Εάν η Ομοσπονδιακή Τράπεζα των ΗΠΑ δεν αρχίσει να μειώνει τα επιτόκια σχετικά σύντομα, οι Αμερικανοί καταναλωτές θα μπορούσαν να αποθαρρυνθούν, δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Bank of America, Μπράιαν Μόινιχαν.

Στα τέλη Ιουλίου η Fed διατήρησε το επιτόκιο πολιτικής στο ίδιο εύρος 5,25%-5,50% που βρίσκεται εδώ και περισσότερο από ένα χρόνο, αλλά σηματοδότησε ότι η μείωση του επιτοκίου θα μπορούσε να έρθει ήδη από τον Σεπτέμβριο, εάν ο πληθωρισμός συνεχίσει να μειώνεται προς το στόχο.

Whole Foods: O κολοσσός των 20 δισ. που ανέτρεψε τις διατροφικές συνήθειες των Αμερικανών

“Έχουν πει στον κόσμο ότι τα επιτόκια μάλλον δεν πρόκειται να αυξηθούν, αλλά αν δεν αρχίσουν να τα μειώνουν σχετικά σύντομα, θα μπορούσε να αποθαρρύνει τον Αμερικανό καταναλωτή”, δήλωσε ο Μόινιχαν σε συνέντευξή του στο CBS, σύμφωνα με τα όσα αναφέρει το Reuters. «Μόλις ο Αμερικανός καταναλωτής αρχίσει πραγματικά να γίνεται πολύ αρνητικός, τότε είναι δύσκολο να τον επαναφέρουμε», πρόσθεσε.

Ερωτηθείς σχετικά με τη δήλωση του Ρεπουμπλικάνου υποψηφίου Ντόναλντ Τραμπ ότι οι πρόεδροι θα πρέπει να έχουν λόγο στις αποφάσεις της Fed, o CEO της Bank of America δήλωσε ότι όλοι είναι ελεύθεροι να δίνουν συμβουλές στον πρόεδρο της Ομοσπονδιακής Τράπεζας Τζερόμ Πάουελ και ότι στη συνέχεια είναι δική του δουλειά να αποφασίσει τι θα κάνει.

«Αν κοιτάξετε γύρω από τις οικονομίες του κόσμου και δείτε όπου οι κεντρικές τράπεζες είναι ανεξάρτητες και λειτουργούν ελεύθερα, τείνουν να τα πηγαίνουν καλύτερα από εκείνες που δεν το κάνουν».

Πάντως είναι γεγονός πως οι Αμερικανοί καταναλωτές έχουν κόψει πολλά από τα πρότερα έσοδά τους, με ένα βασικό να είναι οι έξοδοι για φαγητό. Η McDonald’s για παράδειγμα ξεκίνησε το $5 Meal Deal πριν από το τέλος του δεύτερου τριμήνου και το γεύμα αυτό είχε προσελκύσει καταναλωτές χαμηλού εισοδήματος και ξεπέρασε τις προσδοκίες, ανέφεραν τα στελέχη της εταιρείας. Η αλυσίδα επεκτείνει την προώθηση μέχρι τον Αύγουστο στις περισσότερες αγορές και σχεδιάζει μία μακροπρόθεσμη στρατηγική εκπτώσεων, για να κερδίσει ξανά τους καταναλωτές.

Σε αντίθεση με τα McDonald’s και πολλά άλλα εστιατόρια, το Chipotle Mexican Grill ανέφερε ισχυρή αύξηση των πωλήσεων και αύξηση της επισκεψιμότητας για το τελευταίο τρίμηνο. Ωστόσο, η αλυσίδα burrito εξακολουθεί να επικεντρώνεται στην ποιότητα, καθώς αντιμετώπισε αντιδράσεις από ορισμένους πελάτες που ισχυρίζονται ότι η εταιρεία συρρικνώνει το μέγεθος των μερίδων.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή