![Ακρίβεια: «Κούρασε» Αμερικανούς και Ευρωπαίους – Πώς απαντούν στην απληστία των εταιρειών](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/2024-07-12T103000Z_244227330_RC25RU9L5WUB_RTRMADP_3_GLOBAL-MARKETS-VIEW-USA-scaled.jpg)
Η απληστία στα ράφια των σουπερμάρκετ έχει τελειώσει. Αυτό είναι το μήνυμα των καταναλωτικών γιγάντων και στις δύο πλευρές του Ατλαντικού. Είναι εξαιρετικό για τους καταναλωτές – όχι τόσο καλό για τις εταιρείες, σύμφωνα με το Bloomberg.
FED: Το μεγάλο στοίχημα της Ομοσπονδιακής Τράπεζας των ΗΠΑ για τα χρηματιστήρια
Μετά από τρία χρόνια ανεξέλεγκτης κλιμάκωσης των τιμών των τροφίμων, πολλοί καταναλωτές στις ΗΠΑ και την Ευρώπη έχουν βαρεθεί. Ψηφίζουν με το πορτοφόλι τους και επιλέγουν φθηνότερες εκτός μάρκας και ιδιωτικές ετικέτες, καθώς και εταιρείες που προσφέρουν γεύματα καλύτερης αξίας.
Ως αποτέλεσμα, τα σούπερ μάρκετ, οι κατασκευαστές και οι αλυσίδες γρήγορου φαγητού εντείνουν τις προσφορές για να προσελκύσουν τους πελάτες να αγοράσουν περισσότερα. Αλλά αυτό συμβαίνει άνισα σε ολόκληρο τον κλάδο. Με πολλούς καταναλωτές να εξακολουθούν να βρίσκονται υπό πίεση, τα περιθώρια κέρδους βρίσκονται σε κίνδυνο.
Είναι όλο και πιο σαφές ότι, εκτός από τους υπερ-πλούσιους, οι Αμερικανοί καταναλωτές πιέζονται κάτω από τον επίμονο πληθωρισμό και το υψηλό κόστος δανεισμού. Οι ευρωπαίοι πελάτες φαίνεται να αντέχουν καλύτερα, αλλά η εμπιστοσύνη τους κινδυνεύει από παρόμοιους παράγοντες. Αυτό τους κάνει όλους πολύ πιο επιλεκτικούς.
Κατά συνέπεια, πολλές εταιρείες προσαρμόζουν τις τιμές εξαπολύοντας ένα μπαράζ ευκαιριών με τη μορφή προσφορών, ιδιαίτερα στις ΗΠΑ.
Ανάλογα με το βάθος των ειδικών προσφορών, οι αγοραστές θα πρέπει τελικά να αισθάνονται ότι οι λογαριασμοί του σουπερμάρκετ τίθενται υπό έλεγχο.
Ορισμένες εταιρείες, όπως η PepsiCo, έχουν μιλήσει ρητά για την επιστροφή αξίας στους πελάτες. Η Procter & Gamble Co. κατασκευάζει το είδος των προϊόντων που αγοράζουν καθημερινά οι καταναλωτές, κατέχει επώνυμες μάρκες, όπως πάνες Pampers και σκόνη πλυσίματος Ariel και παρουσιάζει συνεχώς νέα είδη. Ωστόσο, ακόμη και η ίδια αναγκάστηκε να καταφύγει σε προσφορές για να αυξήσει τις πωλήσεις.
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
Latest News
![Κίνα: Πώς οι κινεζικές εταιρείες «μπαίνουν» στα σπίτια Αμερικανών και Ευρωπαίων](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/01/ot_china_moodys2-1024x600-1-600x352.png)
Πώς οι κινεζικές εταιρείες «μπαίνουν» στα σπίτια Αμερικανών και Ευρωπαίων
Με πιστολάκια και σκούπες – ρομπότ οι κινεζικές επιχειρήσεις κερδίζουν τις καρδιές των καταναλωτών
![Διακοποδάνεια: Γιατί οι άνθρωποι χρεώνονται για να ταξιδέψουν](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/06/ot_touristas1-600x352.png)
Γιατί οι άνθρωποι χρεώνονται για να ταξιδέψουν;
Oλο και περισσότεροι νέοι, ακόμη και άνεργοι, χρεώνονται για να ταξιδέψουν
![Kίνα: Πατάει γκάζι για πυρηνικούς σταθμούς ηλεκτροπαραγωγής](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/08/nuclear-plant-600x400.jpg)
H Kίνα πατάει γκάζι για πυρηνικούς σταθμούς ηλεκτροπαραγωγής
Το στοίχημα της Κίνας και η πρόκληση της Δύσης
![British Airways: Γιατί «προσγειώνει» τις πτήσεις για Πεκίνο](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2021/09/British_Airways-600x400.jpeg)
Γιατί «προσγειώνει» τις πτήσεις για Πεκίνο η British Airways
H εξασθενημένη ζήτηση και τα πολεμικά μέτωπα ωθούν την British Airways να κόψει πτήσεις
![Gen Z: Αγαπά να… κάθεται κάτω από τη μπάρα αλλά τα γυμναστήρια ασφυκτιούν](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2021/05/gym-2-600x400.jpg)
Η Gen Z αγαπά να… κάθεται κάτω από τη μπάρα αλλά τα γυμναστήρια ασφυκτιούν
Έκρηξη στις συνδρομές των γυμναστηρίων τα οποία φορτώνονται «βάρη» που δεν αντέχουν
![OpenAI: Πού βρίσκονται σήμερα οι ιδρυτές της – Μόλις 2 από τους 11 παραμένουν στην εταιρεία](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/11/Sam-Altman-Ilya-600x336.jpg)
Πού βρίσκονται σήμερα οι ιδρυτές της OpenAI; - Μόλις 2 από τους 11 παραμένουν
Η OpenAI ξεκίνησε με μια «υπερομάδα» ταλέντων, όμως με την πορεία των χρόνων οι δρόμοι τους χώρισαν και μόλις δύο παραμένουν
![Tαξίδια: Κλυδωνισμοί στην παγκόσμια τουριστική βιομηχανία – Απότομη προσγείωση για αεροπορικές και ξενοδοχεία](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/12/taxidia-tourismos1-600x400.jpg)
Κλυδωνισμοί στην παγκόσμια τουριστική βιομηχανία - Απότομη προσγείωση για αεροπορικές και ξενοδοχεία
Η μεταπανδημική φρενίτιδα για ταξίδια τελειώνει - Πυκνώνουν τα σύννεφα στην τουριστική βιομηχανία
![Πολυεθνικές: Αυτό είναι το Νο1 πρόβλημα των παγκόσμιων κολοσσών](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/w22-160035chinamall4-600x338.jpg)
Από τα Starbucks έως τα McDonalds: Αυτό είναι το Νο1 πρόβλημα των πολυεθνικών
Οι δυτικές πολυεθνικές εταιρείες αντιμετωπίζουν ένα κοινό βαρίδιο στα κέρδη τους, τους Κινέζους καταναλωτές
![Ολυμπιακοί Αγώνες: Στυλοβάτες του γαλλικού ΑΕΠ](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/08/ot_olympics_boom-600x352.png)
Οι Ολυμπιακοί Αγώνες δίνουν... γκάζια στο γαλλικό ΑΕΠ
Αναπτυξιακός καταλύτης για την Γαλλία οι Ολυμπιακοί Αγώνες, με την αβεβαιότητα ωστόσο να πλανάται πάνω από την γαλλική οικονομία
![Μόδα: Από το fast στο… slow fashion – Πώς μια πορτογαλική εταιρεία θέλει να αλλάξει όσα ξέραμε](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/08/isto-fashion-shop-600x384.png)
Από το fast στο... slow fashion - Πώς μια πορτογαλική εταιρεία θέλει να αλλάξει όσα ξέραμε για τη μόδα
Η πορτογαλική ISTO ακολουθεί μια δική της μοναδική λογική στη μόδα, δείχνοντας όλα τα στάδια παραγωγής των ρούχων της