Η Stellantis προειδοποίησε το συνδικάτο ότι θα μπορούσε να απολύσει έως και 2.450 από τους 3.700 εργαζόμενους μέλη του συνδικάτου που απασχολούνται σε εργοστάσιο φορτηγών λίγο έξω από το Ντιτρόιτ, σύμφωνα με το AP.

Οι περικοπές θέσεων εργασίας θα γίνουν στο εργοστάσιο φορτηγών Stellantis Warren, το οποίο κατασκευάζει την παλαιότερη έκδοση του pickup Ram 1500 που ονομάζεται Tradesman, που πωλείται κυρίως σε εμπορικές επιχειρήσεις. Η εταιρεία κυκλοφόρησε με μια νέα έκδοση του φορτηγού το 2018 και για το έτος 2025 υπάρχει ένας νέοςTradesman.

Stellantis: Δυσκολεύεται να πουλήσει μοντέλα τζιπ σε μια αγορά που τα επιζητά

Ωστόσο ενδέχεται οι απολύσεις να είναι λιγότερες καθώς βρίσκεται σε εξέλιξη πρόγραμμα πρόωρης συνταξιοδότησης και λόγω των υψηλών δικαιωμάτων προϋπηρεσίας, δήλωσε η εκπρόσωπος του Stellantis, Jodi Tinson.

Η Stellantis μεταθέτει την παραγωγή του νέου Tradesman στο εργοστάσιο συναρμολόγησης Sterling Heights στο Sterling Heights του Μίσιγκαν. Αυτό σημαίνει ότι η  εταιρεία θα απολύσει μια βάρδια εργαζομένων στις εγκαταστάσεις του Warren.

Ο Tinson είπε ότι οι απολύσεις θα μπορούσαν να ξεκινήσουν από τις 8 Οκτωβρίου.

Tα περιβαλλοντικά πρόστιμα

Η Stellantis έχει καταβάλει πρόστιμα αξίας 190,7 εκατ, δολαρίων το 2019 και το 2020 και οφείλει άλλα 459,7 εκατομμύρια δολάρια σε εκκρεμείς ποινές, σύμφωνα με κυβερνητικά έγγραφα που είδε το Reuters. Οι ποινές αφορούν τη μη συμμόρφωση στους αμερικανικούς κανόνες οικονομίας καυσίμου.

Οι κυρώσεις, που καταβλήθηκαν τον Μάρτιο και τον Μάιο, αποκαλύφθηκαν από την Εθνική Διοίκηση Ασφάλειας Οδικής Κυκλοφορίας (NHTSA), η οποία διαχειρίζεται το πρόγραμμα οικονομίας καυσίμου. Η αποκάλυψη δείχνει το σημαντικό κόστος συμμόρφωσης για την τήρηση των κανόνων καυσίμων των ΗΠΑ, ακόμη και όταν οι αυτοκινητοβιομηχανίες ξοδεύουν δισεκατομμύρια δολάρια για την κατασκευή ηλεκτρικών οχημάτων.

Η Stellantis, η οποία κατέχει επίσης τις μάρκες Fiat, Peugeot και άλλες μάρκες, είπε ότι οι κυρώσεις επιβλήθηκαν πριν δημιουργηθεί το 2021. Επισήμανε ότι οι κυρώσεις «δεν είναι ενδεικτικές της κατεύθυνσης της εταιρείας», λέγοντας ότι επενδύει περισσότερα από 50 δισ. ευρώ  σε όλο τον κόσμο για την παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων.

Η ιταλοαμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία το 2023 πλήρωσε το ρεκόρ των 235,5 εκατ. δολαρίων για τα μοντέλα 2018 και 2019 σε κυρώσεις οικονομίας καυσίμου και 156,6 εκατ. δολάρια σε ποινές για τα μοντέλα 2016 και 2017.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή