Ο Ίλον Μασκ εδώ και καιρό είναι ο πρωταθλητής στο τομέα των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων. Η εταιρεία του Tesla ηγήθηκε σε μεγάλο βαθμό στην ανάπτυξη της βιομηχανίας, η οποία για ένα διάστημα έκανε τον Μασκ αγαπημένο όλων όσοι θεωρούσαν εαυτούς συνειδητοποιημένους για το κλίμα.
Όμως ο Μασκ πιο πρόσφατα ασπάστηκε τη συντηρητική πολιτική, ειδικά το θέμα της ελευθερίας του λόγου. Ο Μασκ αγόρασε το Twitter το 2022, το μετονόμασε σε X και έχει καταργήσει πολλούς από τους ελέγχους και τις ισορροπίες που είχαν σκοπό να περιορίσουν τη ρητορική μίσους και την παραπληροφόρηση στην πλατφόρμα.
Τραμπ-Μασκ: Ενας ξαφνικός έρωτας – Πώς βρέθηκαν στην ίδια πλευρά της ιστορίας
Ο Μασκ έχει υποστηρίξει δημόσια τον Τραμπ μετά την απόπειρα δολοφονίας τον περασμένο μήνα. Ο Μασκ, ωστόσο, διέψευσε τις αναφορές ότι υποσχέθηκε μια δωρεά 45 εκατομμυρίων δολαρίων σε έναν υπερ-ταμείο υπέρ του Τραμπ. Σε μια συγκέντρωση στην Τζόρτζια την Κυριακή, ο Τραμπ είπε στο πλήθος ότι υποστηρίζει τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, αλλά πίστευε ότι οι άνθρωποι πρέπει να έχουν ακόμα πρόσβαση σε βενζινοκίνητα οχήματα.
«Είμαι υπέρ των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Πρέπει να είμαι γιατί, ξέρετε, ο Ίλον με υποστήριξε πολύ έντονα», είπε ο Τραμπ στο πλήθος. «Λοιπόν, δεν έχω άλλη επιλογή». Στη συνέχεια ξεκαθάρισε ότι τους υποστηρίζει μόνο ως «μικρό κομμάτι» της μεγαλύτερης αυτοκινητοβιομηχανίας. «Θέλετε να έχετε αυτοκίνητα με αέριο. Θέλετε να έχετε υβριδικά. Θέλετε να έχετε κάθε είδους αυτοκίνητο», είπε.
Ο Τραμπ θα καταλύσει την πολιτική Μπάιντεν για ηλεκτροκίνηση
Ο Τραμπ έχει επανειλημμένα επιτεθεί στους κανονισμούς της κυβέρνησης Μπάιντεν για τα ηλεκτρικά οχήματα (EV), συμπεριλαμβανομένου του σχεδίου να αυξήσει τις πωλήσεις EV στο μισό του συνόλου των πωλήσεων νέων οχημάτων έως το 2030.
Μιλώντας σε μια διάσκεψη για το bitcoin τον Ιούλιο, ο Τραμπ έκανε παρόμοιες παρατηρήσεις όταν αναφέρθηκε στους κανονισμούς του προέδρου Τζο Μπάιντεν, οι οποίοι δυσκολεύουν επίσης τα αυτοκίνητα που κινούνται με φυσικό αέριο να πληρούν τα πρότυπα της Υπηρεσίας Προστασίας του Περιβάλλοντος.
«Δεν χρειάζεται να έχουν όλοι ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Του είπα αυτό», είπε ο Τραμπ, αναφερόμενος στον Μασκ. «Λοιπόν, θα απαλλαγούμε από αυτήν την ρύθμιση, αν δεν σας πειράζει. Μερικοί άνθρωποι θέλουν βενζινοκίνητα αυτοκίνητα, άλλοι θέλουν ένα υβριδικό και σε κάποιους αρέσει ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο».
Η μυθολογία Τραμπ για το κόστος ηλεκτροκίνησης
Ο Τραμπ έχει επίσης επανειλημμένα επικρίνει το κόστος εγκατάστασης φορτιστών EV σε όλη τη χώρα. Υποστήριξε λανθασμένα ότι η κυβέρνηση κατασκεύασε οκτώ φορτιστές στις Μεσοδυτικές Πολιτείες για 9 δισεκατομμύρια δολάρια.
Έχει δώσει εξωφρενικά ασυνεπείς εκτιμήσεις για το πόσο θα κοστίσει η εγκατάσταση φορτιστών EV σε όλη τη χώρα. Στο συνέδριο για το bitcoin, είπε ότι θα κόστιζε 12 τρισεκατομμύρια δολάρια.
Σε μια συγκέντρωση στη Βόρεια Καρολίνα την Πέμπτη, είπε ότι θα κοστίσει 9 τρισεκατομμύρια δολάρια. Και σε άλλη συγκέντρωση στην Ατλάντα την Κυριακή, είπε ότι θα κόστιζε 5 τρισεκατομμύρια δολάρια.
Ο δικομματικός νόμος για τις επενδύσεις υποδομής και τις θέσεις εργασίας του 2021 περιελάμβανε 7,5 δισεκατομμύρια δολάρια για την κατασκευή χιλιάδων φορτιστών EV σε όλη τη χώρα, ανέφερε το Politico.
Ο ιστότοπος παρακολούθησης υποδομών του Λευκού Οίκου δείχνει ότι μέχρι στιγμής έχουν εγκατασταθεί μόνο 15 σταθμοί φόρτισης. Το Politico επικαλέστηκε μια ανάλυση της ερευνητικής εταιρείας Atlas Public Policy που δείχνει ότι οι σταθμοί έλαβαν κατά μέσο όρο $770.000 ο καθένας σε ομοσπονδιακή χρηματοδότηση.
Latest News
Πίστωση χρόνου για τα πρόστιμα στα EV ζητά η Γαλλία
Μεγαλύτερη ευελιξία ζητούν ευρωπαικές κυβερνήσεις και αυτοκινητοβιομηχανίες για το ζήτημα των ορίων στα ποσοστά εκπομπών των αυτοκινήτων
Η Xiaomi παρέδωσε 20.000 EV τον Οκτώβριο - Μήνες μόνο μετά το πρώτο της
Το αξιοσημείωτο είναι ότι η Xiaomi παρέδωσε το πρώτο αυτοκίνητο της πριν λίγους μήνες
Τα έσοδα της BYD ξεπέρασαν της Tesla για πρώτη φορά
Τα έσοδα της BYD αυξήθηκαν κατά 24% καθώς οι κρατικές επιδοτήσεις δίνουν ώθηση στην αυτοκινητοβιομηχανία της Κίνας
Ηλεκτρικό ή υβριδικό ήταν 1 στα 2 εισαγόμενα οχήματα στην ΕΕ το 2023
Οι εξαγωγές της ΕΕ σε ηλεκτρικά και υβριδικά αυτοκίνητα αυξήθηκαν από 2% επί του συνόλου το 2017 σε 26% 2023
Πρόσθετοι δασμοί της ΕΕ έως και 35% στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα από την Κίνα
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή επέβαλε πρόσθετους δασμούς στα εισαγόμενα από την Κίνα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, αλλά λόμπι των γερμανικών αυτοκινητοβιομηχανιών προειδοποιεί για τον κίνδυνο «εμπορικού πολέμου».
Γιατί η κρίση της αυτοκινητοβιομηχανίας στην Ευρώπη είναι «Made in China» [γραφήματα]
Η άλλοτε πανίσχυρη αυτοκινητοβιομηχανία της Ευρώπης δέχεται μεγάλα πλήγματα λόγω του ανταγωνισμού με τις κινέζικες εταιρείες
Συντηρητικές οι εκτιμήσεις της LG για τα έσοδα του επόμενου έτους
Η LG που προμηθεύει την Tesla, τη General Motors και τη Hyundai Motor , «βλέπει» ότι επιβραδύνεται η ζήτηση ηλεκτρικών οχημάτων
Η ηλεκτροκίνηση «σβήνει» τα... διυλιστήρια στην Κίνα - Τα πρώτα λουκέτα
Η PetroChina πρόκειται να κλείσει το μεγαλύτερο διυλιστήριό της στην Κίνα μέσα στον επόμενο χρόνο με δυναμικότητα 410.000 βαρελιών ημερησίως
Ενα στα 10 νέα οχήματα που κυκλοφορούν στην Ελλάδα είναι ηλεκτρικό
Σήμερα τα δημοσίως προσβάσιμα σημεία φόρτισης ανέρχονται πανελλαδικά σε πάνω από 6000, αλλάζοντας τον χάρτη στα ηλεκτρικά οχήματα
Ρεκόρ 11 ετών στο ημερήσιο κέρδος της Τesla - Η τολμηρή πρόβλεψη του Μασκ για τα EV
Απογειώθηκε η μετοχή της Tesla την Πέμπτη καθώς αυξήθηκε σχεδόν 22% - το μεγαλύτερο ημερήσιο κέρδος εδώ και πάνω από μια δεκαετία