Ο Ίλον Μασκ εδώ και καιρό είναι ο πρωταθλητής στο τομέα των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων. Η εταιρεία του Tesla ηγήθηκε σε μεγάλο βαθμό στην ανάπτυξη της βιομηχανίας, η οποία για ένα διάστημα έκανε τον Μασκ αγαπημένο όλων όσοι θεωρούσαν εαυτούς συνειδητοποιημένους για το κλίμα.
Όμως ο Μασκ πιο πρόσφατα ασπάστηκε τη συντηρητική πολιτική, ειδικά το θέμα της ελευθερίας του λόγου. Ο Μασκ αγόρασε το Twitter το 2022, το μετονόμασε σε X και έχει καταργήσει πολλούς από τους ελέγχους και τις ισορροπίες που είχαν σκοπό να περιορίσουν τη ρητορική μίσους και την παραπληροφόρηση στην πλατφόρμα.
Τραμπ-Μασκ: Ενας ξαφνικός έρωτας – Πώς βρέθηκαν στην ίδια πλευρά της ιστορίας
Ο Μασκ έχει υποστηρίξει δημόσια τον Τραμπ μετά την απόπειρα δολοφονίας τον περασμένο μήνα. Ο Μασκ, ωστόσο, διέψευσε τις αναφορές ότι υποσχέθηκε μια δωρεά 45 εκατομμυρίων δολαρίων σε έναν υπερ-ταμείο υπέρ του Τραμπ. Σε μια συγκέντρωση στην Τζόρτζια την Κυριακή, ο Τραμπ είπε στο πλήθος ότι υποστηρίζει τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, αλλά πίστευε ότι οι άνθρωποι πρέπει να έχουν ακόμα πρόσβαση σε βενζινοκίνητα οχήματα.
«Είμαι υπέρ των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Πρέπει να είμαι γιατί, ξέρετε, ο Ίλον με υποστήριξε πολύ έντονα», είπε ο Τραμπ στο πλήθος. «Λοιπόν, δεν έχω άλλη επιλογή». Στη συνέχεια ξεκαθάρισε ότι τους υποστηρίζει μόνο ως «μικρό κομμάτι» της μεγαλύτερης αυτοκινητοβιομηχανίας. «Θέλετε να έχετε αυτοκίνητα με αέριο. Θέλετε να έχετε υβριδικά. Θέλετε να έχετε κάθε είδους αυτοκίνητο», είπε.
Ο Τραμπ θα καταλύσει την πολιτική Μπάιντεν για ηλεκτροκίνηση
Ο Τραμπ έχει επανειλημμένα επιτεθεί στους κανονισμούς της κυβέρνησης Μπάιντεν για τα ηλεκτρικά οχήματα (EV), συμπεριλαμβανομένου του σχεδίου να αυξήσει τις πωλήσεις EV στο μισό του συνόλου των πωλήσεων νέων οχημάτων έως το 2030.
Μιλώντας σε μια διάσκεψη για το bitcoin τον Ιούλιο, ο Τραμπ έκανε παρόμοιες παρατηρήσεις όταν αναφέρθηκε στους κανονισμούς του προέδρου Τζο Μπάιντεν, οι οποίοι δυσκολεύουν επίσης τα αυτοκίνητα που κινούνται με φυσικό αέριο να πληρούν τα πρότυπα της Υπηρεσίας Προστασίας του Περιβάλλοντος.
«Δεν χρειάζεται να έχουν όλοι ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Του είπα αυτό», είπε ο Τραμπ, αναφερόμενος στον Μασκ. «Λοιπόν, θα απαλλαγούμε από αυτήν την ρύθμιση, αν δεν σας πειράζει. Μερικοί άνθρωποι θέλουν βενζινοκίνητα αυτοκίνητα, άλλοι θέλουν ένα υβριδικό και σε κάποιους αρέσει ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο».
Η μυθολογία Τραμπ για το κόστος ηλεκτροκίνησης
Ο Τραμπ έχει επίσης επανειλημμένα επικρίνει το κόστος εγκατάστασης φορτιστών EV σε όλη τη χώρα. Υποστήριξε λανθασμένα ότι η κυβέρνηση κατασκεύασε οκτώ φορτιστές στις Μεσοδυτικές Πολιτείες για 9 δισεκατομμύρια δολάρια.
Έχει δώσει εξωφρενικά ασυνεπείς εκτιμήσεις για το πόσο θα κοστίσει η εγκατάσταση φορτιστών EV σε όλη τη χώρα. Στο συνέδριο για το bitcoin, είπε ότι θα κόστιζε 12 τρισεκατομμύρια δολάρια.
Σε μια συγκέντρωση στη Βόρεια Καρολίνα την Πέμπτη, είπε ότι θα κοστίσει 9 τρισεκατομμύρια δολάρια. Και σε άλλη συγκέντρωση στην Ατλάντα την Κυριακή, είπε ότι θα κόστιζε 5 τρισεκατομμύρια δολάρια.
Ο δικομματικός νόμος για τις επενδύσεις υποδομής και τις θέσεις εργασίας του 2021 περιελάμβανε 7,5 δισεκατομμύρια δολάρια για την κατασκευή χιλιάδων φορτιστών EV σε όλη τη χώρα, ανέφερε το Politico.
Ο ιστότοπος παρακολούθησης υποδομών του Λευκού Οίκου δείχνει ότι μέχρι στιγμής έχουν εγκατασταθεί μόνο 15 σταθμοί φόρτισης. Το Politico επικαλέστηκε μια ανάλυση της ερευνητικής εταιρείας Atlas Public Policy που δείχνει ότι οι σταθμοί έλαβαν κατά μέσο όρο $770.000 ο καθένας σε ομοσπονδιακή χρηματοδότηση.
Latest News
Πώς η Νορβηγία πρωτοστατεί στην ηλεκτροκίνηση
Μέχρι το τέλος του 2025 θα πωλούνται στη Νορβηγία μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Τι διδάγματα μπορεί να πάρει η Ευρώπη από το success-story της χώρας στην ηλεκτροκίνηση;
Αλλαγές σε ΚΤΕΟ, ηλεκτροφόρτιση και μεταχειρισμένα - Τι πρέπει να γνωρίζετε
Τι προβλέπει το νομοσχέδιο του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών που συζητήθηκε στο υπουργικό συμβούλιο
Αυξημένες πωλήσεις αναφέρει η σουηδική Polestar
Η Polestar ανακοίνωσε λιανικές πωλήσεις 12.256 για το τέταρτο τρίμηνο του 2024 ,έναντι 11.640 κατα το ίδιο διάστημα του 2023
«Εμφύλιος» στις πολυκατοικίες με τη φόρτιση των EV
Ποιες είναι οι υποχρεώσεις όσων διαθέτουν ή σκέφτονται να αποκτήσουν ηλεκτρικά αυτοκίνητα - Πώς μπορούν να φορτίζουν
Η Βρετανία έγινε η μεγαλύτερη αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ευρώπη - Ξεπέρασε τη Γερμανία
Στα 381.970 ανέρχονται τα ηλεκτρικά οχήματα που πωλήθηκαν στη Βρετανία μέσα στο 2024
Η Κίνα κερδίζει τον αγώνα για φόρτιση EV 5 λεπτών
Ο χρόνος αναμονής για φόρτιση μπαταριών είναι ένας κύριος λόγος που αποτρέπει ππολλούς από την στροφή στην ηλεκτροκίνηση
Η Tesla βλέπει την BYD να κλείνει το χάσμα και τις πωλήσεις να μειώνονται μετά από μια 10ετία ανόδου [γράφημα]
Οι πωλήσεις της BYD εκτινάχθηκαν το δεύτερο εξάμηνο του 2024 και ο Ιλον Μασκ όλα δείχνουν ότι βλέπει... εφιάλτες στην Tesla
Τσουχτερό πρόστιμο για οδήγηση πατινιού σε πεζοδρόμιο - Τι αποφάσισε η Βαρκελώνη
Υπολογίζεται ότι τα ηλεκτρικά πατίνια και σκούτερ αντιστοιχούν σε περίπου 44.000 διαδρομές την ημέρα στην πόλη της Βαρκελώνης
Οι δυσοίωνες προβλέψεις για τις βιομηχανίες EV το 2025
Οι πωλήσεις EV θα μειωθούν το 2025. Τι σημαίνει για την Tesla και την υπόλοιπη αυτοκινητοβιομηχανία.
«Σκληρό ροκ» Κίνας με κρίσιμα ορυκτά για μπαταρίες - Νέοι περιορισμοί αγχώνουν τη Δύση
Τα σχέδια του Πεκίνου θα είναι τροχοπέδη και για την επέκταση στο εξωτερικό μεγάλων κινεζικών εταιρειών κατασκευής στις μπαταρίες λιθίου