Νέο κατάστημα στο νησί της Πάρου, στην περιοχή Άνω Παρασπόρος – Κουκουμαυλές εγκαινιάζει η ΑΒ Βασιλόπουλος, στο πλαίσιο της στρατηγικής της για την επέκταση και τον συνεχή εκσυγχρονισμό του δικτύου και των υποδομών της.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, το νέο κατάστημα, το οποίο ανοίγει τις πόρτες του την Πέμπτη 08 Αυγούστου, προσφέροντας όφελος αγορών 10% μέχρι και τις 11 Αυγούστου.

ΑΒ Βασιλόπουλος: Μετατρέπει εταιρικά καταστήματα σε franchise – Γιατί αργεί το ντεμπούτο στο Άγιο Όρος

Όσοι επισκεφτούν το κατάστημα στην Πάρο μπορούν να βρουν φρέσκα φρούτα και λαχανικά, κρέατα,, ποτά και αναψυκτικά, καλλυντικά και απορρυπαντικά, καθώς και μια ευρεία γκάμα ειδών παντοπωλείου.

Η ΑΒ Βασιλόπουλος προχώρησε πρόσφατα και στην ανακαίνιση των καταστημάτων της σε Πτολεμαΐδα και Κομοτηνή.

Επιπλέον, για τους επισκέπτες, διατίθενται 27 θέσεις στάθμευσης και 5 ταμεία, συνολικά, με τα 3 από αυτά να είναι self-check out, για ακόμη πιο άμεση και γρήγορη εξυπηρέτηση.

Το νέο Ελ Ντοράντο

Να σημειωθεί πως όλο και περισσότερες αλυσίδες βάζουν στο επίκεντρο της στρατηγικής τους τη νησιωτική Ελλάδα, ποντάροντας στην αύξηση της τουριστικής κίνησης.

Σύμφωνα με παράγοντες της αγοράς, μπορεί τα αστικά κέντρα της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης να συγκεντρώνουν τον κύριο όγκο και τζίρο της κατανάλωσης στο λιανεμπόριο τροφίμων στην Ελλάδα (ποσοστό άνω του 50%), ωστόσο οι νησιωτικές περιοχές αναπτύσσονται με διψήφιους ρυθμούς.

Πιο συγκεκριμένα και ενώ το 2023 ο συνολικός τζίρος της αγοράς αυξήθηκε κατά 9,3%, το αντίστοιχο ποσοστό για την Κρήτη και τα νησιά του Ιονίου και Αιγαίου διαμορφώθηκε στο 12,9% και 14,0% αντίστοιχα.

Ανακαίνιση καταστημάτων

Στο μεταξύ, η ΑΒ Βασιλόπουλος προχώρησε πρόσφατα και στην ανακαίνιση των καταστημάτων της σε Πτολεμαΐδα και Κομοτηνή.

Αυτές οι ενέργειες εντάσσονται στο πλαίσιο της διαρκούς δέσμευσης της εταιρείας για τη βέλτιστη εξυπηρέτηση και κάλυψη των αναγκών του καταναλωτικού κοινού, καθώς και τη στήριξη της εγχώριας αγοράς και των τοπικών κοινωνιών στις οποίες δραστηριοποιείται.

Ανάκτηση μεριδίων

Να σημειωθεί πως η αλυσίδα δρομολογεί σημαντικές αλλαγές στη δομή του δικτύου των καταστημάτων της, μετατρέποντας διψήφιο αριθμό εταιρικών σημείων πώλησης σε franchise.

Επιπλέον, επιδιώκοντας να ανακτήσει το χαμένο έδαφος σε επίπεδο μεριδίων αναμορφώνει και το εταιρικό δίκτυο, προχωρώντας σε rebranding των mega καταστημάτων της, όπως στο Ελληνικό, στη Θεσσαλονίκη και στη Νέα Ερυθραία.

Παράλληλα, επενδύει επιλεκτικά και στο άνοιγμα νέων μεγάλων καταστημάτων, με πιο πρόσφατο αυτό στο δαχτυλίδι της λεωφόρου Κηφισίας, στο Μαρούσι.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Επικαιρότητα