Η Nike Inc. ανέστειλε τις ηλεκτρονικές πωλήσεις στην Τουρκία μέσω της ιστοσελίδας της και της εφαρμογής για κινητά, λίγες ημέρες μετά την αύξηση των τελωνειακών φόρων που επιβάλλει η Τουρκία στις ηλεκτρονικές αγορές από το εξωτερικό, μεταδίδει το Bloomberg.
«Δεν μπορούμε να εγγυηθούμε στους καταναλωτές μας ότι οι παραγγελίες τους θα φθάσουν ομαλά και εγκαίρως, γι’ αυτό και αναστέλλουμε προς το παρόν τις online παραγγελίες από την Τουρκία», ανέφερε ο αμερικανικός γίγαντας αθλητικών παπουτσιών σε ανακοίνωση που δημοσιεύτηκε στην επίσημη τουρκική ιστοσελίδα του.
Adidas – Nike: Βίοι αντίθετοι για τις κορυφαίες μάρκες – Τι συμβαίνει στην Ελλάδα
«Συνεχίζουμε να εξετάζουμε τον αντίκτυπο των πρόσφατων αλλαγών στους τελωνειακούς κανονισμούς της Τουρκίας στην αγοραστική εμπειρία των Τούρκων καταναλωτών», πρόσθεσε η Nike.
Ενώ η Nike δεν διευκρίνισε ποιες αλλαγές προκάλεσαν την κίνησή της, ένας νέος τουρκικός κανονισμός αυτήν την εβδομάδα μείωσε το ανώτατο όριο για την επιβολή φόρου στις ηλεκτρονικές αγορές φυσικών προσώπων στα 30 ευρώ από 150 ευρώ. Ο φορολογικός συντελεστής αυξήθηκε επίσης σε 30% από 20% για τα αγαθά που αγοράζονται από την Ευρωπαϊκή Ένωση και σε 60% από 30% για τα αγαθά που αγοράζονται από άλλες χώρες.
Η εταιρεία συνεχίζει να πωλεί τα προϊόντα της στην Τουρκία στα δικά της καταστήματα και σε αυτά των θυγατρικών της εταιρειών λιανικής πώλησης.
Τα νέα τελωνειακά μέτρα αποσκοπούσαν στη μείωση των «αρνητικών επιπτώσεων» στο μερίδιο αγοράς και στην απασχόληση, μεταξύ άλλων μεταξύ των ιδιοκτητών καταστημάτων και των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, καθώς και στην απώλεια συναλλάγματος, δήλωσε αυτή την εβδομάδα ο υπουργός Εμπορίου Ομέρ Μπολάτ, σύμφωνα με το κρατικό πρακτορείο Anadolu.
Η Nike παίζει τα «ρέστα» της στους Ολυμπιακούς Αγώνες
Περισσότερα χρήματα από ποτέ δαπανά η Nike, για το μάρκετινγκ γύρω από τους Ολυμπιακούς Αγώνες, καθώς με την παγκόσμια αυτή διαφημιστική έκρηξη προσπαθεί να αναζωογονήσει τις πωλήσεις και να δημιουργήσει τους όρους ενός come back για τον κολοσσό των αθλητικών ειδών.
Ο συνιδρυτής της Nike, Φιλ Νάιτ, έκανε μια σπάνια έκκληση προς την «Οικογένεια Nike» των αθλητών και προπονητών, μια εβδομάδα πριν από τους αγώνες, ενθαρρύνοντάς τους να «αναζωπυρώσουν το πάθος, την επιθυμία και την προσπάθεια να κερδίσουν».
Η Nike ξοδεύει συνήθως περίπου 4 δισεκατομμύρια δολάρια ετησίως για τη «δημιουργία ζήτησης» — τηλεοπτικές διαφημίσεις, εγκρίσεις αθλητών, ψηφιακές διαφημίσεις, brand εκδηλώσεις και πολλά άλλα.
Η διοίκηση σπεύδει να κυκλοφορήσει νέα είδη όπως το παπούτσι τρεξίματος Pegasus Premium καθώς η ζήτηση για παλαιότερα εμπορεύματα μειώνεται, αλλά τα περισσότερα δεν θα είναι διαθέσιμα πριν από το επόμενο έτος. Οι αναλυτές λένε ότι η αυξημένη δαπάνη διαφημίσεων της Nike δεν εγγυάται την επιστροφή του κοινού, εφόσον δεν υπάρχουν και νέα προϊόντα που να την υποστηρίζουν.
Latest News
Ποιον ετοιμάζει ο Τραμπ για τη Fed μέσω.... υπουργείου Οικονομικών
Ο Τραμπ θεωρούσε τον Γουόρς υποψήφιο για επικεφαλής της Fed και στην πρώτη θητεία του
Πώς η Πορτογαλία επιδιώκει να γίνει «φορολογικός παράδεισος» για νέους
Σχέδιο να σταματήσει στην Πορτογαλία το brain drain, με φοροαπαλλαγές τα πρώτα 10 χρόνια της σταδιοδρομίας – Μηδέν φόρος για κάτω των 35 ετών το πρώτο έτος
Η Gen Z «ερωτεύτηκε» τη δουλειά στο Δημόσιο, αλλά... ο Μασκ καραδοκεί
Οι περικοπές στον προϋπολογισμό των ΗΠΑ που σχεδιάζει ο Μασκ μπορεί να δείξει την έξοδο από το Δημόσιο Τομέα
Ποιες πόλεις διεκδικούν τους πλούσιους μετανάστες του Λονδίνου
Οι πλούσιοι κάτοικοι του Λονδίνου φεύγουν για να αποφύγουν τη φορολόγηση - Η Κύπρος, μεταξύ των κρατών που τους διεκδικούν
Η Jaguar αλλάζει το εμβληματικό της λογότυπο
Σε μια προσπάθεια επανεφεύρεσης του εαυτού της, η Jaguar επανασχεδιάζει το διάσημο λογότυπό της
Η θυγατρική της JPMorgan, Chase UK, λανσάρει πιστωτικές κάρτες στην Βρετανία
Η αποκλειστικά ψηφιακή θυγατρική της JPMorgan, Chase UK, κάνει την πρώτη της κίνηση στις πιστώσεις, αφού συγκέντρωσε καταθέσεις άνω των 20 δισ. λιρών
Ντανιέλα Καβάλο: Το πρόσωπο - κλειδί στις διαπραγματεύσεις για τις απολύσεις στη Volkswagen
Κόρη μετανάστη από την Ιταλία, η Ντανιέλα Καβάλο είναι επικεφαλής σωματείων των εργαζομένων στη Volkswagen
Η μεγαλύτερη απώλεια κερδών σε δύο χρόνια για την Target - Μειώνει το guidance
Οι διακριτικές αγορές μπαίνουν σε δεύτερο πλάνο - Τι είδε η Target στα αποτελέσματα του τρίτου τριμήνου και πώς θα κινηθεί μέχρι το τέλος της χρονιάς
Σε καθεστώς πτώχευσης στις ΗΠΑ η Northvolt - Το σχέδιο αναδιάρθρωσης
Η Northvolt δεν κατάφερε να συμφωνήσει με τους επενδυτές σε ένα πακέτο διάσωσης και ζητά υπαγωγή στο Άρθρο 11
Παραιτείται στις 20 Ιανουαρίου ο πρόεδρος της SEC Γκάρι Γκένσλερ
H παραίτηση του έρχεται δυο χρόνια πριν τη λήξη της θητείας του