
Η απληστία στα ράφια των σουπερμάρκετ έχει τελειώσει. Αυτό είναι το μήνυμα των καταναλωτικών γιγάντων και στις δύο πλευρές του Ατλαντικού. Είναι εξαιρετικό για τους καταναλωτές – όχι τόσο καλό για τις εταιρείες, σύμφωνα με το Bloomberg.
FED: Το μεγάλο στοίχημα της Ομοσπονδιακής Τράπεζας των ΗΠΑ για τα χρηματιστήρια
Μετά από τρία χρόνια ανεξέλεγκτης κλιμάκωσης των τιμών των τροφίμων, πολλοί καταναλωτές στις ΗΠΑ και την Ευρώπη έχουν βαρεθεί. Ψηφίζουν με το πορτοφόλι τους και επιλέγουν φθηνότερες εκτός μάρκας και ιδιωτικές ετικέτες, καθώς και εταιρείες που προσφέρουν γεύματα καλύτερης αξίας.
Ως αποτέλεσμα, τα σούπερ μάρκετ, οι κατασκευαστές και οι αλυσίδες γρήγορου φαγητού εντείνουν τις προσφορές για να προσελκύσουν τους πελάτες να αγοράσουν περισσότερα. Αλλά αυτό συμβαίνει άνισα σε ολόκληρο τον κλάδο. Με πολλούς καταναλωτές να εξακολουθούν να βρίσκονται υπό πίεση, τα περιθώρια κέρδους βρίσκονται σε κίνδυνο.
Είναι όλο και πιο σαφές ότι, εκτός από τους υπερ-πλούσιους, οι Αμερικανοί καταναλωτές πιέζονται κάτω από τον επίμονο πληθωρισμό και το υψηλό κόστος δανεισμού. Οι ευρωπαίοι πελάτες φαίνεται να αντέχουν καλύτερα, αλλά η εμπιστοσύνη τους κινδυνεύει από παρόμοιους παράγοντες. Αυτό τους κάνει όλους πολύ πιο επιλεκτικούς.
Κατά συνέπεια, πολλές εταιρείες προσαρμόζουν τις τιμές εξαπολύοντας ένα μπαράζ ευκαιριών με τη μορφή προσφορών, ιδιαίτερα στις ΗΠΑ.
Ανάλογα με το βάθος των ειδικών προσφορών, οι αγοραστές θα πρέπει τελικά να αισθάνονται ότι οι λογαριασμοί του σουπερμάρκετ τίθενται υπό έλεγχο.
Ορισμένες εταιρείες, όπως η PepsiCo, έχουν μιλήσει ρητά για την επιστροφή αξίας στους πελάτες. Η Procter & Gamble Co. κατασκευάζει το είδος των προϊόντων που αγοράζουν καθημερινά οι καταναλωτές, κατέχει επώνυμες μάρκες, όπως πάνες Pampers και σκόνη πλυσίματος Ariel και παρουσιάζει συνεχώς νέα είδη. Ωστόσο, ακόμη και η ίδια αναγκάστηκε να καταφύγει σε προσφορές για να αυξήσει τις πωλήσεις.


Latest News

Γιατί το Πεκίνο φλερτάρει με Αμερικανούς επιχειρηματίες
Σε πρόσφατο συνέδριο, η Κίνα προσπαθούσε να στείλει ένα μήνυμα «καθησυχασμού» και σκιαγράφησε το πώς σχεδιάζει να ενισχύσει την κατανάλωση

Άσχημα μαντάτα για τους Βρετανούς που λατρεύουν την μπύρα
Οι παμπ που σερβίρουν μπύρα δεν έχουν καμία επιλογή να αντισταθμίσουν τις επικείμενες αυξήσεις φόρων που εισήγαγε η υπουργός οικονομικών

Αύξηση στα μερίσματα και ώθηση στο LNG - Η νέα στρατηγική της Shell
Η βρετανική πετρελαϊκή Shell είπε επίσης ότι θα μειώσει τις δαπάνες της στα 20-22 δισεκατομμύρια δολάρια ετησίως έως το 2028

Η Κίνα απελευθερώνει το... προσωπικό της αμερικανικής Mintz
Οι εργαζόμενοι κρατούνταν από το 2023 εντείνοντας τις ανησυχίες σχετικά με την επιχειρηματική δραστηριότητα στην Κίνα

Μποϊκοτάζ στο brand... Ερντογάν - Στο Λονδίνο αναζητεί λύσεις η Άγκυρα
Οι κορυφαίοι οικονομικοί αξιωματούχοι της Τουρκίας θα μιλήσουν με ξένους επενδυτές την Τρίτη

Restart με προσλήψεις κάνει η Alibaba - Ετοιμάζει νέες επενδύσεις
Η εμπιστοσύνη επιβραβεύεται με προσλήψεις λέει ο πρόεδρος της Alibaba - Η συνάντηση με τον πρόεδρο Σι Τζινπίνγκ

Ποιος είναι ο Τούρκος που επανέφερε την Rolls-Royce στην κερδοφορία
Πώς ο CEO Τουφάν Εργκινμπιλγκίτς που επανέφερε στην ανάπτυξη την119χρονη Rolls-Royce

Επικοινωνία Σιμσέκ με ξένους επενδυτές στο Λονδίνο για στήριξη της λίρας
Η Άγκυρα καταβάλλει προσπάθειες να ανακόψει το ξεπούλημα των assets που προκάλεσε η σύλληψη Ιμάμογλου

Μπέιλι (BoE): Η τεχνητή νοημοσύνη θα μπορούσε να βγάλει τη Βρετανία και τον κόσμο από την αργή ανάπτυξη
Oι τεχνολογίες βελτιώνονται συνεχώς, μειώνουν το κόστος και διευκολύνουν την καινοτομία, ενισχύοντας την παραγωγικότητα

Δασμούς στις εισαγωγές αυτοκινήτων προαναγγέλλει ο Τραμπ
Οι διαρροές με το «σταγονόμετρο» του Λευκού Οίκου περιπλέκουν ακόμα περισσότερο τα πράγματα