Η Ινδία έχει γίνει το επόμενο μεγάλο στοίχημα για την PepsiCo, την Unilever και άλλους κολοσσούς συσκευασμένων προϊόντων που επιδιώκουν να καλύψουν το κενό ανάπτυξης που αφήνει η άνιση ανάκαμψη στην Κίνα.
Με την οικονομία της Ινδίας να αναπτύσσεται με τον ταχύτερο ρυθμό μεταξύ των μεγάλων αναδυόμενων αγορών, οι εταιρείες προσπαθούν να εξυπηρετήσουν τους Ινδούς καταναλωτές, λανσάροντας νέες γεύσεις και συσκευασίες με διαφορετικά μεγέθη με στόχο να προσελκύσουν τον τεράστιο πληθυσμό της χώρας και την ανεκμετάλλευτη αγροτική αγορά της, όπως σημειώνει το Reuters.
«Ενώ την τελευταία δεκαετία οι εταιρείες επικεντρώθηκαν στην πώληση στην Κίνα, η επόμενη δεκαετία αφορά την πώληση στην Ινδία», δήλωσε ο Μπράιαν Γιάκομπσεν, επικεφαλής οικονομολόγος της Annex Wealth Management. «Πρέπει να πάτε εκεί όπου οι δημογραφικοί και οικονομικοί άνεμοι είναι ευνοϊκοί».
Η αδυσώπητη μάχη Ινδίας – Κίνας – Ποια είναι η μεγαλύτερη αναδυόμενη αγορά [γράφημα]
Οι μεγάλες εταιρείες καταναλωτικών αγαθών που εδρεύουν στην Ινδία, την πολυπληθέστερη χώρα του κόσμου, αναμένουν ότι οι υψηλότερες κρατικές δαπάνες, μια πιο ήπια περίοδος μουσώνων και μια ανάκαμψη της ιδιωτικής κατανάλωσης θα βοηθήσουν στην ανάκαμψη των καταναλωτικών δαπανών τα επόμενα τρίμηνα, προσθέτει το Reuters.
Αυτό αναμένεται να ενισχύσει το συνδυασμένο μερίδιο αγοράς των πέντε κορυφαίων πολυεθνικών εταιρειών, Coca-Cola, P&G, PepsiCo, Unilever και Reckitt, στο 20,53% το 2023 από 19,27% το 2022, κυρίως στις κατηγορίες βρεφικής φροντίδας, καταναλωτικής υγείας, καλλυντικών, ποτών και οικιακής χρήσης, σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών GlobalData. Το συνολικό μερίδιο αγοράς τους στην Κίνα προβλέπεται να συρρικνωθεί στο 4,30% το 2023 από 4,37% το 2022, σύμφωνα με τα ίδια στοιχεία.
Οι εταιρείες καταναλωτικών αγαθών έχουν επίσης αντλήσει χρήματα στην Ινδία με λανσαρίσματα όπως τα σνακ Kurkure Chaat Fills της PepsiCo, η αναβάθμιση της συσκευασίας της Coca-Cola για την αύξηση της διάρκειας ζωής των προϊόντων της και τα σχέδια της Nestle να παρουσιάσει την premium μάρκα καφέ Nespresso στο τέλος του έτους.
Ως αποτέλεσμα, η οικιακή διείσδυση της Coca-Cola στην Ινδία αυξήθηκε κατά 24% για το 12μηνο που έληξε τον Ιούνιο, της PepsiCo κατά 12,7%, της Nestle κατά 6,7% και της Reckitt περίπου 3,8%, σύμφωνα με στοιχεία της Kantar.
Η Mondelez International συνεργάζεται με τη μάρκα μπισκότων Lotus Biscoff για την πώληση των προϊόντων της και σχεδιάζει να λανσάρει νέα μεγέθη της συσκευασίας Oreo αυτό το μήνα. Η εταιρεία ανέφερε μια μεσαία μονοψήφια ποσοστιαία αύξηση στην κατηγορία της σοκολάτας στην Ινδία κατά το δεύτερο τρίμηνο.
Η Coca-Cola σημείωσε επίσης διψήφια αύξηση του όγκου στην Ινδία, ενώ η Unilever κατέγραψε διαδοχική βελτίωση στη χώρα. Η περιοχή της PepsiCo στην Αφρική, τη Μέση Ανατολή και τη Νότια Ασία ανέφερε αύξηση, με την εταιρεία να αναμένει ότι η Ινδία θα είναι ο «μεγάλος χώρος ανάπτυξης» εκεί.
Latest News
Φρενάρει η ζήτηση στην Κίνα, ρίγη ανησυχίας στις μεγάλες πολυεθνικές
Η αδύναμη ζήτηση στην Κίνα ήταν χαρακτηριστικό των εξαμηνιαίων κερδών σε μεγάλο μέρος του παγκόσμιου τομέα καταναλωτικών αγαθών
Γιατί κλονίζεται η βιομηχανία κρασιού της Αυστραλιας
Τα δεινά πολλών παραγωγών ξεκίνησαν όταν η Κίνα επέβαλε τιμωρητικούς δασμούς στο αυστραλιανό εκλεκτό κρασί το 2020
Τα διδάγματα των Ολυμπιακών Αγώνων – Ποιο είναι το μυστικό της επιτυχίας
Το κόστος, οι προκλήσεις και... το hangover για τις διοργανώντριες πόλεις - Πού πέτυχε και πού απέτυχε το Παρίσι
Γιατί οι επικεφαλής της Blackstone προτιμούν να προσλαμβάνουν «καλά παιδιά» - Οι 7 συμβουλές που δίνουν
Με αυτή τη φιλοσοφία, η Blackstone αύξησε το προσωπικό της από 2.010 υπαλλήλους σε 4.735 τα τελευταία 10 χρόνια
Η κρουαζιέρα απαντά στην αυξημένη ζήτηση με κολοσσιαία κρουαζιερόπλοια
Η κρουαζιέρα παρουσιάζει αυξημένη ζήτηση σαν κλάδος ξεπερνώντας τα προ-πανδημικά επίπεδα - Οι ανησυχίες για τις εκπομπές
Bank of America: Οι Αμερικανοί καταναλωτές θα αποθαρρυνθούν χωρίς μειώσεις των επιτοκίων
Ο CEΟ της Bank of America είπε ότι «μόλις ο Αμερικανός καταναλωτής αρχίσει να γίνεται αρνητικός, τότε είναι δύσκολο να τον επαναφέρουμε»
Κόβει ταχύτητα ο πληθωρισμός στην Βουλγαρία
Τι δείχνει έκθεση της Κεντρικής Τράπεζας της Βουλγαρίας
Πώς μία... λεμονάδα δείχνει την αλλαγή στα καταναλωτικά πρότυπα των Κινέζων
Όπως αναφέρει δημοσίευμα του Economist, οι καταναλωτές στην Κίνα έχουν κάνει μια μεγάλη στροφή στο τι αγοράζουν
Κόβουν μαχαίρι τις εξόδους για φαγητό οι καταναλωτές - Πώς «απαντούν» οι μεγάλες αλυσίδες
Tα σχέδια κολοσσών του γρήγορου φαγητού στις ΗΠΑ για να φέρουν πίσω τους καταναλωτές
Οι Αμερικανοί εμπιστεύονται περισσότερο την Κάμαλα Χάρις για την οικονομία
Δημοσκόπηση των Financial Times δείχνει πως η Κάμαλα Χάρις έχει ένα θετικό κύμα από πίσω της όσον αφορά τη διαχείρισης της οικονομίας