λόγω γεωγραφική περιοχή.

Η χονδρική ενισχύθηκε το 2023 με την προσθήκη νέων Corners σε μεγάλους πελάτες και αλυσίδες (όπως π.χ. η Intersport) και σε διάφορες γεωγραφικές περιοχές της Ελλάδος, ιδιαίτερα σε εκείνες που η Εταιρεία δεν έχει ισχυρό αποτύπωμα.

Σημαντική εξέλιξη στην χονδρική αποτελεί η σύγκλιση παραδοσιακού και ηλεκτρονικού εμπορίου. Ήδη από πέρσι πελάτες χονδρικής εισέρχονται δυναμικά στο ηλεκτρονικό εμπόριο, είτε με δικά τους ηλεκτρονικά καταστήματα, είτε συμμετέχοντας σε Market Places

Οι στόχοι της Funky Buddha

Η νέα Διεθνής Αναπτυξιακή Στρατηγική βασίζεται στην επέκταση μέσω ισχυρών και στρατηγικών συνεργασιών εστιάζοντας κυρίως σε επίπεδο χονδρικής και με στόχο κυρίως την Ευρωπαϊκή
αγορά.

Στόχος της εταιρείας είναι η περαιτέρω ενδυνάμωση των στρατηγικών συνεργασιών με μεγάλους πελάτες χονδρικής σε διάφορες χώρες όπως η Κύπρος (ERA DEPARTMENT STORES) και η εφαρμογή αυτού του μοντέλου και σε άλλες χώρες.

Επίσης, η εταιρεία θα προσπαθήσει να ενδυναμώσει ακόμα περισσότερο τόσο την παραδοσιακή, όσο και την ηλεκτρονική χονδρική στην Ουγγαρία, όπου το 2022 ξεκίνησε η συνεργασία με μεγάλο δίκτυο καταστημάτων της DEVERGO, ενώ ο συνεργάτης αυτός ετοιμάζεται να λειτουργήσει την επόμενη χρονιά ως Διανομέας των προϊόντων μας στην Ουγγρική αγορά.

Την ίδια στιγμή, είναι δεδομένο ότι και η χονδρική στο εξωτερικό θα ωφεληθεί από την εισαγωγή και εφαρμογή λειτουργίας του συστήματος B2B.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Επιχειρήσεις