
Η απληστία στα ράφια των σουπερμάρκετ έχει τελειώσει. Αυτό είναι το μήνυμα των καταναλωτικών γιγάντων και στις δύο πλευρές του Ατλαντικού. Είναι εξαιρετικό για τους καταναλωτές – όχι τόσο καλό για τις εταιρείες, σύμφωνα με το Bloomberg.
FED: Το μεγάλο στοίχημα της Ομοσπονδιακής Τράπεζας των ΗΠΑ για τα χρηματιστήρια
Μετά από τρία χρόνια ανεξέλεγκτης κλιμάκωσης των τιμών των τροφίμων, πολλοί καταναλωτές στις ΗΠΑ και την Ευρώπη έχουν βαρεθεί. Ψηφίζουν με το πορτοφόλι τους και επιλέγουν φθηνότερες εκτός μάρκας και ιδιωτικές ετικέτες, καθώς και εταιρείες που προσφέρουν γεύματα καλύτερης αξίας.
Ως αποτέλεσμα, τα σούπερ μάρκετ, οι κατασκευαστές και οι αλυσίδες γρήγορου φαγητού εντείνουν τις προσφορές για να προσελκύσουν τους πελάτες να αγοράσουν περισσότερα. Αλλά αυτό συμβαίνει άνισα σε ολόκληρο τον κλάδο. Με πολλούς καταναλωτές να εξακολουθούν να βρίσκονται υπό πίεση, τα περιθώρια κέρδους βρίσκονται σε κίνδυνο.
Είναι όλο και πιο σαφές ότι, εκτός από τους υπερ-πλούσιους, οι Αμερικανοί καταναλωτές πιέζονται κάτω από τον επίμονο πληθωρισμό και το υψηλό κόστος δανεισμού. Οι ευρωπαίοι πελάτες φαίνεται να αντέχουν καλύτερα, αλλά η εμπιστοσύνη τους κινδυνεύει από παρόμοιους παράγοντες. Αυτό τους κάνει όλους πολύ πιο επιλεκτικούς.
Κατά συνέπεια, πολλές εταιρείες προσαρμόζουν τις τιμές εξαπολύοντας ένα μπαράζ ευκαιριών με τη μορφή προσφορών, ιδιαίτερα στις ΗΠΑ.
Ανάλογα με το βάθος των ειδικών προσφορών, οι αγοραστές θα πρέπει τελικά να αισθάνονται ότι οι λογαριασμοί του σουπερμάρκετ τίθενται υπό έλεγχο.
Ορισμένες εταιρείες, όπως η PepsiCo, έχουν μιλήσει ρητά για την επιστροφή αξίας στους πελάτες. Η Procter & Gamble Co. κατασκευάζει το είδος των προϊόντων που αγοράζουν καθημερινά οι καταναλωτές, κατέχει επώνυμες μάρκες, όπως πάνες Pampers και σκόνη πλυσίματος Ariel και παρουσιάζει συνεχώς νέα είδη. Ωστόσο, ακόμη και η ίδια αναγκάστηκε να καταφύγει σε προσφορές για να αυξήσει τις πωλήσεις.


Latest News

Temu και Shein μειώνουν τις διαφημιστικές δαπάνες σε ΗΠΑ
Η υποχώρηση των Κινέζων λιανοπωλητών απειλεί τα διαφημιστικά έσοδα της Big Tech

Ο μεγαλύτερος φόβος της αγαπημένης μπύρας της Αμερικής δεν είναι οι δασμοί...
Ενώ οι νέοι δασμοί στα εισαγόμενα κουτιά μπύρας θα αυξήσουν το κόστος η κατασκευάστρια της Modelo, προειδοποιεί ότι η καταστολή της μετανάστευσης μειώνει τις πωλήσεις

Τι φοβίζει τον Ντίμον για τις πολιτικές των ΗΠΑ
Ο Τζέιμι Ντίμον φοβάται ότι θα υπάρχει ένα βιβλίο σε 40 χρόνια με θέμα «Πώς χάθηκε η Δύση»
![ΗΠΑ: Εκτιμήσεις για ύφεση στον τουρισμό και απώλειες δισ. δολαρίων [γράφημα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2021/11/new-york-1867569_1280-600x326.jpg)
Εκτιμήσεις για απώλειες δισ. δολ. απο την ύφεση του τουρισμού στις ΗΠΑ [γράφημα]
Σύμφωνα με τις προβλέψεις περιπου 20 δισ.δολ. θα χαθούν στις ΗΠΑ απο τις λιανικές πωλήσεις των τουριστών

Δύσκολη χρονιά για το κρασί και τους παραγωγούς του
Στα χαμηλότερα επίπεδα από το 1961 υποχώρησε η παγκόσμια παραγωγή το 2024 – κάμψη και στη ζήτηση

Τα ταμεία της Χαμάς έχουν στερέψει - Δεν μπορεί να πληρώσει τους μαχητές της
Οι στοχευμένες δολοφονίες του Ισραήλ, οι περικοπές βοήθειας έχουν στερέψει τις πηγές μετρητών της Χαμάς και την ικανότητα να τα διανέμει στη Γάζα

Σχέδιο ΕΕ για «φρένο» στις εξαγωγές - Το Plan B εάν καταρρεύσουν οι διαπραγματεύσεις με ΗΠΑ
Οι περιορισμοί θα χρησιμοποιηθούν ως αποτρεπτικός παράγοντας και μόνο εάν οι διαπραγματεύσεις μεταξύ ΕΕ - ΗΠΑ καταρρεύσουν

«Θα υπάρξει εμπορική συμφωνία 100%» - Τι υποσχέθηκε ο Τραμπ στη Μελόνι
Ο Τραμπ δεν παρέλειψε για μία ακόμα φορά να εκφράσει τον θαυμασμό του για την Ιταλίδα πρωθυπουργό

Ανησυχεί για τους δασμούς η Heineken - Μικρή πτώση πωλήσεων στο α΄τρίμηνο
«Υπάρχουν ευρύτερες αβεβαιότητες, συμπεριλαμβανομένων των πρόσφατων προσαρμογών των δασμών και των πιθανών αυξήσεων». λέει η Heineken

Αντισταθείτε στους δασμούς, λέει ο πρόεδρος της Κίνας περιοδεύοντας σε τρεις χώρες της ΝΑ Ασίας
Μηνύματα κατα των δασμών και του προστατευτισμού απο τον προέδρο της Κίνας, στη διάρκεια της περιοδείας του σε τρεις χώρες της ΝΑ Ασίας