Καθώς οι Ολυμπιακοί Αγώνες Παρίσι 2024 ολοκληρώθηκαν με την Τελετή Λήξης χθες, η Visa, Επίσημος Συνεργάτης Τεχνολογίας Πληρωμών των Ολυμπιακών και Παραολυμπιακών Αγώνων, εξέδωσε περαιτέρω στοιχεία που αποκαλύπτουν τον θετικό αντίκτυπο των Αγώνων στον τουρισμό και την καταναλωτική δαπάνη στη Γαλλία. Την πρώτη εβδομάδα των Ολυμπιακών Αγώνων, το Παρίσι προσέλκυσε 42% περισσότερους κατόχους καρτών Visa από ό, τι την ίδια περίοδο το 2023, ενώ και άλλες πόλεις που φιλοξένησαν εκδηλώσεις των Ολυμπιακών Αγώνων είδαν σημαντικές αυξήσεις στους επισκέπτες και την καταναλωτική δαπάνη, ειδικά μεταξύ των φιλάθλων που παρακολούθησαν τους αγώνες από κοντά.
Το Παρίσι εδραιώνει την ηγετική του θέση ως παγκόσμιος προορισμός
42% αύξηση στον αριθμό των κατόχων καρτών Visa που ταξίδεψαν στο Παρίσι για τους Ολυμπιακούς Αγώνες Παρίσι 2024.
Ολυμπιακοί αγώνες: Το καλοκαιρινό «Νταβός» για τους κορυφαίους της Wall Street
Άλλες πόλεις που φιλοξένησαν αγώνες επωφελήθηκαν επίσης, με τη Lille να σημειώνει αύξηση 188% στους επισκέπτες, το Saint-Etienne 150% και τη Μασσαλία 48%.
Οι κάτοχοι καρτών Visa από τις ΗΠΑ αποτέλεσαν το μεγαλύτερο μερίδιο επισκεπτών από οποιαδήποτε χώρα με αύξηση 72% ετησίως, ακολουθούμενοι από τους κατόχους καρτών Visa από τη Λατινική Αμερική και την Καραϊβική (+62%) και την Ασία του Ειρηνικού ωκεανού (+57%).
Κάτοχοι καρτών Visa από την Ευρώπη ταξίδεψαν επίσης στη Γαλλία, συμπεριλαμβανομένου του Ηνωμένου Βασιλείου (+53%) και της Γερμανίας (+53%).
Κορυφαία μοτίβα δαπανών
Οι κάτοχοι καρτών Visa ξόδεψαν περισσότερα στο Παρίσι από ό, τι το προηγούμενο έτος, με τους επισκέπτες από το Ηνωμένο Βασίλειο να ηγούνται της ετήσιας αύξησης με 42% στις δαπάνες τους, ακολουθούμενοι από τους κατόχους καρτών Visa από τη Λατινική Αμερική και την Καραϊβική (+34%) και τις ΗΠΑ (+32%).
Οι κάτοχοι καρτών Visa που παρευρέθηκαν στους Ολυμπιακούς Αγώνες Παρίσι 2024 ξόδεψαν 20% περισσότερο από εκείνους που δεν το έκαναν, με το 39% των Ευρωπαίων φιλάθλων (εξαιρουμένης της Γαλλίας) να ξοδεύουν περισσότερα.
Η πιο σημαντική ετήσια αύξηση στα επίπεδα δαπανών στο Παρίσι παρατηρήθηκε σε εστιατόρια +49%
Η Charlotte Hogg, Διευθύνουσα Σύμβουλος της Visa Europe, δήλωσε: «Τα στοιχεία μας δείχνουν μια ώθηση στην οικονομία του Παρισιού από τη φιλοξενία των Ολυμπιακών Αγώνων. Το Παρίσι έχει υπάρξει σταθερά μια από τις πόλεις με τη μεγαλύτερη επισκεψιμότητα στον κόσμο, αλλά είμαι βέβαιη ότι η εκπληκτική εμπειρία του να είσαι στην πόλη για τους Ολυμπιακούς Αγώνες ή να παρακολουθείς από μακριά τις εκδηλώσεις στους πολλούς εμβληματικούς χώρους θα προσελκύσει πολύ περισσότερους επισκέπτες τα επόμενα χρόνια. Είμαστε ενθουσιασμένοι που διαδραματίσαμε το ρόλο μας στο να κάνουμε τους Ολυμπιακούς Αγώνες Παρίσι 2024 μια πραγματικά αξέχαστη εμπειρία».
Latest News
Με πληθωριστικό σπιράλ απειλείται ο Λίβανος - Επάρκεια τροφίμων για πέντε μήνες
Σε καθεστώς επιβίωσης η οικονομία του Λιβάνου - Φόβοι για εκτόξευση των τιμών - Τι αναφέρεται σε σημείωμα σημείωμα του γραφείου οικονομικών και εμπορικών υποθέσεων της ελληνικής πρεσβείας στη Βηρυτό
Το «χρυσό τρίγωνο» που παρακάμπτει τις κυρώσεις- Πώς 2,8 δισ. δολ. σε μετρητά εισήλθαν στη Ρωσία
Αποκλειστική έρευνα του Reuters για τον τρόπο που η Μόσχα παρακάμπτει τις δυτικές κυρώσεις - Τι δείχνουν στοιχεία από το Τελωνείο
Σε πόσες μειώσεις επιτοκίων θα προχωρήσει η ΕΚΤ μέχρι το τέλος του 2025;
Μια έρευνα του Bloomberg μεταξύ των αναλυτών προβλέπει ότι το βασικό επιτόκιο αναφοράς θα φθάσει το 2,25% τον Δεκέμβριο του 2025
Λιανική, η «Αχίλλειος Πτέρνα» για τους καταναλωτικούς κολοσσούς
Οι καταναλωτικοί γίγαντες από τα Starbucks μέχρι τη General Mills έχουν ένα μεγάλο πρόβλημα πωλήσεων
Φρενάρει η ζήτηση στην Κίνα, ρίγη ανησυχίας στις μεγάλες πολυεθνικές
Η αδύναμη ζήτηση στην Κίνα ήταν χαρακτηριστικό των εξαμηνιαίων κερδών σε μεγάλο μέρος του παγκόσμιου τομέα καταναλωτικών αγαθών
Γιατί κλονίζεται η βιομηχανία κρασιού της Αυστραλιας
Τα δεινά πολλών παραγωγών ξεκίνησαν όταν η Κίνα επέβαλε τιμωρητικούς δασμούς στο αυστραλιανό εκλεκτό κρασί το 2020
Τα διδάγματα των Ολυμπιακών Αγώνων – Ποιο είναι το μυστικό της επιτυχίας
Το κόστος, οι προκλήσεις και... το hangover για τις διοργανώντριες πόλεις - Πού πέτυχε και πού απέτυχε το Παρίσι
Γιατί οι επικεφαλής της Blackstone προτιμούν να προσλαμβάνουν «καλά παιδιά» - Οι 7 συμβουλές που δίνουν
Με αυτή τη φιλοσοφία, η Blackstone αύξησε το προσωπικό της από 2.010 υπαλλήλους σε 4.735 τα τελευταία 10 χρόνια
Η κρουαζιέρα απαντά στην αυξημένη ζήτηση με κολοσσιαία κρουαζιερόπλοια
Η κρουαζιέρα παρουσιάζει αυξημένη ζήτηση σαν κλάδος ξεπερνώντας τα προ-πανδημικά επίπεδα - Οι ανησυχίες για τις εκπομπές
Πώς η Ινδία μετατρέπεται στη νέα Κίνα για τις πολυεθνικές
Η Ινδία είναι η ταχύτερα αναπτυσσόμενη αναδυόμενη αγορά με τις πολυεθνικές να βρίσκουν ένα νέο «χρυσορυχείο»