Η Ινδία έχει γίνει το επόμενο μεγάλο στοίχημα για την PepsiCo, την Unilever και άλλους κολοσσούς συσκευασμένων προϊόντων που επιδιώκουν να καλύψουν το κενό ανάπτυξης που αφήνει η άνιση ανάκαμψη στην Κίνα.

Με την οικονομία της Ινδίας να αναπτύσσεται με τον ταχύτερο ρυθμό μεταξύ των μεγάλων αναδυόμενων αγορών, οι εταιρείες προσπαθούν να εξυπηρετήσουν τους Ινδούς καταναλωτές, λανσάροντας νέες γεύσεις και συσκευασίες με διαφορετικά μεγέθη με στόχο να προσελκύσουν τον τεράστιο πληθυσμό της χώρας και την ανεκμετάλλευτη αγροτική αγορά της, όπως σημειώνει το Reuters.

«Ενώ την τελευταία δεκαετία οι εταιρείες επικεντρώθηκαν στην πώληση στην Κίνα, η επόμενη δεκαετία αφορά την πώληση στην Ινδία», δήλωσε ο Μπράιαν Γιάκομπσεν, επικεφαλής οικονομολόγος της Annex Wealth Management. «Πρέπει να πάτε εκεί όπου οι δημογραφικοί και οικονομικοί άνεμοι είναι ευνοϊκοί».

Η αδυσώπητη μάχη Ινδίας – Κίνας – Ποια είναι η μεγαλύτερη αναδυόμενη αγορά [γράφημα]

Οι μεγάλες εταιρείες καταναλωτικών αγαθών που εδρεύουν στην Ινδία, την πολυπληθέστερη χώρα του κόσμου, αναμένουν ότι οι υψηλότερες κρατικές δαπάνες, μια πιο ήπια περίοδος μουσώνων και μια ανάκαμψη της ιδιωτικής κατανάλωσης θα βοηθήσουν στην ανάκαμψη των καταναλωτικών δαπανών τα επόμενα τρίμηνα, προσθέτει το Reuters.

Αυτό αναμένεται να ενισχύσει το συνδυασμένο μερίδιο αγοράς των πέντε κορυφαίων πολυεθνικών εταιρειών, Coca-Cola, P&G, PepsiCo, Unilever και Reckitt, στο 20,53% το 2023 από 19,27% το 2022, κυρίως στις κατηγορίες βρεφικής φροντίδας, καταναλωτικής υγείας, καλλυντικών, ποτών και οικιακής χρήσης, σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών GlobalData. Το συνολικό μερίδιο αγοράς τους στην Κίνα προβλέπεται να συρρικνωθεί στο 4,30% το 2023 από 4,37% το 2022, σύμφωνα με τα ίδια στοιχεία.

Οι εταιρείες καταναλωτικών αγαθών έχουν επίσης αντλήσει χρήματα στην Ινδία με λανσαρίσματα όπως τα σνακ Kurkure Chaat Fills της PepsiCo, η αναβάθμιση της συσκευασίας της Coca-Cola για την αύξηση της διάρκειας ζωής των προϊόντων της και τα σχέδια της Nestle να παρουσιάσει την premium μάρκα καφέ Nespresso στο τέλος του έτους.

Ως αποτέλεσμα, η οικιακή διείσδυση της Coca-Cola στην Ινδία αυξήθηκε κατά 24% για το 12μηνο που έληξε τον Ιούνιο, της PepsiCo κατά 12,7%, της Nestle κατά 6,7% και της Reckitt περίπου 3,8%, σύμφωνα με στοιχεία της Kantar.

Η Mondelez International συνεργάζεται με τη μάρκα μπισκότων Lotus Biscoff για την πώληση των προϊόντων της και σχεδιάζει να λανσάρει νέα μεγέθη της συσκευασίας Oreo αυτό το μήνα. Η εταιρεία ανέφερε μια μεσαία μονοψήφια ποσοστιαία αύξηση στην κατηγορία της σοκολάτας στην Ινδία κατά το δεύτερο τρίμηνο.

Η Coca-Cola σημείωσε επίσης διψήφια αύξηση του όγκου στην Ινδία, ενώ η Unilever κατέγραψε διαδοχική βελτίωση στη χώρα. Η περιοχή της PepsiCo στην Αφρική, τη Μέση Ανατολή και τη Νότια Ασία ανέφερε αύξηση, με την εταιρεία να αναμένει ότι η Ινδία θα είναι ο «μεγάλος χώρος ανάπτυξης» εκεί.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή