Η Tesla σταμάτησε να δέχεται παραγγελίες για τη φθηνότερη έκδοση του Cybertruck, η οποία κοστίζει 61.000 δολάρια, ενώ έκανε διαθέσιμη την έκδοση των 100.000 δολαρίων για άμεση παραγγελία και παράδοση ήδη από αυτόν τον μήνα, σύμφωνα με τα όσα σημειώνει το Reuters, επικαλούμενο στοιχεία από την ιστοσελίδα της εταιρείας.
Η ζήτηση και η προσφορά για το Cybertruck παρακολουθούνται στενά από τους επενδυτές και τους οπαδούς της Tesla, επειδή ο διευθύνων σύμβουλος Ίλον Μασκ έχει ρίξει αρκετούς πόρους στην ανάπτυξη του φορτηγού και σχεδιάζει να κατασκευάσει 200.000 ετησίως.
Η Tesla εκτόπισε τη Ford ως «top pick» της Morgan Stanley
Μόλις τον Οκτώβριο, ο Μασκ δήλωσε ότι η Tesla είχε 1 εκατομμύριο κρατήσεις για το φορτηγό. Ορισμένοι πελάτες έχουν δηλώσει ότι περιμένουν για φθηνότερες εκδόσεις, επειδή οι τιμές είναι υψηλότερες και οι αποστάσεις οδήγησης χαμηλότερες από τις αρχικές προβλέψεις. «Φαίνεται ότι η ζήτηση είναι πολύ μικρότερη από ένα εκατομμύριο φορτηγά», δήλωσε στο Reuters ο αναλυτής της Guidehouse Insights, Σαμ Αμπουελσαμίντ.
Το Cybertruck πούλησε σχεδόν 4.800 μονάδες τον Ιούλιο, ο καλύτερος μήνας του μέχρι σήμερα, κάτι που το καθιστά μακράν το πιο δημοφιλές όχημα στις ΗΠΑ με τιμή άνω των 100.000 δολαρίων, σύμφωνα με την Cox Automotive. «Έχουν πουλήσει περισσότερα από 16.000 μέχρι στιγμής, αλλά η διατήρηση του υψηλού όγκου σε αυτή την τιμή θα είναι μια πρόκληση», δήλωσε εκπρόσωπος της Cox.
Οι παραδόσεις του Cybertruck, το οποίο έχει ένα αντισυμβατικό τραπεζοειδές εξωτερικό σχέδιο εμπνευσμένο από την ταινία «Blade Runner» και ένα αμάξωμα από ανοξείδωτο χάλυβα, ξεκίνησαν τον Νοέμβριο του 2023 μετά από χρόνια καθυστέρησης και μια δύσκολη αύξηση της παραγωγής. Ο Μασκ το 2019 είχε εκτιμήσει ότι το φορτηγό θα κόστιζε 40.000 δολάρια και θα μπορούσε να διανύσει 500 μίλια ή και περισσότερα με μία μόνο φόρτιση.
Η ιστοσελίδα της Tesla δεν προσφέρει πλέον τη δυνατότητα κράτησης μιας έκδοσης του Cybertruck αξίας 61.000 δολαρίων, η οποία προηγουμένως είχε προσφερθεί με εμβέλεια 250 μιλίων και στόχο παράδοσης το 2025. Η παραλλαγή Foundation Limited Series με δύο κινητήρες και εμβέλεια 318 μιλίων αξίας 99.990 δολαρίων εκτιμάται ότι θα παραδοθεί ήδη από αυτόν τον μήνα, ενώ η τρικινητήρια έκδοση Foundation Cyberbeast αξίας 119.990 δολαρίων με εμβέλεια 301 μιλίων είναι διαθέσιμη από τον Οκτώβριο. «Αυτή τη στιγμή έχουν αποθέματα φορτηγών με δύο και τρεις κινητήρες», δήλωσε ο Abuelsamid.
Latest News
Ποιες σπάνιες γαίες εποφθαλμιά ο Ντόναλντ Τραμπ
Η Κίνα πρωτοστατεί στις σπάνιες γαίες και σχεδόν μονοπωλεί την επεξεργασία τους και οι ΗΠΑ θέλουν να απεξαρτηθούν από αυτή την επίπονη δέσμευση
Στο «ρελαντί» η πράσινη μετάβαση - Τι ζητούν οι ευρωπαίοι αυτοκινητοβιομήχανοι
«Καλός ο στρατηγικός διάλογος, αλλα χρειαζόμαστε λύσεις γρήγορα», λένε οι εκπρόσωποι της αυτοκινητοβιομηχανίας - Oι καθυστερήσεις απειλούν επενδύσεις 250 δισ. ευρώ
Αδικαιολόγητοι οι δασμοί ΗΠΑ σε χάλυβα και αλουμίνιο λέει το Μεξικό
Το Μεξικό εισάγει περισσότερο χάλυβα από τις Ηνωμένες Πολιτείες απ' ό,τι εξάγει
Συνάντηση φον ντερ Λάιεν με τον Αμερικανό αντιπρόεδρο Τζέι Ντι Βανς
Η Πρόεδρος της Κομισιόν υπογράμμισε τη δέσμευση της ΕΕ για δίκαιες και ισορροπημένες εμπορικές σχέσεις
Καμπανάκι Πάουελ για το έλλειμμα στις ΗΠΑ - Καμία βιασύνη για τα επιτόκια
Τι είπε ο Πάουελ, για έλλειμμα, χρέος, δασμούς και επιτόκια στην καθιερωμένη κατάθεση του στη Γερουσία
Η Πορτογαλία εξετάζει την πώληση του 49% του εθνικού αερομεταφορέα TAP
Υπάρχουν περίπου 12 εταιρείες που ενδιαφέρονται για τον εθνικό αερομεταφορέα της Πορτογαλίας
Σόλομον: Η Goldman είναι ανοικτή σε εξαγορές στους τομείς της διαχείρισης περιουσιακών στοιχείων και πλούτου
Ο πήχης για την πραγματοποίηση μιας συμφωνίας είναι πολύ υψηλός
Νέο πλήγμα για την Gucci - Συνεχίζεται η πτώση πωλήσεων
Τα έσοδα της Kering, στην οποία ανήκει η Gucci, ολόκληρου του έτους από δραστηριότητες του ομίλου ανήλθαν σε 2,6 δισεκατομμύρια ευρώ
Το Λονδίνο ζήτησε 13 δισ. στερλίνες και οι αγορές του πρόσφεραν 140 δισ.
Η έκδοση καταρρίπτει το προηγούμενο ρεκόρ ζήτησης βρετανικών ομολόγων
Γιατί η Ευρώπη ανησυχεί για την αποθήκευση φυσικού αερίου;
Καθώς η Μόσχα πίεζε τη ροή του φυσικού αερίου μέσω των ρωσικών αγωγών, η ΕΕ είχε καταφέρει να αποφύγει μια χειμερινή κρίση εφοδιασμού περιορίζοντας τη συνολική ζήτηση φυσικού αερίου