![Elf Beauty: Ποια προϊόντα εκτόξευσαν τα έσοδα](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/01/ot_lianiko_kallintika.png)
H ισχυρή ζήτηση για lip oil (λάδι για τα χείλη) και bronzing drops (προϊόν ομορφιάς που δίνει στο δέρμα προσωρινό μαύρισμα) τροφοδότησε την αύξηση των εσόδων κατά 50% της εταιρείας Elf Beauty Inc. το δεύτερο τρίμηνο του 2024 έναντι του αντίστοιχου τριμήνου του 2023. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα η εταιρεία να πάρει μερίδιο αγοράς από τους ανταγωνιστές της.
Η εταιρεία έχοντας κατανοήσει τη ζήτηση των αγοραστών για φθηνότερα καλλυντικά, πουλάει το λάδι για τα χείλη σε πολύ χαμηλότερη τιμή από μάρκες υψηλής ποιότητας. Το Elf’s κοστίζει οκτώ δολάρια ενώ του Dior 40 δολάρια στις Η.Π.Α.
Unilever: Αυξημένη ζήτηση για κορυφαίες μάρκες καλλυντικών
«Βλέπουμε κάποιους σχολιασμούς των καταναλωτών να είναι πιο επιλεκτικοί, αλλά επιλέγουν την Elf», είπε σε αναλυτές ο διευθύνων σύμβουλος Tarang Amin μετά την ανακοίνωση των τριμηνιαίων κερδών της εταιρείας.
Η μέση τιμή για τα προϊόντα της Elf είναι περίπου 6,50 δολάρια σε σύγκριση με σχεδόν 9,50 δολάρια σε άλλες εταιρείες καλλυντικών μαζικής αγοράς και πάνω από 20 δολάρια για μάρκες ανώτερης ποιότητας, πρόσθεσε ο Amin.
Παρά την καλύτερη από την αναμενόμενη αύξηση εσόδων, οι μετοχές των εταιρειών υποχώρησαν απότομα την Παρασκευή στις συναλλαγές της Νέας Υόρκης, αφού η εταιρεία προέβλεψε κέρδη προ τόκων, φόρων και άλλων στοιχείων για το τρέχον τρίμηνο που ήταν κάτω από τις προβλέψεις των αναλυτών.
Η αναλύτρια του Raymond James Olivia Tong απέδωσε τη χαμηλότερη από την αναμενόμενη τριμηνιαία καθοδήγηση «κυρίως στον αυξανόμενο συντηρητισμό στις πωλήσεις».
Η τάση του lip oil
Εκτός από την Elf, μάρκες όπως οι Summer Fridays, η Nyx Professional Makeup και η Rare Beauty έχουν λανσάρει προϊόντα για τα χείλη τον τελευταίο χρόνο. Πολλοί καταναλωτές προτιμούν μια πιο φυσική εμφάνιση και λιγότερο χρώμα στο μακιγιάζ τώρα, λέει η Larissa Jensen, σύμβουλος παγκόσμιας βιομηχανίας ομορφιάς στην εταιρεία έρευνας αγοράς Circana.
Τα λάδια για τα χείλη ταιριάζουν σε αυτή την τάση, καθώς είναι πιο ανοιχτόχρωμα από ένα lip gloss, τείνουν να είναι λιγότερο χρωματισμένα και ισχυρίζονται ότι προσφέρουν περισσότερη ενυδάτωση.
Ο ρυθμός των πωλήσεων λαδιών για τα χείλη ξεπέρασε κατά πολύ τα balm, τα gloss και τα κραγιόν τα τελευταία δύο χρόνια. Οι πωλήσειw ενυδατικών προϊόντων για τα χείλη υψηλότερης ποιότητας αυξήθηκαν σε σχεδόν 130 εκατ. δολάρια στις ΗΠΑ το 2023, σύμφωνα με το Circana.
Τα περισσότερα ενυδατικά προίόντα για τα χείλη συσκευάζονται σε μικρά φιαλίδια και πολλοί καταναλωτές επαναλαμβάνουν συχνά και ξανααγοράζουν
Ενώ αυτός ο ρυθμός ανάπτυξης έχει επιβραδυνθεί πρόσφατα, τα λεγόμενα prestige λάδια χειλιών εξακολουθούν να πωλούνται ταχύτερα από τα κραγιόν και τα γκλος.
Η Circana δεν παρέχει στοιχεία για τις πωλήσεις λαδιών χειλιών στη μαζική αγορά, αλλά ο Jensen είπε ότι η ζήτηση για αυτά ήταν επίσης ισχυρή.
Για τις εταιρείες, ένας λόγος που τα λάδια για τα χείλη είναι ελκυστικά είναι ότι οι καταναλωτές πρέπει να τα αναπληρώσουν σχετικά γρήγορα, σημειώνει η Jessica Ramírez, αναλύτρια της Jane Hali & Associates.
Τα περισσότερα ενυδατικά προίόντα για τα χείλη συσκευάζονται σε μικρά φιαλίδια και πολλοί καταναλωτές επαναλαμβάνουν συχνά και ξανααγοράζουν. Αυτό οδηγεί τις πωλήσεις.
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
Latest News
![Ινδία: Βαθαίνει το σκάνδαλο της Adani – Τι υποστηρίζει η Hindenburg Research](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/02/adani1-600x400.jpg)
Βαθαίνει το σκάνδαλο της Adani στην Ινδία - Τι υποστηρίζει η Hindenburg Research
Επανέρχεται κατά της Adani η Hindenburg Research - Το σκάνδαλο που έσβησε 150 δισ. από την αξία της μεγαλύτερης εταιρείας στην Ινδία
![ΗΠΑ: Aγεφύρωτο το χάσμα – Πόσες… ζωές χρειάζεται ένας εργαζόμενος για να φτάσει τον μισθό ενός CEO](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/10/ceos-600x397.png)
Aγεφύρωτο το χάσμα - Πόσες... ζωές χρειάζεται ένας εργαζόμενος για να φτάσει τον μισθό ενός CEO
Το 2023 μόνο, οι επικεφαλής των εισηγμένων στον S&P 500 είχαν μέσο πακέτο αποδοχών περίπου 17,7 εκατ. έκαστος
![Σαουδική Αραβία: Αλλαγές στον επενδυτικό νόμο για προσέλκυση ξένων επενδύσεων](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/03/saudi-600x439.jpg)
Το Ριάντ αλλάζει τον νόμο για να φέρει ξένους επενδυτές - Το στοίχημα των 100 δισ. δολ.
Η Σαουδική Αραβία προσπαθεί να προσελκύσει ξένα κεφάλαια για να διαφοροποιήσει την οικονομία της από το πετρέλαιο
![Καναδάς: Στο 6,4% η ανεργία -Απώλεια 2.800 θέσεων εργασίας](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/04/canada-600x398.png)
Στο 6,4% η ανεργία στον Καναδά- Τι ανησυχεί την κεντρική τράπεζα
Οι νέοι και οι πρόσφατοι μετανάστες αντιμετωπίζουν τη μεγαλύτερη δυσκολία στο να βρουν δουλειά
![Sotheby’s: Μειοψηφικό πακέτο αποκτά το Άμπου Ντάμπι](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2021/09/sothebys-600x375.jpg)
Η νέα χρυσή επένδυση του Άμπου Ντάμπι - «Μπαίνει» στους Sotheby's
Ο Sotheby's ανέφερε πωλήσεις 7,9 δισ. δολ., ένα σύνολο που περιλαμβάνει δημοπρασίες αυτοκινήτων και ακινήτων
![Μπάουμαν (Fed): Μείωση επιτοκίων αν ο πληθωρισμός συνεχίσει να υποχωρεί](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/08/bowman-600x400.jpg)
Ποιο γεράκι της Fed βάζει νερό στο κρασί του για τα επιτόκια
Καλοδεχούμενη η μείωση του πληθωρισμού τους τελευταίους δύο μήνες
![Ιταλία: Η «μάχη» για τις ελεύθερες παραλίες](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2021/05/ImgSrc-36-2-600x400.jpg)
Η «μάχη» για ελεύθερες παραλίες ξεκίνησε στην Ιταλία
Στην Ιταλία, ακτιβιστές προσπαθούν να ανοίξουν τις παραλίες στο ευρύ κοινό ενώ ετοιμάζονται διαγωνισμοί για παραχωρήσεις
![Ολυμπιακοί Αγώνες: «Χρυσό» μετάλλιο κατέκτησαν οι χορηγοί τους](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/2024-07-15T105541Z_191968277_RC2AK8A47J4N_RTRMADP_5_OLYMPICS-2024-DANONE-1024x683-1-1-600x400.jpg)
Οι Ολυμπιακοί Αγώνες «χρύσωσαν» τους χορηγούς τους
Πανίσχυρα brands όπως η Airbnb και η Visa αύξησαν την απήχησή τους «μπαίνοντας» σε εκατομμύρια σπίτια
![Κίνα: Πώς οι κινεζικές εταιρείες «μπαίνουν» στα σπίτια Αμερικανών και Ευρωπαίων](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/01/ot_china_moodys2-1024x600-1-600x352.png)
Πώς οι κινεζικές εταιρείες «μπαίνουν» στα σπίτια Αμερικανών και Ευρωπαίων
Με πιστολάκια και σκούπες – ρομπότ οι κινεζικές επιχειρήσεις κερδίζουν τις καρδιές των καταναλωτών
![Διακοποδάνεια: Γιατί οι άνθρωποι χρεώνονται για να ταξιδέψουν](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/06/ot_touristas1-600x352.png)
Γιατί οι άνθρωποι χρεώνονται για να ταξιδέψουν;
Oλο και περισσότεροι νέοι, ακόμη και άνεργοι, χρεώνονται για να ταξιδέψουν