Η Nike Inc. ανέστειλε τις ηλεκτρονικές πωλήσεις στην Τουρκία μέσω της ιστοσελίδας της και της εφαρμογής για κινητά, λίγες ημέρες μετά την αύξηση των τελωνειακών φόρων που επιβάλλει η Τουρκία στις ηλεκτρονικές αγορές από το εξωτερικό, μεταδίδει το Bloomberg.
«Δεν μπορούμε να εγγυηθούμε στους καταναλωτές μας ότι οι παραγγελίες τους θα φθάσουν ομαλά και εγκαίρως, γι’ αυτό και αναστέλλουμε προς το παρόν τις online παραγγελίες από την Τουρκία», ανέφερε ο αμερικανικός γίγαντας αθλητικών παπουτσιών σε ανακοίνωση που δημοσιεύτηκε στην επίσημη τουρκική ιστοσελίδα του.
Adidas – Nike: Βίοι αντίθετοι για τις κορυφαίες μάρκες – Τι συμβαίνει στην Ελλάδα
«Συνεχίζουμε να εξετάζουμε τον αντίκτυπο των πρόσφατων αλλαγών στους τελωνειακούς κανονισμούς της Τουρκίας στην αγοραστική εμπειρία των Τούρκων καταναλωτών», πρόσθεσε η Nike.
Ενώ η Nike δεν διευκρίνισε ποιες αλλαγές προκάλεσαν την κίνησή της, ένας νέος τουρκικός κανονισμός αυτήν την εβδομάδα μείωσε το ανώτατο όριο για την επιβολή φόρου στις ηλεκτρονικές αγορές φυσικών προσώπων στα 30 ευρώ από 150 ευρώ. Ο φορολογικός συντελεστής αυξήθηκε επίσης σε 30% από 20% για τα αγαθά που αγοράζονται από την Ευρωπαϊκή Ένωση και σε 60% από 30% για τα αγαθά που αγοράζονται από άλλες χώρες.
Η εταιρεία συνεχίζει να πωλεί τα προϊόντα της στην Τουρκία στα δικά της καταστήματα και σε αυτά των θυγατρικών της εταιρειών λιανικής πώλησης.
Τα νέα τελωνειακά μέτρα αποσκοπούσαν στη μείωση των «αρνητικών επιπτώσεων» στο μερίδιο αγοράς και στην απασχόληση, μεταξύ άλλων μεταξύ των ιδιοκτητών καταστημάτων και των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, καθώς και στην απώλεια συναλλάγματος, δήλωσε αυτή την εβδομάδα ο υπουργός Εμπορίου Ομέρ Μπολάτ, σύμφωνα με το κρατικό πρακτορείο Anadolu.
Η Nike παίζει τα «ρέστα» της στους Ολυμπιακούς Αγώνες
Περισσότερα χρήματα από ποτέ δαπανά η Nike, για το μάρκετινγκ γύρω από τους Ολυμπιακούς Αγώνες, καθώς με την παγκόσμια αυτή διαφημιστική έκρηξη προσπαθεί να αναζωογονήσει τις πωλήσεις και να δημιουργήσει τους όρους ενός come back για τον κολοσσό των αθλητικών ειδών.
Ο συνιδρυτής της Nike, Φιλ Νάιτ, έκανε μια σπάνια έκκληση προς την «Οικογένεια Nike» των αθλητών και προπονητών, μια εβδομάδα πριν από τους αγώνες, ενθαρρύνοντάς τους να «αναζωπυρώσουν το πάθος, την επιθυμία και την προσπάθεια να κερδίσουν».
Η Nike ξοδεύει συνήθως περίπου 4 δισεκατομμύρια δολάρια ετησίως για τη «δημιουργία ζήτησης» — τηλεοπτικές διαφημίσεις, εγκρίσεις αθλητών, ψηφιακές διαφημίσεις, brand εκδηλώσεις και πολλά άλλα.
Η διοίκηση σπεύδει να κυκλοφορήσει νέα είδη όπως το παπούτσι τρεξίματος Pegasus Premium καθώς η ζήτηση για παλαιότερα εμπορεύματα μειώνεται, αλλά τα περισσότερα δεν θα είναι διαθέσιμα πριν από το επόμενο έτος. Οι αναλυτές λένε ότι η αυξημένη δαπάνη διαφημίσεων της Nike δεν εγγυάται την επιστροφή του κοινού, εφόσον δεν υπάρχουν και νέα προϊόντα που να την υποστηρίζουν.
Latest News
Από το fast στο... slow fashion - Πώς μια πορτογαλική εταιρεία θέλει να αλλάξει όσα ξέραμε για τη μόδα
Η πορτογαλική ISTO ακολουθεί μια δική της μοναδική λογική στη μόδα, δείχνοντας όλα τα στάδια παραγωγής των ρούχων της
Η Tesla σταματά την πώληση του «φθηνού» Cybertruck - Πώς κινούνται οι πωλήσεις
Το Cybertruck της Tesla πούλησε σχεδόν 4.800 μονάδες τον Ιούλιο και είναι το πρώτο στην κατηγορία άνω των 100.000 δολαρίων
Αερομαχίες Κίνας – Δύσης – Γιατί οι ξένες αεροπορικές αποφεύγουν την κινεζική αγορά
Οι κινεζικές εταιρείες ανοίγουν τα φτερά τους προς το εξωτερικό
Μάχη επιβίωσης για την πετροχημική βιομηχανία σε Ασία και Ευρώπη
Η ενεργειακή μετάβαση σφίγγει την θηλιά στις επιχειρήσεις
«Χείρα βοηθείας» στην Boeing από την Πολεμική Αεροπορία των ΗΠΑ με σύμβαση μαμούθ
Το συμβόλαιο περιλαμβάνει την ανάπτυξη του κύκλου ζωής, την εκπαίδευση και την υποστήριξη του αμερικανικού στόλου E-7A
Νέα μπλεξίματα για τον Μάσκ - Μήνυση από τον πρώην πρόεδρο του Twitter για 20 εκατ. δολάρια
Η αγωγή κατατέθηκε στο Ανώτατο Δικαστήριο της Καλιφόρνιας στο Σαν Φρανσίσκο
Παραιτήθηκε ο διοικητής της κεντρικής τράπεζας του Μπαγκλαντές
Σύμφωνα με τις μέχρι τώρα πληροφορίες επικαλέστηκε «προσωπικούς λόγους»
«Βουλιάζει» η εταιρεία social media του Τράμπ - Μεγαλώνουν οι ζημιές
Η Trump Media κατέχει την εφαρμογή Truth Social, την οποία χρησιμοποιεί συχνά ο πρώην πρόεδρος
Οι «χρυσοδάκτυλοι» της Wall Street - Νέες αυξήσεις στα μπόνους των golden boys
Οι μεγαλύτερες πληρωμές πιθανότατα θα πάνε στους τραπεζίτες που ασχολούνται με την αναδοχή χρέους και μετοχών καθώς και στους traders
Πέθανε η πρώην CEO του YouTube Σούζαν Βοϊτσίκι
H Βοϊτσίκι πέθανε σε ηλικία 56 ετών - Παραιτήθηκε από τη θέση της στο YouTube το 2023, μια θέση που κράτησε για εννέα χρόνια